abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46180767
is dit hetzelfde als pimpen met je uber grafische score en vervolgens nog geownt worden op servers
pi_46180854
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ik heb dat proggie net geinstalleerd maar zou niet weten waar je dat kan aflezen
ow ik zie het al power on count 317x power on hours 3216 (minutes)
pi_46180861
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:46 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Ik ben er met een half uurtje ofzo
Ik join zo ook even voordat ik ga pokeren, even je nieuwe sexy rang zien
pi_46180862
Ik PiMp veel meer. mijn HD's draaien maar 168 uur. Koop elke week nieuwe
BF2: Diamond3d
pi_46180910
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
sloop je die net zo hard als je oordopjes

hoe ging de TTT?
pi_46180923
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
knap als jij een HD kan verwisselen in een fractie van een seconde
pi_46180950
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

knap als jij een HD kan verwisselen in een fractie van een seconde
externe hd via usb aangesloten
pi_46180997
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:35 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

oke, ik ga nu maar niet op de server anders heeft Viro geen kans om te spelen
Nee bof server is de enige server waar ik kan spelen Rot toch maar op met je domme opmerkingen
Er zijn zat andere server waar jij het als gl of claynoob het niet eens 5 minuten volhoud
pi_46181005
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef staticdata het volgende:

[..]

pi_46181218
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef staticdata het volgende:

[..]

sloop je die net zo hard als je oordopjes

hoe ging de TTT?
Whattt?
pi_46181220
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:43 schreef Viro het volgende:

[..]

Nee bof server is de enige server waar ik kan spelen Rot toch maar op met je domme opmerkingen
Er zijn zat andere server waar jij het als gl of claynoob het niet eens 5 minuten volhoud
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_46181308
nou kinders, papa gaat even bier drinken en kaarten, hou het ff gezellig
pi_46181334
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:51 schreef IJsmuts het volgende:
nou kinders, papa gaat even bier drinken en kaarten, hou het ff gezellig
oke papa
veel plezier
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_46181363
rij examen...sorry
pi_46181442
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef staticdata het volgende:
rij examen...sorry
Owww ja was proef he... opzich oke.. maar moet veel meer kijken
pi_46181606
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:53 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Owww ja was proef he... opzich oke.. maar moet veel meer kijken

zoals we al besproken hadden.
pi_46182437
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:27 schreef persoon14362 het volgende:
Hoi, zijn er mensen die Project Reality spelen hier en wat vinden jullie van de nieuwe versie 0.5 die gister is uitgekomen.
Yep ik speel Project Reality.. het is ff flink wat downloaden maar zkeer de moeite waard...
Zo had BF2 eigenlijk moeten zijn

Ikzelf heb 0.5 nog niet gespeeld, mijn broertje al wel.. en die zei dat ze een beetje waren doorgeschoten met het realistisch maken. Die 30sec. warm-up time voor helis enzo is allemaal net wat teveel van het goede, tanks die nu te sterk zijn (mss wel realistisch, maar het blijft een spel en moet dus ook leuk blijven ). Zal het zelf een dezer dagen eens gaan uittesten....
pi_46183623
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef staticdata het volgende:

[..]

Sata is ook pug and play

Zonet weer een heerlijk potje, maar grenade launchers zijn wel kut, soms ben je pas dood na een paar seconden na de inslag
pi_46184844
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Yep ik speel Project Reality.. het is ff flink wat downloaden maar zkeer de moeite waard...

Ikzelf heb 0.5 nog niet gespeeld, mijn broertje al wel.. en die zei dat ze een beetje waren doorgeschoten met het realistisch maken. Die 30sec. warm-up time voor helis enzo is allemaal net wat teveel van het goede, tanks die nu te sterk zijn (mss wel realistisch, maar het blijft een spel en moet dus ook leuk blijven ). Zal het zelf een dezer dagen eens gaan uittesten....
Ik vind de nieuwe versie beter als de vorige. Ja ik heb gehoord dat het opwarmen van de helikopters voor problemen kan zorgen in het begin van de map omdat het team zonder helikopter al de halve map overneemt terwijl de helikopters nog moeten opwarmen. Maar het leukste van Project Reality vind ik dat zoveel mensen VoiP gebruiken, dat zie je niet vaak in normale Battlefield behalve als je in een clan zit.
pi_46186779
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:30 schreef dekkered het volgende:

[..]

ik denk dat het ligt omdat de persoon die alle bombarie maakt niet op alles let en denkt te weten dat het een cheater is omdat hij zelf een keer cheats heeft gebruikt
ik zeur haast niet meer jij kan ook overal commentaar op hebben wie ben je op bf2?
The Jumping Raving Rabiet
pi_46186836
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:49 schreef Viro het volgende:

[..]

Baus en ik gaan trouwen, we houden het niet meer bij fieldfucken
HULDE AAN HET BRUIDSPAAR!
pi_46186952
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:18 schreef staticdata het volgende:
de message over medics slaat nergens op die kan je weghalen. hoevaak ik niet loop te zeiken dat ik een ammo pakketje wilt. moet je die mensen ook gelijk kicken?
denk dat 50% totaal niet om zich heen kijkt om te reviven of om ammo pakketten te gooien. die hebben gewoon oogkleppen op, niets aan te doen. Ik hoop dus niet dat die message erop is gegooid.

nogmaals iedereen maar dan ook iedereen doet aan spawnkillen als ze een vlag aan het pakken zijn. leer er mee leven. zoals stefan aangaf dat is pas spawnkillen.

Ga nou niet mierenneukerig doen om elke regeltje, dan lijk je wel een ambtenaar. en zoals je weet niemand is blij met ambtenaren, dat kan dus ook met de bof server gebeuren.

Tuurlijk mag je mensen verdenken maar het niveau daalt verschrikkelijk als bof mensen ook al telkens spawnkiller gaan roep etc. Get over it and fight.

Reageer volwassen ook al reageert de ander als een kind.

Diamond ga je vanavond nog naar hollywood
lol je hebt wel gelijk maar soms is het gewoon verleidelijk
pi_46187193
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ik heb dat proggie net geinstalleerd maar zou niet weten waar je dat kan aflezen
mijne 1114237 Hours staat hier
pi_46187223
klopt geen bal van staat ook minuties bij is minuten toch?
pi_46187252
totaal 18570 uur dan dat kan kloppen lol
pi_46188031
bij mij geeft hij bij 1 schijf maar 134 GB aan en ik heb op die schijf als het goed is 300 :S
Every war is different, every war is the same.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 22:51:57 #227
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_46188204
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 15:33 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb weer een disscussie met sumera:

square... ik loop daar met me RPK-74 ik zie 3man bij een spawnpoint lopen/schieten en in eens spawnt sumera daar en die schiet ik neer met 2 andere en hij zegt gelijk dat ik aan het spawnrapen ben.. ik kan toch niks aan doen?
Oh kindje ga nou niet doen alsof je HELEMAAL achterlijk bent. Wanneer je gaat lopen janken post dan ALLES en wees man genoeg om te zeggen dat je 2 mins daarvoor ook in hoekje op de grond lag een andere spawn te campen. Ik weet heus wel dat het af en toe voorkomt dat je er net loopt en er spawned iemand maar gezien dat op dat moment wel ERG vaak gebeurde en je er gewoon bij op de grond lag, zeg ik dat het spawnrapen is. En voor die screenshot moet je maar niet zo achterlijk doen; in je eigen squadje elke order page down etc etc. En ja was leuk vandaag het grootste deel, maar dan begin jij op ten duur toch weer met GL-nooben vind ik diep triest van je. Oh en aplausje voor jezelf dat je al 1 iemand van de server hebt weg-gejaagt (nee heb het niet over mij)
piew piew?
pi_46189219
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 22:51 schreef Sumera het volgende:

[..]

Oh kindje ga nou niet doen alsof je HELEMAAL achterlijk bent. Wanneer je gaat lopen janken post dan ALLES en wees man genoeg om te zeggen dat je 2 mins daarvoor ook in hoekje op de grond lag een andere spawn te campen. Ik weet heus wel dat het af en toe voorkomt dat je er net loopt en er spawned iemand maar gezien dat op dat moment wel ERG vaak gebeurde en je er gewoon bij op de grond lag, zeg ik dat het spawnrapen is. En voor die screenshot moet je maar niet zo achterlijk doen; in je eigen squadje elke order page down etc etc. En ja was leuk vandaag het grootste deel, maar dan begin jij op ten duur toch weer met GL-nooben vind ik diep triest van je. Oh en aplausje voor jezelf dat je al 1 iemand van de server hebt weg-gejaagt (nee heb het niet over mij)
mooi verhaal;
Waarom zou ik geen GL gebruiken anders zou het toch ook niet in het spel zitten.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 23:23:31 #229
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_46189321
Doe toch niet zo achterlijk, je weet heel goed wat ik bedoel.
piew piew?
pi_46189678
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:23 schreef Sumera het volgende:
Doe toch niet zo achterlijk, je weet heel goed wat ik bedoel.
en trouwens ik heb hem niet weggejaagt hij heeft het uitzich zelf
  zaterdag 10 februari 2007 @ 23:42:27 #231
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_46189916

Even over al het gezeik. Stop ermee
Negeer/accepteer het spelgedrag van een ander. Zolang het niet cheaten is of ECHT spawnrapen is het een onderdeel van het spel.
Nu ga ik stappen.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_46190181
spam mer de spam

grote plannen op stapel allemaal, heel mooi
pi_46190200
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Even over al het gezeik. Stop ermee
Negeer/accepteer het spelgedrag van een ander. Zolang het niet cheaten is of ECHT spawnrapen is het een onderdeel van het spel.
Nu ga ik stappen.
dat clayhoeren ook?
pi_46190433
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Die heb ik ook gespeeld errug vet... Coole citymaps ook
pi_46191211
Ik download 'm nu ook, 0.5 dan, 't is echt een geweldige mod!
pi_46191442
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:52 schreef Stefan740 het volgende:
spam mer de spam

grote plannen op stapel allemaal, heel mooi
wat hadden we nou afgesproken

[ Bericht 12% gewijzigd door Viro op 11-02-2007 05:14:00 ]
pi_46192046
fijn voor jullie

ik heb foxy lekker geteamknifedkilled 1 tel later c2d of was het turbokick

pi_46192091
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:06 schreef IJsmuts het volgende:
fijn voor jullie

[afbeelding]
lol goede zet
  zondag 11 februari 2007 @ 02:13:43 #239
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46193167
Ik heb noobs en cheaters gepwned
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_46195595
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:54 schreef ursel het volgende:

Nu heb je er 2 op je dak Fer..
Ik kan hard rennen
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 15:26 schreef C7PR1X_NL het volgende:
mja ik klaag wel minder maar nog steeds te veel

alleen blijf ik erbij dat die [SwE] Elitestef cheat

hij schoot zo onze Elmo door zijn hoofd
Laten we gewoon eens afspreken dat als je denkt dat iemand cheat je dat voor je houdt en probeert screenshots te maken van wat er gebeurde. Ten eerste kun je dan bewijzen dat er cheats gebruikt worden en tweede kun je dan een beetje credits op gaan bouwen. Niet lullig bedoeld maar als jij eerdere keer roept dat iemand cheat en je kunt nooit wat bewijzen dan bouw je ook nooit credits op in de groep. Als mensen als Diamond of Puni zeggen dat er gecheat wordt dan zal elke admin zonder verdere vragen die betreffende personen de server afschoppen. Waarom? Omdat zulke mensen credits opgebouwd hebben door hun manier van doen en hun manier van spelen op de server. Als laatste zorgt het natuurlijk voor veel meer spelplezier als we niet continue lopen te zeiken op chat over cheaters dit en cheaters dat.

Prove it or shut it zeg maar

Ow en misschien een tip om de edit button te gebruiken gezien je laatste masspost
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef IJsmuts het volgende:
ija ferdi, ik kan zaterdag niet hoor ik net
Wel @#$#$#@ naja maar een avondje met Frank en Kev op de enige next-gen console.
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:00 schreef Sickert het volgende:
zo 50% van mn kledij die ik aan ga doen op de bruiloft van Jp en Lies heb ik al gekocht nieuwe schoentjes en een overhemd nu nog een mooie/nette (lees kevin stijl) broek en een jasje
Ik kom strak in pak Nette broek, nette schoenen, net overhemd, jasje erover. Heel smooth. Alleen de stropdas laat ik thuis, daar heb ik zo'n hekel aan
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef staticdata het volgende:
is dit hetzelfde als pimpen met je uber grafische score en vervolgens nog geownt worden op servers
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:06 schreef IJsmuts het volgende:
fijn voor jullie
[afbeelding]
Gewoon killen
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:16 schreef IJsmuts het volgende:
ja, maar tig keer beter dan al dat gejank van de laatste tijd

http://www.goedkoopbier.nl/UserFiles/Media/bier%20en%20tieten.mp3
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zondag 11 februari 2007 @ 09:48:18 #241
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_46195630
Nee FJD, als puni en diamond zeggen dat ze cheaten komt er een ban omdat ze zelf server admin zijn
piew piew?
pi_46195776
Wat is de reden denk je dat die personen wel admin rechten hebben en mensen als Foxie niet?
pi_46195840
Volwassener
Meer ervaring
Minder snel geirriteerd
etc?

en mensen probeer pas cheater te zeggen als iemand je minimaal 3x owned
pi_46195899
Right on the money zou ik zeggen
pi_46196442
quote:
Op zondag 11 februari 2007 09:48 schreef Sumera het volgende:
Nee FJD, als puni en diamond zeggen dat ze cheaten komt er een ban omdat ze zelf server admin zijn
de enige die ik heb gebanned van cheaten was die afghansniper en die heb jij nog uitgevoerd.
via TS of voip zeg ik ook wel vaak dat kan nooit, maar ik weet dondersgoed dat het eerder aan het spel ligt dan aan cheaten. hoevaak ik niet voor een cheater ben uitgemaakt is ook neit meer op 1 paar handen en 1 paar voeten te tellen.

dus vind het eigenlijk een rare opmerking

of ik moet het hele verhaal verkeed begrijpen
pi_46196536
maaruh....... niet lullen maar server vullen !!!
pi_46196599
quote:
Op zondag 11 februari 2007 09:43 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik kan hard rennen
[..]

Laten we gewoon eens afspreken dat als je denkt dat iemand cheat je dat voor je houdt en probeert screenshots te maken van wat er gebeurde. Ten eerste kun je dan bewijzen dat er cheats gebruikt worden en tweede kun je dan een beetje credits op gaan bouwen. Niet lullig bedoeld maar als jij eerdere keer roept dat iemand cheat en je kunt nooit wat bewijzen dan bouw je ook nooit credits op in de groep. Als mensen als Diamond of Puni zeggen dat er gecheat wordt dan zal elke admin zonder verdere vragen die betreffende personen de server afschoppen. Waarom? Omdat zulke mensen credits opgebouwd hebben door hun manier van doen en hun manier van spelen op de server. Als laatste zorgt het natuurlijk voor veel meer spelplezier als we niet continue lopen te zeiken op chat over cheaters dit en cheaters dat.

Prove it or shut it zeg maar

Ow en misschien een tip om de edit button te gebruiken gezien je laatste masspost
[..]

Wel @#$#$#@ naja maar een avondje met Frank en Kev op de enige next-gen console.
[..]

Ik kom strak in pak Nette broek, nette schoenen, net overhemd, jasje erover. Heel smooth. Alleen de stropdas laat ik thuis, daar heb ik zo'n hekel aan
[..]

[..]

Gewoon killen
[..]

[afbeelding]

http://www.goedkoopbier.nl/UserFiles/Media/bier%20en%20tieten.mp3
ik hou van spam

en ja je hebt gelijk meester
pi_46196613
KOMT ER IEMAND DE SERVER VULLEN?

pi_46196740
Ik kom al
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_46197181
quote:
Op zondag 11 februari 2007 11:19 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ik hou van spam

en ja je hebt gelijk meester
Geen probleem hoor slaaf

Nee maar het blijft altijd lastig om een nieuwe groep binnen te vallen zeker als een groot deel van de groep al zolang met elkaar optrekt. Zie het dan ook niet als een "we moeten je niet" maar meer als een "we geven nu de grenzen aan zodat je of beter binnen de groep past of zelf al vroeg weet dat je er niet tussen past en dus op zoek gaat naar iets anders".

Volgende week kom ik wel weer een rondje spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')