ik ga denk ik ook even een maandje chillen en dan werk zoeken, of in die maand dat ik ga niksen na de vakantie bezig gaan me werk zoekenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef Norro-tje het volgende:
wat gaan mensen hier na stage eigenlijk doen, ik ga maandje vakantie nemen en dan, werk zoeken .
jullie?
ps dat is pas in juni/juli of zo aan de orde
nog maar 31 minutenquote:
op die manier... dan wens ik jou niks minderquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:02 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
zelfstudie in het weekend, wat kan je met bier, hoeveel kan je op,wanneer is genoeg , en wat is er nog inflatie op de prijs geweest, misschien zelfs deflatie.
prettig weekend he
Eerst zomervakantie vieren enzo, dan nog een half jaar school en een half jaar afstuderen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef Norro-tje het volgende:
wat gaan mensen hier na stage eigenlijk doen, ik ga maandje vakantie nemen en dan, werk zoeken .
jullie?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:19 schreef Norro-tje het volgende:
je hebt de rest wels til gemaakt metje hoi
wat ga je verkopen/aanbieden dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben nu thuis... ik ben dus met een team een eigen bedrijf aan het vormen... Gaat niet helemaal geweldig maar komt goed.
vorige topic was ongeveer 2 dagen 'open'quote:
had je zware afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:54 schreef Zosk het volgende:
mja, geen internet op school tijdens project, en dat is 8 dagdelenDe andere 2 dagdelen cursussen, dus helaas
![]()
dat is echt helquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:01 schreef Zosk het volgende:
nouja, een hele dag op school doorbrengen achter een computer zonder internet is niet echt wat je leuk noemten afkickverschijnselen heb ik niet aangezien ik mijn verspilde tijd thuis inhaal
![]()
en die borst is lief hè![]()
ik was toen nét weg jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat jij nu al weg bent, maar ik was er nog wel hoor
ik ben er alquote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:20 schreef Maraca het volgende:
Over 10 min ga ik naar stageHopelijk is mijn begeleider in een goede bui vandaag want ik moet 10 min eerder weg
![]()
Mooi.. dan heb je de verkeerde voor je want ik ben een meisjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:24 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik ben er al
en nee, jongeman, doorwerken!
echt??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi.. dan heb je de verkeerde voor je want ik ben een meisje![]()
en dan om 8.30 achter de pcquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:30 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
echt??
ook goedemorgen allemaal ik zit lekker thuis vrij vandaag
je meneer essent kwam mijn ketel nakijken ergens tussen 8:30 en 12:00 dus, maar zo i zo uitslapen is bij mij max 9:00 , maar is beter dan op stage zitten en werken , lekker lui tv kijken en vooral niet te veel inspannenquote:
Dan ga ik waarschijnlijk werken en op vakantie en dan de volgende studie beginnenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef Norro-tje het volgende:
jullie?
nou, omdat je mij in de war hebt gemaakt, mag je zeker niet eerder wegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi.. dan heb je de verkeerde voor je want ik ben een meisje![]()
dat qua uren zelfde als mijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:00 schreef Qunix het volgende:
En nu begin ik
09:45 tot 16:45 (7 uren)
dat is ook een flinkequote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:13 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Gisteren van 13:00 tot 17:00 geen internet en netwerk gehad... Vandaag terugkomdag
ik was ook aardig vroeg wakker, terwijl ik had kunnen blijven liggen tot 11 uurquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:17 schreef PieterBas het volgende:
dat wel.. maar ik kan dan wel uitslapen.. alleen werkte me bioritme niet mee.. Half 7 was ik al weer klaar wakker..
ik ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was ook aardig vroeg wakker, terwijl ik had kunnen blijven liggen tot 11 uur
Nais, k moet ook nog maar paar uurtjes en dan heerlijk carnaval vierenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:19 schreef Katana het volgende:
45 minuten en dan in het eindelijk weekend!
Vanmiddag lekker naar Amsterdam
Iedereen is al vrij joh of werkt zich de pleurisquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:07 schreef Norro-tje het volgende:
het is hier wel heel rustig vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |