dat zou een nominatie voor een Darwin Award worden denk ik.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zo wel ja...maar zou inderdaad niet te dicht bij komen om hem even te aaien![]()
Beter dan de vorigequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Goede topictitel.
Ik heb er 2, eentje lenen?quote:
Ik had al braaf laten weten dat het nieuwe topic klaar stond hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:32 schreef B.A.Trix het volgende:
D.Rose!! De hele tijd zeg je niets, ben ik bezig met nieuw topic te maken, open jij er ondertussen een!![]()
![]()
Ik zou gaan voor een van de onderstaande platen.quote:
Ik vond het al zo vreemd, dat je er niet was.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik had al braaf laten weten dat het nieuwe topic klaar stond hoor
En dat ik niets zei was omdat het topic nog niet dicht was
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee dank je, ik wil betere muziek
ja toen was ik dus bezig..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik had al braaf laten weten dat het nieuwe topic klaar stond hoor
En dat ik niets zei was omdat het topic nog niet dicht was
mistte je me??quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd, dat je er niet was.![]()
Ik doe liever MC Sar met It's on youquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een van de onderstaande platen.
MC Sar & The Real McCoy- Another night
Amber - This Is Your Night
mc sar & the real mccoy - Runaway
Mis-Teeq - Scandalous
Ik vond het ook vreemd om er niet te zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd, dat je er niet was.![]()
Jaaaaaaa, die ken ik nog van danslesquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik doe liever MC Sar met It's on you
Ik word ook altijd erg melig als ik moe ben..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan mij voorstellen dat het na een nacht wakker liggen allemaal wat moeilijker gaat, hoewel ik meestal erg melig wordt van dat soort nachten.
Gerard heeft ook eens een geweldig scherpe arbiedsvitaminen gedaan na zo'n gebroken nacht. Dan komen de echte bikkels bovendrijven natuurlijk
Oja, die ken ik ook wel maar vind ik toch wat minder.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik doe liever MC Sar met It's on you
pump up the party, turn out the lightquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, die ken ik nog van dansles
M - C - S - A -R
Right, in the heat of the night!
Ofzo
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, die ken ik ook wel maar vind ik toch wat minder.![]()
ik wordf soms ook weer zo chagerijnig dat andere mensen daar dan weer vrolijk van wordenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:40 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik word ook altijd erg melig als ik moe ben..![]()
wat is het nouquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
Mijn request is onderweg via de elektronische snelweg
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:47 schreef Againzender het volgende:
Nou, we weten weer wat we met chocomelvlekken moeten
In de lach schieten terwijl je een mond vol bier hebt, en dan al het bier over een stekkerdoos spugen is ook geen goed idee kan ik je vertellen
Zo heb ik dat met een vriendin.. als die chagerijnig is dan lig ik echt dubbel.. ze doet dan zo raar..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wordf soms ook weer zo chagerijnig dat andere mensen daar dan weer vrolijk van wordenMisschien heb ik ook wel rare vrienden en collega's.
ow en wij niet??quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:47 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Je behoort inmiddels tot het meubilair van het 3FM-topic.
rottige afkortingenquote:
ik ook van jouquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zei ie helemaal niet, aanstellert
Ik denk dat je de Robert Cray Band wilt horenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk toch
tip: de B is van Band
dat was ook het enige dat ik ervan kon makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Robert Cray Band wilt horen![]()
Inside infoquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Robert Cray Band wilt horen![]()
So Long werd wel bij Ekstra Weekend gedraaidquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
Mijn request van afgelopen week die de uitzending niet gehaald hebben:
Fischer Z - So Long
Steve Harley & Cockney Rebel - Make Me Smile (Come Up And See Me)
Bush - Glycerine
Manic Street Preachers - If you tollerate this
Stone Temple Pilot - Interstate love song
en als ik dan Theo Maassen wel hoor dan twijfel ik toch aan de muzieksmaak van 'onze DJ'
Heb ik dat gemist?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
So Long werd wel bij Ekstra Weekend gedraaid
Gerard zei nog: mooie afsluiter voor een programma: so longquote:
Welke heb je gerequest?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:01 schreef Seraphina het volgende:
*meldt
Was eten bij mijn broer, heb nu ook een requestje voor `m aangevraagd. Maar moet eigenlijk douchen, hahaha, dilemma!
Over een uurtje douchen, of de radio in de badkamer neerzetten?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:01 schreef Seraphina het volgende:
*meldt
Was eten bij mijn broer, heb nu ook een requestje voor `m aangevraagd. Maar moet eigenlijk douchen, hahaha, dilemma!
Volgens de playlist was BANGLES WALK LIKE AN EGYPTIAN de afsluiterquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard zei nog: mooie afsluiter voor een programma: so long
Begon me al zorgen te makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:01 schreef Seraphina het volgende:
*meldt
quote:
of allebeiquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Over een uurtje douchen, of de radio in de badkamer neerzetten?
Broerlief is fan van de Delinquent Habits, dus Tres Delinquentesquote:
kan de week ervoor geweest zijn. was ik nou zo beziopen die vrijdagquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens de playlist was BANGLES WALK LIKE AN EGYPTIAN de afsluiter
Je hebt 3 platen de tijd om te douchen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:04 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Broerlief is fan van de Delinquent Habits, dus Tres Delinquentes. We wachten nog steeds op het nieuwe album daarvan...mgoed, dat dus. Ik ga maar even douchen
.
Het was de afluistern (bijna) 2 weken geleden, dat weet ik nog omdat ik er toen bij zatquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan de week ervoor geweest zijn. was ik nou zo beziopen die vrijdag
Helaas, geen van beiden. Snel douchen dan maar. Anders met nat haar slapen en dat tweede zou kunnen, maar ben bang dat de buren daar last van hebben (ik hoor de buurkinderen ook erg duidelijk als ik in de badkamer ben namelijk). Ik ga dus ff rennuhquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Over een uurtje douchen, of de radio in de badkamer neerzetten?
yep:quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het was de afluistern (bijna) 2 weken geleden, dat weet ik nog omdat ik er toen bij zat![]()
ik zat trouwens ook bij die uitzending via de telefoonquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het was de afluistern (bijna) 2 weken geleden, dat weet ik nog omdat ik er toen bij zat![]()
Ah, diequote:Op woensdag 21 februari 2007 21:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik was ook bezopen behoorlijk aangeschoten, maar dat ik me dat niet herinner...quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat trouwens ook bij die uitzending via de telefoon
ik was dus inderdaad bezopen
het is een prachtplaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik was ook bezopen behoorlijk aangeschoten, maar dat ik me dat niet herinner...
Dan had ik 'm natuurlijk nooit aangevraagd
Jajajajajajajaja 10 dingen tegelijk wordt een vrouw soms ook te veelquote:
Da's altijd 9 dingen meer dan een man kanquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jajajajajajajaja 10 dingen tegelijk wordt een vrouw soms ook te veel![]()
.....en.... watisut.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:18 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb nog een request gedaan
ééntje van vorige week, maar mét goede reden nu
je wilt inderdaad niet weten hoe lang ik al bezig ben de keuken op te ruimen hierquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's altijd 9 dingen meer dan een man kan
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:23 schreef Toad het volgende:
Hey, lekkere plaat! Ik ken hem helemaal niet.
barbaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:23 schreef Toad het volgende:
Hey, lekkere plaat! Ik ken hem helemaal niet.
Cool! Zij heeft volgens mij maar 1 of 2 bekende platen gemaakt, daarna werd het wel erg stil. Overigens wel een toffe film (Lek) waar deze plaat bij hoorT.quote:
Hij kwam laatst ineens bij mij op, maar ik wist niet meer precies welk nummer het was. Ff googlen en requesten dacht ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool! Zij heeft volgens mij maar 1 of 2 bekende platen gemaakt, daarna werd het wel erg stil. Overigens wel een toffe film (Lek) waar deze plaat bij hoorT.
Hm, zat daar onze stamgast Cas niet in met een rol?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool! Zij heeft volgens mij maar 1 of 2 bekende platen gemaakt, daarna werd het wel erg stil. Overigens wel een toffe film (Lek) waar deze plaat bij hoorT.
Klopt, en natuurlijk de prachtige dame uit mijn avatar, Ricky Koole!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, zat daar onze stamgast Cas niet in met een rol?
Oei wat een fijne vakantie-herinneringen hieraan!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- gaat ff los hoor, tot zo mensen.
Terwijl ik stond te springen zag ik je los gaan in de studio, put your hands up in the air.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oei wat een fijne vakantie-herinneringen hieraan!
Gefeliciteerd, je deed het prima!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa, ik heb de badeend
wel moeilijke vragen hoor
Ja! Maar goed gedaan ! En een superplaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ze waren helemaal niet moeilijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
Prima gedaan hoor, en je hebt de badeend! Zeer puike request, dit is echt zo'n plaat waar je heerlijk bij kan weg dromen! Oogjes dicht, en genieten. Absoluut een van de mooiste platen van de afgelopen jaren, imo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
Als je Sirolf lief aan kijkt....quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
wie kan dat stukje knippen voor in de op?
Sirolf doet dat meestal. Komt wel goedquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
wie kan dat stukje knippen voor in de op?
kutnummer inderdaadquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
Iedereen gaat nu RHCP gedraaid wordt?
Ik had trek, en mocht het een goede plaat geweest zijn dan zou ik het nummer wel ff afgeluisterd hebbenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
Iedereen gaat nu RHCP gedraaid wordt?
vanuit A'damquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie niemand achter de desk, wordt er nu ergens anders vandaan uitgezonden?
Maar ook die requestjes waren toch wel vet? Maar.. ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, niet meer doen he
Mij requestjes voorstellen en dan zelf de lekkerste plaat aanvragen
Braafquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar ook die requestjes waren toch wel vet? Maar.. ik zal het niet meer doen.![]()
Neuhquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van harte, ga je nu ook trakteren?
Hij had er ook een keer 8 of 9.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Je post ook overdreven veel![]()
Vaak schaamteloos 3 of 4 posts achter elkaar
Da's helemaal niet schaamteloosquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Je post ook overdreven veel![]()
Vaak schaamteloos 3 of 4 posts achter elkaar
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:37 schreef D.Rose het volgende:
kijk dat zij er alweer 3 op een rij
gaat snel he
Ik heb de uitzending na 20 uur vandaag niet kunnen volgen (had een afspraak elders).quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:01 schreef -Hans- het volgende:
Hej Sirolf zet jij het fragment nog online? anders wil ik het wel doen, maar dan wordt het wel een bestand van
6 MB.... (maar met een beetje tweak werk krijg ik er nog een paar mb vanaf). Ben al aan het knippen geweest in Audacity. Dus mocht je er niet aan toe komen dan wil ik het bestand wel online zetten voor Mirjam.
Okay, suc6!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending na 20 uur vandaag niet kunnen volgen (had een afspraak elders).
Ik zal zo even gaan knippen en plakken.
leuk, dank jequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:51 schreef Sirolf het volgende:MissyMirjaM (21 februari 2007, MetMichiel)
Ook reeds in de wiki gezet.
ik heb nog wat MP3-tjes liggen van mijn optredens..... zal eens even kijken hoe dat te hosten. Volgens mij heb ik vier 'uitzendingen'.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:51 schreef Sirolf het volgende:MissyMirjaM (21 februari 2007, MetMichiel)
Ook reeds in de wiki gezet.
Ik zet ze altijd op www.zshare.net, is wel snel, maar nadeel is dat een bestand na 10 dagen niet beluisterd te zijn verwijderd wordt. Daarom hou ik wel altijd backups van de files achter.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb nog wat MP3-tjes liggen van mijn optredens..... zal eens even kijken hoe dat te hosten. Volgens mij heb ik vier 'uitzendingen'.
de files heb ik in ieder geval (vindt m'n moeder leukquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd op www.zshare.net, is wel snel, maar nadeel is dat een bestand na 10 dagen niet beluisterd te zijn verwijderd wordt. Daarom hou ik wel altijd backups van de files achter.
Ik heb m'n post net even ge-edit. Ze hebben hun voorwaarden daar aangepast.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
de files heb ik in ieder geval (vindt m'n moeder leuk). Even kijken of ik iets kan vinden dat wat langer de hele meuk host.
ik ga wel even kijken, dank voor je info i ieder gevalquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb m'n post net even ge-edit. Ze hebben hun voorwaarden daar aangepast.
Dat is lief zeg..quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
de files heb ik in ieder geval (vindt m'n moeder leuk). Even kijken of ik iets kan vinden dat wat langer de hele meuk host.
Tja, it's a dirty job, but's somebody's got to do itquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Die camera in mn rug... Holy crap.
quote:
Je loopt een maandje of 10 achter dan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wist niet eens dat jij ook al een eigen programma had
![]()
. Sorry
![]()
Ik ga trouwens wel om half 3 naar bed.
Ik wst dat ik ergens in achter moest lopenquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je loopt een maandje of 10 achter dan.
Hij heeft een aantal supergave nummersquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:50 schreef Glacier het volgende:
Dit is wel een lekkere plaat van hem
Ben niet altijd even kapot van zijn muziek
quote:Mogguh btw
Voor de kenner, het was een rondje van Grolsch he, en je krijgt 'm natuurlijk incl. beugelflesjequote:
Wel vanaf het bestaan van deze reeks neem ik aan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb nog wat MP3-tjes liggen van mijn optredens..... zal eens even kijken hoe dat te hosten. Volgens mij heb ik vier 'uitzendingen'.
Ik vind Gwen Stefani ook al geen leuke muziek maken, dus de combi Gwen/Akon klinkt heel erg vreselijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:47 schreef Impry het volgende:
@Glacier, je hoort Akon er niet in terug zoals bij zijn andere geniale platenHet is echt een leuk Gwen Stefani-nummertje! 14.gif
Ik vind 't deze week inderdaad ook lastig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:28 schreef Impry het volgende:
Mogguh!![]()
Vanochtend even geluisterd wat andere zenders zoal draaien, Caz! had afgelopen week als Cazza (soort megahit) al Gwen Stefani ft. Akon - Sweet Escape. Die waren er dus al mooi op tijd bij!
Toen ik even later naar 538 zapte hoorde ik diezelfde plaat ook weer voorbij komen. Valt me op dat hij op 3FM nog maar heel weinig gedraaid wordt. Zou geen slechte megahit worden denk ik.
Welke andere suggesties zijn er nog voor een megahit. Welke het zou kunnen worden en welke wil jij dat het wordt? Dan ga ik straks weer ff een polletje maken. Dus nog geen uitgebreide motivatiesAlleen wat titels.
Sowieso de nieuwe RHCP, Gwen Stefani dan, Fall Out Boy, ....?
Dat was o.a. ik ! hopelijk keren ze terug maar dan wel met Justin.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wie had het eergisteren ook alweer over The Darkness?
http://www.metmichiel.nl/(...)OF%20THE%20DARKNESS/
dat wás sanderquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:55 schreef -Hans- het volgende:
Beller: "ik vind jou een lekker wijf! "
Whahaha dezelfde beller: "Ik wil wel een vinger in de kont van Sander steken"![]()
4 vingers per hand (en een duim, domme grap), 4 x 2 en ze dacht 3, dus 24quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:56 schreef Impry het volgende:
Die vrouw zei serieus 24 vingers!
@hierboven, dat was Sander zelf![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:11 schreef Seraphina het volgende:
*meldt voor eventjes
NOSquote:3FM elke vrijdag live op televisie
Giel Beelen en Gerard Ekdom zijn vanaf komende vrijdag wekelijks live via Nederland 3 te zien. Onder de titel de Freakn8 wordt het luisterpubliek een kijkje gegund in de studio.
Freakn8 bestaat uit de programma's Nachtegiel (met Giel Beelen) en Ekdom in de nacht (met Gerard Ekdom). De kijkers kunnen de dj's aan het werk zien tussen 01.00 en 07.00 uur.
Vorig jaar waren Beelen en Ekdom, samen met Sander Lantinga ook op de tv te bewonderen tijdens de jaarlijkse inzamelingsactie Serious Request vanuit een glazen huis in Utrecht.
je moet een paar schermpjes opschuiven marichaquote:
Ik ga van de week eerst eens even inventariseren of ik ook daadwerkelijk wat kan doen. Zal sowieso wat spaarlampjes aanschaffen, voor als er hier een lamp uitknalt. Korter douchen zal ook wel helpen. Eerst maar eens zien `t lukt en dan registreren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://noordpool.fm/page/home
de noordpool paginaregisteren mensen
en als je het over de duivel hebt.....quote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:
Heu?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Ilse de Lange vond ik vroeger wel leuk maar ze zingt tegenwoordig net iets teveel als een schaap....
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Maricha je ziet er goed uit vandaag![]()
Had het maar niet gezegd. Ze is denk ik bewust buiten beeld gaan zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
je moet een paar schermpjes opschuiven maricha
quote:Beste Impry,
Je bent nu officieel expeditielid van Noordpool.FM! Binnenkort gaan we nog veel meer dingen toevoegen op de site en maak je kans op een aantal geweldige prijzen!
Zo hoort het ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
(werkt de post dus nog snel mee ook!)
Veel plezierquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Seraphina het volgende:
Mensen ik ben weer weg! Ga naar mijn dinnetjes toe. Nou ja, enkelvoud vandaag geloof ik. Ach ja, met zijn 2en is het ook gezellie. Veel plezier nog hier!
Nu natuurlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nu?
Of als ik een goede setting heb?
Ik ook niet hoor! Wel zo leuk zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik weet het trouwens echt niet meer wat de mol betreft.
Ik vind haar zo blaten tegenwoordig: I'm fahahalling, fahahalling....quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:46 schreef Toad het volgende:
[..]
Heu?![]()
![]()
Hahaha, naja smaken verschillen...
John is gewoon de Mol (ok ok, klassieke en flauwe grapquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik weet het trouwens echt niet meer wat de mol betreft.
Nee hoor, zit op mijn gebruikelijke plekquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
[..]
[..]
Had het maar niet gezegd. Ze is denk ik beuwst buiten beeld gaan zitten.
Ik vond haar muziek juist vroeger tegenvallen, met dat countryachtige gedoe. Maar nu vind ik het wel lekkere muziek. Zeker haar live optreden in Tivoli (afgelopen najaar) was leuk! Nummers als I love you afgewisseld met lekkere up tempo nummers met (m.n. live) veel pit. Heb ik ook een beetje met James Morrison. Live vind ik het veel leuker omdat er meer pit in zit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar zo blaten tegenwoordig: I'm fahahalling, fahahalling....
Da's duidelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Seraphina het volgende:
Mensen ik ben weer weg! Ga naar mijn dinnetjes toe. Nou ja, enkelvoud vandaag geloof ik. Ach ja, met zijn 2en is het ook gezellie. Veel plezier nog hier!
En Albert, die zit ook nog eens onder de grondquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
John is gewoon de Mol (ok ok, klassieke en flauwe grap). Samen met Linda trouwens.
Jullie hebben zeker nieuwe cams hangen in de studio vanwege de live televisieregistratie van de freakn8?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, zit op mijn gebruikelijke plek
Ze hingen er nogquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Jullie hebben zeker nieuwe cams hangen in de studio vanwege de live televisieregistratie van de freakn8?
en Robbie, en Paolo Nutiniquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:56 schreef Toad het volgende:
Van Velzen zou ook nog MH kunnen worden, maar ik denk het niet. Dit nummer is toch iets minder dan baby get higher (jammer genoeg, want het is een leuke muzikale kerel).
Wie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Die kunnen ook nog ja. En dan vergeten we nog shakira.
dat zou ik ook een hele mooie vindenquote:
Dan heb je geluk, want ik denk dat die het gaat wordenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat zou ik ook een hele mooie vinden
gedaanquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://noordpool.fm/page/home
de noordpool paginaregisteren mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |