Geeft niks dat het niet gelukt is! Ik heb nog wel even geduldquote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef Sonja27 het volgende:
Vava,Het is niet gelukt gisteren, er kwam wat tussen. Heb je nog een beetje geduld? Ik zal er deze week echt aan beginnen. I promise. En ik zal er iets leuks van maken! Ik zal extra mijn best doen!
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een Multipla-rijder!
![]()
Heb je Fok! geblokkeerdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:11 schreef Smittend het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n lelijke auto ja
Heerlijk ruim..... in mei gaan we lekker met z'n zessen met de Multpla naar Disneyland Parijs
Mocht ons geldboompje weer gaan groeien kopen we weer een tweedehands Multipla. (dan die met de "nosejob" )![]()
* ik kon Fok! niet opkomen..heb problemen met internet explorer..onder Mozilla Firefox lukt het wel*
Woeiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:45 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Finland aangekomen, nieuwe mag naar Engeland. Het regent exotische bestemmingen.
Mooi! Zijn Vava en ik nu de enigen die hun schriftje nog missen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:42 schreef Sonja27 het volgende:
Vandaag mijn schriftje ontvangen! Erg leuk om te lezen!
Ja, het trok me eerlijk gezegd ook niet zo, maar voor de helft van de prijs waag ik me er nog wel aan. 80 euro vind ik dan echt te veel....quote:By the way: Ik ben naar The Wiz geweest, maar ik vond het een kleine teleurstelling. Een van de minste musicals die ik heb gezien, en dat zijn er erg veel!
Waarom wil je niet naar The Wiz?quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:34 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb elke musical tot nu toe gezien ( en van de meeste heb ik de bootlegs op dvd) en de wizz is echt de enige musical waar ik niet heen wil en die ik zelfs met gratis kaartjes niet zou gaan kijken. Verder is er niks wat me is tegengevallen,Alleen dat ik dacht : He gets nee en dat het achteraf super was,Dat was bij Doe maar ( Ga ik vijf april nog eens heen)
Maar de wizz krijg je me met geen stok naartoe
Overigens: Vandaag kreeg ik een u2u dat groovynannies mijn oorbellen gekregen heeft, tenminste iets dat aangekomen is van alles wat ik verstuurd heb
mij ook nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:34 schreef Tammymara het volgende:
Maar de wizz krijg je me met geen stok naartoe
inderdaad, ik vind Nurlaila ook helemaal niks... veel te overdreven en gemaakt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:38 schreef Tammymara het volgende:
Wat Muck al zegt:
Je hoort er eigelijk alleen slechte dingen van.
Ik vind de film ook niks, en ik hou niet van de muziek ( dit klinkt héél erg racistisch maar van die "zwarte sound" ) en ik vind het veels te duur.
Daarbij,Ik vind Nurlaila niks en het verhaal ook niet.
Ik hou niet zo van "feel good musicals", ik heb liever een beetje drama ( Miss saigon,Aida , les miss, noem maar op )
helemaal niet... hoezo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef Jaguarized het volgende:
Hebben jullie deze zomer allemaal een drukke agenda?
Dat zal wel een reden hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef Allan24 het volgende:
De vorige was al zo'n succes! Ik heb de hele middag zitten wachten en er kwam niemand!
ik weet niet eens wanneer dat wasquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:51 schreef Allan24 het volgende:
De vorige was al zo'n succes! Ik heb de hele middag zitten wachten en er kwam niemand!
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef Jaguarized het volgende:
Hebben jullie deze zomer allemaal een drukke agenda?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zal wel een reden hebben.![]()
![]()
groetjes uit china, ik woon in het zuiden, dus het hele jaar geen sneeuw, het is warm, rond 20 graden, ik hou van PC, fotografie, muziek en het is het jaar van het varken in chinaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef Vava het volgende:
Kijk, dat is nog eens leukWat staat er op de kaart?
Ik vind de muziek beter van die andere musicals, misschien dat dat het is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef Vava het volgende:
Ik vind de muziek van The Wiz juist leuk en ik houd absoluut niet van het quasidrama zoals in musicals als Miss Saigon![]()
Op de andere kant bedoelde ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:34 schreef wendytje het volgende:
[..]
groetjes uit china, ik woon in het zuiden, dus het hele jaar geen sneeuw, het is warm, rond 20 graden, ik hou van PC, fotografie, muziek en het is het jaar van het varken in china
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Op de andere kant bedoelde ik![]()
@ Tammymara, Beauty and the Beast lijkt me nog wel leukmisschien is dat dan ook een feel good geval
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |