abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 22:44:47 #251
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_46024752

Hier heb ik de laatste tijd vaker last van iemand anders ook?
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_46024782
Ja, maar als je dan weer klikt is het weg
pi_46024783
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07061/Hmmm.JPG]afbeelding][/url]
Hier heb ik de laatste tijd vaker last van iemand anders ook?
Niet zo erg
heel af en toe een kleine lag met name met grenades gooien.
pi_46024786
Truste allemaal

moet nog ff foto's van mn misschien tokomstige huisje versturen, donderdag afspraak met de eigenaar, zal ik ze hier posten
pi_46024823
Wederom weltrusten IJs, je doet er wel lang over om weg te gaan zeg
  maandag 5 februari 2007 @ 22:47:14 #256
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_46024845
Deze keer bleef het redelijk lang staan en hij is nooit onder de 100?

En wat is er mis met het Margriet Kook boek?
2de in de Tour de BoF!
pi_46024851
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:46 schreef 3lmo het volgende:
Wederom weltrusten IJs, je doet er wel lang over om weg te gaan zeg _0-
kan moeilijk afschijt nemen he
  maandag 5 februari 2007 @ 22:48:33 #258
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_46024900
ik ga ook altijd even schijten voor het slapen, wel zo lekker.
2de in de Tour de BoF!
pi_46024919
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:47 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

kan moeilijk afschijt nemen he
Ok, dan is de laatste reactie over je afscheid!
pi_46025034
Potverdorie, gaat m'n mooie plaatje
  maandag 5 februari 2007 @ 23:20:42 #261
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46026211
Tekenen is leuk!

I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_46026371
Tekenen is voor Homo's!
pi_46027416
whoo..topic alweer bijna vol
Billenkoek voor jullie allemaal, stelletje stoute spammerds
Was, zij het 3 uur verlaat , toch nog ff op de server gaan spelen. Aan het begin was het niet veel, maar hij stroomde toch snel helemaal vol.
pi_46027635
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:38 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

whehehe hij is goed he "viroscanner"
WTF ik zie het nu pas. Ik las virusscanner ipv viroscanner

GVD klote stront elektronica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Flikker een fucking eind op met al die verneukte routers. Ik ben echt nu echt zat met alle shizzle mij zien julle voorlopig niet terug op het Battlefield. Ik kom wel online om mijn functie als admin te vervullen.

Klote ding van een router klapt er zomaar uit vandaag. Internet wordt zo traag dat dikke stront zelfs sneller is dan een slak die tegen de wind in kruipt. Dus ik me mac adresse, ip's, dns' adressen aanpassen zodat router alles goed door verwijst. Maar nee dat stront ding zegt gewoon ik stop ermee, jij kan het bekijken. Nu ligt heel me klote stront netwerk plat. Nu kan ik als enige in huis op internet. GVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVD. Bekijk het allemaal zak toch in het stront. Alle elektronica mag voor mijn part gestolen/vernietigd worden. Je wilt niet weten hoe blij ik nu zou zijn als alle elektronica over de hele wereld ermee zou kappen. Terug naat het stenentijdperk

Fuck internet, fuck pc's fuck alles.
Wat een verk*@!$%^$#%^&*!@#$^%^ zooi is dit allemaal. Als ik het helemaal zat ben smijt ik alles uit het raam van 3 hoog en spring dan erachter na. Dan ben ik gelijk van alles verlost.
GVD krijg toch allemaal de !@#!@&^*&(
pi_46027739
Ik heb nergens last van, hier werkt alles prima

Maarre, klote voor je dat het niet werkt. Ligt het alleen aan de router of niet toevallig aan je internet verbinding? Naja, denk dat je morgen een nieuwe mag kopen zo te lezen.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:07:51 #266
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46027801
koekje drbij?

Laat je niet zo opnaaien door een stukje printplaat man
Heb je al het 1 en ander over de betreffende router opgezocht op internet, misschien dat er meer mensen zijn die het probleem hebben? Of post eens duidelijk het probleem op een nerdsite, wellicht dat iemand de oplossing weet.. Of het ding is kaduuk, of gewoonweg een ruk apparaat..
Weet er het fijne niet van, maar het is natuurlijk wel een probleem dat op te lossen is
pi_46027875
Misschien nieuwe firmware?

Had ik immers ook last van dat de router het niet deed, net 1 dag thuis liggen. Alles goed ingesteld maar kon niet op internet komen en switchen deed ie ook niet. Vervolgens een nieuwe firmware gedownload en erop gezet en hij deed het prima. (Linksys WRT300N o.i.d.)
pi_46027916
Rot toch een eind op met al die klote router. GVD de GVD krijg ik nu weer foutmeldingen terwijl me router offline is. sluit ik me pc rechtstreeks aan op me modem, doet ie het normaal voor een minuut of 5 e dan opeens weer zo traag als dikke stront door een trechter. Casema kan op nu echt wel opflikkeren. Sinds zaterdag een storing, het zou gisteren opgelost zijn Maar nee het wordt juist erger. K dus bellen naar casema van ongeveer 9 uur tot 10 uur aan de telefoon gezeten. fucking 10 ct p/m die klote nummer van hun. en ik moest bellen met me mobiel omdat we met onze huisnummer geen 0900 nummers kunnen bellen.
Komen ze na 45 minuten achter dat modem juist werkt en dat het waarschijnlijk aan me router ligt. En ik dus gelijk pissed off omdat ik dacht dat het kwam door die storing van hun. fucking hoge rekening voor de abbo van me mobiel deze maand vanwege die nerds bij de helpdesk van casema. fuck dit alles. geneukt worden door een geile paard is zelfs beter dan internet & helpdesk van casema stront provider

Niet tegen jullie hoor
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:14:22 #269
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46027947
Bijvoorbeeld... Ik moest ook andere Firmware er in flashen.. Zit nu met een Sweex router die denkt dat ie een Enermax is (all the same chips)
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:17:24 #270
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46028008
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:12 schreef Viro het volgende:
knip
Jij bent echt liev als je boos bent
Het komt wel goed man, nu ff laten rusten.. misschien morgenochtend nog even op internet wat rondzoeken en of vragen, en anders eens kijken voor een andere router misschien?
Gvd zo herkenbaar dit...
pi_46028151
Die heb ik ook, kansloos ding
pi_46028267
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Jij bent echt liev als je boos bent
Het komt wel goed man, nu ff laten rusten.. misschien morgenochtend nog even op internet wat rondzoeken en of vragen, en anders eens kijken voor een andere router misschien?
Gvd zo herkenbaar dit...
Laten rusten kan niet. Ik had ook me netwerkserver aangesloten op me router was. Nu kan ik alle belangrijke data die ik voor morgen nodig heb op school niet meer bereiken. Ik had de beoordeling van me stage nog niet uitgeprint, wel opgeslagen op me netwerkserver. Nu kan ik het niet uitprinten omdat k er geen toegang meer tot heb. De enige poort die open was tot me netwerkserver werd iedere dag veranderd door me router. (lees vorige topic over mac adres tooltje) Nu is het na 20.00 geweest en poort is veranderd voordat router ermee ophield. Nu weet ik niet welke poort ik moet hebben om alle data eraf te halen. Dus ik ben hard genaaid.
pi_46028283
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:23 schreef Stefan740 het volgende:
Die heb ik ook, kansloos ding
zo kansloos is het niet. Als je weet wat deze router wel niet kan.
pi_46028401
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
Komt ie dan

Geen prive conversaties plaatsen op FOK!. Voor zijn mail zullen jullie dus hier moeten kijken:
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=242

Daarop volgend mijn antwoord, uiteraard met toestemming van mijzelf op FOK! geplaatst:
LAP TEKST
[..]
Wow,
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:08 schreef Silver_Shark het volgende:
Wat is een Feyenoord-supporter met een oorbel?
- Eikelpiercing.
Ik schoot serieus in de lach
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

nog 100.000 en ik sta 1st
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Score Per Minute, moet ik het nog vertalen?
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:03 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Dat is normaal hoor, ligt niet aan je pc.. Zie de disclaimer op het doosje
[afbeelding]
Whehehe

Spamhoeren!!

BF2: Diamond3d
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:42:39 #276
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46028548
Mooie kleur!
pi_46028860

Yay hij doet het weer. Totale reset van me netwerk net gedaan. Router gereset naar fabriek instellingen en nu werkt hij weer. Maar ik heb nog steeds geen toegang tot me netwerkserver. Klote zooi.
pi_46029117
Het zal wel, ff schijten en pitten

Ik moet natuurlijk wel na viro gaan slapen, hij met zijn patserige ik ben er elke nacht
pi_46029157
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 01:11 schreef Stefan740 het volgende:
Het zal wel, ff schijten en pitten

Ik moet natuurlijk wel na viro gaan slapen, hij met zijn patserige ik ben er elke nacht
ok jij wilt dus kijken wie het langste wakker kan blijven. Ik neem je uitdagin aan. spreek me maar aan op msn of xfire.
pi_46029288
Nee ik heb een opleiding van **.***,** euro per jaar ik kan het niet maken om dan niet te gaan
pi_46029314
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:29 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ik had hem ook maar dit weekend geruild voor purple hart, die is toch wel een stuk mooier hoor

en nu ga ik echt slapen
Heerlijke humor
  dinsdag 6 februari 2007 @ 01:24:40 #282
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46029322
LOL!!! groentjes Ik slaap wel tussen de posts door, ofzo
pi_46029682
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 01:22 schreef Stefan740 het volgende:
Nee ik heb een opleiding van **.***,** euro per jaar ik kan het niet maken om dan niet te gaan
Ik zeg niet dat je niet dat je thuis moet blijven. ik moet morgen ook naar school dus ga ik gewoo naar school, maar als ik niet kan slapen blijf ik wel wakker totdat ik slaap heb.
pi_46029812
Het komt er wel op neer
  dinsdag 6 februari 2007 @ 02:14:38 #285
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46029941
roflmao.. ik zit nu gewoon op MSN te lullen met Huub uit de Gouden Kooi
pi_46030200
Komen ze daar uit de kooi ipv de kast?
pi_46030422
En weer een medaille
pi_46030536
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 03:23 schreef Stefan740 het volgende:
En weer een medaille
Welke medaille heb je nu???
pi_46030838
Distinguished Spam Medal

Die heb ik allang man
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_46030928
Hier dan het 2e berichtje, maar nu niet vanuit Bangalore maar vanuit Pune.

We vertrokken vanmorgen heel vroeg (4.30 uur) vanuit ons hotel in Bangalore naar het vliegveld. Na een goede bak koffie/cappuchino vertrokken we samen met Gundu (de man die jp overal introduceert en ons helpt met alles wat we hier moeten regelen) naar Pune. De vlucht was maar anderhalf uur en voor zo'n redelijk klein vliegtuig was de luxe perfect! Ook in dit vliegtuig weer voor elke passagier een priveschermpje in de stoel voor zich. Maar deze keer alleen met wat tv zenders; wat overigens prima is voor zo'n korte vlucht.

We vlogen om 6.05 en kregen om 6.30 uur al eten. Wij zijn niet echt grote ontbijters dus toen we zagen wat we allemaal als ontbijt kregen moesten we wel even lachen. We kregen een omelet, kip, fruit, croissant en twee hele vieze snoepjes (ik wilde het toch even proberen! bah bah ).

Aangekomen in Pune bleek al snel dat deze stad heel anders is als Bangalore. Voor de 'cultuur-shock' van Nederland naar Bangalore waren we redelijk voorbereid en hebben niet echt voor verrassingen gestaan tot nu toe maar hier hebben we met stilte gekeken naar de armoe en viezigheid. Over de hele stad hangt een witte waas en het is zo vreselijk vies! De mensen wassen zich aan de rand van de 'weg' waar er vies water uit een bouwkraan stroomt. Er lopen veel honden op straat en het is een grotere chaos als in Bangalore. Jp en ik zeiden eigenlijk op hetzelfde moment: "als we hier zouden moeten gaan wonen dan hadden we zeker 'nee' gezegd tegen het aanbod'. Dit is to much back in time!

Maar het hotel is fantastisch! Duidelijk iets voor de rijke mensen. De kamer is van alle gemakken voorzien en we hebben zelfs de mogelijkheid om op de laptop van Jp te internetten. Ondanks dat zit ik nu in het internet-cafe van het hotel aangezien Jp met Gundu naar klanten is en dus zijn laptop mee moest nemen. Vanavond beloof ik een paar foto's te plaatsen! Vanavond is bij jullie dus vanmiddag .

Qua longen valt het allemaal erg mee! Maar ik weet niet hoe ik ga reageren als we morgenochtend wat rond gaan kijken in Pune. We shall see! Qua voet gaat het ook redelijk gelukkig!

Dit was het verslagje voor nu! Ik ga me weer even vermaken met films. Aangezien we gisterenavond om 20.00 uur naar bed gingen maar klaar wakker waren tot 01:00 uur en toen om 04:00 uur op moesten staan ben ik best moe dus ik ga ook een uurtje slapen. (noemen ze dat nou een jet-leg? zo moe zijn en toch klaar wakker in je bed liggen?? .
Altijd blijven lachen!!
pi_46030988
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 07:20 schreef BattleLies het volgende:
(noemen ze dat nou een jet-leg? zo moe zijn en toch klaar wakker in je bed liggen?? .
Zoiets ja Dat je 's avonds om 20:00 niet slapen is niet zo gek, je lichaam denkt nog dat t 16:00 is

Leuk verhaal weer, benieuwd naar de foto's
pi_46031012
stelletje spamhoeren, me laatste bericht op pagina 2 en nu al bij pagina 6!
pi_46031035
moet je ook niet zo weinig posten
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_46031050
Nog 7 berichten, wie heeft de nieuwe TT klaar

-edit-
Ik ga wel wat verzinnen, kan ik meteen t topic goed maken
pi_46031055
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 07:49 schreef Silver_Shark het volgende:
moet je ook niet zo weinig posten
jij niet zoveel spammen
pi_46031066
WTF FOK! is een beetje aan t fucken
pi_46031079
hier geen problemen hoor.
pi_46031087
Hmm vreemd de preview button werkt niet en als ik op invoeren druk krijg ik errors

maar dat is alleen in t echte reply scherm, niet in de quick reply
pi_46031124
ingesteld op roemenie
pi_46031126
nog 1 hierna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')