Sterke grapquote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef Mr_Baus het volgende:
IJsmuts is hetero!
en Thunder_bird is met een liggend streepjequote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef FJD het volgende:
Foxie enter die troep eensElke klassieker op een aparte regel en de oude topics op de 20 enteren
en voeg het vorige deel ook eens toe
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:09 schreef IJsmuts het volgende:
ik wilde niet lachen maar moest toch een beetje grijnzen![]()
Lyrics? ik zweer niksquote:
Ik kijk thuis welquote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
die eerste
![]()
![]()
ik ga ook ff google-en op slechte mop
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:15 schreef FJD het volgende:
Ah gaan we weer dissrhymes schrijven
*belt z'n homeboy Kevin S.
hij staat wel ergens in de OPquote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef FJD het volgende:
Moeten eigenlijk dat topic nog eens terug zoekenGeniaal topic was dat zeg
![]()
Iemand enig idee wanneer dat ongeveer was?
Scherpquote:
Ik ga zo thuis wel even kijkenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:43 schreef IJsmuts het volgende:
ik kan hem niet vinden![]()
gaat daarom vanavond wrede rap schrijven
Je bedoelt die meet die te volgen was op die sexcam site? Wat een lol was dat!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vanavond hoef ik niet over te werken![]()
![]()
Er gaat een wereld voor me open. Ik zou bijvoorbeeld weer eens boodschappen kunnen doen, heb ik dit jaar nog maar 1x gedaan en dat was voor de BoF new years meet
Waar zijn trouwens de foto's en filmpjes gebleven van die meet?
Vanavond lekker schieten op de server![]()
![]()
omdat er praktisch nog niets voor geschreven is... dat komt nog.. En daarom blijf ik voorlopig nog lekker XP draaienquote:Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef FJD het volgende:
http://www.tomshardware.com/2007/01/29/xp-vs-vista/index.html
Zoek het maar uit met je VistaGames presteert het slechter, in normale apps ook
Wat is er mis met hoeren? Medichoeren FTWquote:Op maandag 5 februari 2007 15:59 schreef dekkered het volgende:
stelletje spam hoeren
quote:Lesbie en Homo lopen door het bos.
Homo valt en kan niet meer op staan.
Lesbie gaat naar het huis van homo en zegt tegen de pappa van Homo:
'Homo viel!'
Je moet toch wel iets betere moppen in je repertoire hebbenquote:
paulus de tamponkabouterquote:Op maandag 5 februari 2007 16:20 schreef BugWorks het volgende:
Oplossing komt later, tenzij die al gegeven is:
Het loopt door het bos en er hangt een touwtje aan?
JAH, Jij, Kevin, JP en de rest bij de Anal Parade die ik vanaf het raam bij mn zus heb gekeken!!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:54 schreef FJD het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog nog ....
[afbeelding]
Ik dobberde er nog achteraan in mijn privebootquote:Op maandag 5 februari 2007 16:54 schreef FJD het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog nog ....
[afbeelding]
Antwoord: Een tamponijntjequote:Op maandag 5 februari 2007 16:20 schreef BugWorks het volgende:
Het loopt door het bos en er hangt een touwtje aan?
Ik zie dat je de eerste 3 lessen van "Leren lezen in 26 stappen", hebt afgerondquote:Op maandag 5 februari 2007 17:38 schreef Sickert het volgende:
ABC
Wat wil je?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik reken mijn antwoord goed, wat heb ik gewonnen![]()
Een gras sprietje? De hulk? Een spruitje?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is groen het staat in de wei en het is geen tank
stiekum toch een tankquote:Op maandag 5 februari 2007 17:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is groen het staat in de wei en het is geen tank
quote:
god, waarom heb ik dat nou nooit bij de staatsloterijquote:Op maandag 5 februari 2007 17:49 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Je mag kiezen wat je wilt, keuze is aan jouw.
ik vreog nog wie maar als jullie niet antwoordenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:37 schreef 3lmo het volgende:
Stelletje homooo's, hmmm d'r was zonet zo'n ongelooflijke hoeren camper, met z'n Anti-Tank gun op het dak liggen, je spawnt, boem
Via X-Fire aangesproken dat je hem zoekt, verder geen reactie terug.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:44 schreef FJD het volgende:
Stefan ben je op MSN of op Xfire? Heb je even nodig. Of voeg mij even toe op MSN (zie profiel). Of als iemand Stefan ziet laat m even contact opnemenDank!
spannend.......quote:Op maandag 5 februari 2007 17:52 schreef FJD het volgende:
Stefan never mind tis al opgelostStraks volgt het hele verhaal, is echt geniaal
quote:Beste Alexander,
Bedankt voor je mailtje alhoewel ik er vooralsnog weinig wijs uit kan. Wellicht wil je het nog eens proberen met alinea's, duidelijke zinsopbouw en interpunctie. Het is niet dat ik het voorval niet wil onderzoeken maar ik heb na het lezen van je mailtje slechts een vaag vermoeden over wat er precies heeft plaatsgevonden. Daarnaast heb ik geen enkel idee over wanneer dit is gebeurt, iets wat me zou kunnen helpen bij het onderzoeken van deze gebeurtenis.
Het woord n00b ken ik uiteraard wel alhoewel ik je reactie erop zwaar overtrokken vind. De zinsnede "krijg de kanker" zou ik graag nader toegelicht zien, kwam dit uit de mond van één van de BoF members of heb jij, of een ander clanlid, dit geantwoord? Als ik je goed begrijp ben jij voor n00b uitgescholden door Stefan toen, of nadat, jullie in een vuurgevecht verwikkeld waren. Ik kan me voorstellen dat je daardoor enigzins geschokt bent, dit is zeker een van de ergere verwensingen in het leven. Excuses daarvoor. Hieronder mijn verdere interpretatie van je e-mail.
Als ik je verder goed begrijp, maar verbeter me gerust als ik het fout heb, is vervolgens een ander clanlid van AcF verwijderd van de server omdat hij zei "krijg de kanker je kan het gewoon niet winnen en dan doe je maar zo loser". Tja, wat zal ik daar eens van zeggen, in de jongeren wereld is het schelden met kanker (helaas) al sinds enige tijd gemeengoed. In de volwassen wereld, je weet wel daar waar de verstandige mensen zich bevinden, staat het woord kanker voor een inktzwarte periode in hun eigen leven of dat van hun dierbaren. Om die reden worden kinderen die dergelijke taal bezigen direct van de server verwijderd. Het spijt me oprecht als we daarmee op jullie tere kinderzieltje hebben gestapt.
Als laatste je uitdaging voor een clanwar. Als we jullie uitdaging aannemen, nemen jullie dan onze uitdaging aan voor een Groot Dictee der Nederlandsche Taal? Aangezien jullie, naar eigen zeggen, de clanwar glansrijk gaan winnen zal, gezien de vele fouten die je maakt met, interpunctie en het vervoegen van werkwoorden, de stand na het Groot Dictee weer gelijk zijn en kunnen we beiden voldaan weer onze eigen weg gaan.
In afwachting van je antwoord verblijf ik,
Ferdi <achternaam>
Daarom ben ik nog Anti-Vista. Xp kan nog zeker 1 hele jaar meequote:Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef FJD het volgende:
http://www.tomshardware.com/2007/01/29/xp-vs-vista/index.html
Zoek het maar uit met je VistaGames presteert het slechter, in normale apps ook
kan niet hequote:Op maandag 5 februari 2007 18:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Daarom ben ik nog Anti-Vista. Xp kan nog zeker 1 HEEL jaar mee![]()
BTW @ allmiddag Avond
If there is any trouble on the server just let me know on X-fire
ik doe dan wel mee in de clan war maar dat groot nederlands dictee sla ik over want anders verliezen we msichien als nogquote:Op maandag 5 februari 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
Komt ie dan
Geen prive conversaties plaatsen op FOK!. Voor zijn mail zullen jullie dus hier moeten kijken:
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=242
Daarop volgend mijn antwoord, uiteraard met toestemming van mijzelf op FOK! geplaatst:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik doe dan wel mee in de clan war maar dat groot nederlands dictee sla ik over want anders verliezen we msichien als nog
Ons eigen forum is kapotquote:Op maandag 5 februari 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
Komt ie dan
Geen prive conversaties plaatsen op FOK!. Voor zijn mail zullen jullie dus hier moeten kijken:
Daarop volgend mijn antwoord, uiteraard met toestemming van mijzelf op FOK! geplaatst:
[..]
Server bant automatisch op het woord "kanker"quote:Op maandag 5 februari 2007 18:23 schreef IJsmuts het volgende:
FerdiHeld
alhoewel er wel met twee maten gemeten wordt. (je weet wel, gelijke monniken en gelijke kappen)
whehe, je had er nog onder moeten zetten.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Deze mail was echter te grappig om te laten liggen![]()
ik heb een nvidia en daar dus geen last vanquote:Op maandag 5 februari 2007 18:29 schreef Viro het volgende:
Heeft iemand anders ook problemen met internet (lange laadtijden van pagina's, refreshen van pagina duurt extreem lang).
Dan wil ik wel weten wat hun reactie zal zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 18:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehe, je had er nog onder moeten zetten.
PS. stefan is =TSC= oid![]()
Dat heeft er niks mee te maken homo. Verbindingsproblemen heb ik het over.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb een nvidea en daar dus geen last van![]()
ATI fanboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:58 schreef FJD het volgende:
Bij een amateurwedsrijd in Amsterdam lopen 2 voetbalsupporters met elkaar te praten.
Zegt de één tegen de ander:
Ik ben heel sociaal geweest,
want ik heb onlangs mijn seizoenkaart van Ajax weggegeven.
Zegt de ander: als je echt sociaal bent,
dan had je die seizoenkaart weggegooid.
Nu zadel je de ander met die treurigheid op.
Voetbalmoppen zijn zo Feyenoord
Wij hebben jullie treurigheid overgenomen. Weet je wat het ergste is? We hebben er nog voor betaald ookquote:
Koeman is tegenwoordig PSV, van Marwijk Borussiaquote:Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef Silver_Shark het volgende:
Van Marwijk en Koeman staan bij een telefooncel, vraagt van Marwijk aan Koeman:
"Heb je 20 eurocent? Dan kan ik een fan bellen voor de opstelling."
Zegt Koeman: "Hier heb je een euro, kun je ze meteen alle 5 bellen."
welke koemanquote:Op maandag 5 februari 2007 19:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Koeman is tegenwoordig PSV, van Marwijk Borussia
Scherpquote:
Tuurlijk kan dat.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef Nielz. het volgende:
ken ik joinen :p
Speel het nog niet zo heel lang (1,5 weekje ofzo) maar mn username is n00lz, begin het spel steeds meer door te krijgen
daarvoor ben ik zeer dankbaarquote:Op maandag 5 februari 2007 19:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Wij hebben jullie treurigheid overgenomen. Weet je wat het ergste is? We hebben er nog voor betaald ook
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef FJD het volgende:
Misschien moet ik m'n vraag aan Punkbuster toch maar even terughalen...
Jij homo jij! Je was zeker aan het fappen andere dingen doen, want ik heb toch zeker gezegd wie het was! Ga de log maar nalezenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik vreog nog wie maar als jullie niet antwoorden![]()
Je moet zegmaar eerst de vraag doenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoe kun je aan een auto zien dat het een oldtimer is?
Hij heeft een bumpersticker met "Feyenoord Kampioen".
Owja 3lmo, ik zag dat je in het vorige topic nog vroeg wat mijn nickname in BF2 wasquote:Op maandag 5 februari 2007 19:31 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Je moet zegmaar eerst de vraag doen, en dan een paar posts later het antwoord, nu kon ik namelijk niet meer raden
![]()
![]()
![]()
Nu al?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef FJD het volgende:
Staat de server al op FF on of wie wil dat even doen?
Ja, ik wil nog ff een half uurtje knallen..wie doet er meequote:Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef FJD het volgende:
Test weekjequote:Op maandag 5 februari 2007 19:39 schreef Godlike02 het volgende:
Nu al?![]()
Nu al niet meer grenades gooien
Ik als er plek isquote:Op maandag 5 februari 2007 19:40 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog ff een half uurtje knallen..wie doet er mee![]()
Dat was ik niet!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:32 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Owja 3lmo, ik zag dat je in het vorige topic nog vroeg wat mijn nickname in BF2 wasDas Mr_Henkie_NL
Ik ga niet klooien aan de instellingenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef FJD het volgende:
ben je bekend met de ontgroeningsregels?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:21 schreef Nielz. het volgende:
Heb wel vaker in clans gezeten waar de helft meer rond de 20/30 zat :p Maar ok ik wacht wel even af.
heeee gekke henkie!! kom je weer wat spammen & spelen? zal ik je ff in het leadernoard toevoegenquote:
no shit sherlock, je zit me toch niet in de maling te nemen??quote:Op maandag 5 februari 2007 18:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken homo. Verbindingsproblemen heb ik het over.
bij bof dan althans?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ben je bekend met de ontgroeningsregels?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef BugWorks het volgende:
Waarom schrijf je Feyenoord met "dt"?
Het is voltooid verleden tijd
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
no shit sherlock, je zit me toch niet in de maling te nemen??![]()
Jawel hoor... beetje aan het dementeren zekerquote:
Zou het idd maar niet zeggen, we zoeken nieuwe ledenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehe BoF ontgroening, ik zeg maar niet wat ik eigenlijk wil zeggen![]()
hoe lang kon jij eigenlijk niet zitten na je ontgroening?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Zou het idd maar niet zeggen, we zoeken nieuwe leden![]()
![]()
![]()
IJsmuts..geile spambeer... Ik ben niet zo'n spammer, maar mss kan je mijn leermeester wordenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heeee gekke henkie!! kom je weer wat spammen & spelen? zal ik je ff in het leadernoard toevoegen![]()
en gelijk de spelfout uit de OP halen meester ferdi![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:06 schreef Sumera het volgende:
el general zegt:
nuh laatmaar zitten ik heb al geen zin meer om op jullie server te spelen als je echt verstand had van de engelse taal dan wist je dat het woord noob 1 van de ergste scheld woorden is die er in die taal bestaat
Oh mijn god...hoe sneu ben je danquote:Op maandag 5 februari 2007 20:06 schreef Sumera het volgende:
el general zegt:
nuh laatmaar zitten ik heb al geen zin meer om op jullie server te spelen als je echt verstand had van de engelse taal dan wist je dat het woord noob 1 van de ergste scheld woorden is die er in die taal bestaat
regel 1, op alle onzin reageren, niet op de serieuse postquote:Op maandag 5 februari 2007 20:06 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
IJsmuts..geile spambeer... Ik ben niet zo'n spammer, maar mss kan je mijn leermeester worden
Spelen is wel de bedoeling, heb Project Reality wel weer een beetje gezien dus wat vanilla BF2 is wel goed voor de afwisseling
In het leaderbord toevoegen is goed hoor...scheelt me weer in BFHQ kijken naar mijn stats
Toen ik bij bof kwam deden ze nog niet aan ontgroenenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoe lang kon jij eigenlijk niet zitten na je ontgroening?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:19 schreef IJsmuts het volgende:
voor gekke henkie![]()
[BoF] & Friends Leaderboard
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:20 schreef Stefan740 het volgende:
Beetje mensen uitlokken terwijl ik tsc ben en me dus niet hoef te veratnwoorden lol
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:20 schreef Stefan740 het volgende:
Beetje mensen uitlokken terwijl ik tsc ben en me dus niet hoef te veratnwoorden lol
Wat later op de avond, zo rond een uur of 9quote:Op maandag 5 februari 2007 20:21 schreef Mr_Baus het volgende:
FIELDFUCK!!!!
Wist je dat nu pas?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:27 schreef FJD het volgende:
Zo dan, flikker even Norton Internet Security eraf en meteen is m'n laptop een snelheidsmonster gewordenNorton
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:27 schreef FJD het volgende:
Zo dan, flikker even Norton Internet Security eraf en meteen is m'n laptop een snelheidsmonster gewordenNorton
Standaard laptop softwarequote:Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef Viro het volgende:Norton moet je ook niet op een laptop installeren. Gewoon Windows firewall aan en een willekeurig AV is al voldoende
![]()
mijn 7800 GTX heeft al ingebouwde viroscanner in zn GPUquote:Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Norton moet je ook niet op een laptop installeren. Gewoon Windows firewall aan en een willekeurig AV is al voldoende
![]()
Hmz, ernstig, niet aan gedachtquote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Jawel hoor... beetje aan het dementeren zeker![]()
Aangezien ik een n00b ben weet ik niet hoe ik dat hier goed moet krijgen.. maar kijk maar eens hier: Het Grote BoF! BF2 Topique - Nu Met Vernieuwde OP! en dan de post onder mijn post. Daar vraag je wat mijn nickname is![]()
1-1-1-1-1 - zondag 4 februari 2007 @ 22:05
Kijk eens aan.. BoF leeft nog
Ik heb voor het eerst in 2 maanden BF2 weer eens aangeslingerd. Was leuk spelen op de BoF-server. Zal proberen nu weer eens wat vaker online te komen 3lmo
3lmo - zondag 4 februari 2007 @ 22:12
Wat was jouw nickname?
Oh damn ik heb zin in een cheeseburger
Mwhaha..als een echte Sherlock Holmes heb ik je toch maar eens mooi gepwnedNu alleen nog op de BoF-server hetzelfde doen
![]()
Ik ken hetquote:Op maandag 5 februari 2007 20:31 schreef FJD het volgende:
Dat wist ik wel maar ik kon Norton er weer niet afmikken omdat ik geen supervisor was *zucht* op een laptop die ik zelf nb. nog geinstalleerd hebtoen heb ik t maar laten rusten. Net maar even uitgezocht want de laptop werd wel erg traag. Nu is t er af en merk je meteen hoeveel sneller je PC is
Daarnaast zitten laptops ook bomvol met allemaal software waar ik helemaal geen boodschap aan heb. Er moet gewoon een clean install van Windows op komen en dan moet het gewoon werken, klaar!
Tot zover mijn laptop frustratie
Mijn doel van deze weekquote:Op maandag 5 februari 2007 20:24 schreef IJsmuts het volgende:
raffie kom es van de server afzometeen sta jij op nr. 5
![]()
Why the fuck heeft een videokaart een AVquote:Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mijn 7800 GTX heeft al ingebouwde viroscanner in zn GPU![]()
standaard bij nvidia![]()
Geen fan van Koefnoen toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:43 schreef Viro het volgende:
Why the fuck heeft een videokaart een AVIk snap de nut er niet van. Je gaat sowieso een AV op je pc installeren, dan wordt je AV op je GPU overbodig, toch of heb ik het verkeerd
![]()
Omdat je IJs z'n humor zo mistquote:Op maandag 5 februari 2007 20:50 schreef Viro het volgende:
idd geen fan van koefnoen
we waren bij deeltje 44 geblevenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:32 schreef FJD het volgende:
Twee topics op een dagStelletje spammerts dat we er zijn. Tis maar goed dat we niet meer in het Grote Battlefield 2 topic zitten. Waar zou daar eigenlijk mee gebeurd zijn toen alle Battlefield 2 spelende FOK!kers vertrokken naar het grote BoF topic
We gingen bij 43 weg, 44 is nog wel gekomen maar daarna niets meerquote:
[PC] Battlefield2: toch nog een deeltje 45...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:33 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
we waren bij deeltje 44 gebleven
ik zou het maar niet bumpen straks heb je een ban aan je broekquote:Op maandag 5 februari 2007 21:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[PC] Battlefield2: toch nog een deeltje 45...
geen dank, gestart door JumperJack![]()
zegt iemand met 4 dagen Fok op zn CVquote:Op maandag 5 februari 2007 21:37 schreef 3lmo het volgende:
Ziet er wel goedkoop uit hoor, kijk maar naar mijn gemiddelde
kijk naar mij posts ik own jequote:Op maandag 5 februari 2007 21:37 schreef 3lmo het volgende:
Ziet er wel goedkoop uit hoor, kijk maar naar mijn gemiddelde
Te laatquote:Op maandag 5 februari 2007 21:39 schreef Silver_Shark het volgende:
ik zou het maar niet bumpen straks heb je een ban aan je broek![]()
ik heb een goeie en een snelle pc daarom ben ik sneller dan jouquote:
nog 100.000 en ik sta 1stquote:
beter dan die van jou ik heb alles lekker op low zodat mijn pc uber isquote:
ja verberg maar dat je een bagger pc hebtquote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
beter dan die van jou ik heb alles lekker op low zodat mijn pc uber is![]()
ssssst,quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja verberg maar dat je een bagger pc hebt
Cheater!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:47 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ssssst,
maar ik own jullie wel met me claymores![]()
waardoor ik 37.000minuten ben gebant
M'n hond, wat doe je!quote:
jij bent de cheater jij weet de codes uit je hoofd voor aimbot en wall hack een topic terugquote:
89e van NL qua SPMquote:Op maandag 5 februari 2007 21:46 schreef Mr_Baus het volgende:
* nummer 578 PKM hoer van de wereld![]()
Still shooting strong!
True, claymores zijn gay, gelukkig FF aan en dan krijg jij 1337 teamkills en word je gedegradeerd ipv gepromootquote:Op maandag 5 februari 2007 21:47 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ssssst,
Feyenoord, Wat doe je!quote:
wat houdt SPM inquote:
cheaterquote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Score Per Minute, moet ik het nog vertalen?![]()
SPM staat bij ons voor Shell Petroleum Mediterranea, Coy 1228quote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Gek heh als je eerst een ton aan ervaring opdoet als unranked speler en vervolgens ranked gaat spelenquote:
hij wou me kicken voor claywhoring terwijl hij zelf ook doetquote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Ik vind het goed dat er gekicked wordt voor vanalles en nog wat, maar het is wel zaak dat we de mensen eerst waarschuwen en daarna pas kicken.
Was leuk schieten, werd leuk samengespeeld, maar ik had echt last van lag van mijn kant. Niet een slechte ping, maar een slechte pc ofzo. Uiteindelijk klapte heel bf2 eruit.
@Sumera: Mijn excuus, ik zal je rechten hier nooit voor afpakken
Jij hebt de laatste tijd goed werk verricht binnen bof
Sssst, spelen van begin, en sinds maart 800 uur gespeeld geeft toch wel ietwat indicatie, maar dan moet tussen ons blijvenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gek heh als je eerst een ton aan ervaring opdoet als unranked speler en vervolgens ranked gaat spelen![]()
groentjes baus, gewoon laten lullen, wacht maar tot'ie wat lood van de echte shooters om zn ooryjes krijgtquote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gek heh als je eerst een ton aan ervaring opdoet als unranked speler en vervolgens ranked gaat spelen![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:48 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
jij bent de cheater jij weet de codes uit je hoofd voor aimbot en wall hack een topic terug![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:30 schreef 3lmo het volgende:
Ik wil volgende topic openen, dan krijgt ie een geweldige titel
smoesjes, ik zag je wel hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gekkie, die codes waren voor: no recoil, SF dempergeluid en m24 scope op elk wapen + wat extra kogels en firerate
![]()
http://www.igh.hd.bw.schule.de/menschen/schulleitung/images/SI.jpgquote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij moet nog steeds een usericon voor me zoeken.. Uit nood heb ik maar die van IJs genomen.
(letterlijk, niet figuurlijk... eeuuhh.. Z'n voorgestelde usericon dus..)
uit noodquote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij moet nog steeds een usericon voor me zoeken.. Uit nood heb ik maar die van IJs genomen.
(letterlijk, niet figuurlijk... eeuuhh.. Z'n voorgestelde usericon dus..)
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
groentjes baus, gewoon laten lullen, wacht maar tot'ie wat lood van de echte shooters om zn ooryjes krijgt![]()
Weet je dan ook hoeveel uur we geen last van jouw hebben op de serverquote:Op maandag 5 februari 2007 21:47 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ssssst,
@ the gaybar? Jij was die travestiet die zo vals zong op het podium? DAMN! Ik had je niet herkend!quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
uit nood![]()
zal nog es wat voor je doen![]()
mmmmm jah, der baus, ihr mochte me gern in mn arsch sprietsen mit ihre grosse PKMquote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dikke vette porno! PKM ganz sexy jah! Bitte bitte schiessen sie noch einmal
Ferdi, heeft het uit gerekent het is 10 dagenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Weet je dan ook hoeveel uur we geen last van jouw hebben op de server![]()
![]()
dus jij gaf mij die blowj0bquote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
@ the gaybar? Jij was die travestiet die zo vals zong op het podium? DAMN! Ik had je niet herkend!
HEEEEE!!!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef Mr_Baus het volgende:
@ the gaybar? Jij was die travestiet die zo vals zong op het podium? DAMN! Ik had je niet herkend!
whehehe op IJsmuts gegoogled, die avatar (zonder lettertjes) heb ik jaren gehadquote:
Dat is normaal hoor, ligt niet aan je pc.. Zie de disclaimer op het doosjequote:Op maandag 5 februari 2007 21:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
. Niet een slechte ping, maar een slechte pc ofzo. Uiteindelijk klapte heel bf2 eruit.
Zo'n klein ventje, zo'n grote bekquote:
heb ik van jou geleerd op de meetquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mmmmm jah, der baus, ihr mochte me gern in mn arsch sprietsen mit ihre grosse PKM![]()
25,7 dagenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ferdi, heeft het uit gerekent het is 10 dagen
Ja verklap het evenquote:
OMGquote:Op maandag 5 februari 2007 22:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor, ligt niet aan je pc.. Zie de disclaimer op het doosje
[afbeelding]
weltrusten en de groeten aan de poes van je buurmeisjequote:Op maandag 5 februari 2007 22:17 schreef FJD het volgende:
Ik denk dat jullie best zonder mijn bezielende (spam)leiding dit topic vol kunnen krijgen. Tis hier alweer 23:30, ik ga maffen
het is hier 22:20 hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 22:17 schreef FJD het volgende:
Ik denk dat jullie best zonder mijn bezielende (spam)leiding dit topic vol kunnen krijgen. Tis hier alweer 23:30, ik ga maffen
Welk deel van stage in Roemenie snap je nietquote:
Ik zei dat 3lmo een user icon moest zoeken, want die noemde me grapjas. Iedereen komt met plaatjes behalve 3lmo.. Daar ik aan hem de request deed moest hij zoeken en niet de rest.. Dus heb for the time being de beste genomen en dat was die van jou..quote:Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
uit nood![]()
zal nog es wat voor je doen![]()
je hapt ook nog hequote:Op maandag 5 februari 2007 22:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Welk deel van stage in Roemenie snap je niet
dank je ursel, toch iemand die mijn werk hier waardeerdquote:Op maandag 5 februari 2007 22:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zei dat 3lmo een user icon moest zoeken, want die noemde me grapjas. Iedereen komt met plaatjes behalve 3lmo.. Daar ik aan hem de request deed moest hij zoeken en niet de rest.. Dus heb for the time being de beste genomen en dat was die van jou..![]()
Aangezien ik niet meer verwacht dat 3lmo met eentje komt blijf je de winnaar..![]()
ik had hem ook maar dit weekend geruild voor purple hart, die is toch wel een stuk mooier hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef Stefan740 het volgende:
Server was gewoon aan het laggen vanavond
Heb als enige hier de Distinguished Service Medal?
Overheen gelezen denk ik, gaat ook zo snel hier!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zei dat 3lmo een user icon moest zoeken, want die noemde me grapjas. Iedereen komt met plaatjes behalve 3lmo.. Daar ik aan hem de request deed moest hij zoeken en niet de rest.. Dus heb for the time being de beste genomen en dat was die van jou..![]()
Aangezien ik niet meer verwacht dat 3lmo met eentje komt blijf je de winnaar..![]()
Niet zo ergquote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07061/Hmmm.JPG]afbeelding][/url]
Hier heb ik de laatste tijd vaker last van iemand anders ook?
kan moeilijk afschijt nemen hequote:Op maandag 5 februari 2007 22:46 schreef 3lmo het volgende:
Wederom weltrusten IJs, je doet er wel lang over om weg te gaan zeg _0-
WTF ik zie het nu pas. Ik las virusscanner ipv viroscannerquote:Op maandag 5 februari 2007 21:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe hij is goed he"viroscanner"
![]()
Jij bent echt liev als je boos bentquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:12 schreef Viro het volgende:
knip
Laten rusten kan niet. Ik had ook me netwerkserver aangesloten op me router was. Nu kan ik alle belangrijke data die ik voor morgen nodig heb op school niet meer bereiken. Ik had de beoordeling van me stage nog niet uitgeprint, wel opgeslagen op me netwerkserver. Nu kan ik het niet uitprinten omdat k er geen toegang meer tot heb. De enige poort die open was tot me netwerkserver werd iedere dag veranderd door me router. (lees vorige topic over mac adres tooltje) Nu is het na 20.00 geweest en poort is veranderd voordat router ermee ophield. Nu weet ik niet welke poort ik moet hebben om alle data eraf te halen. Dus ik ben hard genaaid.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij bent echt liev als je boos bent![]()
Het komt wel goed man, nu ff laten rusten.. misschien morgenochtend nog even op internet wat rondzoeken en of vragen, en anders eens kijken voor een andere router misschien?
Gvd zo herkenbaar dit...![]()
Wow,quote:Op maandag 5 februari 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
Komt ie dan
LAP TEKST
[..]
Ik schoot serieus in de lachquote:Op maandag 5 februari 2007 19:08 schreef Silver_Shark het volgende:
Wat is een Feyenoord-supporter met een oorbel?
- Eikelpiercing.
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Whehehequote:Op maandag 5 februari 2007 22:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor, ligt niet aan je pc.. Zie de disclaimer op het doosje
[afbeelding]
ok jij wilt dus kijken wie het langste wakker kan blijven. Ik neem je uitdagin aan. spreek me maar aan op msn of xfire.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:11 schreef Stefan740 het volgende:
Het zal wel, ff schijten en pitten
Ik moet natuurlijk wel na viro gaan slapen, hij met zijn patserige ik ben er elke nacht![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik had hem ook maar dit weekend geruild voor purple hart, die is toch wel een stuk mooier hoor![]()
en nu ga ik echt slapen
Ik zeg niet dat je niet dat je thuis moet blijven. ik moet morgen ook naar school dus ga ik gewoo naar school, maar als ik niet kan slapen blijf ik wel wakker totdat ik slaap heb.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:22 schreef Stefan740 het volgende:
Nee ik heb een opleiding van **.***,** euro per jaar ik kan het niet maken om dan niet te gaan
Zoiets jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:20 schreef BattleLies het volgende:
(noemen ze dat nou een jet-leg? zo moe zijn en toch klaar wakker in je bed liggen??.
jij niet zoveel spammenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:49 schreef Silver_Shark het volgende:
moet je ook niet zo weinig posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |