Rosequote:Op zondag 11 februari 2007 19:50 schreef C7PR1X_NL het volgende:
Wat wil je zuipen dan
doe mij maar een Hertogje![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:54 schreef C7PR1X_NL het volgende:
@ Chiel, zou je even contact met me willen opnemen?
Tis ook heel simpel. Jij bent Ajax supporter dus niemand neemt jou serieusquote:Op zondag 11 februari 2007 19:54 schreef Sickert het volgende:
ik vind het heel simpel
ga jij maar je gedownloade 24 kijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis ook heel simpel. Jij bent Ajax supporter dus niemand neemt jou serieus
Seizoen 3 begint hier toch op 2 maart op net 5 ofzoquote:Op zondag 11 februari 2007 19:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
ga jij maar je gedownloade 24 kijken
ga ik nu beginnen aan mn aflevering 7 van Lost seiz 3
Post dan tieten!quote:Op zondag 11 februari 2007 19:46 schreef IJsmuts het volgende:
zullen we iedereen onder de 23 terug trappen naar de BeF? kunnen we de BoF beetje leuk houden, lees nu al weet ik hoe veel topics die vol staan met gezeik, gemier, gejank en wat al nog meer![]()
![]()
of bierquote:
Nieuwsgroepenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Seizoen 3 begint hier toch op 2 maart op net 5 ofzoDan heb ik weer een reden om tv te kijken
![]()
Nieuwgroepen, ja oke fijn. Maar nu weet ik dus zeker dat lost weer op tv terug komtquote:Op zondag 11 februari 2007 20:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen
idd daar heb je gelijk in maar zo lang kan ik niet wachten
lolquote:Op zondag 11 februari 2007 20:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nieuwgroepen, ja oke fijn. Maar nu weet ik dus zeker dat lost weer op tv terug komt![]()
![]()
![]()
oh oke maar ik kijk geen tv, ja alleen via me pc naar NCIS voor de rest niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
lol
als je had opgelet had je dat geweten is op tv ook een paar keer herhaald
jij was toch al Lostquote:Op zondag 11 februari 2007 20:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
of bier
en volg Ijsmuts zn advies op
en dan niet 23 qua leeftijd maar in geest
then again... dan val ik ook af![]()
hoe kijk je lost danquote:Op zondag 11 februari 2007 20:07 schreef Viro het volgende:
[..]
oh oke maar ik kijk geen tv, ja alleen via me pc naar NCIS voor de rest niet.
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:09 schreef IJsmuts het volgende:
jij was toch al Lost![]()
voor frank:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij was toch al Lost![]()
voor frank:
[afbeelding]
Sterf.quote:
1. ooit van tv kaart gehoord (die ik haast niet gebruikquote:Op zondag 11 februari 2007 20:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoe kijk je lost dan
je download ze niet maar kijkt ook geen tv
ja maar ze kijkt alsof je dr ass net vol lood hebt geschotenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wel lekker geil toch.. breezah-wannabee!
Niet met lood hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 20:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja maar ze kijkt alsof je dr ass net vol lood hebt geschoten![]()
Dus doe je daar maar aan mee? Ik zou zeggen een betere maatschappij begint bij jezelf.. Het is toch schandalig dat Kanker roepen zo gebagataliseert wordt? Wij zeggen met zijn allen gewoon keihard NEE!!! Dat is een begin, join us for a better worldquote:Op zondag 11 februari 2007 19:45 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
is niet echt makkelijk k woord ligt hier nogal vooraan in de mond in Emmen![]()
Hoe laat ga jij? Ik doe ook nog wel een paar rondjes namelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef IJsmuts het volgende:
zijn er nog mensen die vanavond een potje gaan schieten?
Was jij niet de admin die s'nachts mij een "waarschuwing" gaf dan? Of was Chiel het?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Ok dus na middernacht. Toen was ik weg. TY diamantje![]()
leuk! ik ga denk ik over een uurtje naar de server, zit ook nog een beetje te prutsen achter mn bureautjequote:Op zondag 11 februari 2007 21:47 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hoe laat ga jij? Ik doe ook nog wel een paar rondjes namelijk![]()
Zit nu hier en daar een beetje bij te lezen.
Dat was ikquote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef Mr_Baus het volgende:
Was jij niet de admin die s'nachts mij een "waarschuwing" gaf dan? Of was Chiel het?
voetbal poulequote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef 3lmo het volgende:
Ursel, volgens mij mis ik iets, waar gaat dat over?
Woah, Project Reality 0.5 is echt uber, die helikoptertjes, echt vet de hele tijd heen en weer vliegen tussen land en schip, gaat lekker snel en je verdient er veel punten mee
whehehe ging lekker hequote:Op maandag 12 februari 2007 00:38 schreef Stefan740 het volgende:
Het kan dus toch, lekkere rondjes op bof
[afbeelding]
special thanks to ijsgaymer who made this happen for me
heb ik je toch nog een beetje ingehaald. ik zit aan de 113020quote:Op maandag 12 februari 2007 00:47 schreef Stefan740 het volgende:
beetje doktertje spelen![]()
Current Global Score: 114570 of 115000. Remaining points: 430.
morgen dus
Cheater!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:38 schreef Stefan740 het volgende:
Het kan dus toch, lekkere rondjes op bof
[afbeelding]
special thanks to ijsgaymer who made this happen for me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |