Met enige jaloezie zit ik ook te kijken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:20 schreef dennisscho het volgende:
http://noordpool.fm/page/ijsberen
Michiel live vanuit de ijsberen o/
Cool!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met enige jaloezie zit ik ook te kijken...![]()
waarom mail je ze niet als je het niet kunt vindenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:39 schreef senseo_ het volgende:
wat was nou de dance classic
Ja, dat gaan we dus niet doen. 't Wordt een feestje voor m'n luisteraars, niet voor het Fok! Forum. Sorry, hoop dat je dat begrijpt..quote:Op donderdag 8 maart 2007 03:14 schreef rubbereend het volgende:wat hoor ik daar, feestje bij Domien in de studio vanwege zn jubileum
mooie gelegenheid voor een meet wbt dit topic
Ik heb zo'n idee dat de meeste mensen die hier komen de nacht gebruiken om te slapen ipv in een studio rond te hangen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, dat gaan we dus niet doen. 't Wordt een feestje voor m'n luisteraars, niet voor het Fok! Forum. Sorry
wij zijn ook jouw lusiteraarsquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, dat gaan we dus niet doen. 't Wordt een feestje voor m'n luisteraars, niet voor het Fok! Forum. Sorry, hoop dat je dat begrijpt..
noordpoolfm ed hotmail.comquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef IedeK. het volgende:
Wat was dat messenger adres nou?
noordpool@????
Die zijn ook welkom! Maar niet dat dit hele topic (incl de mensen die mij nog nooit hebben gehoord) een nachtje vrijneemt om te gaan meeten bij mijn jubileum... Snapt u?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij zijn ook jouw lusiteraars
althans de nachtcrew hier
zeker, dat lijkt me ook logischquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die zijn ook welkom! Maar niet dat dit hele topic (incl de mensen die mij nog nooit hebben gehoord) een nachtje vrijneemt om te gaan meeten bij mijn jubileum... Snapt u?
Ik denk dat de meeste dat slapen wel willen uitstellenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat de meeste mensen die hier komen de nacht gebruiken om te slapen ipv in een studio rond te hangen.
Die ijsbeer was net precies op de muziek aan het headbangenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:09 schreef IedeK. het volgende:
Die ijsbeer deed net deze smilie na:
[afbeelding]
Ik zag je al lopen op de webcam. Ziet er gezellig uit daar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef MichielV het volgende:
Maricha hier: die beesten zijn echt leuk! En vooral groot....prachtig. En dus zo ongelooflijk dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |