Gefeliciteerd!quote:
quote:
Heu?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Ilse de Lange vond ik vroeger wel leuk maar ze zingt tegenwoordig net iets teveel als een schaap....
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Maricha je ziet er goed uit vandaag![]()
Had het maar niet gezegd. Ze is denk ik bewust buiten beeld gaan zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
je moet een paar schermpjes opschuiven maricha
quote:Beste Impry,
Je bent nu officieel expeditielid van Noordpool.FM! Binnenkort gaan we nog veel meer dingen toevoegen op de site en maak je kans op een aantal geweldige prijzen!
Zo hoort het ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
(werkt de post dus nog snel mee ook!)
Veel plezierquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Seraphina het volgende:
Mensen ik ben weer weg! Ga naar mijn dinnetjes toe. Nou ja, enkelvoud vandaag geloof ik. Ach ja, met zijn 2en is het ook gezellie. Veel plezier nog hier!
Nu natuurlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nu?
Of als ik een goede setting heb?
Ik ook niet hoor! Wel zo leuk zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik weet het trouwens echt niet meer wat de mol betreft.
Ik vind haar zo blaten tegenwoordig: I'm fahahalling, fahahalling....quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:46 schreef Toad het volgende:
[..]
Heu?![]()
![]()
Hahaha, naja smaken verschillen...
John is gewoon de Mol (ok ok, klassieke en flauwe grapquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik weet het trouwens echt niet meer wat de mol betreft.
Nee hoor, zit op mijn gebruikelijke plekquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
[..]
[..]
Had het maar niet gezegd. Ze is denk ik beuwst buiten beeld gaan zitten.
Ik vond haar muziek juist vroeger tegenvallen, met dat countryachtige gedoe. Maar nu vind ik het wel lekkere muziek. Zeker haar live optreden in Tivoli (afgelopen najaar) was leuk! Nummers als I love you afgewisseld met lekkere up tempo nummers met (m.n. live) veel pit. Heb ik ook een beetje met James Morrison. Live vind ik het veel leuker omdat er meer pit in zit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar zo blaten tegenwoordig: I'm fahahalling, fahahalling....
Da's duidelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:48 schreef Seraphina het volgende:
Mensen ik ben weer weg! Ga naar mijn dinnetjes toe. Nou ja, enkelvoud vandaag geloof ik. Ach ja, met zijn 2en is het ook gezellie. Veel plezier nog hier!
En Albert, die zit ook nog eens onder de grondquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
John is gewoon de Mol (ok ok, klassieke en flauwe grap). Samen met Linda trouwens.
Jullie hebben zeker nieuwe cams hangen in de studio vanwege de live televisieregistratie van de freakn8?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, zit op mijn gebruikelijke plek
Ze hingen er nogquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Jullie hebben zeker nieuwe cams hangen in de studio vanwege de live televisieregistratie van de freakn8?
en Robbie, en Paolo Nutiniquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:56 schreef Toad het volgende:
Van Velzen zou ook nog MH kunnen worden, maar ik denk het niet. Dit nummer is toch iets minder dan baby get higher (jammer genoeg, want het is een leuke muzikale kerel).
Wie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Die kunnen ook nog ja. En dan vergeten we nog shakira.
dat zou ik ook een hele mooie vindenquote:
Dan heb je geluk, want ik denk dat die het gaat wordenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat zou ik ook een hele mooie vinden
gedaanquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://noordpool.fm/page/home
de noordpool paginaregisteren mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |