bijna vergeten:quote:Op maandag 19 februari 2007 14:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
University of Boras. Ligt ten oosten van Goteborg
[..]
Dat weet ik.. wordt dus geen zomervakantie, vrees ikAlcohol is duur daarzo
.. Ik hoop echt dat het dan een bacardi cola is..quote:Op maandag 19 februari 2007 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bijna vergeten:![]()
echt top dat je daarheen gaat!!!
oom van mij had het over 5 euro voor een cola
Ligt er aan waar, ik denk dat je in NL ook wel plekken kan vinden waar ze 5 euro voor een colatje vragenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.. Ik hoop echt dat het dan een bacardi cola is..5 voor een cola, het lijkt wel Cannes, St Trophez of Monaco
![]()
misschien een Safari-Cola, want dat drinkt hij ook graagquote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.. Ik hoop echt dat het dan een bacardi cola is..5 voor een cola, het lijkt wel Cannes, St Trophez of Monaco
![]()
Ja, dat is af en toe ook veel te erg hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien een Safari-Cola, want dat drinkt hij ook graagen 5 euro voor alleen cola zou kunnen, soms betaal je dat in NL idd ook
Ik was in November nog in boras, leuk stadjequote:Op maandag 19 februari 2007 14:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
University of Boras. Ligt ten oosten van Goteborg
[..]
Dat weet ik.. wordt dus geen zomervakantie, vrees ikAlcohol is duur daarzo
leukquote:Op maandag 19 februari 2007 15:58 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik was in November nog in boras, leuk stadje
Ik zal me wel vermaken daarzoquote:Op maandag 19 februari 2007 16:03 schreef Teije het volgende:
[..]
Nah niet echt, ben er zelf ook maar een dag geweest dus zoveel heb ik natuurlijk niet gezien
Aye, wat moet je daar precies doen dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:48 schreef superhero87 het volgende:
Ik krijg binnen 10 minuten een telefoontje van Magna Plaza of ik daar stage mag lopen... duimen
Jeu! ik mag donderdag op gesprekquote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Teije het volgende:
[..]
Aye, wat moet je daar precies doen dan?
klinkt netjes! veel suc6 met je gesprekquote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jeu! ik mag donderdag op gesprek![]()
Wat ik daar ga doen? Onderzoek uitvoeren naar doelgroepen+meehelpen met het opstarten van een nieuwe reclamecampagne![]()
3 dagen nog? Jou stage was ook niet zo lang dan...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
Hopla.
Een 8 voor mijn stage![]()
Nog 3 dagen
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
Hopla.
Nog 3 dagen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 februari 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
Hopla.
Nog 3 dagen
Hetzelfde als ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:29 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. wat zou ik vandaag eens gaan doen..![]()
Ach kop op, nog maar 7 uurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:50 schreef Teije het volgende:
Ik verveel me nu al, wordt weer een boeiende dag
Soms denk je weleens bij documentaires.. hebben die cameramensen niet iets beters te doen, dan de paringsdans van een slak te filmenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, nou, ik zit nu naar parende lievehersbeestjes te kijken![]()
Lulquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach kop op, nog maar 7 uur
Ben best fit vandaag
snuffelstagequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:09 schreef WinnarJ het volgende:
Hebben jullie allemaal een meeloop/snuffelstage of al een langeAltijd hoor ik reacties hier van: 'ik heb niets te doen, verveel me' etc. etc
Komt dat door opleidingsniveau (ROC o.i.d)/motivatie/te weinig dingen te doen op stage óf is dit gewoon normaal voor stages
De meeste hier hebben een lange stage. En of er iets te doen is heeft volgens mij erg te maken met het bedrijf. Ik zelf heb bijvoorbeeld wel een stage opdracht maar kan deze in principe in twee weken doen, voor de rest moet ik dus gewoon "meedraaien" met het bedrijf en dit houd in dat je het meeste van de dag niet bepaald veel te doen hebt =)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:09 schreef WinnarJ het volgende:
Hebben jullie allemaal een meeloop/snuffelstage of al een langeAltijd hoor ik reacties hier van: 'ik heb niets te doen, verveel me' etc. etc
Komt dat door opleidingsniveau (ROC o.i.d)/motivatie/te weinig dingen te doen op stage óf is dit gewoon normaal voor stages
Tijdens je vakantie? ben je helemaal gek geworden!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:21 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi hoi!
Ik meld me even tijdens mijn vakantie![]()
![]()
Alles goed hier??
Ik heb in feite een meewerkstage.. Afstudeerstage komt volgende jaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:09 schreef WinnarJ het volgende:
Ja hoor en met jou?.. en ik heb geen vakantie (volgende week)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:21 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi hoi!
Ik meld me even tijdens mijn vakantie![]()
![]()
Alles goed hier??
Precies, het is eigenlijk gewoon wachten totdat je klaar bentquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:35 schreef thedude0 het volgende:
Stage is dan ook gewoon wachten (internetten) totdat iemand vertelt welke uitermate simpele taak je nu weer mag uitvoeren. En dat 8 uur per dag
Gelukkig krijg ik er geld voor.
Ik heb helemaal geen vakantie!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef miss-scofield het volgende:
Haha, nee ben niet gekIk zeg alleen ff gedag
Hier gaat het goed hoor, lekker uitslapen enzo.. helaas vanaf morgen elke werken.. wel geld verdienen![]()
Volgende week vakantie is toch ook lekkerNiet zeuren
Wie o wie kan mij vinden, 31 sec is al genoemd, dat was fout.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:50 schreef Goover het volgende:
[..]
suc6! Ondertussen nog andere kandidaten voor het 'Spot Goover in een kansloos lange rij spel' ?
http://www.youtube.com/watch?v=6MO8Yx8Alx0
wat zeg je?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:55 schreef Stark het volgende:
ey ik doe ook stage kan ik ook ingeschreven staan op het lijst?
Je kan je zelf toevoegen tot de OPquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:55 schreef Stark het volgende:
ey ik doe ook stage kan ik ook ingeschreven staan op het lijst?
Je kan mij zien tussen 1:04 en 1:06 ongeveer.. Dus ik reken hem goed! *schouderklopje*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:54 schreef lienelien het volgende:
1:06?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Je kan mij zien tussen 1:04 en 1:06 ongeveer.. Dus ik reken hem goed! *schouderklopje*
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:35 schreef Damzkieee het volgende:
Wij hebben afstudeerstage, maar ook dan heb je wel eens niets te doen
Vooral Roycoooooo is daar erg goed in trouwens.![]()
Klopt, en nog een rijtje mensen voor mij...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:58 schreef lienelien het volgende:
dus iedereen achter jou had geen kaartjes?
ff kijken of ik hem zelf wel zie.quote:Ik zie die Johnny loo-a-like niet trouwens
ghehe en ze controleren niet op hoeveel je internet o.i.dquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:38 schreef Teije het volgende:
[..]
Precies, het is eigenlijk gewoon wachten totdat je klaar bent. Zo is het bij mij iniedergeval..
hahahahaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:09 schreef Geqxon het volgende:
Kut![]()
Ik voelde een grote boodschap opkomen, dus even rustig naar het toilet gegaan zo he (klein gebouwtje). Is het een toilet van het type 'plons', en is de ruimte van het type 'echo'
Dus halverwege mijn sessie opeens "PLONS", hoor ik keihard echend zo de bom in het toilet vallen. En dan ook nog eens de ambi-pur die keihard sist, my god, want moeten ze wel niet gedacht hebben hier![]()
![]()
Gisteren liet een collega die op de poepdoos zat (ik stond aan het urinoir) ook een flinke scheet. Kon mn lach maar amper inhoudenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:09 schreef Geqxon het volgende:
Kut![]()
Ik voelde een grote boodschap opkomen, dus even rustig naar het toilet gegaan zo he (klein gebouwtje). Is het een toilet van het type 'plons', en is de ruimte van het type 'echo'
Dus halverwege mijn sessie opeens "PLONS", hoor ik keihard echend zo de bom in het toilet vallen. En dan ook nog eens de ambi-pur die keihard sist, my god, want moeten ze wel niet gedacht hebben hier![]()
![]()
Snap niet waar jullie moeilijk over doen, daar is het toilet toch voor?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gisteren liet een collega die op de poepdoos zat (ik stond aan het urinoir) ook een flinke scheet. Kon mn lach maar amper inhoudenHij was in de veronderstelling dat ie alleen was denk ik.
Jij was gewoon zelf die collega, smeerbartjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gisteren liet een collega die op de poepdoos zat (ik stond aan het urinoir) ook een flinke scheet. Kon mn lach maar amper inhoudenHij was in de veronderstelling dat ie alleen was denk ik.
Lachen was het welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Snap niet waar jullie moeilijk over doen, daar is het toilet toch voor?
? Wat voor capriolen haal je uit op stage dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:40 schreef miss-scofield het volgende:
Hehe, mn buisje komt net na 15 jaar uit mn oor vallen![]()
Op een oor liggenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
? Wat voor capriolen haal je uit op stage dan?
Als ik zo rond 10:00 moet gaan, dan ga ik het dus mooi niet acht uur lang inhoudenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lachen was het welik zeg niet dat ik er moeilijk over doe
Zelf probeer ik toch zo discreet mogelijk te kakken in openbare ruimtes (als ik al uberhaupt al ga).
ik eet ze namelijk rond 11-en.. maar toen kwam ik toen de conclusie dat ik ze vergeten was..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Had ik gister ook, was echt afzien tot aan de lunch, meestal eet ik ze rond half 11.
Lunch is hier gezamelijk, kan dus niet eerder alvast wat op peuzelenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik eet ze namelijk rond 11-en.. maar toen kwam ik toen de conclusie dat ik ze vergeten was..
Dan maar een boterham met kaas
Wat een levenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag! vandaag nog ff lekker vrij en dan morgen en donderdag weer 'aan de bak' en vrijdag weer vrijvanaf volgende week maar eens echt beginnen met weken van ma t/m do
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag! vandaag nog ff lekker vrij en dan morgen en donderdag weer 'aan de bak' en vrijdag weer vrijvanaf volgende week maar eens echt beginnen met weken van ma t/m do
maakt me niet uit waarom: vrij =quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 dagen vrij vanwege carnaval en standaard elke vrijdag vrij...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:31 schreef WinnarJ het volgende:
Mijn stagebegeleider is er niet en schijnt vandaag ook niet meer te komen… over 1.5 uru ben ik pleite![]()
tot die tijd nog ff lunchen/internetten…
En morgen neem ik ook vrij.. jeuj
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef Qunix het volgende:
Ik heb net me cijfer gekregen van me eerste stageperiode, een 7.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef Qunix het volgende:
Ik heb net me cijfer gekregen van me eerste stageperiode, een 7.
Hoo, hard aan de arbeit hieroquote:
je zal ook maar de hele dag staand achter de pc moeten, wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:19 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben op mijn stage, maar zitten doe ik wel
Wij ook wel, moet er niet aan denken de hele dag te staanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:19 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben op mijn stage, maar zitten doe ik wel
Nu maar hopen dattie niet op Fok! zitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:25 schreef WinnarJ het volgende:
Zo, ff checken of me stagebegeleider niet stiekum is teruggekomen, dan ben ik pleiteslekker niets gedaan vandaag
slechttt
haha, je zal de eerste niet zijn waar bij ze meekeken, of toevallig ook op Fok! zitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu maar hopen dattie niet op Fok! zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |