leuk, dank jequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:51 schreef Sirolf het volgende:MissyMirjaM (21 februari 2007, MetMichiel) 
Ook reeds in de wiki gezet.

ik heb nog wat MP3-tjes liggen van mijn optredens..... zal eens even kijken hoe dat te hosten. Volgens mij heb ik vier 'uitzendingen'.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:51 schreef Sirolf het volgende:MissyMirjaM (21 februari 2007, MetMichiel) 
Ook reeds in de wiki gezet.

Ik zet ze altijd op www.zshare.net, is wel snel, maar nadeel is dat een bestand na 10 dagen niet beluisterd te zijn verwijderd wordt. Daarom hou ik wel altijd backups van de files achter.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb nog wat MP3-tjes liggen van mijn optredens..... zal eens even kijken hoe dat te hosten. Volgens mij heb ik vier 'uitzendingen'.

de files heb ik in ieder geval (vindt m'n moeder leukquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd op www.zshare.net, is wel snel, maar nadeel is dat een bestand na 10 dagen niet beluisterd te zijn verwijderd wordt. Daarom hou ik wel altijd backups van de files achter.

Ik heb m'n post net even ge-edit. Ze hebben hun voorwaarden daar aangepast.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
de files heb ik in ieder geval (vindt m'n moeder leuk). Even kijken of ik iets kan vinden dat wat langer de hele meuk host.

ik ga wel even kijken, dank voor je info i ieder gevalquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb m'n post net even ge-edit. Ze hebben hun voorwaarden daar aangepast.

Dat is lief zeg..quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
de files heb ik in ieder geval (vindt m'n moeder leuk). Even kijken of ik iets kan vinden dat wat langer de hele meuk host.

Tja, it's a dirty job, but's somebody's got to do itquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Die camera in mn rug... Holy crap.

quote:

Je loopt een maandje of 10 achter dan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wist niet eens dat jij ook al een eigen programma had
![]()
. Sorry
![]()
Ik ga trouwens wel om half 3 naar bed.

Ik wst dat ik ergens in achter moest lopenquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je loopt een maandje of 10 achter dan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |