http://video.google.nl/videoplay?docid=-1110235202425175405&q=patrick+jumpenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:51 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=tyAvaLsLFl8
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Geen probleem hoor slaaf![]()
Nee maar het blijft altijd lastig om een nieuwe groep binnen te vallen zeker als een groot deel van de groep al zolang met elkaar optrekt. Zie het dan ook niet als een "we moeten je niet" maar meer als een "we geven nu de grenzen aan zodat je of beter binnen de groep past of zelf al vroeg weet dat je er niet tussen past en dus op zoek gaat naar iets anders".
Volgende week kom ik wel weer een rondje spelen
mja ik was duitsers gewend is een appart slag mensen die klagen ook altijd...
wat moet je ermee~O>
1x is wel lachen geinig dansje trouwensquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:40 schreef Sickert het volgende:
valt mee...
Neuh ik moet je inhalen!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:41 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Ik zal je vrijdag eens pwnen wie ein n00b!
Ik zal niet zo goed spelenquote:
Geen moeitequote:
Niet zolang Ursel lid isquote:Op zondag 11 februari 2007 14:48 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe een gevecht om de rode lantaarn![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:41 schreef Mr_Baus het volgende:
Vind het wel een grappig dansje ja.. vraag me alleen af hoe ze dat nou doen in een overvolle zaal
Wordt 1 groot karate toernooi ofzo?
Tja en dat soort figuren weten ook niet wat ze willen.. Hardcore sterft uit, behalve dan onder de lonsdale skelletors, de ene helft stapt over naar hiphop en de andere helft gaat dan maar jumpen..
Hardcore4Life![]()
Echt humor van die gabber figuren die skaters gingen dissen op skatebanen, hiphop en rock/punk dissen, maar nu allemaal in Golfjes rondrijden met 50 cent uit de speakers![]()
wel de juiste foto's van jullie 2 plaatsen hequote:Op zondag 11 februari 2007 14:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
en ik denk wel dat ik er vrijdag ben @ server (als ik mn game pc mee sleep) anders moeten wij 2's het maar uitvechten op donderdag![]()
![]()
[afbeelding]
en wat was jij boos dat je niet mee mocht doenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wel de juiste foto's van jullie 2 plaatsen he![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Sterfquote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Schaatsen?? WTF..![]()
En voetbal dan?![]()
Die voor het laatste UEFAcup ticket bedoel je?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
![]()
![]()
Niet getreurd, play-offs moet haalbaar zijn![]()
Whehehequote:Op zondag 11 februari 2007 17:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Die voor het laatste UEFAcup ticket bedoel je?
word ik verbannen omdat ik kan*ker zei IN MIJN EIGEN SQUAD NOG WEL!quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
SMW al gedownload??
en terecht.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:06 schreef C7PR1X_NL het volgende:
word ik verbannen omdat ik kan*ker zei IN MIJN EIGEN SQUAD NOG WEL!
Aan de toon van je reactie begrijp ik dat je het nog vreemd vind ookquote:Op zondag 11 februari 2007 19:06 schreef C7PR1X_NL het volgende:
joh je kunt mensen waarschuwenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:10 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Aan de toon van je reactie begrijp ik dat je het nog vreemd vind ook![]()
maakt niet uit waar je het zegt volgens mij. tis gewoon een autoban op onze servertquote:Op zondag 11 februari 2007 19:06 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Je moet is normaal doen maar dat ken je geloof ik niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:06 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
nee dus. het gebuert automatisch bij dat woordquote:
Je weet dat het woord verboden is, je weet dat er genoeg mensen van de server geschopt worden voor het gebruik van dat woord. Sterker nog, ik heb enige tijd geleden nog een hele mail geplaatst waarop ik iemand van een of andere kinderclan in de zeik neem omdat hij het vreemd vond dat hij verwijderd werd van de server voor het gebruik van het woord kanker en dat hij het woord n00b veel erger vond.quote:
de eerste keer dat je op TS kwam hebben we je het al verteld dat wij niet gedient zijn van dat K woordquote:
Het ergste vind ik nog dat hij er een sterretje tussen tikt zodat hij niet automatisch gebannen wordt terwijl hij weet dat het niet door de beugel kan.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet dat het woord verboden is, je weet dat er genoeg mensen van de server geschopt worden voor het gebruik van dat woord. Sterker nog, ik heb enige tijd geleden nog een hele mail geplaatst waarop ik iemand van een of andere kinderclan in de zeik neem omdat hij het vreemd vond dat hij verwijderd werd van de server voor het gebruik van het woord kanker en dat hij het woord n00b veel erger vond.
Je hebt je de laatste tijd voor laten staan op ontzettend onvolwassen gedrag en dan vooral je gedrag op de server, iets wat je nu weer laat blijken. Aan de andere kant draag je slechts beperkt bij aan de sfeer binnen BoF in bv. dit topic. Het lijkt me verstandig dat je of je gedrag drastisch aan gaat passen of eens even nadenkt over wat je positie binnen BoF.
kan het proberenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je moet is normaal doen maar dat ken je geloof ik niet.
je mag het ook naar mij toe sturen horquote:Op zondag 11 februari 2007 19:31 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat hij er een sterretje tussen tikt zodat hij niet automatisch gebannen wordt terwijl hij weet dat het niet door de beugel kan.
Maar helaas voor hem zag ik het in bf2cc voorbijkomen en heb hem dus erafgegooid.
Hij is nu erg verontwaardigd en vind het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld dat hij dat tikt.
@Ferdi; kan jij even op x-fire komen dan stuur ik je iets.
Dank je 3lmoquote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef 3lmo het volgende:
Bugworks gefeliciteerd met je verjaardag!
Twee opties aangezien ik nu op m'n laptop zit Laptop is geen game-ding dus is Xfire overbodig en heb ik t hier niet staanquote:Op zondag 11 februari 2007 19:31 schreef -chiel- het volgende:
Het ergste vind ik nog dat hij er een sterretje tussen tikt zodat hij niet automatisch gebannen wordt terwijl hij weet dat het niet door de beugel kan.
Maar helaas voor hem zag ik het in bf2cc voorbijkomen en heb hem dus erafgegooid.
Hij is nu erg verontwaardigd en vind het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld dat hij dat tikt.
@Ferdi; kan jij even op x-fire komen dan stuur ik je iets.
em viroquote:Op zondag 11 februari 2007 19:34 schreef Viro het volgende:
euh mag ik vragen waarom me broertje gebanned is. Ik weet dat hij per ongeluk het k woord heeft geroepen op de server, toen de server nog niet op I/O stond. Ik heb hem flink de les gelezen toen ik er achter kwam. Maar nu zie ik hem weer in de ban list staan. Als hij het heeft geroepen op de server terwijl ik niet aanwezig was, laat het mij dan even weten dan kan ik hem even flink corrigeren. Want wij hebben een tante verloren aan k, maar me broertje heeft haar nooit gekend omdat hij toen nog een baby was.
ja ferdi je hebt wel gelijk ik zal me aan gaan moeten passenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet dat het woord verboden is, je weet dat er genoeg mensen van de server geschopt worden voor het gebruik van dat woord. Sterker nog, ik heb enige tijd geleden nog een hele mail geplaatst waarop ik iemand van een of andere kinderclan in de zeik neem omdat hij het vreemd vond dat hij verwijderd werd van de server voor het gebruik van het woord kanker en dat hij het woord n00b veel erger vond.
Je hebt je de laatste tijd voor laten staan op ontzettend onvolwassen gedrag en dan vooral je gedrag op de server, iets wat je nu weer laat blijken. Aan de andere kant draag je slechts beperkt bij aan de sfeer binnen BoF in bv. dit topic. Het lijkt me verstandig dat je of je gedrag drastisch aan gaat passen of eens even nadenkt over wat je positie binnen BoF.
go de eerste die wilt blijvenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:36 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
ja ferdi je hebt wel gelijk ik zal me aan gaan moeten passen![]()
aangezien ik wel graag wil blijven![]()
Als jou broerje @rnish is dan heeft hij een auto-ban gekregen gisteravond na middernacht omdat hij het woord k idd gebruikte.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:34 schreef Viro het volgende:
euh mag ik vragen waarom me broertje gebanned is. Ik weet dat hij per ongeluk het k woord heeft geroepen op de server, toen de server nog niet op I/O stond. Ik heb hem flink de les gelezen toen ik er achter kwam. Maar nu zie ik hem weer in de ban list staan. Als hij het heeft geroepen op de server terwijl ik niet aanwezig was, laat het mij dan even weten dan kan ik hem even flink corrigeren. Want wij hebben een tante verloren aan k, maar me broertje heeft haar nooit gekend omdat hij toen nog een baby was.
je weet het dus alquote:Op zondag 11 februari 2007 19:34 schreef Viro het volgende:
euh mag ik vragen waarom me broertje gebanned is. Ik weet dat hij per ongeluk het k woord heeft geroepen op de server
Daarom laat ik hem in de lijst staan. Ik vraag alleen wanneer hij het heeft geroepen. Ja ik lees het nu terug en zie dat ik het verkeerd heb geformuleerdquote:Op zondag 11 februari 2007 19:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
em viro
het mag niet he dus het is automatich ban
laat hem er een tijdje over nadenken ofzo
je moet het op 1 of andere manier laten zien dat het niet goed is
Ja FF aan of uit maakt dus geen reet uitquote:Op zondag 11 februari 2007 19:38 schreef Stefan740 het volgende:
Ik ben weer op me game pc![]()
Bugworks gefeliciteerd!
Nivo op server is weer wat laag maargoed
@ Dekkered, je denkt niet altijd na bij wat je zegt, ik heb ook nu in totaal 5 dierbaren eraan verloren en anderen hebben er een andere visie op of het woord gezegd word of niet het deert mij niet maar ik snap nu dat het anderen wel kan deren dus zal ik het gewoon niet meer zeggenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
em viro
het mag niet he dus het is automatich ban
laat hem er een tijdje over nadenken ofzo
je moet het op 1 of andere manier laten zien dat het niet goed is
Ok dus na middernacht. Toen was ik weg. TY diamantjequote:Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als jou broerje @rnish is dan heeft hij een auto-ban gekregen gisteravond na middernacht omdat hij het woord k idd gebruikte.
nee okej want we gaan niet mensen voortrekken ook al is het je broertje het mag gewoon nietquote:Op zondag 11 februari 2007 19:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Daarom laat ik hem in de lijst staan. Ik vraag alleen wanneer hij het heeft geroepen. Ja ik lees het nu terug en zie dat ik het verkeerd heb geformuleerd![]()
ik ga vannacht nog ff spelen, dus dat komt wel goed met het niveauquote:Op zondag 11 februari 2007 19:38 schreef Stefan740 het volgende:
Ik ben weer op me game pc![]()
Bugworks gefeliciteerd!
Nivo op server is weer wat laag maargoed
Nou ja goed laat het een les voor je zijn. Je ziet hoe hard er op wordt reageert en dat je het bewust doet en ook nog probeert BF2CC te omzeilen (door ka*nker te schrijven) maakt het nog erger. Laat ik je daarbij ook meteen zeggen dat als je het nog een keer doet de perm ban z'n naam wel waar zal maken. Ook variaties zoals een sterretje ertussen of het vervangen van 1 of meerdere letters door een * worden niet geaccepteerd.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:36 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ja ferdi je hebt wel gelijk ik zal me aan gaan moeten passen![]()
aangezien ik wel graag wil blijven![]()
ik denk er wel bij na en als je er al 5 dierbaren eraan hebt verloren met alle respect dan zou je toch zelf echt wel beter moeten wetenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:38 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
@ Dekkered, je denkt niet altijd na bij wat je zegt, ik heb ook nu in totaal 5 dierbaren eraan verloren en anderen hebben er een andere visie op of het woord gezegd word of niet het deert mij niet maar ik snap nu dat het anderen wel kan deren dus zal ik het gewoon niet meer zeggen![]()
Ik snap het, dank je en @ Chiel ik wil het graag uitpratenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou ja goed laat het een les voor je zijn. Je ziet hoe hard er op wordt reageert en dat je het bewust doet en ook nog probeert BF2CC te omzeilen (door ka*nker te schrijven) maakt het nog erger. Laat ik je daarbij ook meteen zeggen dat als je het nog een keer doet de perm ban z'n naam wel waar zal maken. Ook variaties zoals een sterretje ertussen of het vervangen van 1 of meerdere letters door een * worden niet geaccepteerd.
Ik zal je ban er nu af halen.
Denk je dat ik daar niet zelf op ben gekomen ? Ik heb een keer gezegd dat ik zelfs bof leden ga kicken als zij na waarschuwingen doorgaan met regels verbreken. Dat moet toch genoeg zeggenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee okej want we gaan niet mensen voortrekken ook al is het je broertje het mag gewoon niet
hmmmm nee, omdat als ik hier in "Emmen" zo zwaar aan het woord zou moeten tillen dat ik dan niet eens meer normaal kan levenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik denk er wel bij na en als je er al 5 dierbaren eraan hebt verloren met alle respect dan zou je toch zelf echt wel beter moeten weten
ja nee okej maar ik zeg het alleen maar horquote:Op zondag 11 februari 2007 19:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar niet zelf op ben gekomen ? Ik heb een keer gezegd dat ik zelfs bof leden ga kicken als zij na waarschuwingen doorgaan met regels verbreken. Dat moet toch genoeg zeggen![]()
je moet niet op andere letten je moet op je eigen lettenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:43 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
hmmmm nee, omdat als ik hier in "Emmen" zo zwaar aan het woord zou moeten tillen dat ik dan niet eens meer normaal kan leven![]()
is niet echt makkelijk k woord ligt hier nogal vooraan in de mond in Emmenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
je moet niet op andere letten je moet op je eigen letten
Het blijf een kwestie van waar je waarde ligt en bij hem ligt die ergens anders en bij jou ligt die ergens anders. Ik hang er zelf wat tussen in. Ik maak er geen halszaak van en anderen doen dat wel. Om die reden is er na overleg afgesproken om het woord niet meer toe te staan op de server. Dat kun je vreemd vinden omdat jouw waarde op een ander niveau ligt maar dat is niet het punt. Op de BoF server is de norm dat het woord niet gebruikt wordt en daar heeft eenieder zich maar aan te houden. Dat heeft alles te maken met respect hebben voor andermans waarden en niet zozeer met hoe je daar zelf instaat.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:41 schreef dekkered het volgende:
ik denk er wel bij na en als je er al 5 dierbaren eraan hebt verloren met alle respect dan zou je toch zelf echt wel beter moeten weten
Beste Viro,quote:Op zondag 11 februari 2007 19:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Ok dus na middernacht. Toen was ik weg. TY diamantje![]()
ja nou en ik woon hier in een sterk gerifomeert dorp en dan nog ik zeg zo vaak GVD maar ik probeer het gewoon op te houden als er gerifomeerde naast me lopen ofzoquote:Op zondag 11 februari 2007 19:45 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
is niet echt makkelijk k woord ligt hier nogal vooraan in de mond in Emmen![]()
dat is goed voor de team spirritquote:Op zondag 11 februari 2007 19:46 schreef IJsmuts het volgende:
zullen we iedereen onder de 23 terug trappen naar de BeF? kunnen we de BoF beetje leuk houden, lees nu al weet ik veel topics die vol staan met gezeik, gemier, gejank en wat al nog meer![]()
![]()
Lijkt me een beter mottoquote:Op zondag 11 februari 2007 19:47 schreef FJD het volgende:
Er moet meer gezopen worden!
neequote:Op zondag 11 februari 2007 19:46 schreef IJsmuts het volgende:
zullen we iedereen onder de 23 terug trappen naar de BeF? kunnen we de BoF beetje leuk houden, lees nu al weet ik hoe veel topics die vol staan met gezeik, gemier, gejank en wat al nog meer![]()
![]()
maar het ligt toch gewoon bij je eigen.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Het blijf een kwestie van waar je waarde ligt en bij hem ligt die ergens anders en bij jou ligt die ergens anders. Ik hang er zelf wat tussen in. Ik maak er geen halszaak van en anderen doen dat wel. Om die reden is er na overleg afgesproken om het woord niet meer toe te staan op de server. Dat kun je vreemd vinden omdat jouw waarde op een ander niveau ligt maar dat is niet het punt. Op de BoF server is de norm dat het woord niet gebruikt wordt en daar heeft eenieder zich maar aan te houden. Dat heeft alles te maken met respect hebben voor andermans waarden en niet zozeer met hoe je daar zelf instaat.
Zo en nu gaat m'n Balkenende-hoedje weer af
PWND!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 19:47 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Beste Viro,
Jij hebt de ban er vlak nadat hij het gezegd heeft er al weer afgehaald je moet dus niet doen alsof je van niets weet.
Ik heb hem er weer opgezet want ik vind dat het niet door de beugel kan.
Ga nu niet verder ontkennen want het staat gewoon in de server log dus iedere admin kan het even opzoeken wat er precies is gebeurd!
Dat weet ik, toen hem ik hem flink de les gelezen. Maar ik wist niet dat hij het nog een keer had geroepen.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:47 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Beste Viro,
Jij hebt de ban er vlak nadat hij het gezegd heeft er al weer afgehaald je moet dus niet doen alsof je van niets weet.
Ik heb hem er weer opgezet want ik vind dat het niet door de beugel kan.
Ga nu niet verder ontkennen want het staat gewoon in de server log dus iedere admin kan het even opzoeken wat er precies is gebeurd!
Rosequote:Op zondag 11 februari 2007 19:50 schreef C7PR1X_NL het volgende:
Wat wil je zuipen dan
doe mij maar een Hertogje![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:54 schreef C7PR1X_NL het volgende:
@ Chiel, zou je even contact met me willen opnemen?
Tis ook heel simpel. Jij bent Ajax supporter dus niemand neemt jou serieusquote:Op zondag 11 februari 2007 19:54 schreef Sickert het volgende:
ik vind het heel simpel
ga jij maar je gedownloade 24 kijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis ook heel simpel. Jij bent Ajax supporter dus niemand neemt jou serieus
Seizoen 3 begint hier toch op 2 maart op net 5 ofzoquote:Op zondag 11 februari 2007 19:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
ga jij maar je gedownloade 24 kijken
ga ik nu beginnen aan mn aflevering 7 van Lost seiz 3
Post dan tieten!quote:Op zondag 11 februari 2007 19:46 schreef IJsmuts het volgende:
zullen we iedereen onder de 23 terug trappen naar de BeF? kunnen we de BoF beetje leuk houden, lees nu al weet ik hoe veel topics die vol staan met gezeik, gemier, gejank en wat al nog meer![]()
![]()
of bierquote:
Nieuwsgroepenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Seizoen 3 begint hier toch op 2 maart op net 5 ofzoDan heb ik weer een reden om tv te kijken
![]()
Nieuwgroepen, ja oke fijn. Maar nu weet ik dus zeker dat lost weer op tv terug komtquote:Op zondag 11 februari 2007 20:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen
idd daar heb je gelijk in maar zo lang kan ik niet wachten
lolquote:Op zondag 11 februari 2007 20:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nieuwgroepen, ja oke fijn. Maar nu weet ik dus zeker dat lost weer op tv terug komt![]()
![]()
![]()
oh oke maar ik kijk geen tv, ja alleen via me pc naar NCIS voor de rest niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
lol
als je had opgelet had je dat geweten is op tv ook een paar keer herhaald
jij was toch al Lostquote:Op zondag 11 februari 2007 20:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
of bier
en volg Ijsmuts zn advies op
en dan niet 23 qua leeftijd maar in geest
then again... dan val ik ook af![]()
hoe kijk je lost danquote:Op zondag 11 februari 2007 20:07 schreef Viro het volgende:
[..]
oh oke maar ik kijk geen tv, ja alleen via me pc naar NCIS voor de rest niet.
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:09 schreef IJsmuts het volgende:
jij was toch al Lost![]()
voor frank:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij was toch al Lost![]()
voor frank:
[afbeelding]
Sterf.quote:
1. ooit van tv kaart gehoord (die ik haast niet gebruikquote:Op zondag 11 februari 2007 20:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoe kijk je lost dan
je download ze niet maar kijkt ook geen tv
ja maar ze kijkt alsof je dr ass net vol lood hebt geschotenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wel lekker geil toch.. breezah-wannabee!
Niet met lood hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 20:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja maar ze kijkt alsof je dr ass net vol lood hebt geschoten![]()
Dus doe je daar maar aan mee? Ik zou zeggen een betere maatschappij begint bij jezelf.. Het is toch schandalig dat Kanker roepen zo gebagataliseert wordt? Wij zeggen met zijn allen gewoon keihard NEE!!! Dat is een begin, join us for a better worldquote:Op zondag 11 februari 2007 19:45 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
is niet echt makkelijk k woord ligt hier nogal vooraan in de mond in Emmen![]()
Hoe laat ga jij? Ik doe ook nog wel een paar rondjes namelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef IJsmuts het volgende:
zijn er nog mensen die vanavond een potje gaan schieten?
Was jij niet de admin die s'nachts mij een "waarschuwing" gaf dan? Of was Chiel het?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Ok dus na middernacht. Toen was ik weg. TY diamantje![]()
leuk! ik ga denk ik over een uurtje naar de server, zit ook nog een beetje te prutsen achter mn bureautjequote:Op zondag 11 februari 2007 21:47 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hoe laat ga jij? Ik doe ook nog wel een paar rondjes namelijk![]()
Zit nu hier en daar een beetje bij te lezen.
Dat was ikquote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef Mr_Baus het volgende:
Was jij niet de admin die s'nachts mij een "waarschuwing" gaf dan? Of was Chiel het?
voetbal poulequote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef 3lmo het volgende:
Ursel, volgens mij mis ik iets, waar gaat dat over?
Woah, Project Reality 0.5 is echt uber, die helikoptertjes, echt vet de hele tijd heen en weer vliegen tussen land en schip, gaat lekker snel en je verdient er veel punten mee
whehehe ging lekker hequote:Op maandag 12 februari 2007 00:38 schreef Stefan740 het volgende:
Het kan dus toch, lekkere rondjes op bof
[afbeelding]
special thanks to ijsgaymer who made this happen for me
heb ik je toch nog een beetje ingehaald. ik zit aan de 113020quote:Op maandag 12 februari 2007 00:47 schreef Stefan740 het volgende:
beetje doktertje spelen![]()
Current Global Score: 114570 of 115000. Remaining points: 430.
morgen dus
Cheater!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:38 schreef Stefan740 het volgende:
Het kan dus toch, lekkere rondjes op bof
[afbeelding]
special thanks to ijsgaymer who made this happen for me
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:48 schreef 3lmo het volgende:
Voetbal is voor homo's, daar doe ik niet aan mee!![]()
Pssst elmo, bof staat eigelijk voor bend over faggotsquote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef 3lmo het volgende:
Ursel, volgens mij mis ik iets, waar gaat dat over?
Woah, Project Reality 0.5 is echt uber, die helikoptertjes, echt vet de hele tijd heen en weer vliegen tussen land en schip, gaat lekker snel en je verdient er veel punten mee
omdat mn K/D die van jou PWND?quote:Op maandag 12 februari 2007 07:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij is ijmuts eerder een cheater
quote:The system is down.
Gibson lay waste to its first hard drive on Sunday, February 11th. The 150GB Western Digital raptor took the web server and mysql server files with it.
The hard drive is under going data recovery, but it may take a day or two to recover.
In the meantime, point your IRC client of choice over to #bf2s @ irc.gamesurge.net for a chat or join using this handy Java client.
- Jeff (Chuyskywalker)
Ziet er goed uitquote:Op maandag 12 februari 2007 08:20 schreef ursel het volgende:
Hier alvast een impressie-foto van hoever de kelder momenteel is.
Voor het gehele traject kan je meer foto's vinden op http://foto.ursel.nl
[afbeelding]
En ja, de platen lopen beetje krom aan de onderkant..
Zaten betonnen blokken onder welke we niet goed weg konden werken. In eerste instantie was het de bedoeling er tegels tegen aan te doen, maar vond achteraf dat ik dan teveel verschillende materialen en dus ook teveel verschillende kleuren krijg in de redelijk kleine ruimte. Dus daarom maar hiervoor gekozen.
leuk hoor, alleen wat is dat automaat aan de muur?quote:Op maandag 12 februari 2007 08:20 schreef ursel het volgende:
Hier alvast een impressie-foto van hoever de kelder momenteel is.
Voor het gehele traject kan je meer foto's vinden op http://foto.ursel.nl
[afbeelding]
En ja, de platen lopen beetje krom aan de onderkant..
Zaten betonnen blokken onder welke we niet goed weg konden werken. In eerste instantie was het de bedoeling er tegels tegen aan te doen, maar vond achteraf dat ik dan teveel verschillende materialen en dus ook teveel verschillende kleuren krijg in de redelijk kleine ruimte. Dus daarom maar hiervoor gekozen.
Gok automaatquote:Op maandag 12 februari 2007 08:25 schreef IJsmuts het volgende:
leuk hoor, alleen wat is dat automaat aan de muur?
quote:en je platen lopen krom btw
U heerstquote:
whehehe ja ik weet niet wat het is bij mij. als ik speel is het ene rondje PWNAGE met een K/D van 40/15 en het andere rondje is het totally n00b met 15/40quote:Op maandag 12 februari 2007 08:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
janou ja gisteren had ik het idee dat je me favorite victim zou worden
Nog een echte degelijke duitse kast, waar originele duitse marken in mogen. Ding stamt uit 1981 en werkt nagenoeg nog perfect.quote:Op maandag 12 februari 2007 08:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
leuk hoor, alleen wat is dat automaat aan de muur?
quote:en je platen lopen krom btw
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:42 schreef IJsmuts het volgende:
nou lekker dan, iedereen weer pleitte![]()
maar ik heb denk ik ff gemist dit verhaal, wat wordt het dan? een speel/spel kelder oid?quote:Op maandag 12 februari 2007 08:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Nog een echte degelijke duitse kast, waar originele duitse marken in mogen. Ding stamt uit 1981 en werkt nagenoeg nog perfect.
De BoF-kelderquote:Op maandag 12 februari 2007 08:43 schreef IJsmuts het volgende:
maar ik heb denk ik ff gemist dit verhaal, wat wordt het dan? een speel/spel kelder oid?
Van alles wat ja..quote:
Dan graag alleen de spetters tegen de muur en niet op de grond.. Van de muur kan je het gemakkelijk afnemen. Als er zometeen tapijt in ligt wordt het wat lastig de vlekken weg te krijgen..quote:
ik spit mn spetters altijd tegen het plafondquote:Op maandag 12 februari 2007 08:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan graag alleen de spetters tegen de muur en niet op de grond.. Van de muur kan je het gemakkelijk afnemen. Als er zometeen tapijt in ligt wordt het wat lastig de vlekken weg te krijgen..![]()
Nou nou wat een prestatie als je in een auto woontquote:Op maandag 12 februari 2007 08:57 schreef IJsmuts het volgende:
ik spit mn spetters altijd tegen het plafond![]()
pfff, je moet het toch maar even doenquote:Op maandag 12 februari 2007 09:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou nou wat een prestatie als je in een auto woont
IJs kan een kunstje...quote:Op maandag 12 februari 2007 09:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pfff, je moet het toch maar even doen![]()
Ik heb een cabrio, ik moest me de zondag daarop dus ook even komen verantwoorden bij de priester. Er was een klacht binnen gekomen ofzoquote:Op maandag 12 februari 2007 09:10 schreef IJsmuts het volgende:
pfff, je moet het toch maar even doen![]()
is dat die groene cabrio waar "corsa" achter op staat?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb een cabrio, ik moest me de zondag daarop dus ook even komen verantwoorden bij de priester. Er was een klacht binnen gekomen ofzo
Kan je na gaan, eerst was het nog geen cabrio!quote:Op maandag 12 februari 2007 09:36 schreef IJsmuts het volgende:
is dat die groene cabrio waar "corsa" achter op staat?![]()
Dartbord hangt nog nietquote:
Maandag ochtend hequote:Op maandag 12 februari 2007 08:42 schreef IJsmuts het volgende:
nou lekker dan, iedereen weer pleitte![]()
Jammerquote:Op maandag 12 februari 2007 10:30 schreef FJD het volgende:
WheheWas een gast account en t IP kwam uit Japan.
Berichten verwijderd en IP ban uitgedeeld
hallo, een link met "mooie vrouw + sexuele handeling" en je hebt niet geklikt??!quote:Op maandag 12 februari 2007 10:33 schreef FJD het volgende:
Ik heb niet geklikt jij wel? Drie links met <insert mooie vrouw>-<insert sexuele handeling>/windowsmediaplayer34234.wmv oid lijken me of spam of iets met een virus dan wel andere spyware, malware of adware.
Joehoequote:Op maandag 12 februari 2007 10:34 schreef IJsmuts het volgende:
hallo, een link met "mooie vrouw + sexuele handeling" en je hebt niet geklikt??!
wat een ontzettende gay ben je ook![]()
Volkskrantquote:
Kranten zijn zo 90's...quote:Op maandag 12 februari 2007 10:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Volkskrant
NRC Nexten nee dat is niet alleen maar omdat er een Fokke & Sukke instaat
Dat heet oldskoolquote:Op maandag 12 februari 2007 10:52 schreef RudyCarell het volgende:
Kranten zijn zo 90's...
ik ben pas net wakker lolquote:Op maandag 12 februari 2007 11:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zo nu uitklokken voor rookpauze...![]()
Komt er nu nog iemand de server vullen?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:20 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh
twee dagen niet kunnen schieten dus ik hoop vanavond wat schade in te kunnen halen
Ha ijsmuts, ben ziek (maar anders doe ik toch niets hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 11:20 schreef IJsmuts het volgende:
echt fijn om er elke dag weer mee geconfronteerd te worden dat bijna iedereen hier geen reet uitvoert![]()
thuis dan
Ik zou graag willen maar dat gaat niet lukken op mijn werkquote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Komt er nu nog iemand de server vullen?![]()
![]()
ahquote:Op maandag 12 februari 2007 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar dat gaat niet lukken op mijn werk![]()
dat is knapquote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef FJD het volgende:
Ik zou wel willen maar m'n monitor staat beneden
o je bent verslaafd:Pquote:Op maandag 12 februari 2007 11:36 schreef FJD het volgende:
Ik doe dat op m'n Jomanda gevoel
monitor staat beneden aan de laptop, anders ga ik alleen maar gamen & FOK!ken, nu alleen maar FOK!ken. Scheelt al iets
Heb gewoon een pesthekel aan m'n scriptiequote:
Als je toch op SF tour gaat laat het me even weten, ik wil me nu gaan richten op SF awardsquote:Op maandag 12 februari 2007 11:36 schreef Mr_Baus het volgende:
Als er straks wat mensjes op de server zitten dan kom ik wel even langs denk ik..
Maar als het erg lang duurt of het gaat niet echt lekker dan denk ik dat ik even wat rondjes ga spelen op Warlord.
Moet nog een uurtje als Mec insurgent voor de medal.
Voorproefje op onze huwelijksreis? Je ziet me straks wel verschijnen dan.. FF hopen dat er een knappe server draaitquote:Op maandag 12 februari 2007 11:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je toch op SF tour gaat laat het me even weten, ik wil me nu gaan richten op SF awards![]()
Kom dan ook online op xfire, joinen gaat makkelijker.
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Voorproefje op onze huwelijksreis? Je ziet me straks wel verschijnen dan.. FF hopen dat er een knappe server draait
(ik doe wel IO namelijk) De server van ESU is een goede, maar die staat leeg.
Mij niet gezien voor SF op één of andere manier mag mijn computer SF niet of SF mijn computer nietquote:Op maandag 12 februari 2007 11:41 schreef Viro het volgende:
btw ik ga na de friday night fight night de server op SF zetten, mag wel weer na een lange tijd. Als er suggesties zijn voor de map roulatie laat het me even weten.
Warlord/Ghosttown FTW.. Daar kom je het verst mee... Misschien nog Mass destruction erbij?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:41 schreef Viro het volgende:
btw ik ga na de friday night fight night de server op SF zetten, mag wel weer na een lange tijd. Als er suggesties zijn voor de map roulatie laat het me even weten.
Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:45 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
Mij niet gezien voor SF op één of andere manier mag mijn computer SF niet of SF mijn computer niet
als iemand hem nog voor een prikkie wil overkopen inclusief serial code even melden...
7,5 Euries moet te doen zijn![]()
En FNFN wordt deze keer niet alleen maar karkand IO, server gaat van IO afquote:Op maandag 12 februari 2007 11:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Warlord/Ghosttown FTW.. Daar kom je het verst mee... Misschien nog Mass destruction erbij?
Maar ik stel voor om vrijdag avond gewoon nog vanilla te doen.. van IO af halen en dan Karkand/Oman/Sharqi/Ik wil ook in je bad. En dan zaterdag en zondag SF draaien..
(kunnen we kijken wat de vaste bezoekers die we nu hebben vinden van Vanilla non IO)
Zo moet je SF installeren, doe je het anders dan krijg je problemen. Zelf meegemaaktquote:Op maandag 12 februari 2007 11:48 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Probeer eens (leuke klus en duurt ff, maar kan nooit kwaad) alles opnieuw te installeren, want daar ligt vaak de fout..
En doe dat dan als volgt
Bf2 install, daarna SF install en dan pas Full patch eroverheen..
moet even kijken hoe duur verzend kosten zijn ik heb hem orgineel wil je alles erbij of niet? (hij is lichter met alleen cd en serial boekjequote:Op maandag 12 februari 2007 11:46 schreef FJD het volgende:
Voor 7,50 neem ik m wel![]()
Als je m op zou kunnen sturen graagZit er al een tijdje op te azen maar voor die paar keer dat ik t speel vind ik het teveel geld. Verzendkosten neem ik wel voor m'n rekening en maken we t af op 10,- ?
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:49 schreef Viro het volgende:
[..]
daarom heb ik ook gezegd NA FNFN.
En kom maar op met de mappen die jullie allemaal willen zien![]()
W8 die maar afquote:Op maandag 12 februari 2007 11:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je wel goed maken op onze huwelijks nacht![]()
![]()
Met alles natuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 11:50 schreef C7PR1X_NL het volgende:
moet even kijken hoe duur verzend kosten zijn ik heb hem orgineel wil je alles erbij of niet? (hij is lichter met alleen cd en serial boekje
laat me maar even weten via mail wat je adres is dan post ik hem ergens rond de middag (Als ik me wat beter voel teminste naar je)
Oh wacht dan zet ik de server nu op SFquote:Op maandag 12 februari 2007 11:56 schreef FJD het volgende:
Hoeft vandaag niet op de post als het niet lukt zolang ik het spel voor het weekend maar heb zodat ik het zaterdag/zondag kan spelen op de server
*schrapt admin rechtenquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:21 schreef IJsmuts het volgende:
als de server van IO 24/7 karkand af gaat ga ik voortaan hoeren op T3.se![]()
ga godver niet meer in een tank zitten om punten te halen![]()
whehehe, maar als US het hele eiland heeft zijn er altijd wel 1 of 2 dappere US marines die toch van hill naar hotel gaan. dus is het heel verstandig om daar met 15 MEC te gaan staan wachtenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tanks zijn voor noobs
Gehalte was net weer lekker hoog. Ben gvd squadleader heel amerika veroverd het eiland van mec en allemaal maar bij hotel spawnen hoor zodat de USMC ons van 2 kanten kan aanvallen. Hoo maar om bij mij bij cement te spawnen![]()
Maar niet als MEC alleen nog hotel heeft... dan weet je gewoon dat je die ook gaat verliezen, zeker als je word aangevallen van 2 kantenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe, maar als US het hele eiland heeft zijn er altijd wel 1 of 2 dappere US marines die toch van hill naar hotel gaan. dus is het heel verstandig om daar met 15 MEC te gaan staan wachten![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar niet als MEC alleen nog hotel heeft... dan weet je gewoon dat je die ook gaat verliezen, zeker als je word aangevallen van 2 kantenDan kan je beter met een squad een andere vlag pakken op het andere eiland. Tenzij er niemand bij je spawnt...
hee diamond, ik was sarcastischquote:Op maandag 12 februari 2007 12:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar niet als MEC alleen nog hotel heeft... dan weet je gewoon dat je die ook gaat verliezen, zeker als je word aangevallen van 2 kantenDan kan je beter met een squad een andere vlag pakken op het andere eiland. Tenzij er niemand bij je spawnt...
Dat is alleen maar goed, nu gaat iedereen wachten op dat eiland terwijl we er nu juist niet heengaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
anders verklap je onze tactieken even
![]()
Ja dat weet ik maar ik ben nu even serieusquote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hee diamond, ik was sarcastischuiteraard heb je gelijk
![]()
Alleen op FNFN gaat ie af van IO om te kijken of dat aanslaat. Zoniet dan gaan we terug naar IOquote:Op maandag 12 februari 2007 12:21 schreef IJsmuts het volgende:
als de server van IO 24/7 karkand af gaat ga ik voortaan hoeren op T3.se![]()
ga godver niet meer in een tank zitten om punten te halen![]()
alleen FNFN van IO af is cool! maar dan wel na afloop weer terug he?!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen op FNFN gaat ie af van IO om te kijken of dat aanslaat. Zoniet dan gaan we terug naar IO![]()
K ging lekker net todat ik WEER een CTD kreeg.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tanks zijn voor noobs
Gehalte was net weer lekker hoog. Ben gvd squadleader heel amerika veroverd het eiland van mec en allemaal maar bij hotel spawnen hoor zodat de USMC ons van 2 kanten kan aanvallen. Hoo maar om bij mij bij cement te spawnen![]()
Zaterdag en zondag staat ie op SF IOquote:Op maandag 12 februari 2007 12:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen FNFN van IO af is cool! maar dan wel na afloop weer terug he?!![]()
dan pakken wij gewoon hotelquote:Op maandag 12 februari 2007 12:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed, nu gaat iedereen wachten op dat eiland terwijl we er nu juist niet heengaan.![]()
Uiteraardquote:Op maandag 12 februari 2007 12:49 schreef IJsmuts het volgende:
alleen FNFN van IO af is cool! maar dan wel na afloop weer terug he?!![]()
Suez Canal, Shuhia Taiba, Sidi Power Plant, Minsk en Verdun... en Fall of Berlin is ook goed...quote:Op maandag 12 februari 2007 11:49 schreef Viro het volgende:
[..]
En kom maar op met de mappen die jullie allemaal willen zien![]()
mooi zoquote:Op maandag 12 februari 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard
Het is een sporadische activiteit en het is ook niet altijd zo dat FNFN meerdere maps heeft. 24/7 Karkand werkt en dan gaan we niet iedereen weer weg jagen![]()
Gewoon nu voor een keertje. Wees niet bevreesd mijn zoon!
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Suez Canal, Shuhia Taiba, Sidi Power Plant, Minsk en Verdun... en Fall of Berlin is ook goed...![]()
Nu wou ik gewoon wat anders dan alleen maar karkand IO op FNFN. Voor wat afwisseling. Wordt weer eens tijd dat we onze voertuigen uit het stof halenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mooi zoik ben ook voor hoor om tijdens FNFN server van IO af te halen, is ook af en toe leuk
![]()
maar IO is nou eenmaal leuker![]()
Oftwel de andere 99% van BF2quote:Op maandag 12 februari 2007 12:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu wou ik gewoon wat anders dan alleen maar karkand IO op FNFN. Voor wat afwisseling. Wordt weer eens tijd dat we onze voertuigen uit het stof halen![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dalijk maar even dwl:
[afbeelding]
![]()
Ja toch en nog de meest gespeelde online game ook bijna!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
grappig toch dat er een game wordt ontwikkeld waar je slechts 1% van gebruikt
ok mooiquote:Op maandag 12 februari 2007 11:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Met alles natuurlijkVoor die ene euro extra aan verzendkosten maakt dat niet meer uit
Je krijgt zo een PB binnen.
-edit-
PB verstuurd
Hoeft vandaag niet op de post als het niet lukt zolang ik het spel voor het weekend maar heb zodat ik het zaterdag/zondag kan spelen op de server
10,- voor een SNES gamequote:Op maandag 12 februari 2007 13:32 schreef staticdata het volgende:
hoeveel kost dat downloaden dan omgerekend in pleuro's?
Ik zie wel een PB/mail verschijnen met je gegevensquote:
uitegescholden voor K?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:44 schreef C7PR1X_NL het volgende:
een of ander alienkoppf zat te spawn rapen op uncap![]()
mwoah valt mee, tis te doenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
8 euro.
SEGA/NES 600 Wii points
SNES 800 Wii points
N64 1000 Wii points
2000 Wii points = 20 euro. Oftewel 100 Wii points is 1 euro. Alsnog duur ja!
diamond heb je ook nog en incolumis ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:07 schreef C7PR1X_NL het volgende:
@ FJD heb je xfire ik heb een admin nodig en viro en sumera reageren niet en chiel die is aan het werk
Ik was even aan het knallen samen met baus in SFquote:Op maandag 12 februari 2007 14:07 schreef C7PR1X_NL het volgende:
@ FJD heb je xfire ik heb een admin nodig en viro en sumera reageren niet en chiel die is aan het werk
Volgens mij heb ik hem prima geholpen!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
diamond heb je ook nog en incolumis ook.
Wij hebben toch wel een leuk rondje gespeeldquote:Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Tanks zijn voor noobs
Ja idd, gisteravond ging het lekker als squad. Had geloof een kd van 49 om 5.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wij hebben toch wel een leuk rondje gespeeld![]()
Jammer, Ghost Town lekker chopper whoren, of lekker campen @ Iron Gater...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag staat ie op SF IO![]()
Dixons R'kerk had er vorige week iig minimaal 1.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:59 schreef FJD het volgende:![]()
Net m'n wifi dongle geruild voor Red SteelOvermorgen zal die binnenkomen. Heb alleen nog steeds geen classic controller
Alle compu-winkels op de lijnbaan maar nergens
als ze nu ook nog 1 wii haddenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dixons R'kerk had er vorige week iig minimaal 1.
Heb je ook geen GC controller ofzo die je kan lenen. Weet niet of dat werkt met SMWquote:Op maandag 12 februari 2007 18:30 schreef FJD het volgende:
Ik ga morgenochtend eens wat zaken afbellen in Spijkenisse enzo wie weet. Wel zuur, kan nog geen SMW spelen
CD-Wow heeft meestal voorraad zat.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:33 schreef staticdata het volgende:
geen idee of hij alleen op voorraad is
http://www3.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=1875675
is er geen plug dat je je oude snes controller kan inpluggenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:37 schreef FJD het volgende:
Naja hoor in t Wii topic al iemand roepen dat de layout van de GC kut is voor de VC games dus dat doe ik maar nietDan maar verder zoeken
Klopt.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:37 schreef FJD het volgende:
Naja hoor in t Wii topic al iemand roepen dat de layout van de GC kut is voor de VC games dus dat doe ik maar nietDan maar verder zoeken
Dat zou wel super zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 18:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
is er geen plug dat je je oude snes controller kan inpluggen
moet je wel in het engels doen. heb ook een keer mail in nl gestuurd kreeg ik zo'n mail van een trien terug dat ze het niet begreepquote:Op maandag 12 februari 2007 18:41 schreef FJD het volgende:
Heb CDwow gemaild net als een andere shop. Ben benieuwdMorgen weer even rondje bellen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://www.tattooafriend.nl/
Lekker wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |