hahaha! ja, dat kan inderdaad wel een nadeel zijn. Nu fit, maar morgen ubber brak.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank je wel, maar als ik dat nu zou gaan drinken slaap ik vannacht nietEn dan ben ik morgen weer moe
![]()
Toch bedankt
In het algemeen, of in deze reeks?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
D.Rose zal wel bovenaanstaan, met afstand
uuuhhm, ik hou het wel bij een kleintje cola light.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
redbull is nie tlekker, golden powerheb er nu ook eentje
moet nog wel ff
In het algemeen.quote:
Ligt eraan wanneer het tegenvalt, en wanneer het meevaltquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:42 schreef ChatGirl het volgende:
In deze reeks zal het ook niet tegenvallen hoor D.Rose
Da's algemeenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
Met een 6e plaats in de top 500 zie ik net
In deze reeks zal het plaats 1 denk ik wel zijnquote:
Nou, dat weet ik niet, wel een top 5 gok ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In deze reeks zal het plaats 1 denk ik wel zijn
okay! die heb je dan ook zeker gerequest?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:51 schreef D.Rose het volgende:
oja Hans,
Ik heb Bones van Tiga nog een teruggeluisterd en vind 'm nog steeds lekker klinken hoor
Nee, want die 'kent' Michiel nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
okay! die heb je dan ook zeker gerequest?
oooh, dat is neit zo mooi mien jong.quote:
Bekendere muziek aanvragen wil vaak wel helpen. En ze moeten niet net een paar uur geleden al gedraaid zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:56 schreef IedeK. het volgende:
Grr, er is nog nooit een request van me gedraait.
Wat doe ik fout?
Waarom dan pas?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oooh, dat is neit zo mooi mien jong.![]()
Helaas, mijn request is deze keer niet gedraaid. Over twee weken zal ik een nieuwe poging wagen.
Veel rust toegewenstquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Zeg mensen! Tot over een ruime week (misschien dat ik morgen tussendoor even tijd heb om mee te lezen en te posten)
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Zeg mensen! Tot over een ruime week (misschien dat ik morgen tussendoor even tijd heb om mee te lezen en te posten)
Veel plezier morgen + goede vakantie gewenst ! tot ziens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Begrijpelijk, maar wel jammerquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:00 schreef MichielV het volgende:
Er is geen logica, onbekende en bekende platen kunnen allemaal langskomen, maar er is wel atlijd een balans tussen beide.
Fijne vakantiequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Sorryquote:
Cool.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:33 schreef Rhanna het volgende:
Het was zooooo ontzettend leuk op de radio
IK mag standaard meedoen op woensdag. En jawel, ik heb een eigen rubriek.
Het gigageile weerbericht met mokkel Marijke.![]()
Veel plezier morgen tussen de ijsberen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:00 schreef MichielV het volgende:
Er is geen logica, onbekende en bekende platen kunnen allemaal langskomen, maar er is wel atlijd een balans tussen beide.
Echt wel, hij komt wel sympathiek over. Overigens zit mijn haar ook zo als ik net uit bed kom, ook zo lekker warrig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |