Ik had gisteren WEL post :quote:Op zondag 18 februari 2007 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Het kaartje naar Duitsland krijgt een Duitse postzegel.![]()
![]()
whehehequote:Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Het kaartje naar Duitsland krijgt een Duitse postzegel.![]()
![]()
Lol, ons dorp heet nu 't zandkruiersgat.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
whehehe
hier heet het trouwens tijdens carnaval kaieschaiterstad... en wij zijn kaieschaiters of kaieschaiterinnen
Zeg dat nou niet te hard..da's de goden verzoeken.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:16 schreef Jaguarized het volgende:
Vanochtend was er een kaartje in de VS aangekomen en net lag er eentje uit de VS in de brievenbus. Gaat steeds sneller met TNT.
Echt om de tijd van deze post zag ik een paar carnavalswagens uit Oosterhout komen, ik heb nog gekeken of jij er ook op zat maar dat was dus niet het gevalquote:
Ik vind het ook eerlijk gezegd niks voor jouquote:Op maandag 19 februari 2007 19:25 schreef Allan24 het volgende:
Allan24 en carnaval is een zéér onwaarschijnlijke combinatie
Heb je mijn kaartje nog niet ontvangen ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:52 schreef Tammymara het volgende:
Ik had mijn eerste "tag-dingetje"binnen....
Snel he?
Ja, het kwam uit Almere![]()
Jip en Janneke koelkastmagneetjes....
Er is ook een felicitatietopic op de DLRP fansite voor je geopend !quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:39 schreef Fannetje het volgende:
Oh en bedankt allemaal, dat had ik nog niet eens gelezen....
27 alweer..
Ik wist niet eens wat het voor forum was, moest speciaal gaan kijkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:39 schreef Sonja27 het volgende:
Hey zitten jullie ook op dat drpfans forum? Me too!!! Ben er alleen lang niet meer geweest. Zal er vanavond weer even gaan kijken!
Jaaaaaa ook namens mijquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:51 schreef Allan24 het volgende:
Ik schrok me kapotmoet een kaart sturen naar een HELGA in Duitsland -- mijn hart sloeg een slag over
Hahahaquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:51 schreef Allan24 het volgende:
Ik schrok me kapotmoet een kaart sturen naar een HELGA in Duitsland -- mijn hart sloeg een slag over
hahaha, ja ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:13 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd wanneer een van ons haar echt treft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |