Ik wilde al gaan vragen waar je het vandaan had maar dat is niet meer nodigquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
Verklaring van de TT: http://www.drbobby.nl/
whehehequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ja ik wilde posten in het vorige deel maar toen was ie ineens op slot.
dank jequote:Tof lijstje!![]()
neuh, maar het zou zo mooi staan op mijn history mapquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:54 schreef Tammymara het volgende:
Enne, Muck, een kaartje uit Afrika?
Hebben ze daar brievenbussen dan
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:37 schreef Jaguarized het volgende:
Smittend is van het vrouwelijke geslacht!Ik dacht altijd dat Smittend een man was.
Hallo... je land is zo'n beetje ONTDEKT door een zeevarende natie, namelijk Nederland... enig idee hoe die Hollanders daar kwamen? Heus niet per trein of vliegtuigquote:Thanks. I'd like to visit Amsterdam one day.
I didn't know there were beaches in Holland. (I'm not very good with geography).
cheers,
Vicki.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef Allan24 het volgende:
Kaartje naar Australië is aangekomen
Ze schrijft:
[..]
Hallo... je land is zo'n beetje ONTDEKT door een zeevarende natie, namelijk Nederland... enig idee hoe die Hollanders daar kwamen? Heus niet per trein of vliegtuigen wij zouden geen strand hebben?
*hallo smittend*quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:20 schreef Smittend het volgende:
*ik ben Smittend en....ik ben verslaafd aan PC*
Ik krijg ze van de man achter de postkantoor-balie... alleen hij verwacht er euro's voor terugquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:49 schreef Muck het volgende:
oeh, ik wou dat ik de postzegels van iemand kreeg
en zullen we helga maar gewoon verzwijgen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:49 schreef Allan24 het volgende:
Ik draai al effe meemaar het is toch wel een beetje een vaste club hier, en altijd even gezellig!
We hebben trouwens al 'Vava-momentjes' en 'Jag-momentjes'
en koffie de andere?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:54 schreef Allan24 het volgende:
Uit Brazilië komen twéé beroemde (beruchte) dingen. Het Carnaval van Rio is er één van.
Geruild voor een theezakje?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb weer nieuwe postzegels! Dit keer uit Brazilië.
Jagquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:15 schreef Vava het volgende:
Hier ook wel wat post. Ten eerste een envelop gericht aan Miss Vavavan Jag, gevuld met Subwayzegeltjes
, verder mijn stempas, een envelop met drie theezakjes, een kaart uit Algerije, een kaart uit Hongarije en een kaart uit de Verenigde Staten van Amerika
En ik heb sinds vanavond een nieuwe telefoon, een MDA Compact 3, daar ben ik nu mee aan het prutsen
![]()
Ik ga 12 mei een week naar Texel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:17 schreef Fannetje het volgende:
Inderdaad een beetje domme opmerking
Geen pc post vandaag.
En mijn excuses, maar het schrijven in het schriftje gaat me niet meer lukken. En morgen ga ik meteen na mn werk op vakantie naar Texel voor een week, dus daarna ga ik pas schrijven!
Whoehoe..Jag heeft sjans..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje uit Estland.Ze begint met: "Hello my darling!"
Meteen ontkennen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef Allan24 het volgende:
ROFL!
Medepostcrossers, laat je niet van de wijs brengen door die Grunninger!
Ik ben het niet! (En ook niet een van die andere pipo's!!)
Die smiley gaat een kuikentje opeten!quote:
Nee, dat is deze smilie:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Die smiley gaat een kuikentje opeten!
sukkelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:19 schreef Allan24 het volgende:
Hugodver. Zojuist van mijn rolletje Priority stickers per ongeluk een serpentine gemaakt.
ECHT per ongeluk.
Meneer de Handigheidquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:19 schreef Allan24 het volgende:
Hugodver. Zojuist van mijn rolletje Priority stickers per ongeluk een serpentine gemaakt.
ECHT per ongeluk.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:19 schreef Allan24 het volgende:
ECHT per ongeluk.
* Whiskers ook newbie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:18 schreef Tammymara het volgende:
En dan valt me één ding op: de meesten sturen me een pbtje met de vraag om mijn adres. Ikdoe dat ook bij anderen . Maar er zijn er ook twee die niet om mijn adres hebben gevraagd,maar wel "getagged"hebben. Hoe zit het nu? Moeten hun het aan mij vragen of moet ik het aan hun sturen als ik zie dat ze mij getagged hebben?
In principe hoort diegene die de ander tagged het adres te vragen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:18 schreef Tammymara het volgende:
En dan valt me één ding op: de meesten sturen me een pbtje met de vraag om mijn adres. Ikdoe dat ook bij anderen . Maar er zijn er ook twee die niet om mijn adres hebben gevraagd,maar wel "getagged"hebben. Hoe zit het nu? Moeten hun het aan mij vragen of moet ik het aan hun sturen als ik zie dat ze mij getagged hebben?
Hier Noord-Limburg.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:18 schreef Tammymara het volgende:
Ik wilde mijn zoontje een pakje kopen voor de optocht te kijken, omdat ie het leuk vind maar 24 euro (!!) vind ik een beetje belachelijk voor iets dat ie twee dagen aan kan. Hoe dan ook: Ik doe er niet aan.
het is zondag, lolbroekquote:Op zondag 18 februari 2007 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.
Jup, vandaar dat er ook geen post komt.quote:
dat zeg ikquote:Op zondag 18 februari 2007 15:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup, vandaar dat er ook geen post komt.
Waarmee?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:26 schreef wendytje het volgende:
derde prijs!
hazekeuteloptocht?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef wendytje het volgende:
[..]
de hazekeuteloptocht waar m'n zoon aan mee deed
De wát!?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef wendytje het volgende:
[..]
de hazekeuteloptocht waar m'n zoon aan mee deed
volwassenen zijn pielhazen en pielhazinnenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef Vava het volgende:
[..]
De wát!?![]()
Maar, feliciteer je zoon iig!
Ik had gisteren WEL post :quote:Op zondag 18 februari 2007 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Het kaartje naar Duitsland krijgt een Duitse postzegel.![]()
![]()
whehehequote:Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Het kaartje naar Duitsland krijgt een Duitse postzegel.![]()
![]()
Lol, ons dorp heet nu 't zandkruiersgat.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
whehehe
hier heet het trouwens tijdens carnaval kaieschaiterstad... en wij zijn kaieschaiters of kaieschaiterinnen
Zeg dat nou niet te hard..da's de goden verzoeken.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:16 schreef Jaguarized het volgende:
Vanochtend was er een kaartje in de VS aangekomen en net lag er eentje uit de VS in de brievenbus. Gaat steeds sneller met TNT.
Echt om de tijd van deze post zag ik een paar carnavalswagens uit Oosterhout komen, ik heb nog gekeken of jij er ook op zat maar dat was dus niet het gevalquote:
Ik vind het ook eerlijk gezegd niks voor jouquote:Op maandag 19 februari 2007 19:25 schreef Allan24 het volgende:
Allan24 en carnaval is een zéér onwaarschijnlijke combinatie
Heb je mijn kaartje nog niet ontvangen ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:52 schreef Tammymara het volgende:
Ik had mijn eerste "tag-dingetje"binnen....
Snel he?
Ja, het kwam uit Almere![]()
Jip en Janneke koelkastmagneetjes....
Er is ook een felicitatietopic op de DLRP fansite voor je geopend !quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:39 schreef Fannetje het volgende:
Oh en bedankt allemaal, dat had ik nog niet eens gelezen....
27 alweer..
Ik wist niet eens wat het voor forum was, moest speciaal gaan kijkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:39 schreef Sonja27 het volgende:
Hey zitten jullie ook op dat drpfans forum? Me too!!! Ben er alleen lang niet meer geweest. Zal er vanavond weer even gaan kijken!
Jaaaaaa ook namens mijquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:51 schreef Allan24 het volgende:
Ik schrok me kapotmoet een kaart sturen naar een HELGA in Duitsland -- mijn hart sloeg een slag over
Hahahaquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:51 schreef Allan24 het volgende:
Ik schrok me kapotmoet een kaart sturen naar een HELGA in Duitsland -- mijn hart sloeg een slag over
hahaha, ja ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:13 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd wanneer een van ons haar echt treft!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zie in haar profiel alleen dat ze al maanden geen kaart meer gehad of verzonden heeft.
Mag ze wel eens wat dankbaarder zijnquote:I think postcrossing is an excellent way to have a chance to learn more about distinct countries and people.
he wat leukquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:00 schreef wendytje het volgende:
@ Muck
ik ben geboren in Arnhem en het is nog steeds "mijn" stad
waar zit je?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
he wat leuk
ik woon alleen op kamers in arnhem hoor, ik studeer daar namelijk
ik ben geboren in Wijk bij Duurstede (bij Utrecht) en mijn ouders wonen daar nog steeds
Ze logt nog wel steeds in.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:58 schreef wendytje het volgende:
volgens mij is die helga gestopt....
laatste kaart is van september 2006
Ik van Katherinequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef inkie1010 het volgende:
Heee ik ook een kaartje uit Moldavie vandaag! van Maramelie
welnee, je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:54 schreef Tammymara het volgende:
Hahahahahaha, DIe HelgaWat een raar wijf..
Ik heb nu toch al een flinke tijd geen kaartjes gehad die ingevoerd zijnZou de post zo traag zijn? Dan kan ik geen nieuwe sturen,maar krijg ik ze wel ? Of pas als ze ingevoerd zijn?
Ik heb trouwens eens op dat forum zitten rondkijken buiten het taggedeelte , daar staat dus iets van: fotos van wat je hebt gekregen...en als ik dat zie dan![]()
Ik stuur steeds een kleinigheid ( Setje oorbellen,Nagelsetje met vijltje,knippertje,schaartje,borsteltje , paar buttons , een armband etc) Maar ik zie daar complete pakketten van knuffels,papieren met potloden,pennen,petjes,kleding,wierrook,enz enz .
Doe ik iets verkeerd of zijn er speciale tags waar je zo grote pakketten kan versturen? Ik voel me nu namelijk best schuldig tegen de mensen die ik iets gestuurd heb die misschien iets anders verwachten?
Jullie weten dit denk ik wel
precies, dat vind ik ook een beetje zonde hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:35 schreef Tammymara het volgende:
Oké dan Muck, Weet ik dat meteen ookIk ben dan wel geen "arme student"maar ik heb wel een zoontje van drie waar ik dan beter geld aan kan uitgeven dan die dure cadeau's (om maar niet te spreken over de porto die op dat soort dingen moet)
nou kijk...quote:Dat klinkt ook leuk, die round robins maar dat snap ik weer niet, hoe dat in zijn werk gaat, dus daar hou ik me maar buitenIs het niet leuk om zoiets met dit groepje te doen?Met kleine dingetjes? Of doen jullie zoiets al? AL krijg je dan niet echt buitenlandse dingen....
ik zou hem ook willen houden jaquote:Die knuffels: das me teveel werk, en mijn zoontje zou m dan niet meer afgeven denk ik, lijkt me een slecht idee, haha!Maar die envelop , hoe komt die dan weer terug bij mij? Of maak je vantevoren een lijst waar ie heen moet ?
maakt niet uit hoorquote:Jaaaaaaa, newbie, ik weet het....Maar het is ook zo leu-heuk
Nee, daar begin ik idd maar niet aan, dat is me net iets té.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:28 schreef Smittend het volgende:
Maar kijk uit met die Round Robins..ik hoor veel klachten over mensen die hun spulletjes niet hebben ontvangen.
Heb je ook al eens op het nederlandse deel gekeken ?
http://forum.postcrossing.com/forumdisplay.php?fid=27
vlakbij sonsbeekquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:49 schreef wendytje het volgende:
[..]
waar zit je?
mijn oom verhuurt kamers in Arnhem......
maar ik ben gewoon sentimenteel over Arnhem....
ah heerlijk.... heb ik heel wat gewandeld in mijn jeugd. En dan ook lekker dicht bij de stad. Ik moest altijd lopen van de jacob cremerstraat naar het spijkerkwartier om naar school te gaan (dichtbij het zwembad, is nu een viswijver geloof ik)quote:
ja, EN lekker dichtbij het stationquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:42 schreef wendytje het volgende:
[..]
ah heerlijk.... heb ik heel wat gewandeld in mijn jeugd. En dan ook lekker dicht bij de stad. Ik moest altijd lopen van de jacob cremerstraat naar het spijkerkwartier om naar school te gaan (dichtbij het zwembad, is nu een viswijver geloof ik)
dat is het ookquote:vind arnhem nog steeds een erg leuke winkelstad.
ik ben bij de ouders van mijn vriend thuis, dus ik weet niet of ik post heb...quote:vandaag geen post, wel een kaart binnen in... weet ik even niet meer... finland geloof ik
Hier komt tenminste een postbode langsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:39 schreef Jaguarized het volgende:
Dat krijg je met die plattelandsbestemmingen.![]()
quote:Hello Marcel!
Thank you so much for your beautiful card, I really like it.
I think postcrossing is an absolute fabulous thing.
Take care
Helga
Neeeeee.....die nieuwe versie van de Multipla is toch best aan te zien..waarom..waaromquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:32 schreef Jaguarized het volgende:
Goed nieuws voor Klonk: http://autovisie.nl/nieuw(...)t_multipla/index.xml
Het doek is in Nederland gevallen voor de Fiat Multipla. De importeur is gestopt de omstreden zeszitter te voeren. Reden voor ons om de auto binnenkort te eren met een In Memoriam. We zijn benieuwd naar uw verhalen.
[........]
Okay tof!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:58 schreef Sonja27 het volgende:
Woeps, Vava ik was het vergeten...... ga er morgen mee aan de slag.
quote:
Die zijn echt ontzettend lekker! Ik heb er pas een heleboel gekregen in ruil voor stroopwafelsquote:
Ach kom op zeg, zo'n milieuvervuilend ding moet zo snel mogelijk van de weg gehaald worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:25 schreef Smittend het volgende:
[..]
Neeeeee.....die nieuwe versie van de Multipla is toch best aan te zien..waarom..waarom![]()
Ik vraag mij af of er nu een run op de tweedehands Multipla's gaat komen..hij zal nu zeldzamer worden.
Door de autobrede airbag voor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En hoe kan het in vredesnaam veilig zijn om met z'n drieën voorin te zitten?!![]()
Nee..en die leuke 4 wheel drive auto's zijn lekker milieuvriendelijk of al die oude barrels waar sommige mensen nog in rijden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, zo'n milieuvervuilend ding moet zo snel mogelijk van de weg gehaald worden.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:40 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nee..en die leuke 4 wheel drive auto's zijn lekker milieuvriendelijk of al die oude barrels waar sommige mensen nog in rijden.![]()
Jij bent gewoon jaloers.![]()
![]()
wanneer word je gedelete?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:50 schreef Troel het volgende:
Hier word ik dus echt pissed van.
Die eikelige user die op het punt stond gedeleted te worden, die nooit de moeite heeft genomen te reageren op mijn berichtjes en mijn kaart van 108 dagen nog niet geregistreerd heeft, heeft dus mooi de dag voor het verwijderen opnieuw ingelogd.
Ik ga dus echt wel een mailtje sturen naar PC om aan te geven dat ik het erg kwalijk vind dat dit mogelijk is. Kijk, kleine moeite om te reageren op een berichtje en aan te geven dat je een kaartje niet gehad hebt, als je dan weer in gaat loggen, ok, maar eerst niet reageren en dan toch even inloggen om te voorkomen dat je gedeleted wordt, nee, dat vind ik echt gewoon laag
Na 3 maand niet ingelogd te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef wendytje het volgende:
[..]
wanneer word je gedelete?
ik heb al twee kaarten naar dezelfde persoon gestuurd en die registeert ook niks....
shit voor je, Troel
Dit is idd erg jammer..... ik snap het ook niet, wat is het nou voor moeite om even op een berichtje te reagerenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:50 schreef Troel het volgende:
Hier word ik dus echt pissed van.
Die eikelige user die op het punt stond gedeleted te worden, die nooit de moeite heeft genomen te reageren op mijn berichtjes en mijn kaart van 108 dagen nog niet geregistreerd heeft, heeft dus mooi de dag voor het verwijderen opnieuw ingelogd.
Ik ga dus echt wel een mailtje sturen naar PC om aan te geven dat ik het erg kwalijk vind dat dit mogelijk is. Kijk, kleine moeite om te reageren op een berichtje en aan te geven dat je een kaartje niet gehad hebt, als je dan weer in gaat loggen, ok, maar eerst niet reageren en dan toch even inloggen om te voorkomen dat je gedeleted wordt, nee, dat vind ik echt gewoon laag
Hoi! Hoe was het!?! Waar was je eigenlijk heen deze keerquote:Op zondag 25 februari 2007 23:18 schreef Knoekie het volgende:
Hi![]()
Ik ben ook weer terug, heb ik nog wat gemist?
Gewoon een weekje Centerparcs dit keer, me geld is nu onderhand wel eens opquote:Op maandag 26 februari 2007 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Hoi! Hoe was het!?! Waar was je eigenlijk heen deze keer![]()
En je hebt heel veel gemist
Heb je iig wat te doen gehad, ik zou me geloof ik dood vervelen in zo'n huisjequote:Op maandag 26 februari 2007 00:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gewoon een weekje Centerparcs dit keer, me geld is nu onderhand wel eens op![]()
Laptop meegenomen en wat opdrachten afgemaakt.![]()
Je moet ook niet in dat huisje blijven zittenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je iig wat te doen gehad, ik zou me geloof ik dood vervelen in zo'n huisje
Ik zou er niet eens binnen gaan denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 15:21 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Je moet ook niet in dat huisje blijven zitten![]()
Geeft niks dat het niet gelukt is! Ik heb nog wel even geduldquote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Sonja27 het volgende:
Vava,Het is niet gelukt gisteren, er kwam wat tussen. Heb je nog een beetje geduld? Ik zal er deze week echt aan beginnen. I promise. En ik zal er iets leuks van maken! Ik zal extra mijn best doen!
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een Multipla-rijder!
![]()
Heb je Fok! geblokkeerdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:11 schreef Smittend het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n lelijke auto ja
Heerlijk ruim..... in mei gaan we lekker met z'n zessen met de Multpla naar Disneyland Parijs
Mocht ons geldboompje weer gaan groeien kopen we weer een tweedehands Multipla. (dan die met de "nosejob" )![]()
* ik kon Fok! niet opkomen..heb problemen met internet explorer..onder Mozilla Firefox lukt het wel*
Woeiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:45 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Finland aangekomen, nieuwe mag naar Engeland. Het regent exotische bestemmingen.
Mooi! Zijn Vava en ik nu de enigen die hun schriftje nog missen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:42 schreef Sonja27 het volgende:
Vandaag mijn schriftje ontvangen! Erg leuk om te lezen!
Ja, het trok me eerlijk gezegd ook niet zo, maar voor de helft van de prijs waag ik me er nog wel aan. 80 euro vind ik dan echt te veel....quote:By the way: Ik ben naar The Wiz geweest, maar ik vond het een kleine teleurstelling. Een van de minste musicals die ik heb gezien, en dat zijn er erg veel!
Waarom wil je niet naar The Wiz?quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:34 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb elke musical tot nu toe gezien ( en van de meeste heb ik de bootlegs op dvd) en de wizz is echt de enige musical waar ik niet heen wil en die ik zelfs met gratis kaartjes niet zou gaan kijken. Verder is er niks wat me is tegengevallen,Alleen dat ik dacht : He gets nee en dat het achteraf super was,Dat was bij Doe maar ( Ga ik vijf april nog eens heen)
Maar de wizz krijg je me met geen stok naartoe
Overigens: Vandaag kreeg ik een u2u dat groovynannies mijn oorbellen gekregen heeft, tenminste iets dat aangekomen is van alles wat ik verstuurd heb
mij ook nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:34 schreef Tammymara het volgende:
Maar de wizz krijg je me met geen stok naartoe
inderdaad, ik vind Nurlaila ook helemaal niks... veel te overdreven en gemaakt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:38 schreef Tammymara het volgende:
Wat Muck al zegt:
Je hoort er eigelijk alleen slechte dingen van.
Ik vind de film ook niks, en ik hou niet van de muziek ( dit klinkt héél erg racistisch maar van die "zwarte sound" ) en ik vind het veels te duur.
Daarbij,Ik vind Nurlaila niks en het verhaal ook niet.
Ik hou niet zo van "feel good musicals", ik heb liever een beetje drama ( Miss saigon,Aida , les miss, noem maar op )
helemaal niet... hoezo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef Jaguarized het volgende:
Hebben jullie deze zomer allemaal een drukke agenda?
Dat zal wel een reden hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef Allan24 het volgende:
De vorige was al zo'n succes! Ik heb de hele middag zitten wachten en er kwam niemand!
ik weet niet eens wanneer dat wasquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef Allan24 het volgende:
De vorige was al zo'n succes! Ik heb de hele middag zitten wachten en er kwam niemand!
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef Jaguarized het volgende:
Hebben jullie deze zomer allemaal een drukke agenda?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zal wel een reden hebben.![]()
![]()
groetjes uit china, ik woon in het zuiden, dus het hele jaar geen sneeuw, het is warm, rond 20 graden, ik hou van PC, fotografie, muziek en het is het jaar van het varken in chinaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef Vava het volgende:
Kijk, dat is nog eens leukWat staat er op de kaart?
Ik vind de muziek beter van die andere musicals, misschien dat dat het is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef Vava het volgende:
Ik vind de muziek van The Wiz juist leuk en ik houd absoluut niet van het quasidrama zoals in musicals als Miss Saigon![]()
Op de andere kant bedoelde ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:34 schreef wendytje het volgende:
[..]
groetjes uit china, ik woon in het zuiden, dus het hele jaar geen sneeuw, het is warm, rond 20 graden, ik hou van PC, fotografie, muziek en het is het jaar van het varken in china
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Op de andere kant bedoelde ik![]()
@ Tammymara, Beauty and the Beast lijkt me nog wel leukmisschien is dat dan ook een feel good geval
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |