dat zat ik me ook net af te vragen, zo krijgen we dit deel nooit vol vandaagquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:04 schreef Norro-tje het volgende:
heeft iedereen het druk of zo ?
Ik ook... Word er moedeloos van... Alles spreekt elkaar tegen, inconsequent met termen en een gegoochel met statistische technieken waar je niet vrolijk van wordtquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zat ik me ook net af te vragen, zo krijgen we dit deel nooit vol vandaagben zelf beetje literatuur aan het doorlezen nu
gelukkig heb ik een heel relevant boek in handenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ook... Word er moedeloos van... Alles spreekt elkaar tegen, inconsequent met termen en een gegoochel met statistische technieken waar je niet vrolijk van wordt
Prestatie-indicatoren in de logistiek, geschreven door A.M. ten Broekequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:20 schreef Norro-tje het volgende:
en wel boek mag dat zijn de donald duck, heb ik hier wel liggen trouwens , maar ben ok beetje bezig met literatuur en zo
klinkt als meer wat voor het slapen gaan, maar ken het niet, gaat over logistiek? intresant?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Prestatie-indicatoren in de logistiek, geschreven door A.M. ten Broeke
nog 70 minuten meer dan datquote:
ik doe een logistiek afstudeeropdracht, dan krijg je datquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:25 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
klinkt als meer wat voor het slapen gaan, maar ken het niet, gaat over logistiek? intresant?![]()
Ik niet mag dan naar mn bijbaan van 5 tot 10quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:31 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
nog 70 minuten meer dan dat, maar wel weekend dan
![]()
nog 1:26 en dan weekendquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:33 schreef lienelien het volgende:
nog 3,5 uur..
jij ook financieel mamagment ikke ook alleen ik loop nu stage op een uitzendbureau als intercedent, is heel wat ander maar wel stuk leuker dan die saaie kost, maar mijn stage onderzokes opdracht gaat warschijnlijk iets wordenmet kosten van eev vesteging en zo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doe een logistiek afstudeeropdracht, dan krijg je datvind het zelf zeer interessant
en als financieel management stagiair is het idd nie echt interessant
je snapt hem niet, dat stukje van "en als financieel management stagiair is het idd nie echt interessant" sloeg al op jouquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:45 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
jij ook financieel mamagment ikke ook alleen ik loop nu stage op een uitzendbureau als intercedent, is heel wat ander maar wel stuk leuker dan die saaie kost, maar mijn stage onderzokes opdracht gaat warschijnlijk iets wordenmet kosten van eev vesteging en zo.
heb je nog aan te raden lectuur ?
bloederigquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog 1:26 en dan weekend
hoe is het trouwens afgelopen met die Japanse zwaardfilm?
16.00 naar huis, dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:53 schreef Katana het volgende:
3 uur Cup a soup, dat zouden meer mensen moeten doen![]()
(en ja, 3 uur idd)
gelukt met stukjes vinden voor de review?quote:
ook lich te slapen hierquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je snapt hem niet, dat stukje van "en als financieel management stagiair is het idd nie echt interessant" sloeg al op jouweet niet precies wat jouw opdracht inhoudt, maar heb zo geen lectuur in gedachten
daar ben ik nu ook mee bezig, met een Quick-Scan, een beeld vormen van de organisatiequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:58 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
ook lich te slapen hiermaar goed opzich is hetw el leuk hoor, alleen die lectuur is idd geheel niet intresant al hioef ik voor mijn onderzoek weinig lektuur door te nemen vooral begrotingen gaan vergelijken en kosten in kaart berngen, zit wel wat ektuur van maar het meeste heb ik in de afgelopen jaren op school wel geleerd, allen moet eerst een bedrijfsanalyse mkaen das wel heel saai en geheel nieuw nog nooit gedaan maar bene r al een endtje mee gevorden eindelijk.
mijn posts hier worden stee dlanger dadeljik moet ik nog echt punten en zo gan gebruiken voor de leesbaarheid.![]()
Maar wel een beetje gelukt ja. Was lastig aangezien er totįįl geen verhaal in zitquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukt met stukjes vinden voor de review?
heb het al een beetje verbeterd. maar vindt jij het een beetje leuk? die quick-scan? moet jij er ook meteen een onderzoeksvraag bij formuleren? ik wel en een plan van aanpak erbij maken, leuke is dat ik ik dit in de hele drie jaar opleiding nog nooit gehad heb. of het is toevallig in een van mijn gemiste lessen geweestquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar ben ik nu ook mee bezig, met een Quick-Scan, een beeld vormen van de organisatieen een beetje interpunctie en goed typen kan al een hele verbetering zijn
ow pardon, mijn foutquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
Maar wel een beetje gelukt ja. Was lastig aangezien er totįįl geen verhaal in zit![]()
Het is geen review, het is een korte samenvatting
ik vind Quick-Scan maken leuk EN handig, omdat je zo het bedrijf gelijk goed leert kennen... daarna ga ik beginnen met formuleren van onderzoeksvraag en plan van aanpak/onderzoeksaanpakquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:09 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
heb het al een beetje verbeterd. maar vindt jij het een beetje leuk? die quick-scan? moet jij er ook meteen een onderzoeksvraag bij formuleren? ik wel en een plan van aanpak erbij maken, leuke is dat ik ik dit in de hele drie jaar opleiding nog nooit gehad heb. of het is toevallig in een van mijn gemiste lessen geweest![]()
goed om dat te horen licht het niet aan mij dus.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind Quick-Scan maken leuk EN handig, omdat je zo het bedrijf gelijk goed leert kennen... daarna ga ik beginnen met formuleren van onderzoeksvraag en plan van aanpak/onderzoeksaanpakik heb het ook nog nooit gehad in die 3 jaar, en heb zo goed als geen lessen gemist
bij ons leer je wel PvA, onderzoeksaanpak en POP maken bijvoorbeeld, maar Quick-Scan was nieuw voor mij...quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:17 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
goed om dat te horen licht het niet aan mij dus.
wel leuk punt de mensen die nu aan de zelfde studie starten krijgen een vak studiebegeleiding, waarin ze al die dingen onderzoeks vraag, bedrijfsanalyses en pop maken leren
, lekker handig dnek ik dan bij mijzelf had dat ff eerder bedacht
![]()
voor mij alles dus das wel beetje jammer dan kost het je ineens nog hopeloos veel tijd maar mishcien nog goed tips kwa boeken en anderdingen voor die eerste twee?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons leer je wel PvA, onderzoeksaanpak en POP maken bijvoorbeeld, maar Quick-Scan was nieuw voor mij...
Projectmanagement, geschreven door dhr. Grit, die is echt topquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:31 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
voor mij alles dus das wel beetje jammer dan kost het je ineens nog hopeloos veel tijd maar mishcien nog goed tips kwa boeken en anderdingen voor die eerste twee?
op school komen ze alleen maar met en boek van 500 pagina's en dat het daar wel instaat hoe het moet, nu ben ik daar net iets te lui voor aangelegt![]()
jij bent er ook nogquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:32 schreef miss-scofield het volgende:
Yoehoe!!
Ik heb vakantie!!
Alles goed hier??
nog 10 minutenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
tvp
Nog maar 50 minuten, tijd ging lekker snel vandaag! Morgen nog een dagje en dan carnavalluh
![]()
bier?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog 10 minutenmorgen werken (onder het mom van zelfstudie
) en dan ook weekend
zelfstudie in het weekend, wat kan je met bier, hoeveel kan je op,wanneer is genoeg , en wat is er nog inflatie op de prijs geweest, misschien zelfs deflatie.quote:
Vakantiequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:32 schreef miss-scofield het volgende:
Yoehoe!!
Ik heb vakantie!!
Alles goed hier??
ik ga denk ik ook even een maandje chillen en dan werk zoeken, of in die maand dat ik ga niksen na de vakantie bezig gaan me werk zoekenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef Norro-tje het volgende:
wat gaan mensen hier na stage eigenlijk doen, ik ga maandje vakantie nemen en dan, werk zoeken .
jullie?
ps dat is pas in juni/juli of zo aan de orde
nog maar 31 minutenquote:
op die manier... dan wens ik jou niks minderquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:02 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
zelfstudie in het weekend, wat kan je met bier, hoeveel kan je op,wanneer is genoeg , en wat is er nog inflatie op de prijs geweest, misschien zelfs deflatie.
prettig weekend he
Eerst zomervakantie vieren enzo, dan nog een half jaar school en een half jaar afstuderen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef Norro-tje het volgende:
wat gaan mensen hier na stage eigenlijk doen, ik ga maandje vakantie nemen en dan, werk zoeken .
jullie?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:19 schreef Norro-tje het volgende:
je hebt de rest wels til gemaakt metje hoi
wat ga je verkopen/aanbieden dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben nu thuis... ik ben dus met een team een eigen bedrijf aan het vormen... Gaat niet helemaal geweldig maar komt goed.
vorige topic was ongeveer 2 dagen 'open'quote:
had je zware afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:54 schreef Zosk het volgende:
mja, geen internet op school tijdens project, en dat is 8 dagdelenDe andere 2 dagdelen cursussen, dus helaas
![]()
dat is echt helquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:01 schreef Zosk het volgende:
nouja, een hele dag op school doorbrengen achter een computer zonder internet is niet echt wat je leuk noemten afkickverschijnselen heb ik niet aangezien ik mijn verspilde tijd thuis inhaal
![]()
en die borst is lief hč![]()
ik was toen nét weg jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat jij nu al weg bent, maar ik was er nog wel hoor
ik ben er alquote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:20 schreef Maraca het volgende:
Over 10 min ga ik naar stageHopelijk is mijn begeleider in een goede bui vandaag want ik moet 10 min eerder weg
![]()
Mooi.. dan heb je de verkeerde voor je want ik ben een meisjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:24 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik ben er al
en nee, jongeman, doorwerken!
echt??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi.. dan heb je de verkeerde voor je want ik ben een meisje![]()
en dan om 8.30 achter de pcquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:30 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
echt??
ook goedemorgen allemaal ik zit lekker thuis vrij vandaag
je meneer essent kwam mijn ketel nakijken ergens tussen 8:30 en 12:00 dus, maar zo i zo uitslapen is bij mij max 9:00 , maar is beter dan op stage zitten en werken , lekker lui tv kijken en vooral niet te veel inspannenquote:
Dan ga ik waarschijnlijk werken en op vakantie en dan de volgende studie beginnenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef Norro-tje het volgende:
jullie?
nou, omdat je mij in de war hebt gemaakt, mag je zeker niet eerder wegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi.. dan heb je de verkeerde voor je want ik ben een meisje![]()
dat qua uren zelfde als mijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:00 schreef Qunix het volgende:
En nu begin ik
09:45 tot 16:45 (7 uren)
dat is ook een flinkequote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:13 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Gisteren van 13:00 tot 17:00 geen internet en netwerk gehad... Vandaag terugkomdag
ik was ook aardig vroeg wakker, terwijl ik had kunnen blijven liggen tot 11 uurquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:17 schreef PieterBas het volgende:
dat wel.. maar ik kan dan wel uitslapen.. alleen werkte me bioritme niet mee.. Half 7 was ik al weer klaar wakker..
ik ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was ook aardig vroeg wakker, terwijl ik had kunnen blijven liggen tot 11 uur
Nais, k moet ook nog maar paar uurtjes en dan heerlijk carnaval vierenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:19 schreef Katana het volgende:
45 minuten en dan in het eindelijk weekend!
Vanmiddag lekker naar Amsterdam
Iedereen is al vrij joh of werkt zich de pleurisquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:07 schreef Norro-tje het volgende:
het is hier wel heel rustig vandaag
nee!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is echt helde borst is schattig, is dat haar eigen hand?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:10 schreef Jvvianen het volgende:
Ik heb er geen kracht meer voor.. denk dat ik over 35 min weg ga ruim een uurtje wegga, als het kan. Tijd voor weekend!
Werk jij maar langer door, voert geen flikker uit manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Werk jij maar langer door, voert geen flikker uit man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga aan het werk en zit me niet aan te gapen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Iedereen is de krachten aan het sparen voor vanaaf en het zware weekend wat voor de deur staatquote:
Ik had het over het topic, hier op mijn stageplek is het niet extra rusig nu ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoah valt me hier nog wel mee.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik had het over het topic, hier op mijn stageplek is het niet extra rusig nu ofzo.
Ben je de hele week al nietquote:
Verzin eens wat beters, faggotquote:
Ik word, sinds ik stage loop, elke nacht om half 4 en om 5 voor 6 wakker .. waarom?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:17 schreef PieterBas het volgende:
dat wel.. maar ik kan dan wel uitslapen.. alleen werkte me bioritme niet mee.. Half 7 was ik al weer klaar wakker..
wat moet jouw hand bij haar tiet dan?quote:
Ik ook!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
woensdag pas weer naar afstudeerplek
Ik weet niet of ze het willen, maar ze krijgen me wel te zienquote:Op zondag 18 februari 2007 16:38 schreef IbeBen het volgende:
Mij willen ze toch echt morgen weer zien
Zo kunnen het ook stellen iddquote:Op zondag 18 februari 2007 20:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het willen, maar ze krijgen me wel te zien
morgen vrij, dinsdag vrij, woensdag en donderdag op afstudeerplek (vooral theorie doornemen) en vrijdag ook weer vrijquote:Op zondag 18 februari 2007 22:27 schreef Jvvianen het volgende:
Qunix.. das alleen maar goed voor je Engels man..
Morgen lekker naar Tiel scheuren, afspraakje daar om 13:30.... dus das wel dagvullend.
Dinsdag naar Zwolle, ook wel soort van dagvullend.
Woensdag naar Utrecht, halve dag vullen en aansluitend komt mn begeleidend docent het PvA bespreken.
EN dan is het alweer donderdag...... tijd om wat belletjes te plegen!
heb jij mn programma soms nog gekeken? Ik heb het zelf namelijk niet gezienquote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgen vrij, dinsdag vrij, woensdag en donderdag op afstudeerplek (vooral theorie doornemen) en vrijdag ook weer vrij![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgen vrij, dinsdag vrij, woensdag en donderdag op afstudeerplek (vooral theorie doornemen) en vrijdag ook weer vrij![]()
Ik heb precies hetzelfde.. moet deze week ook gewoon stagelopenquote:Op maandag 19 februari 2007 08:24 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
Mijn zusje heeft nu ook een week vakantie, zo ook een paar vrienden van mij. Maar ik moet gewoon werken. Ik ga toch eens vragen of ik niet een (wettelijk?) aantal vrije dagen heb om op te nemen.
btw: Goedemorgen![]()
Ja hoor, internet doet het weer..quote:Op maandag 19 februari 2007 09:10 schreef MichielPH het volgende:
En de week is weer begonnen!
Iedereen nog een beetje gelukkig?
ja hoor, alleen een beetje erg moequote:Op maandag 19 februari 2007 09:10 schreef MichielPH het volgende:
En de week is weer begonnen!
Iedereen nog een beetje gelukkig?
Dat is nooit fijnquote:Op maandag 19 februari 2007 10:00 schreef Maraca het volgende:
GoedemorgenStom ritme om vroeg wakker te worden..
![]()
Ik ken het.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:11 schreef Goover het volgende:
Ik zit vandaag alleen op de kamer. Een collega is vrij de ander heeft zich ziek gemeld. Damn wat is het hier nu saai.
quote:
flauw hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 10:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Het eerste wat mijn stagebegeleider deed nadat ik goedemorgen zei was z'n kaartjes voor Arctic Monkeys aan mij laten zien![]()
![]()
![]()
Ik schreef zelf eerst ook moguh, maar ik was v/d week een verslag aan het typen en ik betrapte mijzelf op een aantal 'msn/fok-taalfouten' dus ik moet mijzelf soms op de vingers tikken.quote:
Grrrrquote:Het eerste wat mijn stagebegeleider deed nadat ik goedemorgen zei was z'n kaartjes voor Arctic Monkeys aan mij laten zien
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik schreef zelf eerst ook moguh, maar ik was v/d week een verslag aan het typen en ik betrapte mijzelf op een aantal 'msn/fok-taalfouten' dus ik moet mijzelf soms op de vingers tikken.
[..]
ze zitten in z'n broekzakquote:Grrrr![]()
![]()
![]()
Als jij ze nou stiekum mee neemt, dan wil ik er wel een van je kopen![]()
Toen ik na het hele '2 uur in de rij staan en net geen kaartje krijgen gebeuren' in de stad liep zag ik iemand die ik herkende van uit de rij. Ik wist 100% zeker dat hij paar mensen achter mij stond, ik vond hem nl op Johnny Borrell lijken. Hij had gewoon kaartjes in zijn kontzak zitten! Vroeg mij af hoe hij daar aan kwam. Ik had ze er zo uit kunnen jattenquote:
Ik heb er ook last van, 16:30 mag ik naar huis...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:43 schreef Sweetbeach het volgende:
ik moet nog tot 17.00.... en heb geen fuck te doen , verveel memeer mensen last van
... pfff
Het blijft maandagquote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, 16:30 mag ik naar huis...
Ik heb wel genoeg te doen, maar mijn motivatie is vandaag erg ver te zoeken.
nee, vergeten op te nemen, kwam ik achter toen ik net klaar was met werken (18.00)quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
heb jij mn programma soms nog gekeken? Ik heb het zelf namelijk niet gezien
Gelukkig kan ik hier wel de radiozender veranderenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef thedude0 het volgende:
8 uur per dag naar dezelfde jankmuziek op keizerstad fm luisteren
Geen mogelijkheid om aan de knop te draaien?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef thedude0 het volgende:
Wees blij dat je geen skyradio hebtquote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef thedude0 het volgende:
Ik mis de zonquote:Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
allemaal een brakke (maar toch goede-) morgen op deze zonnige maandag![]()
[..]
nee, vergeten op te nemen, kwam ik achter toen ik net klaar was met werken (18.00)het spijt me
Zet de radio aanquote:Op maandag 19 februari 2007 11:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik mis de zon
plus, ik zit hier in stilte
Is hier niet helemaal de bedoeling....quote:
Baal je daar niet van?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is hier niet helemaal de bedoeling....Deel het kantoor met 3 anderen, en overal is het stil
Ik heb het liever wat stiller, anders ga ik te vaak radio luisteren ipv werkenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Baal je daar niet van?
Zonder radio vind ik het zoooo saai! Lekker muziekje op de achtergrond is niks mis mee![]()
Vind ik ook.. Een tijd geleden hadden we nog eens een radio aan..quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Baal je daar niet van?
Zonder radio vind ik het zoooo saai! Lekker muziekje op de achtergrond is niks mis mee![]()
Ik ook, alleen als de radio aanstaat lees ik 1 letter en verder kom ik niet, doordat de radio interessanter is.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Baal je daar niet van?
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:18 schreef francis997 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen als de radio aanstaat lees ik 1 letter en verder kom ik niet, doordat de radio interessanter is.
ohh, volgende week danquote:Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
allemaal een brakke (maar toch goede-) morgen op deze zonnige maandag![]()
[..]
nee, vergeten op te nemen, kwam ik achter toen ik net klaar was met werken (18.00)het spijt me
aanstaande zaterdag?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh, volgende week dan
Dan staat mijn nam er tenminste ook gewoon goed
Precies.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:18 schreef francis997 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen als de radio aanstaat lees ik 1 letter en verder kom ik niet, doordat de radio interessanter is.
Carnaval? Wat is dat? Dat kennen 'we' hier niet...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef Zosk het volgende:
man, werken tijdens carnaval. dit moet een grap zijn?![]()
![]()
Ach sommige mensen hebben geluk.. en dit keer zijn het de mensen onder de rivierenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Carnaval? Wat is dat? Dat kennen 'we' hier niet...
Ik heb nu geen opdracht, dus ben maar ff aan mijn reflectieverslagen aan het werken, en dat is me saai...ik val zowat in slaap hierbij. Maargoed, ben net ff naar buiten geweest, en ik loop stage in de buurt van de kruiskade en daarzo wordt het Chinese nieuwe jaar geviert..quote:Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies.
Zegt misschien ook wat over hoe leuk je stage opdracht is
zaterdag werken, zondag misschien wel tijd om te kijken naar de aftitelingquote:Op maandag 19 februari 2007 13:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhuh, en zondag, beide dagen om 16u45
Gefeliquote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik mag voor uitwisseling naar Zweden
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je.. en nu gaat het geregel pas echt beginnenquote:
Ik weet niet of hard moet werken. 4-5 maanden daar een gedeelte van mijn stage volgen. Vanaf september tot begin februariquote:Op maandag 19 februari 2007 14:29 schreef Norro-tje het volgende:
heb je wel echte winter en zeker een mooi land of meot je te hard werken om daar van te kunenn gaan genieten
Nicequote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik mag voor uitwisseling naar Zweden
![]()
![]()
![]()
![]()
University of Boras. Ligt ten oosten van Goteborgquote:Op maandag 19 februari 2007 14:44 schreef Teije het volgende:
Waar in zweden?
Dat weet ik.. wordt dus geen zomervakantie, vrees ikquote:
bijna vergeten:quote:Op maandag 19 februari 2007 14:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
University of Boras. Ligt ten oosten van Goteborg
[..]
Dat weet ik.. wordt dus geen zomervakantie, vrees ikAlcohol is duur daarzo
.. Ik hoop echt dat het dan een bacardi cola is..quote:Op maandag 19 februari 2007 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bijna vergeten:![]()
echt top dat je daarheen gaat!!!
oom van mij had het over 5 euro voor een cola
Ligt er aan waar, ik denk dat je in NL ook wel plekken kan vinden waar ze 5 euro voor een colatje vragenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.. Ik hoop echt dat het dan een bacardi cola is..5 voor een cola, het lijkt wel Cannes, St Trophez of Monaco
![]()
misschien een Safari-Cola, want dat drinkt hij ook graagquote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.. Ik hoop echt dat het dan een bacardi cola is..5 voor een cola, het lijkt wel Cannes, St Trophez of Monaco
![]()
Ja, dat is af en toe ook veel te erg hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien een Safari-Cola, want dat drinkt hij ook graagen 5 euro voor alleen cola zou kunnen, soms betaal je dat in NL idd ook
Ik was in November nog in boras, leuk stadjequote:Op maandag 19 februari 2007 14:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
University of Boras. Ligt ten oosten van Goteborg
[..]
Dat weet ik.. wordt dus geen zomervakantie, vrees ikAlcohol is duur daarzo
leukquote:Op maandag 19 februari 2007 15:58 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik was in November nog in boras, leuk stadje
Ik zal me wel vermaken daarzoquote:Op maandag 19 februari 2007 16:03 schreef Teije het volgende:
[..]
Nah niet echt, ben er zelf ook maar een dag geweest dus zoveel heb ik natuurlijk niet gezien
Aye, wat moet je daar precies doen dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:48 schreef superhero87 het volgende:
Ik krijg binnen 10 minuten een telefoontje van Magna Plaza of ik daar stage mag lopen... duimen
Jeu! ik mag donderdag op gesprekquote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Teije het volgende:
[..]
Aye, wat moet je daar precies doen dan?
klinkt netjes! veel suc6 met je gesprekquote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jeu! ik mag donderdag op gesprek![]()
Wat ik daar ga doen? Onderzoek uitvoeren naar doelgroepen+meehelpen met het opstarten van een nieuwe reclamecampagne![]()
3 dagen nog? Jou stage was ook niet zo lang dan...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
Hopla.
Een 8 voor mijn stage![]()
Nog 3 dagen
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
Hopla.
Nog 3 dagen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 februari 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
Hopla.
Nog 3 dagen
Hetzelfde als ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:29 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. wat zou ik vandaag eens gaan doen..![]()
Ach kop op, nog maar 7 uurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:50 schreef Teije het volgende:
Ik verveel me nu al, wordt weer een boeiende dag
Soms denk je weleens bij documentaires.. hebben die cameramensen niet iets beters te doen, dan de paringsdans van een slak te filmenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, nou, ik zit nu naar parende lievehersbeestjes te kijken![]()
Lulquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach kop op, nog maar 7 uur
Ben best fit vandaag
snuffelstagequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:09 schreef WinnarJ het volgende:
Hebben jullie allemaal een meeloop/snuffelstage of al een langeAltijd hoor ik reacties hier van: 'ik heb niets te doen, verveel me' etc. etc
Komt dat door opleidingsniveau (ROC o.i.d)/motivatie/te weinig dingen te doen op stage óf is dit gewoon normaal voor stages
De meeste hier hebben een lange stage. En of er iets te doen is heeft volgens mij erg te maken met het bedrijf. Ik zelf heb bijvoorbeeld wel een stage opdracht maar kan deze in principe in twee weken doen, voor de rest moet ik dus gewoon "meedraaien" met het bedrijf en dit houd in dat je het meeste van de dag niet bepaald veel te doen hebt =)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:09 schreef WinnarJ het volgende:
Hebben jullie allemaal een meeloop/snuffelstage of al een langeAltijd hoor ik reacties hier van: 'ik heb niets te doen, verveel me' etc. etc
Komt dat door opleidingsniveau (ROC o.i.d)/motivatie/te weinig dingen te doen op stage óf is dit gewoon normaal voor stages
Tijdens je vakantie? ben je helemaal gek geworden!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:21 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi hoi!
Ik meld me even tijdens mijn vakantie![]()
![]()
Alles goed hier??
Ik heb in feite een meewerkstage.. Afstudeerstage komt volgende jaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:09 schreef WinnarJ het volgende:
Ja hoor en met jou?.. en ik heb geen vakantie (volgende week)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:21 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi hoi!
Ik meld me even tijdens mijn vakantie![]()
![]()
Alles goed hier??
Precies, het is eigenlijk gewoon wachten totdat je klaar bentquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:35 schreef thedude0 het volgende:
Stage is dan ook gewoon wachten (internetten) totdat iemand vertelt welke uitermate simpele taak je nu weer mag uitvoeren. En dat 8 uur per dag
Gelukkig krijg ik er geld voor.
Ik heb helemaal geen vakantie!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef miss-scofield het volgende:
Haha, nee ben niet gekIk zeg alleen ff gedag
Hier gaat het goed hoor, lekker uitslapen enzo.. helaas vanaf morgen elke werken.. wel geld verdienen![]()
Volgende week vakantie is toch ook lekkerNiet zeuren
Wie o wie kan mij vinden, 31 sec is al genoemd, dat was fout.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:50 schreef Goover het volgende:
[..]
suc6! Ondertussen nog andere kandidaten voor het 'Spot Goover in een kansloos lange rij spel' ?
http://www.youtube.com/watch?v=6MO8Yx8Alx0
wat zeg je?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:55 schreef Stark het volgende:
ey ik doe ook stage kan ik ook ingeschreven staan op het lijst?
Je kan je zelf toevoegen tot de OPquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:55 schreef Stark het volgende:
ey ik doe ook stage kan ik ook ingeschreven staan op het lijst?
Je kan mij zien tussen 1:04 en 1:06 ongeveer.. Dus ik reken hem goed! *schouderklopje*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:54 schreef lienelien het volgende:
1:06?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Je kan mij zien tussen 1:04 en 1:06 ongeveer.. Dus ik reken hem goed! *schouderklopje*
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:35 schreef Damzkieee het volgende:
Wij hebben afstudeerstage, maar ook dan heb je wel eens niets te doen
Vooral Roycoooooo is daar erg goed in trouwens.![]()
Klopt, en nog een rijtje mensen voor mij...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:58 schreef lienelien het volgende:
dus iedereen achter jou had geen kaartjes?
ff kijken of ik hem zelf wel zie.quote:Ik zie die Johnny loo-a-like niet trouwens
ghehe en ze controleren niet op hoeveel je internet o.i.dquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:38 schreef Teije het volgende:
[..]
Precies, het is eigenlijk gewoon wachten totdat je klaar bent. Zo is het bij mij iniedergeval..
hahahahaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:09 schreef Geqxon het volgende:
Kut![]()
Ik voelde een grote boodschap opkomen, dus even rustig naar het toilet gegaan zo he (klein gebouwtje). Is het een toilet van het type 'plons', en is de ruimte van het type 'echo'
Dus halverwege mijn sessie opeens "PLONS", hoor ik keihard echend zo de bom in het toilet vallen. En dan ook nog eens de ambi-pur die keihard sist, my god, want moeten ze wel niet gedacht hebben hier![]()
![]()
Gisteren liet een collega die op de poepdoos zat (ik stond aan het urinoir) ook een flinke scheet. Kon mn lach maar amper inhoudenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:09 schreef Geqxon het volgende:
Kut![]()
Ik voelde een grote boodschap opkomen, dus even rustig naar het toilet gegaan zo he (klein gebouwtje). Is het een toilet van het type 'plons', en is de ruimte van het type 'echo'
Dus halverwege mijn sessie opeens "PLONS", hoor ik keihard echend zo de bom in het toilet vallen. En dan ook nog eens de ambi-pur die keihard sist, my god, want moeten ze wel niet gedacht hebben hier![]()
![]()
Snap niet waar jullie moeilijk over doen, daar is het toilet toch voor?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gisteren liet een collega die op de poepdoos zat (ik stond aan het urinoir) ook een flinke scheet. Kon mn lach maar amper inhoudenHij was in de veronderstelling dat ie alleen was denk ik.
Jij was gewoon zelf die collega, smeerbartjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gisteren liet een collega die op de poepdoos zat (ik stond aan het urinoir) ook een flinke scheet. Kon mn lach maar amper inhoudenHij was in de veronderstelling dat ie alleen was denk ik.
Lachen was het welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Snap niet waar jullie moeilijk over doen, daar is het toilet toch voor?
? Wat voor capriolen haal je uit op stage dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:40 schreef miss-scofield het volgende:
Hehe, mn buisje komt net na 15 jaar uit mn oor vallen![]()
Op een oor liggenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
? Wat voor capriolen haal je uit op stage dan?
Als ik zo rond 10:00 moet gaan, dan ga ik het dus mooi niet acht uur lang inhoudenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lachen was het welik zeg niet dat ik er moeilijk over doe
Zelf probeer ik toch zo discreet mogelijk te kakken in openbare ruimtes (als ik al uberhaupt al ga).
ik eet ze namelijk rond 11-en.. maar toen kwam ik toen de conclusie dat ik ze vergeten was..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Had ik gister ook, was echt afzien tot aan de lunch, meestal eet ik ze rond half 11.
Lunch is hier gezamelijk, kan dus niet eerder alvast wat op peuzelenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik eet ze namelijk rond 11-en.. maar toen kwam ik toen de conclusie dat ik ze vergeten was..
Dan maar een boterham met kaas
Wat een levenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag! vandaag nog ff lekker vrij en dan morgen en donderdag weer 'aan de bak' en vrijdag weer vrijvanaf volgende week maar eens echt beginnen met weken van ma t/m do
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag! vandaag nog ff lekker vrij en dan morgen en donderdag weer 'aan de bak' en vrijdag weer vrijvanaf volgende week maar eens echt beginnen met weken van ma t/m do
maakt me niet uit waarom: vrij =quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 dagen vrij vanwege carnaval en standaard elke vrijdag vrij...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:31 schreef WinnarJ het volgende:
Mijn stagebegeleider is er niet en schijnt vandaag ook niet meer te komen… over 1.5 uru ben ik pleite![]()
tot die tijd nog ff lunchen/internetten…
En morgen neem ik ook vrij.. jeuj
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef Qunix het volgende:
Ik heb net me cijfer gekregen van me eerste stageperiode, een 7.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef Qunix het volgende:
Ik heb net me cijfer gekregen van me eerste stageperiode, een 7.
Hoo, hard aan de arbeit hieroquote:
je zal ook maar de hele dag staand achter de pc moeten, wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:19 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben op mijn stage, maar zitten doe ik wel
Wij ook wel, moet er niet aan denken de hele dag te staanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:19 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben op mijn stage, maar zitten doe ik wel
Nu maar hopen dattie niet op Fok! zitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:25 schreef WinnarJ het volgende:
Zo, ff checken of me stagebegeleider niet stiekum is teruggekomen, dan ben ik pleiteslekker niets gedaan vandaag
slechttt
haha, je zal de eerste niet zijn waar bij ze meekeken, of toevallig ook op Fok! zitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu maar hopen dattie niet op Fok! zit
oeh, juicy stories? vertel!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha, je zal de eerste niet zijn waar bij ze meekeken, of toevallig ook op Fok! zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |