Oei wat een fijne vakantie-herinneringen hieraan!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- gaat ff los hoor, tot zo mensen.
Terwijl ik stond te springen zag ik je los gaan in de studio, put your hands up in the air.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oei wat een fijne vakantie-herinneringen hieraan!
Gefeliciteerd, je deed het prima!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa, ik heb de badeend
wel moeilijke vragen hoor
Ja! Maar goed gedaan ! En een superplaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ze waren helemaal niet moeilijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
Prima gedaan hoor, en je hebt de badeend! Zeer puike request, dit is echt zo'n plaat waar je heerlijk bij kan weg dromen! Oogjes dicht, en genieten. Absoluut een van de mooiste platen van de afgelopen jaren, imo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
Als je Sirolf lief aan kijkt....quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
wie kan dat stukje knippen voor in de op?
Sirolf doet dat meestal. Komt wel goedquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
wie kan dat stukje knippen voor in de op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |