Burgertrutjequote:
http://www.youtube.com/watch?v=sY_Yf4zz-yoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:27 schreef IJsmuts het volgende:
zo, nu ga ik zweedse gehaktballetjes eten![]()
wish me luck![]()
Vind ik wel een idee alhoewel claymores helaas in het spel horen. Misschien moeten we gewoon dat claymore hoeren wat sumera zegt tegengaan. Dus mensen die op een groep afrennen en claymores neergooien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:51 schreef staticdata het volgende:
tering hey, tvp op pagina 3.
Misschien een idee om het clayhoeren tegen te gaan, alleen moet wesley ff het beamen
diamantje & ik hebben regelmatig op een server gespeeld waar claymores verboden waren. Er werd ook hard opgetreden op gasten die die dingen neerlegde. hier kwamen dan de echte snipers naar boven die gewoon goede kills konden maken.
Misschien een idee om dat bij ons ook in teg aan stellen?
Geef dan ip door dan join ik je als foxie de bof server joint.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 06:27 schreef Sumera het volgende:
Om alsnog even door te rammen op het clayhoeren... af en toe is niet erg maar ELKE KEER dat ik online bent loopt misterfox die dingen naar je kop te smijten, dan word het toch echt wel irritant. Kan slechte timing zijn maar is en blijft irritant. Maarja aangezien het natuurlijk allemaal gezeik is van mijn kant ga ik wel op een andere server spelen wanneer misterfox op de bof server zit, ook opgelost dus.
Nee joh, ze hebben een aanvraag in 6 voud ingediend bij de TD dus die wordt volgende week over 3 weken een keer opgehangenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
Jullie zijn zelfs te lui om een dartbord onder werktijd weer terug op te hangen
Niet zo snel, er moet natuurlijk ook nog vergaderd worden over of het dartbord op de juiste hoogte hing en zo ja, hoe gewaarborgd kan worden dat deze keer het dartbord op precies dezelfde hoogte wordt terug gehangen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:23 schreef -chiel- het volgende:
Nee joh, ze hebben een aanvraag in 6 voud ingediend bij de TD dus die wordt volgende week over 3 weken een keer opgehangen![]()
Ja dat is waar, en er moet natuurlijk ook gekeken worden wie er verantwoordelijk is voor de onveilige situatie die zich heeft voorgedaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet zo snel, er moet natuurlijk ook nog vergaderd worden over of het dartbord op de juiste hoogte hing en zo ja, hoe gewaarborgd kan worden dat deze keer het dartbord op precies dezelfde hoogte wordt terug gehangen.
quote:Het Grote BoF BF2 Topic: Waar de Vossenjacht Geopend Is
nieuwe memberquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:49 schreef Stefan740 het volgende:
Wie is hunter op TS?
Je spreekt je een beetje tegen vind je niet?? Een reden om te gaan puntenhoeren als medic zijnde is juist omdat je kan reviven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:12 schreef Viro het volgende:
Ik heb een automessage toegevoegd :
Medics do your job and revive your teammates. Dont be a medic for only pointwhoring!!!!!!
1. K hoop dat zo de teamwork wat meer wordt gestimuleerd.
2. K ben het gewoon zat dat medics hun werk niet eens of goed doen. Als ik merk dat er spelers zijn die alleen als medic gaan puntenhoeren ga ik ze kicken. Want het is niet meer leuk als er een medic in de buurt is maar hij of zij rivived je niet.
dus je loopt nu poep te pratenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je spreekt je een beetje tegen vind je niet?? Een reden om te gaan puntenhoeren als medic zijnde is juist omdat je kan reviven.
Ik bedoel dus als medic spelen maar niet je teammaten reiviven. Je kan ook als medic puntenhoeren EN je teammaten riviven. Zit een groot verschil tussenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je spreekt je een beetje tegen vind je niet?? Een reden om te gaan puntenhoeren als medic zijnde is juist omdat je kan reviven.
Ja maar als elke kit kan je dan puntenhoeren. Ik bedoel bij medic juist extra omdat je daarbij de mogelijkheid heb om te KUNNEN reviven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als medic spelen maar niet je teammaten reiviven. Je kan ook als medic puntenhoeren EN je teammaten riviven. Zit een groot verschil tussen
Als toevoeging:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:33 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb weer een disscussie met sumera:
square... ik loop daar met me RPK-74 ik zie 3man bij een spawnpoint lopen/schieten en in eens spawnt sumera daar en die schiet ik neer met 2 andere en hij zegt gelijk dat ik aan het spawnrapen ben.. ik kan toch niks aan doen?
wie heeft er gelijk??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als toevoeging:
[afbeelding]
![]()
Hier ben ik het mee eens. En stefan kom eens online, maakt niet uit waarop.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:06 schreef Stefan740 het volgende:
Volgens mij heb ik de defenitie van spawnkillen, naar mijn mening, in het vorige topic gezet
iemand 3x of 3 mensen na elkaar in een minuut neerknallen binnen 2 meter van hun spawnplek terwijl je op een plek ligt waarvan je dit kan
wat naar mijn mening een direct kick is
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:34 schreef Stefan740 het volgende:
Ik ben nou eenmaal niet zon msn slet viro
idd, gek gedoe allemaal. gewoon alle regels overboord tiefenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:34 schreef jpjedi het volgende:
tijd voor een handboek met de 100.000 BoF dynamische BF2 regels..![]()
Waar is de tijd gebleven van eht lekker rondhoeren ...good old days toen zelf baserapen nog mocht.![]()
Je zou niet gaan spelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef IJsmuts het volgende:
ongeloofelijk dit zeg, bijna net zo erg als een middagje ikea![]()
jullie hebben mzzl dat ik vannacht kom spelen, wordt het tenminste lachen![]()
troost je, als ik vannacht ga spelen ben ik dronkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:54 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Je zou niet gaan spelennu red ik het nooit
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:06 schreef Stefan740 het volgende:
Volgens mij heb ik de defenitie van spawnkillen, naar mijn mening, in het vorige topic gezet
iemand 3x of 3 mensen na elkaar in een minuut neerknallen binnen 2 meter van hun spawnplek terwijl je op een plek ligt waarvan je dit kan zonder dat je probeert de vlag te pakken
wat naar mijn mening een direct kick is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |