quote:
flauw hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 10:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Het eerste wat mijn stagebegeleider deed nadat ik goedemorgen zei was z'n kaartjes voor Arctic Monkeys aan mij laten zien![]()
![]()
![]()
Ik schreef zelf eerst ook moguh, maar ik was v/d week een verslag aan het typen en ik betrapte mijzelf op een aantal 'msn/fok-taalfouten' dus ik moet mijzelf soms op de vingers tikken.quote:
Grrrrquote:Het eerste wat mijn stagebegeleider deed nadat ik goedemorgen zei was z'n kaartjes voor Arctic Monkeys aan mij laten zien
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik schreef zelf eerst ook moguh, maar ik was v/d week een verslag aan het typen en ik betrapte mijzelf op een aantal 'msn/fok-taalfouten' dus ik moet mijzelf soms op de vingers tikken.
[..]
ze zitten in z'n broekzakquote:Grrrr![]()
![]()
![]()
Als jij ze nou stiekum mee neemt, dan wil ik er wel een van je kopen![]()
Toen ik na het hele '2 uur in de rij staan en net geen kaartje krijgen gebeuren' in de stad liep zag ik iemand die ik herkende van uit de rij. Ik wist 100% zeker dat hij paar mensen achter mij stond, ik vond hem nl op Johnny Borrell lijken. Hij had gewoon kaartjes in zijn kontzak zitten! Vroeg mij af hoe hij daar aan kwam. Ik had ze er zo uit kunnen jattenquote:
Ik heb er ook last van, 16:30 mag ik naar huis...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:43 schreef Sweetbeach het volgende:
ik moet nog tot 17.00.... en heb geen fuck te doen , verveel memeer mensen last van
... pfff
Het blijft maandagquote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, 16:30 mag ik naar huis...
Ik heb wel genoeg te doen, maar mijn motivatie is vandaag erg ver te zoeken.
nee, vergeten op te nemen, kwam ik achter toen ik net klaar was met werken (18.00)quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
heb jij mn programma soms nog gekeken? Ik heb het zelf namelijk niet gezien
Gelukkig kan ik hier wel de radiozender veranderenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef thedude0 het volgende:
8 uur per dag naar dezelfde jankmuziek op keizerstad fm luisteren
Geen mogelijkheid om aan de knop te draaien?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef thedude0 het volgende:
Wees blij dat je geen skyradio hebtquote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef thedude0 het volgende:
Ik mis de zonquote:Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
allemaal een brakke (maar toch goede-) morgen op deze zonnige maandag![]()
[..]
nee, vergeten op te nemen, kwam ik achter toen ik net klaar was met werken (18.00)het spijt me
Zet de radio aanquote:Op maandag 19 februari 2007 11:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik mis de zon
plus, ik zit hier in stilte
Is hier niet helemaal de bedoeling....quote:
Baal je daar niet van?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is hier niet helemaal de bedoeling....Deel het kantoor met 3 anderen, en overal is het stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |