Whoehoe..Jag heeft sjans..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje uit Estland.Ze begint met: "Hello my darling!"
Meteen ontkennen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef Allan24 het volgende:
ROFL!
Medepostcrossers, laat je niet van de wijs brengen door die Grunninger!
Ik ben het niet! (En ook niet een van die andere pipo's!!)
Die smiley gaat een kuikentje opeten!quote:
Nee, dat is deze smilie:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Die smiley gaat een kuikentje opeten!
sukkelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:19 schreef Allan24 het volgende:
Hugodver. Zojuist van mijn rolletje Priority stickers per ongeluk een serpentine gemaakt.
ECHT per ongeluk.
Meneer de Handigheidquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:19 schreef Allan24 het volgende:
Hugodver. Zojuist van mijn rolletje Priority stickers per ongeluk een serpentine gemaakt.
ECHT per ongeluk.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:19 schreef Allan24 het volgende:
ECHT per ongeluk.
* Whiskers ook newbie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:18 schreef Tammymara het volgende:
En dan valt me één ding op: de meesten sturen me een pbtje met de vraag om mijn adres. Ikdoe dat ook bij anderen . Maar er zijn er ook twee die niet om mijn adres hebben gevraagd,maar wel "getagged"hebben. Hoe zit het nu? Moeten hun het aan mij vragen of moet ik het aan hun sturen als ik zie dat ze mij getagged hebben?
In principe hoort diegene die de ander tagged het adres te vragen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:18 schreef Tammymara het volgende:
En dan valt me één ding op: de meesten sturen me een pbtje met de vraag om mijn adres. Ikdoe dat ook bij anderen . Maar er zijn er ook twee die niet om mijn adres hebben gevraagd,maar wel "getagged"hebben. Hoe zit het nu? Moeten hun het aan mij vragen of moet ik het aan hun sturen als ik zie dat ze mij getagged hebben?
Hier Noord-Limburg.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:18 schreef Tammymara het volgende:
Ik wilde mijn zoontje een pakje kopen voor de optocht te kijken, omdat ie het leuk vind maar 24 euro (!!) vind ik een beetje belachelijk voor iets dat ie twee dagen aan kan. Hoe dan ook: Ik doe er niet aan.
het is zondag, lolbroekquote:Op zondag 18 februari 2007 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.
Jup, vandaar dat er ook geen post komt.quote:
dat zeg ikquote:Op zondag 18 februari 2007 15:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup, vandaar dat er ook geen post komt.
Waarmee?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:26 schreef wendytje het volgende:
derde prijs!
hazekeuteloptocht?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef wendytje het volgende:
[..]
de hazekeuteloptocht waar m'n zoon aan mee deed
De wát!?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef wendytje het volgende:
[..]
de hazekeuteloptocht waar m'n zoon aan mee deed
volwassenen zijn pielhazen en pielhazinnenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef Vava het volgende:
[..]
De wát!?![]()
Maar, feliciteer je zoon iig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |