Waarom dat?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Helaas is hij nu gestopt met Postcrossing, dus je bent een van de laatste denk ik!
Haha, die heb ik 8 mei ook een kaart gestuurd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
NL-9438 Llewellyn Germany 8 May, 2006 4 Travelling
die laatste ff vergeten, die ligt nog thuisdadelijk ff op de bus doen
![]()
quote:The phrase "hi y'all" is in our native language. Basically, y'all is short for "you all" and is een southern way to address "you" plural
quote:Haha, stuurde iemand een U2U met daarin de naam Dick Bruna, wordt Dick gecensureerd tot <b>****</b>
Heel apart inderdaad, ik vind het ook zo vriendelijk daar.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:21 schreef Muck het volgende:
ik had bij mijn verhaaltje gezet dat ik het leuk zou vinden als ze iets in hun eigen taal zouden schrijven (+vertaling natuurlijk). Ik kreeg uit amerika een kaartje met de tekst "hi y'all" voorop. Het meisje had achterop geschreven:
[..]
Voor wat ik heb gemerkt is hij heel eerlijk en zal dat zeker nog wel goed gaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:06 schreef Sonja27 het volgende:
Wat jammer dat Elliot stopt. Heb hem getagged en hij mij. Hopenlijk gaan die nog goed!
Wie is dat? Misschien een idee om via de officiële site een berichtje te sturen. Ik heb trouwens ook buitensporig lang moeten wachten op een kaartje van iemand, ik dacht als dat het helemaal in de post kwijt was geraakt. Toen ik het kreeg, bleek dat diegene gewoon een maand had gewacht om op de post te gooien.quote:Ik zie trouwens dat iemand Woodlandscribe een kaartje verzonden heeft via de off. weg. die heb ik getagged en zit nu al een maand te wachten op zijn/haar kaartjes....... Hij/zij is al een maand niet meer actief op het forum.....
Ik moet ook een pakketje Deventer koek postenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:13 schreef brighton het volgende:
En m'n eerste twee tag-kaartjes gaan straks op de busEn een pakketje met Deventer koek
Hoop vandaag ook weer eens iets te ontvangen
nou ja, hij is inmiddels onderweg, dus ik wacht afquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:03 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Haha, die heb ik 8 mei ook een kaart gestuurd.![]()
Deze is op 10 mei al weer geregistreerd, dus je had al weer een nieuw adres kunnen hebben
Ja! Volgens mij is hij wel te vertrouwen, alle beloofde kaarten heeft hij naar me gestuurd.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:41 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb mijn derde kaart ontvangen! Enne...allemaal zijn ze uit Finland![]()
Taggen is duurquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:53 schreef Vava het volgende:
[..]nog geen enkel ander land? Taggen een ideetje
Ik had een week geleden nog 10 postzegels voor buiten Europa, daar is er nu nog een van overquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:12 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Taggen is duurbetaal me scheel aan postzegels
* Allan24 heeft moeite met zelfregulering
Maar je krijgt wel kaarten uit leuke landenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:23 schreef Mobster273 het volgende:
ik heb nog steeds niet getagged, daar krijg je geen lijntjes van dus het interesseert me ook niet![]()
tja, ik heb geen kaarten waar ik per se snel van af moet, dus daar hoef ik het ook niet voor te doenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel kaarten uit leuke landen![]()
Ik krijg nu een kaart uit Israel, in ruil voor een kaart van de Chinese muurnooit gedacht dat mijn overschot aan Chinese kaarten (gekocht voor een paar cent
) ooit nog eens allemaal verstuurd zouden worden
Oja, nou gezien de hoeveelheid kaarten en de vraag op PC naar de betreffende kaarten vind ik het niet ergquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, ik heb geen kaarten waar ik per se snel van af moet, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen
en een kaart uit een exotische locatie is wel leuk, maar er mist toch iets als er geen lijntje bijkomt
Woon niet in Deventer, maar m'n moeder was daar toevallig en had het meegenomen. Ze waren verpakt als aparte tussendoortjes dus kon er wel een paar versturenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:11 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik moet ook een pakketje Deventer koek postenIk dacht alleen dat ze dat wel bij de supermarkt zouden hebben (vroeger tenminste wel), maar nee hoor
![]()
Heb jij het gewoon in de stad gekocht?![]()
Die van NZ naar Brazillie lijkt net 1 lange lijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:13 schreef Muck het volgende:
ook even een update...
mijn map:
[afbeelding]
en mijn kaartjes die onderweg zijn:
NL-8114 Helga Brazil 21 Apr, 2006 21 Travelling
NL-9462 gingerbread Finland 8 May, 2006 4 Travelling
NL-9521 Bryan New Zealand 9 May, 2006 3 Travelling
NL-9631 Ake Finland 10 May, 2006 2 Travelling
NL-9689 elpel Israel 11 May, 2006 1 Travelling
Finland 1 May, 2006 12 Travellingquote:You have sent 24 postcards, received 18 and have 5 travelling (sent).
Jawel maar het schiet ook niet op als je alleen naar "niet-zo-interessante" adressen iets mag sturen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:30 schreef inkie1010 het volgende:
Nee goed, maar ik heb wel graag dat ze aankomen
Natuurlijk wel, want als ze aankomen krijg je er weer iets moois voor terug!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar het schiet ook niet op als je alleen naar "niet-zo-interessante" adressen iets mag sturen.
Par Avion Air is een luchtpoststicker. Bij de koala zit ook nog een randje aan met International Post meende ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want als ze aankomen krijg je er weer iets moois voor terug!
Ik heb vandaag trouwens jouw kaart ontvangen. Erg mooi, dankjewel! Is die Par Avion sticker een postzegel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |