gah, vergeten de cam te checkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:33 schreef Anne04 het volgende:
Hahaha. Paul staat te hakken(of iets dergelijks in ieder geval).
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:33 schreef Anne04 het volgende:
Hahaha. Paul staat te hakken(of iets dergelijks in ieder geval).
hm, beperkte lijst....quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Megahit
Neej hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
ECHO...!...o....o
Ben ik in m'n eentje vandaag?
[afbeelding]
Dat is de voxpro....en ik zit daar heerlijk achterquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:02 schreef Sirolf het volgende:
Het is weer Webcam-dag.
Maricha heeft zich alleen verborgen achter de Protools (volgens mij heet dat ding zo).
Ohja, ik haal die twee namen altijd door elkaar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat is de voxpro....en ik zit daar heerlijk achter![]()
Begin de topics maar terug te lezen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zo. Na een week niet geluisterd te hebben door werk en carnaval ben ik er weer. Nog wat gemist afgelopen week?
Mikabeignt fijn.
Ik heb geen vakantie, daar doet mijn school niet aanquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:17 schreef ChatGirl het volgende:
Je hebt toch nog een paar dagen vakantie Areyoutalkingtome
Gossiequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie, daar doet mijn school niet aan![]()
Dinsdag is m'n collegedagquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gossie![]()
Print je de topics uit en ga je op school bijlezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |