een you-choose-tag en een self-made-tagquote:
quote:miia on lähettänyt sinulle U2U viestin Postcrossing Official Forum foorumista.
Estääksesi nämä tiedotukset, ole hyvä ja kirjaudu jäsenhallinta paneliisi.
Voit lukea U2U viestit siirtymällä
Keejquote:Op woensdag 10 mei 2006 04:12 schreef Jaguarized het volgende:
Als je de postcode hebt.Dan kan je het wel opzoeken. Anders is het Lempaala met puntjes op de a.
Ja ben ik het helemaal eens...quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:41 schreef Muck het volgende:
die jongen uit Israël heeft helemaal geen extra informatie...
Dan ben ik altijd vrij makkelijk: als je niet de moeite neemt om iets neer te zetten, neem ik niet de moeite om een mooie zelfgemaakte kaart naar je op te sturen. Dan wordt het gewoon een standaard-kaartje![]()
ja ,dat doe ik ook wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:25 schreef Saphira200 het volgende:
[..]
Ja ben ik het helemaal eens...
Alleen, soms kijk ik even hoeveel kaarten hij/zij heeft gekregen als het er maar heel weinig zijn, doe ik toch nog wel wat moeite om wat leuks te doen...
Ik heb zo'n zelfde mail in het Portugees gehadquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kreeg overigens een mailtje van postcrossing. In het Fins!
Ik gok dat er staat dat iemand me een U2U heeft gestuurd, maar het is wel gek!
[..]
quote:Você recebeu uma nova mensagem u2u
judamore enviou uma mensagem u2u para você em Postcrossing Official Forum.
Para parar de receber esses avisos, favor acessar o seu painel de controle de usuário.
Ja daar zal ik ze op zetten. Ik heb nogal een drukke week achter de rug, maar dit weekend kom ik er denk ik wel aan toe. Ik kan nu geen foto's maken omdat dat in het licht moet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:34 schreef Vava het volgende:
O dat is wel heel erg leuk p-etr-akomen de foto's ook op je site? Of staan ze er al? Ben wel heel benieuwd namelijk
Zo te zien heeft ze in februari voor het laatst ingelogd, dus ik vrees dat de kaart naar de 90 dagen zal gaan en dan op expire...quote:Hi there...
43 days ago, I have sent you a postcard through the Postcrossing website. Unfortunately, it may not have reached you or you may have not registered it yet (the card ID is NL-6361). Could you please check if it maybe got lost in the mail or something? I would really be glad if you found it after all and registered it on the website...
Thanks, and best regards,
Marcel from the Netherlands (Allan24)
Tijd- en lichtprobleem heb ik ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:54 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja daar zal ik ze op zetten. Ik heb nogal een drukke week achter de rug, maar dit weekend kom ik er denk ik wel aan toe. Ik kan nu geen foto's maken omdat dat in het licht moet.
Na 90 dagen pas expired? Ik dacht na 60 al?quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:59 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb de ene user in de Verenigde Staten, waarnaar al bijna anderhalve maand een kaart naar onderweg is, een pm gestuurd.
[..]
Zo te zien heeft ze in februari voor het laatst ingelogd, dus ik vrees dat de kaart naar de 90 dagen zal gaan en dan op expire...maar enfin, dan heb ik het in elk geval geprobeerd.
Jij hebt ook een tag terug!quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:53 schreef inkie1010 het volgende:
Tis stil vandaag, niets te versturen, niets ontvangen dus ik mocht wel ff taggen
Ik zie het nu ook!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Na 90 dagen pas expired? Ik dacht na 60 al?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:49 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook!!scheelt een maand! Ik ben door mijn werk geïndoctrineerd met "90 dagen" denk ik
En het kost ook zoveel tijd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:47 schreef Vava het volgende:
O echt zo lomp is dat, een kaart krijgen en dan vergeten te registreren
Ja preciesquote:
maar dat lijstje lijkt natuurlijk helemaal nergens op vergeleken bij dit:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:58 schreef Jaguarized het volgende:
Hier ook niet hoor. Op een paar tag kaartjes na dan. Nederland en Duitsland zijn nog steeds niet aangekomen.
Germany 23 Apr, 2006 19 Travelling
Netherlands 24 Apr, 2006 18 Travelling
Finland 3 May, 2006 9 Travelling
United States of America 4 May, 2006 8 Travelling
Netherlands 6 May, 2006 6 Travelling
hij kan er ook als ie eenmaal onderweg is nog 24 dagen over doenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:03 schreef Jaguarized het volgende:
Niet zo zeuren over Duitsland dus.Die had er allang kunnen zijn.
bij mij dus niet, sta al eeuwen lang op 16-15quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:17 schreef Jaguarized het volgende:
Naja bij jullie gaat het alsnog harder met de aantallen.
ja das, waar, maar het is je eigen schuldquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:22 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is pech hebben.Duitsland zal normaliter niet meer dan een week duren. Hier duurt bijna alles minimaal 10-12 dagen.
in een vlaag van verstandsverbijstering bedacht ik me betreffende postcrosser wel een ongeschonden kaartje zou willen en dat Deutsache Post samen met TPG daar toch wel binnen redelijke tijd voor zouden kunnen zorgen...quote:
volgende keer doe ik dat ook welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:34 schreef Jaguarized het volgende:
Carpe diem en had hem zelf langsgebracht als het zo dichtbij was. Weet je zeker dat ie er snel is.
ik zat het net al door te kijken....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:22 schreef Jaguarized het volgende:
Als je nog meer Finnen wil zien....
[Lange Termijn Reisverslag] Nieuw-Zeeland
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zat het net al door te kijken....
maar lezen zal ik waarschijnlijk niet doen, van al dat soort verhalen krijg ik veel te veel zin om alles te laten vallen en op het eerste de beste vliegtuig naar Verweggistan te stappen
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:19 schreef Jaguarized het volgende:
Net een tagkaartje van Elliot binnen gekregen.Mooie kaart met de Petronas Twin Towers uit Kuala Lumpur!
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Helaas is hij nu gestopt met Postcrossing, dus je bent een van de laatste denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |