Goed om te horen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:01 schreef Allan24 het volgende:
Jaguarized, ik heb je kaart van Auckland ontvangen! Zat vandaag in de brievenbusthanks!!
dat heb ik ook ge-PMd. Nou ja, in heel belefde bewoordingen, dat het heel vriendelijk bedoeld is enzo, en dat ik haar zéker geen nieuwe kaart ga sturen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:34 schreef Jaguarized het volgende:
PM haar terug en zeg dat ze kan ophoeren met haar wensen. Tis graag of niet.Debiel wijf zeg.
Dat soort ondankbare figuren mogen wat mij betreft preventief geruimd worden.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:42 schreef Jaguarized het volgende:
Moet je haar eens vragen om een kaart te sturen van een driekoppige olifant met een hondenstaart. En owee als ze hem niet kan vinden!Al moet ze het hele land door!
![]()
![]()
ik ben ook helemaal verbaasd!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:05 schreef inkie1010 het volgende:
Wat achterlijk zeg!!! Ik zou juist blij zijn als iemand zoveel aandacht aan mijn kaart besteed heeft!!!!!
oeh, die getekende kaartjes willen we wel zien natuurlijkquote:Ik heb nu trouwens "lege ansichtkaarten" gekocht bij de bruna! Nu kan ik ook eigen kaarten maken (ik teken namelijk het liefst) op z'n inkies
dat soort gekken bederven de lol behoorlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:33 schreef Muck het volgende:
nou ja zeg!
Ik had een meisje (of vrouw, er stond geen leeftijd bij) uit Brazilië, die vroeg om kaarten met stadsgezichten. Die had ik niet, maar wel een heel leuk zelfgemaakt kaartje waar je iets in kan stoppen. Het is een soort van rugzakje, heel erg leuk vind ik ze.
Ik dacht, laat ik er wat nederlands van maken, ik stop er een zakje thee in en vertel wat leuks over de Pickwick (onderdeel van douwe egberts).
Kreeg ik net een verontwaardigd mailtje dat ze dit niet accepteert en dat ze een echt kaart wil!![]()
Mooi dat dat niet gaat gebeuren zeg! All tijd en liefde in een leuk kaartje gestoken, harstikke leuk verhaaltje erbij, krijg je zoiets terug.![]()
denk dat ik dat ook maar doe... ik heb een pm, een mailtje én een u2u van haar waarin ze zit te zeiken. Kom op zeg.....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat soort gekken bederven de lol behoorlijkik zou er wel ff melding van maken bij postcrossing zelf.
Ik hoop het ook, ben echt heel benieuwdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:14 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb me eerste zelfgetekende kaart naar iemand gestuurd die ook zijn ontvangen kaarten inscand! Ik hoop alleen dat ie heel aankomt en niet nat geworden is ofzo
nicequote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:38 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb me icon aangepast, dat is een beetje mijn tekenstijlhihihihihi
Dat kan wel ff duren. Ik heb na 4 weken nog geen antwoord.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:41 schreef Muck het volgende:
[..]
nice
ik heb overigens de webmaster een mailtje gestuurd inmiddels. ik ben benieuwd!
oh joy....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan wel ff duren. Ik heb na 4 weken nog geen antwoord.
Er zit niks met een koala op, daarom vroeg ik ook of dat Par Avion bij jullie telt als postzegel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Par Avion Air is een luchtpoststicker. Bij de koala zit ook nog een randje aan met International Post meende ik.Goed dat ie toch is aangekomen.
Wat ontzettend onbeleefd! Ik krijg ook weleens een kaartje wat ik zelf niet mooi vind, maar ik ben er verder wel blij mee en hij gaat gewoon in mijn kaarten mapje. Heeft ze hem ook niet geregistreerd?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:33 schreef Muck het volgende:
nou ja zeg!
Ik had een meisje (of vrouw, er stond geen leeftijd bij) uit Brazilië, die vroeg om kaarten met stadsgezichten. Die had ik niet, maar wel een heel leuk zelfgemaakt kaartje waar je iets in kan stoppen. Het is een soort van rugzakje, heel erg leuk vind ik ze.
Ik dacht, laat ik er wat nederlands van maken, ik stop er een zakje thee in en vertel wat leuks over de Pickwick (onderdeel van douwe egberts).
Kreeg ik net een verontwaardigd mailtje dat ze dit niet accepteert en dat ze een echt kaart wil!![]()
Mooi dat dat niet gaat gebeuren zeg! All tijd en liefde in een leuk kaartje gestoken, harstikke leuk verhaaltje erbij, krijg je zoiets terug.![]()
Er zat geen postzegel op?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Er zit niks met een koala op, daarom vroeg ik ook of dat Par Avion bij jullie telt als postzegel.
Er staat ook onder de streepjescode "postage stamp required". Dus misschien hebben ze hem eraf gehaald omdat het geen NZ postzegel was?!
En Muck ik vind dat ook echt belachelijk. Ik zou haar een pakket stront sturen, ondankbaar wicht.
Sjezus zegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:33 schreef Muck het volgende:
nou ja zeg!
Helga...quote:Op zondag 14 mei 2006 09:20 schreef Troel het volgende:
Muck, vergeet niet de accountnaam even te vermelden, zodat als we kaartjes naar Brazilie moeten sturen, we even kunnen checken dat we stadsgezichten moeten sturen
Ik zweer het je, ze is gek! Dat is het 4e berichtje dat ik krijg!quote:Floripa Chat
Geplaatst door Anonymous op 12/5/2006 10:13 PM - Link
Dear Muck
I hope to receive a postcard from you Ok
Thanks for the kidness like you I love posts not tea
Helga from Brazil
dat zou wel een grappige actie zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 12:03 schreef brighton het volgende:
Ah, ze heeft wel haar adres op haar Postcrossing profiel...nu kunnen we haar gaan bestoken met theezakjes![]()
Wat een mutsquote:Op zondag 14 mei 2006 12:02 schreef Muck het volgende:
Oh ja
kijk eens wat ze op mijn weblog heeft gezet!
[..]
Ik zweer het je, ze is gek! Dat is het 4e berichtje dat ik krijg!
ik vond het doosje met stront wat iemand anders opperde ook wel een goed ideequote:
ik zweer het je, ik hou van jullie, jullie zijn eeeeeeevilquote:Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef Klonk het volgende:
of allemaal kaartjes sturen zonder postzegel en afzender![]()
Die is echt raar jaquote:Op zondag 14 mei 2006 12:02 schreef Muck het volgende:
Oh ja
[..]
Jezus wat een triest geval zeg. Laat d'r even lekker ophoeren zeg.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:02 schreef Muck het volgende:
Oh ja
[..]
Wat dacht je van een heel groot theepakketquote:Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef Klonk het volgende:
of allemaal kaartjes sturen zonder postzegel en afzender![]()
gewéldigquote:
Namens ons allemaalquote:Op zondag 14 mei 2006 12:39 schreef JacMar het volgende:
[..]
Wat dacht je van een heel groot theepakket![]()
![]()
Zullen we met zijn allen theeswaps aan gaan biedenquote:Looking forward to more postcards! (SWAPS)!
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Zullen we met zijn allen theeswaps aan gaan bieden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |