Hij heeft een aantal supergave nummersquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:50 schreef Glacier het volgende:
Dit is wel een lekkere plaat van hem
Ben niet altijd even kapot van zijn muziek
quote:Mogguh btw
Voor de kenner, het was een rondje van Grolsch he, en je krijgt 'm natuurlijk incl. beugelflesjequote:
Wel vanaf het bestaan van deze reeks neem ik aan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb nog wat MP3-tjes liggen van mijn optredens..... zal eens even kijken hoe dat te hosten. Volgens mij heb ik vier 'uitzendingen'.
Ik vind Gwen Stefani ook al geen leuke muziek maken, dus de combi Gwen/Akon klinkt heel erg vreselijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:47 schreef Impry het volgende:
@Glacier, je hoort Akon er niet in terug zoals bij zijn andere geniale platenHet is echt een leuk Gwen Stefani-nummertje! 14.gif
Ik vind 't deze week inderdaad ook lastig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:28 schreef Impry het volgende:
Mogguh!![]()
Vanochtend even geluisterd wat andere zenders zoal draaien, Caz! had afgelopen week als Cazza (soort megahit) al Gwen Stefani ft. Akon - Sweet Escape. Die waren er dus al mooi op tijd bij!
Toen ik even later naar 538 zapte hoorde ik diezelfde plaat ook weer voorbij komen. Valt me op dat hij op 3FM nog maar heel weinig gedraaid wordt. Zou geen slechte megahit worden denk ik.
Welke andere suggesties zijn er nog voor een megahit. Welke het zou kunnen worden en welke wil jij dat het wordt? Dan ga ik straks weer ff een polletje maken. Dus nog geen uitgebreide motivatiesAlleen wat titels.
Sowieso de nieuwe RHCP, Gwen Stefani dan, Fall Out Boy, ....?
Dat was o.a. ik ! hopelijk keren ze terug maar dan wel met Justin.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wie had het eergisteren ook alweer over The Darkness?
http://www.metmichiel.nl/(...)OF%20THE%20DARKNESS/
dat wás sanderquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:55 schreef -Hans- het volgende:
Beller: "ik vind jou een lekker wijf! "
Whahaha dezelfde beller: "Ik wil wel een vinger in de kont van Sander steken"![]()
4 vingers per hand (en een duim, domme grap), 4 x 2 en ze dacht 3, dus 24quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:56 schreef Impry het volgende:
Die vrouw zei serieus 24 vingers!
@hierboven, dat was Sander zelf![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:11 schreef Seraphina het volgende:
*meldt voor eventjes
NOSquote:3FM elke vrijdag live op televisie
Giel Beelen en Gerard Ekdom zijn vanaf komende vrijdag wekelijks live via Nederland 3 te zien. Onder de titel de Freakn8 wordt het luisterpubliek een kijkje gegund in de studio.
Freakn8 bestaat uit de programma's Nachtegiel (met Giel Beelen) en Ekdom in de nacht (met Gerard Ekdom). De kijkers kunnen de dj's aan het werk zien tussen 01.00 en 07.00 uur.
Vorig jaar waren Beelen en Ekdom, samen met Sander Lantinga ook op de tv te bewonderen tijdens de jaarlijkse inzamelingsactie Serious Request vanuit een glazen huis in Utrecht.
je moet een paar schermpjes opschuiven marichaquote:
Ik ga van de week eerst eens even inventariseren of ik ook daadwerkelijk wat kan doen. Zal sowieso wat spaarlampjes aanschaffen, voor als er hier een lamp uitknalt. Korter douchen zal ook wel helpen. Eerst maar eens zien `t lukt en dan registreren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://noordpool.fm/page/home
de noordpool paginaregisteren mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |