Reeds geprobeerd.... zelfs alleen audio doet stom. Zal denk ik aan m'n verbinding liggen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk dan eens in de OP. Daar staan wat alternatieve webcam-streamlinks.
me2quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik wil ook naar de noordpool !
Ik niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik heb helemaal geen verwarming op m'n kamer, alleen een straalkacheltje.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij al een spaarlamp of de verwarming lager gezet?![]()
Naja, in feite is de warmte die eraf komt niet nodig om te verstoken met je cvquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jup de warmte di evan die dingen afkomen is enormnog meer dan het gas dat je verstookt.
Ik zag gister op de cam iemand met een blauwe 3FM hoodie rondlopen bij Gerard.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef -Hans- het volgende:
Michiel is wel trots op zijn Disneyland trui. * -Hans- zat toevalig even de cam te checken.
Ik vind 3FM over het algemeen ook leuk. Maar dit topic komt daar over het algemeen wel op neer ja...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat moet jij weten, deze reeks is echter niet alleen voor halelujah berichten over de 3FM jocks.
Idols-Hermanquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef X. het volgende:
[..]
Ik vind 3FM over het algemeen ook leuk. Maar dit topic komt daar over het algemeen wel op neer ja...
Maar even hoor, wie is Herman?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Berghuisquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef X. het volgende:
[..]
Ik vind 3FM over het algemeen ook leuk. Maar dit topic komt daar over het algemeen wel op neer ja...
Maar even hoor, wie is Herman?
moet je even op de vorige pagina kijken, daar is zo'n jongen met een hanekam die met een meisje kust. Hij deed ooit mee aan idols maat was niet zo heel goed.. en dat is nog zacht uitgedruktquote:
ooooooooooooooooooooooh, die!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:09 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
moet je even op de vorige pagina kijken, daar is zo'n jongen met een hanekam die met een meisje kust. Hij deed ooit mee aan idols maat was niet zo heel goed.. en dat is nog zacht uitgedrukt![]()
Ik heb het zelf niet gehoord maar schijnt allemaal niet zo netjes te zijn gegaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:10 schreef X. het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooh, die!
En Sander had het niet zo op hem?
als ik hier niet met vrouw en kinderen had gezeten was ik er ook wel voor te porren geweestquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ja, ik wil ook niet lullig doen, maar ik ben over het algemeen ook geen fan van Coen en Sander. Ik vond Coen vroeger wel leuk, maar dit nieuwe programma is niet echt mijn ding...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gehoord maar schijnt allemaal niet zo netjes te zijn gegaan.
dat wil ik wel eens horenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gehoord maar schijnt allemaal niet zo netjes te zijn gegaan.
Misschien had ie z'n dag niet..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:17 schreef X. het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook niet lullig doen, maar ik ben over het algemeen ook geen fan van Coen en Sander. Ik vond Coen vroeger wel leuk, maar dit nieuwe programma is niet echt mijn ding...
Ik zag Coen laatst ook enorm uitgezakt op zijn stoel zitten op de webcam. Alsof het hem allemaal weinig boeide. En dat hoorde je er ook wel aan af....
nooit gehoord of gezien die gast. waarom dan zo'n ophef daarover?quote:
Kennis van ons is naar Antarctica geweest.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
als ik hier niet met vrouw en kinderen had gezeten was ik er ook wel voor te porren geweest
Lijkt me echt heel gaaf om daar een keer heen te gaan maar is heel duur..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Kennis van ons is naar Antarctica geweest.
Was ook erg mooi vertelde hij.
[afbeelding]
[afbeelding]
op de noordpool heb je helaas geen pinguins, ik vind dat van die leuke beestjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Kennis van ons is naar Antarctica geweest.
Was ook erg mooi vertelde hij.
[afbeelding]
[afbeelding]
hij heeft ook een klein kind, kan mij daar wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Misschien had ie z'n dag niet..![]()
Op de noordpool heb je ijsberen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
op de noordpool heb je helaas geen pinguins, ik vind dat van die leuke beestjes![]()
Heb je daar een klein kind bij nodig dan??quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij heeft ook een klein kind, kan mij daar wel wat bij voorstellen
Zo zijn de best lief..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:24 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Op de noordpool heb je ijsberen.
Iets minder schattig.![]()
ik kan mij voorstellen dat het na een nacht wakker liggen allemaal wat moeilijker gaat, hoewel ik meestal erg melig wordt van dat soort nachten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:24 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heb je daar een klein kind bij nodig dan??![]()
Tof!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag gister op de cam iemand met een blauwe 3FM hoodie rondlopen bij Gerard.![]()
zolang je geen vis of zeehond bent....quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:27 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zo zijn de best lief..
[afbeelding]
Zo wel ja...maar zou inderdaad niet te dicht bij komen om hem even te aaienquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:27 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zo zijn de best lief..
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |