Inside infoquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Robert Cray Band wilt horen![]()
So Long werd wel bij Ekstra Weekend gedraaidquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
Mijn request van afgelopen week die de uitzending niet gehaald hebben:
Fischer Z - So Long
Steve Harley & Cockney Rebel - Make Me Smile (Come Up And See Me)
Bush - Glycerine
Manic Street Preachers - If you tollerate this
Stone Temple Pilot - Interstate love song
en als ik dan Theo Maassen wel hoor dan twijfel ik toch aan de muzieksmaak van 'onze DJ'
Heb ik dat gemist?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
So Long werd wel bij Ekstra Weekend gedraaid
Gerard zei nog: mooie afsluiter voor een programma: so longquote:
Welke heb je gerequest?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:01 schreef Seraphina het volgende:
*meldt
Was eten bij mijn broer, heb nu ook een requestje voor `m aangevraagd. Maar moet eigenlijk douchen, hahaha, dilemma!
Over een uurtje douchen, of de radio in de badkamer neerzetten?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:01 schreef Seraphina het volgende:
*meldt
Was eten bij mijn broer, heb nu ook een requestje voor `m aangevraagd. Maar moet eigenlijk douchen, hahaha, dilemma!
Volgens de playlist was BANGLES WALK LIKE AN EGYPTIAN de afsluiterquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard zei nog: mooie afsluiter voor een programma: so long
Begon me al zorgen te makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:01 schreef Seraphina het volgende:
*meldt
quote:
of allebeiquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Over een uurtje douchen, of de radio in de badkamer neerzetten?
Broerlief is fan van de Delinquent Habits, dus Tres Delinquentesquote:
kan de week ervoor geweest zijn. was ik nou zo beziopen die vrijdagquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens de playlist was BANGLES WALK LIKE AN EGYPTIAN de afsluiter
Je hebt 3 platen de tijd om te douchen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:04 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Broerlief is fan van de Delinquent Habits, dus Tres Delinquentes. We wachten nog steeds op het nieuwe album daarvan...mgoed, dat dus. Ik ga maar even douchen
.
Het was de afluistern (bijna) 2 weken geleden, dat weet ik nog omdat ik er toen bij zatquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan de week ervoor geweest zijn. was ik nou zo beziopen die vrijdag
Helaas, geen van beiden. Snel douchen dan maar. Anders met nat haar slapen en dat tweede zou kunnen, maar ben bang dat de buren daar last van hebben (ik hoor de buurkinderen ook erg duidelijk als ik in de badkamer ben namelijk). Ik ga dus ff rennuhquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Over een uurtje douchen, of de radio in de badkamer neerzetten?
yep:quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het was de afluistern (bijna) 2 weken geleden, dat weet ik nog omdat ik er toen bij zat![]()
ik zat trouwens ook bij die uitzending via de telefoonquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het was de afluistern (bijna) 2 weken geleden, dat weet ik nog omdat ik er toen bij zat![]()
Ah, diequote:Op woensdag 21 februari 2007 21:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik was ook bezopen behoorlijk aangeschoten, maar dat ik me dat niet herinner...quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat trouwens ook bij die uitzending via de telefoon
ik was dus inderdaad bezopen
het is een prachtplaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik was ook bezopen behoorlijk aangeschoten, maar dat ik me dat niet herinner...
Dan had ik 'm natuurlijk nooit aangevraagd
Jajajajajajajaja 10 dingen tegelijk wordt een vrouw soms ook te veelquote:
Da's altijd 9 dingen meer dan een man kanquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jajajajajajajaja 10 dingen tegelijk wordt een vrouw soms ook te veel![]()
.....en.... watisut.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:18 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb nog een request gedaan
ééntje van vorige week, maar mét goede reden nu
je wilt inderdaad niet weten hoe lang ik al bezig ben de keuken op te ruimen hierquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's altijd 9 dingen meer dan een man kan
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:23 schreef Toad het volgende:
Hey, lekkere plaat! Ik ken hem helemaal niet.
barbaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:23 schreef Toad het volgende:
Hey, lekkere plaat! Ik ken hem helemaal niet.
Cool! Zij heeft volgens mij maar 1 of 2 bekende platen gemaakt, daarna werd het wel erg stil. Overigens wel een toffe film (Lek) waar deze plaat bij hoorT.quote:
Hij kwam laatst ineens bij mij op, maar ik wist niet meer precies welk nummer het was. Ff googlen en requesten dacht ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool! Zij heeft volgens mij maar 1 of 2 bekende platen gemaakt, daarna werd het wel erg stil. Overigens wel een toffe film (Lek) waar deze plaat bij hoorT.
Hm, zat daar onze stamgast Cas niet in met een rol?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool! Zij heeft volgens mij maar 1 of 2 bekende platen gemaakt, daarna werd het wel erg stil. Overigens wel een toffe film (Lek) waar deze plaat bij hoorT.
Klopt, en natuurlijk de prachtige dame uit mijn avatar, Ricky Koole!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, zat daar onze stamgast Cas niet in met een rol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |