vlakbij sonsbeekquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:49 schreef wendytje het volgende:
[..]
waar zit je?
mijn oom verhuurt kamers in Arnhem......
maar ik ben gewoon sentimenteel over Arnhem....
ah heerlijk.... heb ik heel wat gewandeld in mijn jeugd. En dan ook lekker dicht bij de stad. Ik moest altijd lopen van de jacob cremerstraat naar het spijkerkwartier om naar school te gaan (dichtbij het zwembad, is nu een viswijver geloof ik)quote:
ja, EN lekker dichtbij het stationquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:42 schreef wendytje het volgende:
[..]
ah heerlijk.... heb ik heel wat gewandeld in mijn jeugd. En dan ook lekker dicht bij de stad. Ik moest altijd lopen van de jacob cremerstraat naar het spijkerkwartier om naar school te gaan (dichtbij het zwembad, is nu een viswijver geloof ik)
dat is het ookquote:vind arnhem nog steeds een erg leuke winkelstad.
ik ben bij de ouders van mijn vriend thuis, dus ik weet niet of ik post heb...quote:vandaag geen post, wel een kaart binnen in... weet ik even niet meer... finland geloof ik
Hier komt tenminste een postbode langsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:39 schreef Jaguarized het volgende:
Dat krijg je met die plattelandsbestemmingen.![]()
quote:Hello Marcel!
Thank you so much for your beautiful card, I really like it.
I think postcrossing is an absolute fabulous thing.
Take care
Helga
Neeeeee.....die nieuwe versie van de Multipla is toch best aan te zien..waarom..waaromquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:32 schreef Jaguarized het volgende:
Goed nieuws voor Klonk: http://autovisie.nl/nieuw(...)t_multipla/index.xml
Het doek is in Nederland gevallen voor de Fiat Multipla. De importeur is gestopt de omstreden zeszitter te voeren. Reden voor ons om de auto binnenkort te eren met een In Memoriam. We zijn benieuwd naar uw verhalen.
[........]
Okay tof!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:58 schreef Sonja27 het volgende:
Woeps, Vava ik was het vergeten...... ga er morgen mee aan de slag.
quote:
Die zijn echt ontzettend lekker! Ik heb er pas een heleboel gekregen in ruil voor stroopwafelsquote:
Ach kom op zeg, zo'n milieuvervuilend ding moet zo snel mogelijk van de weg gehaald worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:25 schreef Smittend het volgende:
[..]
Neeeeee.....die nieuwe versie van de Multipla is toch best aan te zien..waarom..waarom![]()
Ik vraag mij af of er nu een run op de tweedehands Multipla's gaat komen..hij zal nu zeldzamer worden.
Door de autobrede airbag voor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En hoe kan het in vredesnaam veilig zijn om met z'n drieën voorin te zitten?!![]()
Nee..en die leuke 4 wheel drive auto's zijn lekker milieuvriendelijk of al die oude barrels waar sommige mensen nog in rijden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, zo'n milieuvervuilend ding moet zo snel mogelijk van de weg gehaald worden.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:40 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nee..en die leuke 4 wheel drive auto's zijn lekker milieuvriendelijk of al die oude barrels waar sommige mensen nog in rijden.![]()
Jij bent gewoon jaloers.![]()
![]()
wanneer word je gedelete?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:50 schreef Troel het volgende:
Hier word ik dus echt pissed van.
Die eikelige user die op het punt stond gedeleted te worden, die nooit de moeite heeft genomen te reageren op mijn berichtjes en mijn kaart van 108 dagen nog niet geregistreerd heeft, heeft dus mooi de dag voor het verwijderen opnieuw ingelogd.
Ik ga dus echt wel een mailtje sturen naar PC om aan te geven dat ik het erg kwalijk vind dat dit mogelijk is. Kijk, kleine moeite om te reageren op een berichtje en aan te geven dat je een kaartje niet gehad hebt, als je dan weer in gaat loggen, ok, maar eerst niet reageren en dan toch even inloggen om te voorkomen dat je gedeleted wordt, nee, dat vind ik echt gewoon laag
Na 3 maand niet ingelogd te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef wendytje het volgende:
[..]
wanneer word je gedelete?
ik heb al twee kaarten naar dezelfde persoon gestuurd en die registeert ook niks....
shit voor je, Troel
Dit is idd erg jammer..... ik snap het ook niet, wat is het nou voor moeite om even op een berichtje te reagerenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:50 schreef Troel het volgende:
Hier word ik dus echt pissed van.
Die eikelige user die op het punt stond gedeleted te worden, die nooit de moeite heeft genomen te reageren op mijn berichtjes en mijn kaart van 108 dagen nog niet geregistreerd heeft, heeft dus mooi de dag voor het verwijderen opnieuw ingelogd.
Ik ga dus echt wel een mailtje sturen naar PC om aan te geven dat ik het erg kwalijk vind dat dit mogelijk is. Kijk, kleine moeite om te reageren op een berichtje en aan te geven dat je een kaartje niet gehad hebt, als je dan weer in gaat loggen, ok, maar eerst niet reageren en dan toch even inloggen om te voorkomen dat je gedeleted wordt, nee, dat vind ik echt gewoon laag
Hoi! Hoe was het!?! Waar was je eigenlijk heen deze keerquote:Op zondag 25 februari 2007 23:18 schreef Knoekie het volgende:
Hi![]()
Ik ben ook weer terug, heb ik nog wat gemist?
Gewoon een weekje Centerparcs dit keer, me geld is nu onderhand wel eens opquote:Op maandag 26 februari 2007 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Hoi! Hoe was het!?! Waar was je eigenlijk heen deze keer![]()
En je hebt heel veel gemist
Heb je iig wat te doen gehad, ik zou me geloof ik dood vervelen in zo'n huisjequote:Op maandag 26 februari 2007 00:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gewoon een weekje Centerparcs dit keer, me geld is nu onderhand wel eens op![]()
Laptop meegenomen en wat opdrachten afgemaakt.![]()
Je moet ook niet in dat huisje blijven zittenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je iig wat te doen gehad, ik zou me geloof ik dood vervelen in zo'n huisje
Ik zou er niet eens binnen gaan denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 15:21 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Je moet ook niet in dat huisje blijven zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |