quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zie in haar profiel alleen dat ze al maanden geen kaart meer gehad of verzonden heeft.
Mag ze wel eens wat dankbaarder zijnquote:I think postcrossing is an excellent way to have a chance to learn more about distinct countries and people.
he wat leukquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:00 schreef wendytje het volgende:
@ Muck
ik ben geboren in Arnhem en het is nog steeds "mijn" stad
waar zit je?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
he wat leuk
ik woon alleen op kamers in arnhem hoor, ik studeer daar namelijk
ik ben geboren in Wijk bij Duurstede (bij Utrecht) en mijn ouders wonen daar nog steeds
Ze logt nog wel steeds in.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:58 schreef wendytje het volgende:
volgens mij is die helga gestopt....
laatste kaart is van september 2006
Ik van Katherinequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef inkie1010 het volgende:
Heee ik ook een kaartje uit Moldavie vandaag! van Maramelie
welnee, je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:54 schreef Tammymara het volgende:
Hahahahahaha, DIe HelgaWat een raar wijf..
Ik heb nu toch al een flinke tijd geen kaartjes gehad die ingevoerd zijnZou de post zo traag zijn? Dan kan ik geen nieuwe sturen,maar krijg ik ze wel ? Of pas als ze ingevoerd zijn?
Ik heb trouwens eens op dat forum zitten rondkijken buiten het taggedeelte , daar staat dus iets van: fotos van wat je hebt gekregen...en als ik dat zie dan![]()
Ik stuur steeds een kleinigheid ( Setje oorbellen,Nagelsetje met vijltje,knippertje,schaartje,borsteltje , paar buttons , een armband etc) Maar ik zie daar complete pakketten van knuffels,papieren met potloden,pennen,petjes,kleding,wierrook,enz enz .
Doe ik iets verkeerd of zijn er speciale tags waar je zo grote pakketten kan versturen? Ik voel me nu namelijk best schuldig tegen de mensen die ik iets gestuurd heb die misschien iets anders verwachten?
Jullie weten dit denk ik wel
precies, dat vind ik ook een beetje zonde hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:35 schreef Tammymara het volgende:
Oké dan Muck, Weet ik dat meteen ookIk ben dan wel geen "arme student"maar ik heb wel een zoontje van drie waar ik dan beter geld aan kan uitgeven dan die dure cadeau's (om maar niet te spreken over de porto die op dat soort dingen moet)
nou kijk...quote:Dat klinkt ook leuk, die round robins maar dat snap ik weer niet, hoe dat in zijn werk gaat, dus daar hou ik me maar buitenIs het niet leuk om zoiets met dit groepje te doen?Met kleine dingetjes? Of doen jullie zoiets al? AL krijg je dan niet echt buitenlandse dingen....
ik zou hem ook willen houden jaquote:Die knuffels: das me teveel werk, en mijn zoontje zou m dan niet meer afgeven denk ik, lijkt me een slecht idee, haha!Maar die envelop , hoe komt die dan weer terug bij mij? Of maak je vantevoren een lijst waar ie heen moet ?
maakt niet uit hoorquote:Jaaaaaaa, newbie, ik weet het....Maar het is ook zo leu-heuk
Nee, daar begin ik idd maar niet aan, dat is me net iets té.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:28 schreef Smittend het volgende:
Maar kijk uit met die Round Robins..ik hoor veel klachten over mensen die hun spulletjes niet hebben ontvangen.
Heb je ook al eens op het nederlandse deel gekeken ?
http://forum.postcrossing.com/forumdisplay.php?fid=27
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |