bijna vergeten:quote:Op maandag 19 februari 2007 14:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
University of Boras. Ligt ten oosten van Goteborg
[..]
Dat weet ik.. wordt dus geen zomervakantie, vrees ikAlcohol is duur daarzo
.. Ik hoop echt dat het dan een bacardi cola is..quote:Op maandag 19 februari 2007 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bijna vergeten:![]()
echt top dat je daarheen gaat!!!
oom van mij had het over 5 euro voor een cola
Ligt er aan waar, ik denk dat je in NL ook wel plekken kan vinden waar ze 5 euro voor een colatje vragenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.. Ik hoop echt dat het dan een bacardi cola is..5 voor een cola, het lijkt wel Cannes, St Trophez of Monaco
![]()
misschien een Safari-Cola, want dat drinkt hij ook graagquote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.. Ik hoop echt dat het dan een bacardi cola is..5 voor een cola, het lijkt wel Cannes, St Trophez of Monaco
![]()
Ja, dat is af en toe ook veel te erg hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien een Safari-Cola, want dat drinkt hij ook graagen 5 euro voor alleen cola zou kunnen, soms betaal je dat in NL idd ook
Ik was in November nog in boras, leuk stadjequote:Op maandag 19 februari 2007 14:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
University of Boras. Ligt ten oosten van Goteborg
[..]
Dat weet ik.. wordt dus geen zomervakantie, vrees ikAlcohol is duur daarzo
leukquote:Op maandag 19 februari 2007 15:58 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik was in November nog in boras, leuk stadje
Ik zal me wel vermaken daarzoquote:Op maandag 19 februari 2007 16:03 schreef Teije het volgende:
[..]
Nah niet echt, ben er zelf ook maar een dag geweest dus zoveel heb ik natuurlijk niet gezien
Aye, wat moet je daar precies doen dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:48 schreef superhero87 het volgende:
Ik krijg binnen 10 minuten een telefoontje van Magna Plaza of ik daar stage mag lopen... duimen
Jeu! ik mag donderdag op gesprekquote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Teije het volgende:
[..]
Aye, wat moet je daar precies doen dan?
klinkt netjes! veel suc6 met je gesprekquote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jeu! ik mag donderdag op gesprek![]()
Wat ik daar ga doen? Onderzoek uitvoeren naar doelgroepen+meehelpen met het opstarten van een nieuwe reclamecampagne![]()
3 dagen nog? Jou stage was ook niet zo lang dan...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
Hopla.
Een 8 voor mijn stage![]()
Nog 3 dagen
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
Hopla.
Nog 3 dagen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 februari 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
Hopla.
Nog 3 dagen
Hetzelfde als ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:29 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. wat zou ik vandaag eens gaan doen..![]()
Ach kop op, nog maar 7 uurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:50 schreef Teije het volgende:
Ik verveel me nu al, wordt weer een boeiende dag
Soms denk je weleens bij documentaires.. hebben die cameramensen niet iets beters te doen, dan de paringsdans van een slak te filmenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, nou, ik zit nu naar parende lievehersbeestjes te kijken![]()
Lulquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach kop op, nog maar 7 uur
Ben best fit vandaag
snuffelstagequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:09 schreef WinnarJ het volgende:
Hebben jullie allemaal een meeloop/snuffelstage of al een langeAltijd hoor ik reacties hier van: 'ik heb niets te doen, verveel me' etc. etc
Komt dat door opleidingsniveau (ROC o.i.d)/motivatie/te weinig dingen te doen op stage óf is dit gewoon normaal voor stages
De meeste hier hebben een lange stage. En of er iets te doen is heeft volgens mij erg te maken met het bedrijf. Ik zelf heb bijvoorbeeld wel een stage opdracht maar kan deze in principe in twee weken doen, voor de rest moet ik dus gewoon "meedraaien" met het bedrijf en dit houd in dat je het meeste van de dag niet bepaald veel te doen hebt =)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:09 schreef WinnarJ het volgende:
Hebben jullie allemaal een meeloop/snuffelstage of al een langeAltijd hoor ik reacties hier van: 'ik heb niets te doen, verveel me' etc. etc
Komt dat door opleidingsniveau (ROC o.i.d)/motivatie/te weinig dingen te doen op stage óf is dit gewoon normaal voor stages
Tijdens je vakantie? ben je helemaal gek geworden!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:21 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi hoi!
Ik meld me even tijdens mijn vakantie![]()
![]()
Alles goed hier??
Ik heb in feite een meewerkstage.. Afstudeerstage komt volgende jaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:09 schreef WinnarJ het volgende:
Ja hoor en met jou?.. en ik heb geen vakantie (volgende week)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:21 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi hoi!
Ik meld me even tijdens mijn vakantie![]()
![]()
Alles goed hier??
Precies, het is eigenlijk gewoon wachten totdat je klaar bentquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:35 schreef thedude0 het volgende:
Stage is dan ook gewoon wachten (internetten) totdat iemand vertelt welke uitermate simpele taak je nu weer mag uitvoeren. En dat 8 uur per dag
Gelukkig krijg ik er geld voor.
Ik heb helemaal geen vakantie!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef miss-scofield het volgende:
Haha, nee ben niet gekIk zeg alleen ff gedag
Hier gaat het goed hoor, lekker uitslapen enzo.. helaas vanaf morgen elke werken.. wel geld verdienen![]()
Volgende week vakantie is toch ook lekkerNiet zeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |