abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46539491
Ik zie in haar profiel alleen dat ze al maanden geen kaart meer gehad of verzonden heeft.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:22:40 #152
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_46539726
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zie in haar profiel alleen dat ze al maanden geen kaart meer gehad of verzonden heeft.
zou ze gestopt zijn?!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_46539826
Maar nog wel ingelogd geweest dus ze is er nog wel

Uit het profiel van Helga:
quote:
I think postcrossing is an excellent way to have a chance to learn more about distinct countries and people.
Mag ze wel eens wat dankbaarder zijn
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_46541609
wat is er met Helga?
uit een aspergernest
pi_46542221
Helga is een Braziliaanse die niet zo dol is op thee staat ergens in deel 11 ofzo, als ik straks zin heb zal ik wel even zoeken
Let's plant a tree
pi_46542443
Het HELGA VERHAAL begint hier:

Postcrossing #10 Ziekenboeg: De Tag-afdeling

En gaat nog zeker een topic of 2 daarna door

[ Bericht 2% gewijzigd door Allan24 op 21-02-2007 22:43:31 ]
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_46542524
Allan heeft gewoon een topic van 1 pagina.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_46542729
Ik zit het nog eens door te lezen en gierde het uit toen ik (in deel 12) deze tegenkwam

pi_46542763
Postcrossing #10 Ziekenboeg: De Tag-afdeling

Die post dus. Scheelt je het hele topic door lezen.
pi_46542811
Link gewijzigd
pi_46542953
Geen dank.
pi_46542996
Ooooo bedankt voor het zoeken

Ik lig ook weer dubbel, dat theezakje van Allan
Let's plant a tree
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:48:56 #163
112545 Muck
pi_46552128
ja, geweldig
pi_46552361
wat een *pieeeeeeeeeeeeeeeeeep* wijf zeg....
maar wel leuk om te lezen....

had vandaag een kaart uit finland
en nog niks binnen...

maar jullie zijn volgens mij fanatieker dan ik. Ik vraag wel eens een adres en dan stuur ik de kaart een paar dagen later, als ik toevallig langs de brievenbus ga....
Volgens mij gaan jullie er echt op uit om het meteen te regelen.....?
uit een aspergernest
pi_46552406
volgens mij is die helga gestopt....
laatste kaart is van september 2006
uit een aspergernest
pi_46552477
@ Muck

ik ben geboren in Arnhem en het is nog steeds "mijn" stad
uit een aspergernest
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:20:41 #167
112545 Muck
pi_46553057
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:00 schreef wendytje het volgende:
@ Muck

ik ben geboren in Arnhem en het is nog steeds "mijn" stad
he wat leuk
ik woon alleen op kamers in arnhem hoor, ik studeer daar namelijk
ik ben geboren in Wijk bij Duurstede (bij Utrecht) en mijn ouders wonen daar nog steeds
pi_46553185
Kaartje naar Oostenrijk en Finland aangekomen, nieuwe mogen naar Finland (helaas) en Zwitserland.
pi_46553876
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:20 schreef Muck het volgende:

[..]

he wat leuk
ik woon alleen op kamers in arnhem hoor, ik studeer daar namelijk
ik ben geboren in Wijk bij Duurstede (bij Utrecht) en mijn ouders wonen daar nog steeds
waar zit je?

mijn oom verhuurt kamers in Arnhem......

maar ik ben gewoon sentimenteel over Arnhem....
uit een aspergernest
pi_46555559
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:58 schreef wendytje het volgende:
volgens mij is die helga gestopt....
laatste kaart is van september 2006
Ze logt nog wel steeds in.
Ik ben zelf best fanatiek. Ik heb tenslotte ook 4 accounts! Maar posten doe ik meestal pas 1 of 2 dagen later als ik langs de brievenbus kom.
pi_46555718
4 accounts! Jezus..
pi_46559822
Ik heb er nog steeds maar 1 account
Let's plant a tree
pi_46560882
Geen post.
pi_46565243
Ik heb nog steeds geen nieuwe adressen opgevraagd. Ik zou er nu al iets van 13 achter elkaar kunnen opvragen ha ha ha! Nog even een paar expired kaartjes laten verlopen enzo. Ik ga versturen als ik er 15 mag opvragen ha ha ha! *gekkie*

Had vandaag een cd van Clouseau van een vriendin ontvangen, 2 kaartjes uit Finland en 1 kaartje uit Moldavië!!!
pi_46569050
Heee ik ook een kaartje uit Moldavie vandaag! van Maramelie
pi_46569055
Geen post vandaag
Wel een kaart naar Duitsland aan gekomen.
Dit was het bedankt berichtje :

nieteens thanks ofzo
pi_46571327
Ik heb net een kaartje uit Finland geregistreerd, die heeft er lang over gedaan zeg:

FI-101321 iitaliini Finland 30 Nov, 2006 1864 Kms 84 days
pi_46571562
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef inkie1010 het volgende:
Heee ik ook een kaartje uit Moldavie vandaag! van Maramelie
Ik van Katherine
pi_46573928
Zo, ik ben ook weer thuis! Grappig, er zat een officiële kaart uit België (buurt van Antwerpen) bij de post, bij het registreren was er alleen een blauw stipje zichtbaar

Verder swapkaarten uit Portugal, Tristan da Cunha (eilandje in de Atlantische Oceaan, kaart verstuurd uit Duitsland), Rusland en Canada
Let's plant a tree
pi_46585058
Het gaat weer lekker korte wachttijden dus veel kaarten versturen!

NL-37557 Wiska Israel 16 Feb, 2007 7 Travelling Lost the address?
NL-37725 Piipi Finland 19 Feb, 2007 4 Travelling Lost the address?
NL-37973 Helga_Ni Germany 21 Feb, 2007 2 Travelling Lost the address?
NL-37974 qweenoftheworld United States of America 21 Feb, 2007 2 Travelling Lost the address?
NL-38093 newrule Malaysia 23 Feb, 2007 0 Travelling Lost the address?
pi_46586429
Hahahahahaha, DIe Helga Wat een raar wijf..

Ik heb nu toch al een flinke tijd geen kaartjes gehad die ingevoerd zijn Zou de post zo traag zijn? Dan kan ik geen nieuwe sturen,maar krijg ik ze wel ? Of pas als ze ingevoerd zijn?

Ik heb trouwens eens op dat forum zitten rondkijken buiten het taggedeelte , daar staat dus iets van: fotos van wat je hebt gekregen...en als ik dat zie dan

Ik stuur steeds een kleinigheid ( Setje oorbellen,Nagelsetje met vijltje,knippertje,schaartje,borsteltje , paar buttons , een armband etc) Maar ik zie daar complete pakketten van knuffels,papieren met potloden,pennen,petjes,kleding,wierrook,enz enz .

Doe ik iets verkeerd of zijn er speciale tags waar je zo grote pakketten kan versturen? Ik voel me nu namelijk best schuldig tegen de mensen die ik iets gestuurd heb die misschien iets anders verwachten?
Jullie weten dit denk ik wel
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:10:38 #182
112545 Muck
pi_46588065
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:54 schreef Tammymara het volgende:
Hahahahahaha, DIe Helga Wat een raar wijf..

Ik heb nu toch al een flinke tijd geen kaartjes gehad die ingevoerd zijn Zou de post zo traag zijn? Dan kan ik geen nieuwe sturen,maar krijg ik ze wel ? Of pas als ze ingevoerd zijn?

Ik heb trouwens eens op dat forum zitten rondkijken buiten het taggedeelte , daar staat dus iets van: fotos van wat je hebt gekregen...en als ik dat zie dan

Ik stuur steeds een kleinigheid ( Setje oorbellen,Nagelsetje met vijltje,knippertje,schaartje,borsteltje , paar buttons , een armband etc) Maar ik zie daar complete pakketten van knuffels,papieren met potloden,pennen,petjes,kleding,wierrook,enz enz .

Doe ik iets verkeerd of zijn er speciale tags waar je zo grote pakketten kan versturen? Ik voel me nu namelijk best schuldig tegen de mensen die ik iets gestuurd heb die misschien iets anders verwachten?
Jullie weten dit denk ik wel
welnee, je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen hoor
het hangt gewoon van de tag af wat je moet versturen.
soms doen ze inderdaad ook grotere dingen, maar daar doe ik eigenlijk nooit aan mee, omdat het me dan te duur wordt (arme student he )
je hebt ook round robins, dan stop je een aantal dingen in een envelop, de volgende haalt eruit wat ie leuk vindt, en stopt er weer dingen bij, net zolang tot je envelop weer bij je terug is. Ik geloof dat ze daar wel grotere dingen in stoppen...
en er zijn knuffels die de hele wereld over reizen... ik weet zo 123 niet waar je dan moet zoeken, maar er zijn er wel een paar
vava, had jij toen niet een of andere kangaroe?
pi_46588731
Oké dan Muck, Weet ik dat meteen ook Ik ben dan wel geen "arme student"maar ik heb wel een zoontje van drie waar ik dan beter geld aan kan uitgeven dan die dure cadeau's (om maar niet te spreken over de porto die op dat soort dingen moet)

Dat klinkt ook leuk, die round robins maar dat snap ik weer niet, hoe dat in zijn werk gaat, dus daar hou ik me maar buiten Is het niet leuk om zoiets met dit groepje te doen?Met kleine dingetjes? Of doen jullie zoiets al? AL krijg je dan niet echt buitenlandse dingen....

Die knuffels: das me teveel werk, en mijn zoontje zou m dan niet meer afgeven denk ik, lijkt me een slecht idee, haha!Maar die envelop , hoe komt die dan weer terug bij mij? Of maak je vantevoren een lijst waar ie heen moet ?

Jaaaaaaa, newbie, ik weet het....Maar het is ook zo leu-heuk
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:41:32 #184
112545 Muck
pi_46588901
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:35 schreef Tammymara het volgende:
Oké dan Muck, Weet ik dat meteen ook Ik ben dan wel geen "arme student"maar ik heb wel een zoontje van drie waar ik dan beter geld aan kan uitgeven dan die dure cadeau's (om maar niet te spreken over de porto die op dat soort dingen moet)
precies, dat vind ik ook een beetje zonde hoor
je ziet weleens mensen (Finnen ) op het forum die echt een aantal pakketjes perdag binnen krijgen. Dat betekend dat ze dus ook een aantal pakketjes per dag versturen, wat moet dat allemaal wel niet kosten vraag ik me weleens af
quote:
Dat klinkt ook leuk, die round robins maar dat snap ik weer niet, hoe dat in zijn werk gaat, dus daar hou ik me maar buiten Is het niet leuk om zoiets met dit groepje te doen?Met kleine dingetjes? Of doen jullie zoiets al? AL krijg je dan niet echt buitenlandse dingen....
nou kijk...
a stopt 5 dingetjes in een envelop en stuurt dit naar b
b haalt de dingetjes die hij leuk vindt eruit en zorgt dat er weer in totaal 5 dingetjes in de envelop zitten, en stuurt de envelop naar c
c haalt de dingetjes die hij leuk vindt eruit en zorgt dat er weer in totaal 5 dingetjes in de envelop zitten, en stuurt de envelop naar d
enzovoort enzovoort totdat de laatste persoon de envelop weer terugstuurt naar A

en het lijkt me heel leuk om eens te doen ja
quote:
Die knuffels: das me teveel werk, en mijn zoontje zou m dan niet meer afgeven denk ik, lijkt me een slecht idee, haha!Maar die envelop , hoe komt die dan weer terug bij mij? Of maak je vantevoren een lijst waar ie heen moet ?
ik zou hem ook willen houden ja
en je maakt vantevoren een lijst ja
quote:
Jaaaaaaa, newbie, ik weet het....Maar het is ook zo leu-heuk
maakt niet uit hoor
pi_46594078
Maar kijk uit met die Round Robins..ik hoor veel klachten over mensen die hun spulletjes niet hebben ontvangen.
Heb je ook al eens op het nederlandse deel gekeken ?
http://forum.postcrossing.com/forumdisplay.php?fid=27

Ik had trouwens een officiele kaart uit Frankrijk met de vraag of ik een viewkaart terug wou sturen.
Nou dat doe ik dus lekker niet.
Dan kom ik nogal snel van mijn kaarten en mijn postzegels af... als ik daar aan ga beginnen.
pi_46594983
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:28 schreef Smittend het volgende:
Maar kijk uit met die Round Robins..ik hoor veel klachten over mensen die hun spulletjes niet hebben ontvangen.
Heb je ook al eens op het nederlandse deel gekeken ?
http://forum.postcrossing.com/forumdisplay.php?fid=27
Nee, daar begin ik idd maar niet aan, dat is me net iets té.
Ik zie dat nl deel voor het eerst,haha.

en ik zie zelfs een vriendin van me die er ook zit
pi_46598719
Zo, ik ben weer terug uit Texel! Wat een pokke-end rijden zeg! En zowel op de heen als terugweg een flinke file. In de tijd die we erover gedaan hebben om daar te komen had ik ook in Disneyland Parijs kunnen zitten...

Maar het was wel leuk hoor

Ondertussen slechts twee kaartjes ontvangen (officiele dan, onofficiele veel meer ivm mijn verjaardag), beide uit Finland. En er zijn drie kaartjes aangekomen, in Japan en twee in Amerika (waarvan één al heel lang verlopen was!) Ik ga zo even nieuwe adressen aanvragen
pi_46599339
De drie nieuwe kaartjes gaan naar Amerika, Duitsland en Rusland Geen Finland!
pi_46599740
Ik heb nieuwe postzegels en mag 12 adressen aanvragen. Ik wou eigenlijk wachten tot de 15, maar het kriebelt dus ik ga weer nieuwe adressen opvragen ha ha ha ha. Djeeees..... zoiets heet verslaving toch?
pi_46600003
En de eerste mag gelijk naar FINLAND ha ha!
pi_46600477
Ik ben pas verslaafd,ik heb net een nieuw account aangevraagd om nog eens vijf te kunnen sturen

En ja, de eerste ook naar Finland
en eentje naar australië, eentje italie,eentje frankrijk en eentje amerika...Viel me nog mee
pi_46600485
12 adressen opvragen? Je mag er toch maar maximaal 5?
pi_46600499
Oh, laat maar... meerdere accounts natuurlijk
pi_46600936

@ Tammymara, ik heb idd een kangaroe te logeren gehad. Hij bleef een paar weken bij mij. Ik heb hem toen een paar keer ergens mee naartoe genomen en wat foto`s gemaakt.

Ik vond het voor een keertje wel humor kosten vielen ook mee want ik hoefde hem maar een keer te versturen.

Zal vanavond wel ff een foto plaatsen hier
Let's plant a tree
pi_46602117
En toen lag de site er uit...... Nou ik heb ook wel even genoeg adressen opgevraagd. Rest volgt wel met de volgende ronde.

Ik moet nu 10 kaarten sturen naar:

Finland
2 x Duitsland
Zwitserland
Estland
Engeland
Italië
USA
Noorwegen
Turkije

Tof lijstje!
pi_46604511
Kaart aangekomen in Griekenland, nieuwe gaat naar Israel

En hier lagen twee kaarten in de brievenbus, een kaart met een metrostation in Moskou en een mapcard van Bulgarije
Let's plant a tree
pi_46604523
Wow, zeker tof Sonja!
Let's plant a tree
pi_46608827
Geen post.
pi_46611801
Ik zou nog even een foto van de kangaroe posten, hij heet trouwens Kanga

Hij is met mij mee naar Parijs geweest:
Let's plant a tree
pi_46613939
Hahahaha , cool!
En is die echt of heb je die bewerkt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: