ow ik zie het alquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb dat proggie net geinstalleerd maar zou niet weten waar je dat kan aflezen![]()
Ik join zo ook even voordat ik ga pokeren, even je nieuwe sexy rang zienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik ben er met een half uurtje ofzo
sloop je die net zo hard als je oordopjesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik PiMp veel meer. mijn HD's draaien maar 168 uur. Koop elke week nieuwe![]()
knap als jij een HD kan verwisselen in een fractie van een secondequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik PiMp veel meer. mijn HD's draaien maar 168 uur. Koop elke week nieuwe![]()
externe hd via usb aangeslotenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
knap als jij een HD kan verwisselen in een fractie van een seconde
Nee bof server is de enige server waar ik kan spelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:35 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
oke, ik ga nu maar niet op de server anders heeft Viro geen kans om te spelen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
externe hd via usb aangesloten![]()
Whattt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
sloop je die net zo hard als je oordopjes
hoe ging de TTT?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee bof server is de enige server waar ik kan spelenRot toch maar op met je domme opmerkingen
![]()
Er zijn zat andere server waar jij het als gl of claynoob het niet eens 5 minuten volhoud![]()
oke papaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:51 schreef IJsmuts het volgende:
nou kinders, papa gaat even bier drinken en kaarten, hou het ff gezellig![]()
Owww ja was proef he... opzich oke.. maar moet veel meer kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef staticdata het volgende:
rij examen...sorry
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Owww ja was proef he... opzich oke.. maar moet veel meer kijken![]()
![]()
Yep ik speel Project Reality.. het is ff flink wat downloaden maar zkeer de moeite waard...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:27 schreef persoon14362 het volgende:
Hoi, zijn er mensen die Project Reality spelen hier en wat vinden jullie van de nieuwe versie 0.5 die gister is uitgekomen.
Sata is ook pug and playquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
externe hd via usb aangesloten![]()
Ik vind de nieuwe versie beter als de vorige.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Yep ik speel Project Reality.. het is ff flink wat downloaden maar zkeer de moeite waard...![]()
Zo had BF2 eigenlijk moeten zijn![]()
Ikzelf heb 0.5 nog niet gespeeld, mijn broertje al wel.. en die zei dat ze een beetje waren doorgeschoten met het realistisch maken. Die 30sec. warm-up time voor helis enzo is allemaal net wat teveel van het goede, tanks die nu te sterk zijn (mss wel realistisch, maar het blijft een spel en moet dus ook leuk blijven). Zal het zelf een dezer dagen eens gaan uittesten....
ik zeur haast niet meer jij kan ook overal commentaar op hebben wie ben je op bf2?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik denk dat het ligt omdat de persoon die alle bombarie maakt niet op alles let en denkt te weten dat het een cheater is omdat hij zelf een keer cheats heeft gebruikt
HULDE AAN HET BRUIDSPAAR!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Baus en ik gaan trouwen, we houden het niet meer bij fieldfucken![]()
![]()
![]()
lol je hebt wel gelijk maar soms is het gewoon verleidelijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:18 schreef staticdata het volgende:
de message over medics slaat nergens op die kan je weghalen. hoevaak ik niet loop te zeiken dat ik een ammo pakketje wilt. moet je die mensen ook gelijk kicken?
denk dat 50% totaal niet om zich heen kijkt om te reviven of om ammo pakketten te gooien. die hebben gewoon oogkleppen op, niets aan te doen. Ik hoop dus niet dat die message erop is gegooid.
nogmaals iedereen maar dan ook iedereen doet aan spawnkillen als ze een vlag aan het pakken zijn. leer er mee leven. zoals stefan aangaf dat is pas spawnkillen.
Ga nou niet mierenneukerig doen om elke regeltje, dan lijk je wel een ambtenaar. en zoals je weet niemand is blij met ambtenaren, dat kan dus ook met de bof server gebeuren.
Tuurlijk mag je mensen verdenken maar het niveau daalt verschrikkelijk als bof mensen ook al telkens spawnkiller gaan roep etc. Get over it and fight.
Reageer volwassen ook al reageert de ander als een kind.
Diamond ga je vanavond nog naar hollywood
mijne 1114237 Hours staat hierquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb dat proggie net geinstalleerd maar zou niet weten waar je dat kan aflezen![]()
Oh kindje ga nou niet doen alsof je HELEMAAL achterlijk bent. Wanneer je gaat lopen janken post dan ALLES en wees man genoeg om te zeggen dat je 2 mins daarvoor ook in hoekje op de grond lag een andere spawn te campen. Ik weet heus wel dat het af en toe voorkomt dat je er net loopt en er spawned iemand maar gezien dat op dat moment wel ERG vaak gebeurde en je er gewoon bij op de grond lag, zeg ik dat het spawnrapen is. En voor die screenshot moet je maar niet zo achterlijk doen; in je eigen squadje elke order page down etc etc. En ja was leuk vandaag het grootste deel, maar dan begin jij op ten duur toch weer met GL-nooben vind ik diep triest van je. Oh en aplausje voor jezelf dat je al 1 iemand van de server hebt weg-gejaagt (nee heb het niet over mij)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:33 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb weer een disscussie met sumera:
square... ik loop daar met me RPK-74 ik zie 3man bij een spawnpoint lopen/schieten en in eens spawnt sumera daar en die schiet ik neer met 2 andere en hij zegt gelijk dat ik aan het spawnrapen ben.. ik kan toch niks aan doen?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:51 schreef Sumera het volgende:
[..]
Oh kindje ga nou niet doen alsof je HELEMAAL achterlijk bent. Wanneer je gaat lopen janken post dan ALLES en wees man genoeg om te zeggen dat je 2 mins daarvoor ook in hoekje op de grond lag een andere spawn te campen. Ik weet heus wel dat het af en toe voorkomt dat je er net loopt en er spawned iemand maar gezien dat op dat moment wel ERG vaak gebeurde en je er gewoon bij op de grond lag, zeg ik dat het spawnrapen is. En voor die screenshot moet je maar niet zo achterlijk doen; in je eigen squadje elke order page down etc etc. En ja was leuk vandaag het grootste deel, maar dan begin jij op ten duur toch weer met GL-nooben vind ik diep triest van je. Oh en aplausje voor jezelf dat je al 1 iemand van de server hebt weg-gejaagt (nee heb het niet over mij)
en trouwens ik heb hem niet weggejaagt hij heeft het uitzich zelfquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:23 schreef Sumera het volgende:
Doe toch niet zo achterlijk, je weet heel goed wat ik bedoel.
dat clayhoeren ook?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Even over al het gezeik. Stop ermee
Negeer/accepteer het spelgedrag van een ander. Zolang het niet cheaten is of ECHT spawnrapen is het een onderdeel van het spel.
Nu ga ik stappen.
Die heb ik ook gespeeld errug vet... Coole citymaps ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Yep ik speel Project Reality.. het is ff flink wat downloaden maar zkeer de moeite waard...![]()
Zo had BF2 eigenlijk moeten zijn![]()
Ikzelf heb 0.5 nog niet gespeeld, mijn broertje al wel.. en die zei dat ze een beetje waren doorgeschoten met het realistisch maken. Die 30sec. warm-up time voor helis enzo is allemaal net wat teveel van het goede, tanks die nu te sterk zijn (mss wel realistisch, maar het blijft een spel en moet dus ook leuk blijven). Zal het zelf een dezer dagen eens gaan uittesten....
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:52 schreef Stefan740 het volgende:
spam mer de spam
grote plannen op stapel allemaal, heel mooi![]()
lol goede zetquote:Op zondag 11 februari 2007 01:06 schreef IJsmuts het volgende:
fijn voor jullie![]()
ik heb foxy lekker geteamknifedkilled1 tel later c2d
of was het turbokick
![]()
[afbeelding]
Ik kan hard rennenquote:
Laten we gewoon eens afspreken dat als je denkt dat iemand cheat je dat voor je houdt en probeert screenshots te maken van wat er gebeurde. Ten eerste kun je dan bewijzen dat er cheats gebruikt worden en tweede kun je dan een beetje credits op gaan bouwen. Niet lullig bedoeld maar als jij eerdere keer roept dat iemand cheat en je kunt nooit wat bewijzen dan bouw je ook nooit credits op in de groep. Als mensen als Diamond of Puni zeggen dat er gecheat wordt dan zal elke admin zonder verdere vragen die betreffende personen de server afschoppen. Waarom? Omdat zulke mensen credits opgebouwd hebben door hun manier van doen en hun manier van spelen op de server. Als laatste zorgt het natuurlijk voor veel meer spelplezier als we niet continue lopen te zeiken op chat over cheaters dit en cheaters dat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:26 schreef C7PR1X_NL het volgende:
mja ik klaag wel minder maar nog steeds te veel![]()
alleen blijf ik erbij dat die [SwE] Elitestef cheat
hij schoot zo onze Elmo door zijn hoofd![]()
Wel @#$#$#@ naja maar een avondje met Frank en Kev op de enige next-gen console.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef IJsmuts het volgende:
ija ferdi, ik kan zaterdag niet hoor ik net![]()
Ik kom strak in pakquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:00 schreef Sickert het volgende:
zo 50% van mn kledij die ik aan ga doen op de bruiloft van Jp en Lies heb ik al gekochtnieuwe schoentjes en een overhemd
nu nog een mooie/nette (lees kevin stijl) broek
en een jasje
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef staticdata het volgende:
is dit hetzelfde als pimpen met je uber grafische score en vervolgens nog geownt worden op servers
quote:Op zondag 11 februari 2007 01:06 schreef IJsmuts het volgende:
fijn voor jullie![]()
ik heb foxy lekker geteamknifedkilled1 tel later c2d
of was het turbokick
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:16 schreef IJsmuts het volgende:
ja, maar tig keer beter dan al dat gejank van de laatste tijd![]()
de enige die ik heb gebanned van cheaten was die afghansniper en die heb jij nog uitgevoerd.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:48 schreef Sumera het volgende:
Nee FJD, als puni en diamond zeggen dat ze cheaten komt er een ban omdat ze zelf server admin zijn
ik hou van spamquote:Op zondag 11 februari 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kan hard rennen
[..]
Laten we gewoon eens afspreken dat als je denkt dat iemand cheat je dat voor je houdt en probeert screenshots te maken van wat er gebeurde. Ten eerste kun je dan bewijzen dat er cheats gebruikt worden en tweede kun je dan een beetje credits op gaan bouwen. Niet lullig bedoeld maar als jij eerdere keer roept dat iemand cheat en je kunt nooit wat bewijzen dan bouw je ook nooit credits op in de groep. Als mensen als Diamond of Puni zeggen dat er gecheat wordt dan zal elke admin zonder verdere vragen die betreffende personen de server afschoppen. Waarom? Omdat zulke mensen credits opgebouwd hebben door hun manier van doen en hun manier van spelen op de server. Als laatste zorgt het natuurlijk voor veel meer spelplezier als we niet continue lopen te zeiken op chat over cheaters dit en cheaters dat.
Prove it or shut it zeg maar
Ow en misschien een tip om de edit button te gebruiken gezien je laatste masspost![]()
[..]
Wel @#$#$#@ naja maar een avondje met Frank en Kev op de enige next-gen console.
[..]
Ik kom strak in pakNette broek, nette schoenen, net overhemd, jasje erover. Heel smooth. Alleen de stropdas laat ik thuis, daar heb ik zo'n hekel aan
![]()
[..]![]()
[..]Gewoon killen
[..]
[afbeelding]
http://www.goedkoopbier.nl/UserFiles/Media/bier%20en%20tieten.mp3
Geen probleem hoor slaafquote:Op zondag 11 februari 2007 11:19 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ik hou van spam![]()
en ja je hebt gelijk meester![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |