Wie o wie kan mij vinden, 31 sec is al genoemd, dat was fout.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:50 schreef Goover het volgende:
[..]
suc6! Ondertussen nog andere kandidaten voor het 'Spot Goover in een kansloos lange rij spel' ?
http://www.youtube.com/watch?v=6MO8Yx8Alx0
wat zeg je?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:55 schreef Stark het volgende:
ey ik doe ook stage kan ik ook ingeschreven staan op het lijst?
Je kan je zelf toevoegen tot de OPquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:55 schreef Stark het volgende:
ey ik doe ook stage kan ik ook ingeschreven staan op het lijst?
Je kan mij zien tussen 1:04 en 1:06 ongeveer.. Dus ik reken hem goed! *schouderklopje*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:54 schreef lienelien het volgende:
1:06?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Je kan mij zien tussen 1:04 en 1:06 ongeveer.. Dus ik reken hem goed! *schouderklopje*
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:35 schreef Damzkieee het volgende:
Wij hebben afstudeerstage, maar ook dan heb je wel eens niets te doen
Vooral Roycoooooo is daar erg goed in trouwens.![]()
Klopt, en nog een rijtje mensen voor mij...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:58 schreef lienelien het volgende:
dus iedereen achter jou had geen kaartjes?
ff kijken of ik hem zelf wel zie.quote:Ik zie die Johnny loo-a-like niet trouwens
ghehe en ze controleren niet op hoeveel je internet o.i.dquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:38 schreef Teije het volgende:
[..]
Precies, het is eigenlijk gewoon wachten totdat je klaar bent. Zo is het bij mij iniedergeval..
hahahahaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:09 schreef Geqxon het volgende:
Kut![]()
Ik voelde een grote boodschap opkomen, dus even rustig naar het toilet gegaan zo he (klein gebouwtje). Is het een toilet van het type 'plons', en is de ruimte van het type 'echo'
Dus halverwege mijn sessie opeens "PLONS", hoor ik keihard echend zo de bom in het toilet vallen. En dan ook nog eens de ambi-pur die keihard sist, my god, want moeten ze wel niet gedacht hebben hier![]()
![]()
Gisteren liet een collega die op de poepdoos zat (ik stond aan het urinoir) ook een flinke scheet. Kon mn lach maar amper inhoudenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:09 schreef Geqxon het volgende:
Kut![]()
Ik voelde een grote boodschap opkomen, dus even rustig naar het toilet gegaan zo he (klein gebouwtje). Is het een toilet van het type 'plons', en is de ruimte van het type 'echo'
Dus halverwege mijn sessie opeens "PLONS", hoor ik keihard echend zo de bom in het toilet vallen. En dan ook nog eens de ambi-pur die keihard sist, my god, want moeten ze wel niet gedacht hebben hier![]()
![]()
Snap niet waar jullie moeilijk over doen, daar is het toilet toch voor?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gisteren liet een collega die op de poepdoos zat (ik stond aan het urinoir) ook een flinke scheet. Kon mn lach maar amper inhoudenHij was in de veronderstelling dat ie alleen was denk ik.
Jij was gewoon zelf die collega, smeerbartjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gisteren liet een collega die op de poepdoos zat (ik stond aan het urinoir) ook een flinke scheet. Kon mn lach maar amper inhoudenHij was in de veronderstelling dat ie alleen was denk ik.
Lachen was het welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Snap niet waar jullie moeilijk over doen, daar is het toilet toch voor?
? Wat voor capriolen haal je uit op stage dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:40 schreef miss-scofield het volgende:
Hehe, mn buisje komt net na 15 jaar uit mn oor vallen![]()
Op een oor liggenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
? Wat voor capriolen haal je uit op stage dan?
Als ik zo rond 10:00 moet gaan, dan ga ik het dus mooi niet acht uur lang inhoudenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lachen was het welik zeg niet dat ik er moeilijk over doe
Zelf probeer ik toch zo discreet mogelijk te kakken in openbare ruimtes (als ik al uberhaupt al ga).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |