Maar ook die requestjes waren toch wel vet? Maar.. ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, niet meer doen he
Mij requestjes voorstellen en dan zelf de lekkerste plaat aanvragen
Braafquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar ook die requestjes waren toch wel vet? Maar.. ik zal het niet meer doen.![]()
Neuhquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van harte, ga je nu ook trakteren?
Hij had er ook een keer 8 of 9.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Je post ook overdreven veel![]()
Vaak schaamteloos 3 of 4 posts achter elkaar
Da's helemaal niet schaamteloosquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Je post ook overdreven veel![]()
Vaak schaamteloos 3 of 4 posts achter elkaar
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:37 schreef D.Rose het volgende:
kijk dat zij er alweer 3 op een rij
gaat snel he
Ik heb de uitzending na 20 uur vandaag niet kunnen volgen (had een afspraak elders).quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:01 schreef -Hans- het volgende:
Hej Sirolf zet jij het fragment nog online? anders wil ik het wel doen, maar dan wordt het wel een bestand van
6 MB.... (maar met een beetje tweak werk krijg ik er nog een paar mb vanaf). Ben al aan het knippen geweest in Audacity. Dus mocht je er niet aan toe komen dan wil ik het bestand wel online zetten voor Mirjam.
Okay, suc6!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending na 20 uur vandaag niet kunnen volgen (had een afspraak elders).
Ik zal zo even gaan knippen en plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |