dat zou een nominatie voor een Darwin Award worden denk ik.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zo wel ja...maar zou inderdaad niet te dicht bij komen om hem even te aaien![]()
Beter dan de vorigequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Goede topictitel.
Ik heb er 2, eentje lenen?quote:
Ik had al braaf laten weten dat het nieuwe topic klaar stond hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:32 schreef B.A.Trix het volgende:
D.Rose!! De hele tijd zeg je niets, ben ik bezig met nieuw topic te maken, open jij er ondertussen een!![]()
![]()
Ik zou gaan voor een van de onderstaande platen.quote:
Ik vond het al zo vreemd, dat je er niet was.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik had al braaf laten weten dat het nieuwe topic klaar stond hoor
En dat ik niets zei was omdat het topic nog niet dicht was
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee dank je, ik wil betere muziek
ja toen was ik dus bezig..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik had al braaf laten weten dat het nieuwe topic klaar stond hoor
En dat ik niets zei was omdat het topic nog niet dicht was
mistte je me??quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd, dat je er niet was.![]()
Ik doe liever MC Sar met It's on youquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een van de onderstaande platen.
MC Sar & The Real McCoy- Another night
Amber - This Is Your Night
mc sar & the real mccoy - Runaway
Mis-Teeq - Scandalous
Ik vond het ook vreemd om er niet te zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd, dat je er niet was.![]()
Jaaaaaaa, die ken ik nog van danslesquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik doe liever MC Sar met It's on you
Ik word ook altijd erg melig als ik moe ben..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan mij voorstellen dat het na een nacht wakker liggen allemaal wat moeilijker gaat, hoewel ik meestal erg melig wordt van dat soort nachten.
Gerard heeft ook eens een geweldig scherpe arbiedsvitaminen gedaan na zo'n gebroken nacht. Dan komen de echte bikkels bovendrijven natuurlijk
Oja, die ken ik ook wel maar vind ik toch wat minder.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik doe liever MC Sar met It's on you
pump up the party, turn out the lightquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, die ken ik nog van dansles
M - C - S - A -R
Right, in the heat of the night!
Ofzo
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, die ken ik ook wel maar vind ik toch wat minder.![]()
ik wordf soms ook weer zo chagerijnig dat andere mensen daar dan weer vrolijk van wordenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:40 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik word ook altijd erg melig als ik moe ben..![]()
wat is het nouquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
Mijn request is onderweg via de elektronische snelweg
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:47 schreef Againzender het volgende:
Nou, we weten weer wat we met chocomelvlekken moeten
In de lach schieten terwijl je een mond vol bier hebt, en dan al het bier over een stekkerdoos spugen is ook geen goed idee kan ik je vertellen
Zo heb ik dat met een vriendin.. als die chagerijnig is dan lig ik echt dubbel.. ze doet dan zo raar..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wordf soms ook weer zo chagerijnig dat andere mensen daar dan weer vrolijk van wordenMisschien heb ik ook wel rare vrienden en collega's.
ow en wij niet??quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:47 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Je behoort inmiddels tot het meubilair van het 3FM-topic.
rottige afkortingenquote:
ik ook van jouquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zei ie helemaal niet, aanstellert
Ik denk dat je de Robert Cray Band wilt horenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk toch
tip: de B is van Band
dat was ook het enige dat ik ervan kon makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Robert Cray Band wilt horen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |