Ik kijk wel uit zegquote:
Oeps... grove fout, ik geef het toe.quote:
De cd van Mika al een keer gehoord?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Just Jack, 100x beter dan Mika!
Alhans dat is mijn bescheiden mening!
Niet mee eens...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Nou, wat bescheidenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Die zal ik wel een keer downloaden kopen in de winkel!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef IedeK. het volgende:
[..]
De cd van Mika al een keer gehoord?
Die is best leuk hoor.
Life in Cartoon Motion is op het moment mijn 'wakkerworden in de bus' met een fijn muziekje -muziekquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef IedeK. het volgende:
[..]
De cd van Mika al een keer gehoord?
Die is best leuk hoor.
*hihihi*quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die heeft Michiel laatst ook al voor je gedraaid
Ik vind er overigens niet zo heel veel aan
Hoeft ook niet hoor!quote:
Melden dat je niets te melden hebt is ook een meldingquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef Maricha het volgende:
Sorry! Heb niet zoveel te melden.....moe.....te druk gehad vandaag......
lolquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Melden dat je niets te melden hebt is ook een melding
En een originele manier voor het plaatsen van een TVP!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Melden dat je niets te melden hebt is ook een melding
leuk om weer eens te horenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
yes! yes! yes! een van de beter platen van Wacko Jackson.![]()
Bereken jij de hoeveelheid posts per dag dan even?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
70 topics in iets meer dan 3 maanden... aardig gemiddelde
Dank je wel, maar als ik dat nu zou gaan drinken slaap ik vannacht nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En een originele manier voor het plaatsen van een TVP!![]()
* -Hans- geeft Maricha een energie boost drankje. Niet dat ik deze troep drink maar misschien vind jij het wel lekker.
[afbeelding]
redbull is nie tlekker, golden powerquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En een originele manier voor het plaatsen van een TVP!![]()
* -Hans- geeft Maricha een energie boost drankje. Niet dat ik deze troep drink maar misschien vind jij het wel lekker.
[afbeelding]
Zeker zeker! Dirty Diana is trouwens ookquote:
Ben nooit echt fan van MJ geweest (ben Freddie Mercury fan) , maar bepaalde nummers van MJ zijn gewoon helemaal te gek!quote:MJ is de enige artiest waar ik ooit echt 'fan' van ben geweest
daar zijn mensen voor hier... ik zal Bruce117 eens even PM'enquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bereken jij de hoeveelheid posts per dag dan even?
Ik was een keer begonnen met het tellen van de postaantallen van iedereen in dit topic, maar na 10 minuten was ik daar al mee gestopt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bereken jij de hoeveelheid posts per dag dan even?
GMTAquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daar zijn mensen voor hier... ik zal Bruce117 eens even PM'en
Probeer het eens opnieuwquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik was een keer begonnen met het tellen van de postaantallen van iedereen in dit topic, maar na 10 minuten was ik daar al mee gestopt.![]()
rose 50quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |