nee!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is echt helde borst is schattig, is dat haar eigen hand?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:10 schreef Jvvianen het volgende:
Ik heb er geen kracht meer voor.. denk dat ik over 35 min weg ga ruim een uurtje wegga, als het kan. Tijd voor weekend!
Werk jij maar langer door, voert geen flikker uit manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Werk jij maar langer door, voert geen flikker uit man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga aan het werk en zit me niet aan te gapen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Iedereen is de krachten aan het sparen voor vanaaf en het zware weekend wat voor de deur staatquote:
Ik had het over het topic, hier op mijn stageplek is het niet extra rusig nu ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoah valt me hier nog wel mee.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik had het over het topic, hier op mijn stageplek is het niet extra rusig nu ofzo.
Ben je de hele week al nietquote:
Verzin eens wat beters, faggotquote:
Ik word, sinds ik stage loop, elke nacht om half 4 en om 5 voor 6 wakker .. waarom?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:17 schreef PieterBas het volgende:
dat wel.. maar ik kan dan wel uitslapen.. alleen werkte me bioritme niet mee.. Half 7 was ik al weer klaar wakker..
wat moet jouw hand bij haar tiet dan?quote:
Ik ook!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
woensdag pas weer naar afstudeerplek
Ik weet niet of ze het willen, maar ze krijgen me wel te zienquote:Op zondag 18 februari 2007 16:38 schreef IbeBen het volgende:
Mij willen ze toch echt morgen weer zien
Zo kunnen het ook stellen iddquote:Op zondag 18 februari 2007 20:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het willen, maar ze krijgen me wel te zien
morgen vrij, dinsdag vrij, woensdag en donderdag op afstudeerplek (vooral theorie doornemen) en vrijdag ook weer vrijquote:Op zondag 18 februari 2007 22:27 schreef Jvvianen het volgende:
Qunix.. das alleen maar goed voor je Engels man..
Morgen lekker naar Tiel scheuren, afspraakje daar om 13:30.... dus das wel dagvullend.
Dinsdag naar Zwolle, ook wel soort van dagvullend.
Woensdag naar Utrecht, halve dag vullen en aansluitend komt mn begeleidend docent het PvA bespreken.
EN dan is het alweer donderdag...... tijd om wat belletjes te plegen!
heb jij mn programma soms nog gekeken? Ik heb het zelf namelijk niet gezienquote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgen vrij, dinsdag vrij, woensdag en donderdag op afstudeerplek (vooral theorie doornemen) en vrijdag ook weer vrij![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgen vrij, dinsdag vrij, woensdag en donderdag op afstudeerplek (vooral theorie doornemen) en vrijdag ook weer vrij![]()
Ik heb precies hetzelfde.. moet deze week ook gewoon stagelopenquote:Op maandag 19 februari 2007 08:24 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
Mijn zusje heeft nu ook een week vakantie, zo ook een paar vrienden van mij. Maar ik moet gewoon werken. Ik ga toch eens vragen of ik niet een (wettelijk?) aantal vrije dagen heb om op te nemen.
btw: Goedemorgen![]()
Ja hoor, internet doet het weer..quote:Op maandag 19 februari 2007 09:10 schreef MichielPH het volgende:
En de week is weer begonnen!
Iedereen nog een beetje gelukkig?
ja hoor, alleen een beetje erg moequote:Op maandag 19 februari 2007 09:10 schreef MichielPH het volgende:
En de week is weer begonnen!
Iedereen nog een beetje gelukkig?
Dat is nooit fijnquote:Op maandag 19 februari 2007 10:00 schreef Maraca het volgende:
GoedemorgenStom ritme om vroeg wakker te worden..
![]()
Ik ken het.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:11 schreef Goover het volgende:
Ik zit vandaag alleen op de kamer. Een collega is vrij de ander heeft zich ziek gemeld. Damn wat is het hier nu saai.
quote:
flauw hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 10:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Het eerste wat mijn stagebegeleider deed nadat ik goedemorgen zei was z'n kaartjes voor Arctic Monkeys aan mij laten zien![]()
![]()
![]()
Ik schreef zelf eerst ook moguh, maar ik was v/d week een verslag aan het typen en ik betrapte mijzelf op een aantal 'msn/fok-taalfouten' dus ik moet mijzelf soms op de vingers tikken.quote:
Grrrrquote:Het eerste wat mijn stagebegeleider deed nadat ik goedemorgen zei was z'n kaartjes voor Arctic Monkeys aan mij laten zien
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik schreef zelf eerst ook moguh, maar ik was v/d week een verslag aan het typen en ik betrapte mijzelf op een aantal 'msn/fok-taalfouten' dus ik moet mijzelf soms op de vingers tikken.
[..]
ze zitten in z'n broekzakquote:Grrrr![]()
![]()
![]()
Als jij ze nou stiekum mee neemt, dan wil ik er wel een van je kopen![]()
Toen ik na het hele '2 uur in de rij staan en net geen kaartje krijgen gebeuren' in de stad liep zag ik iemand die ik herkende van uit de rij. Ik wist 100% zeker dat hij paar mensen achter mij stond, ik vond hem nl op Johnny Borrell lijken. Hij had gewoon kaartjes in zijn kontzak zitten! Vroeg mij af hoe hij daar aan kwam. Ik had ze er zo uit kunnen jattenquote:
Ik heb er ook last van, 16:30 mag ik naar huis...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:43 schreef Sweetbeach het volgende:
ik moet nog tot 17.00.... en heb geen fuck te doen , verveel memeer mensen last van
... pfff
Het blijft maandagquote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, 16:30 mag ik naar huis...
Ik heb wel genoeg te doen, maar mijn motivatie is vandaag erg ver te zoeken.
nee, vergeten op te nemen, kwam ik achter toen ik net klaar was met werken (18.00)quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
heb jij mn programma soms nog gekeken? Ik heb het zelf namelijk niet gezien
Gelukkig kan ik hier wel de radiozender veranderenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef thedude0 het volgende:
8 uur per dag naar dezelfde jankmuziek op keizerstad fm luisteren
Geen mogelijkheid om aan de knop te draaien?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef thedude0 het volgende:
Wees blij dat je geen skyradio hebtquote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef thedude0 het volgende:
Ik mis de zonquote:Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
allemaal een brakke (maar toch goede-) morgen op deze zonnige maandag![]()
[..]
nee, vergeten op te nemen, kwam ik achter toen ik net klaar was met werken (18.00)het spijt me
Zet de radio aanquote:Op maandag 19 februari 2007 11:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik mis de zon
plus, ik zit hier in stilte
Is hier niet helemaal de bedoeling....quote:
Baal je daar niet van?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is hier niet helemaal de bedoeling....Deel het kantoor met 3 anderen, en overal is het stil
Ik heb het liever wat stiller, anders ga ik te vaak radio luisteren ipv werkenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Baal je daar niet van?
Zonder radio vind ik het zoooo saai! Lekker muziekje op de achtergrond is niks mis mee![]()
Vind ik ook.. Een tijd geleden hadden we nog eens een radio aan..quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Baal je daar niet van?
Zonder radio vind ik het zoooo saai! Lekker muziekje op de achtergrond is niks mis mee![]()
Ik ook, alleen als de radio aanstaat lees ik 1 letter en verder kom ik niet, doordat de radio interessanter is.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Baal je daar niet van?
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:18 schreef francis997 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen als de radio aanstaat lees ik 1 letter en verder kom ik niet, doordat de radio interessanter is.
ohh, volgende week danquote:Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
allemaal een brakke (maar toch goede-) morgen op deze zonnige maandag![]()
[..]
nee, vergeten op te nemen, kwam ik achter toen ik net klaar was met werken (18.00)het spijt me
aanstaande zaterdag?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh, volgende week dan
Dan staat mijn nam er tenminste ook gewoon goed
Precies.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:18 schreef francis997 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen als de radio aanstaat lees ik 1 letter en verder kom ik niet, doordat de radio interessanter is.
Carnaval? Wat is dat? Dat kennen 'we' hier niet...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef Zosk het volgende:
man, werken tijdens carnaval. dit moet een grap zijn?![]()
![]()
Ach sommige mensen hebben geluk.. en dit keer zijn het de mensen onder de rivierenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Carnaval? Wat is dat? Dat kennen 'we' hier niet...
Ik heb nu geen opdracht, dus ben maar ff aan mijn reflectieverslagen aan het werken, en dat is me saai...ik val zowat in slaap hierbij. Maargoed, ben net ff naar buiten geweest, en ik loop stage in de buurt van de kruiskade en daarzo wordt het Chinese nieuwe jaar geviert..quote:Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies.
Zegt misschien ook wat over hoe leuk je stage opdracht is
zaterdag werken, zondag misschien wel tijd om te kijken naar de aftitelingquote:Op maandag 19 februari 2007 13:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhuh, en zondag, beide dagen om 16u45
Gefeliquote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik mag voor uitwisseling naar Zweden
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je.. en nu gaat het geregel pas echt beginnenquote:
Ik weet niet of hard moet werken. 4-5 maanden daar een gedeelte van mijn stage volgen. Vanaf september tot begin februariquote:Op maandag 19 februari 2007 14:29 schreef Norro-tje het volgende:
heb je wel echte winter en zeker een mooi land of meot je te hard werken om daar van te kunenn gaan genieten
Nicequote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik mag voor uitwisseling naar Zweden
![]()
![]()
![]()
![]()
University of Boras. Ligt ten oosten van Goteborgquote:Op maandag 19 februari 2007 14:44 schreef Teije het volgende:
Waar in zweden?
Dat weet ik.. wordt dus geen zomervakantie, vrees ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |