Ow, je hoi enzoquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ik had er wat Maori woorden ingegooid.![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, je hoi enzoJa, dat snapte ik alwel. Ik dacht eigenlijk dat je doelde op je handschrift
Dat is nog prima te lezen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, je hoi enzoJa, dat snapte ik alwel. Ik dacht eigenlijk dat je doelde op je handschrift
Ik heb nog geen tijd gehad vandaag om Deventer koek te halenquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:50 schreef Vava het volgende:
Hier weer een kaartje binnen, uit Beieren in Duitslandzo even registreren. En ik heb net een zakje Zeeuwse Babbelaars gekocht voor het Country Speciality topic
Ja, ik ben net op weg van het station naar huis even snel naar Jamin gegaan. Ik heb nu een hele zak vol met Zeeuwse babbelaars in leuke blauwe papiertjes met een boerinnejte er opquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:56 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd gehad vandaag om Deventer koek te halen![]()
![]()
Hmm ja, Australie en NZ zijn erg moeilijk met die quarantaineregels, helaasquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:57 schreef Jaguarized het volgende:
Toch maar weer even een pm gestuurd. Ze zijn er allebei helaas nog niet. Leuk dat jullie dat doen met dat eten? Daar moet ik hier niet aan denken, je mag hier nauwelijks tot geen etenswaren in en uitvoeren.
Ah Superquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:42 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Even via de link 'Stats' op de Postcrossing homepage zoeken naar 'United States' en vervolgens Maryland brengt ons bij...
http://www.postcrossing.com/user/rain_wolfe
met de mogelijkheid om vanuit daar een PM te sturenSucces!
inderdaad stil...quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:50 schreef QTPi het volgende:
Zo die PM is gestuurd, verder is het stil hierNiets te verzenden en niet ontvangen.
![]()
Dat doe je goedquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:56 schreef Klonk het volgende:
nog een paar en ik sta denk ik ook bij de most active users
tja, als mijn kaartjes er nou niet een fucking maand over zouden doen om geregged te worden dan zou ik het ook wel kunnen halen....quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:56 schreef Klonk het volgende:
nog een paar en ik sta denk ik ook bij de most active users
Leukquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:04 schreef Muck het volgende:
dat is inderdaad zonde!
Ik kon het niet laten... ik heb aan 2 tags meegedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |