Wat wil je?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik reken mijn antwoord goed, wat heb ik gewonnen![]()
Een gras sprietje? De hulk? Een spruitje?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is groen het staat in de wei en het is geen tank
stiekum toch een tankquote:Op maandag 5 februari 2007 17:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is groen het staat in de wei en het is geen tank
quote:
god, waarom heb ik dat nou nooit bij de staatsloterijquote:Op maandag 5 februari 2007 17:49 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Je mag kiezen wat je wilt, keuze is aan jouw.
ik vreog nog wie maar als jullie niet antwoordenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:37 schreef 3lmo het volgende:
Stelletje homooo's, hmmm d'r was zonet zo'n ongelooflijke hoeren camper, met z'n Anti-Tank gun op het dak liggen, je spawnt, boem
Via X-Fire aangesproken dat je hem zoekt, verder geen reactie terug.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:44 schreef FJD het volgende:
Stefan ben je op MSN of op Xfire? Heb je even nodig. Of voeg mij even toe op MSN (zie profiel). Of als iemand Stefan ziet laat m even contact opnemenDank!
spannend.......quote:Op maandag 5 februari 2007 17:52 schreef FJD het volgende:
Stefan never mind tis al opgelostStraks volgt het hele verhaal, is echt geniaal
quote:Beste Alexander,
Bedankt voor je mailtje alhoewel ik er vooralsnog weinig wijs uit kan. Wellicht wil je het nog eens proberen met alinea's, duidelijke zinsopbouw en interpunctie. Het is niet dat ik het voorval niet wil onderzoeken maar ik heb na het lezen van je mailtje slechts een vaag vermoeden over wat er precies heeft plaatsgevonden. Daarnaast heb ik geen enkel idee over wanneer dit is gebeurt, iets wat me zou kunnen helpen bij het onderzoeken van deze gebeurtenis.
Het woord n00b ken ik uiteraard wel alhoewel ik je reactie erop zwaar overtrokken vind. De zinsnede "krijg de kanker" zou ik graag nader toegelicht zien, kwam dit uit de mond van één van de BoF members of heb jij, of een ander clanlid, dit geantwoord? Als ik je goed begrijp ben jij voor n00b uitgescholden door Stefan toen, of nadat, jullie in een vuurgevecht verwikkeld waren. Ik kan me voorstellen dat je daardoor enigzins geschokt bent, dit is zeker een van de ergere verwensingen in het leven. Excuses daarvoor. Hieronder mijn verdere interpretatie van je e-mail.
Als ik je verder goed begrijp, maar verbeter me gerust als ik het fout heb, is vervolgens een ander clanlid van AcF verwijderd van de server omdat hij zei "krijg de kanker je kan het gewoon niet winnen en dan doe je maar zo loser". Tja, wat zal ik daar eens van zeggen, in de jongeren wereld is het schelden met kanker (helaas) al sinds enige tijd gemeengoed. In de volwassen wereld, je weet wel daar waar de verstandige mensen zich bevinden, staat het woord kanker voor een inktzwarte periode in hun eigen leven of dat van hun dierbaren. Om die reden worden kinderen die dergelijke taal bezigen direct van de server verwijderd. Het spijt me oprecht als we daarmee op jullie tere kinderzieltje hebben gestapt.
Als laatste je uitdaging voor een clanwar. Als we jullie uitdaging aannemen, nemen jullie dan onze uitdaging aan voor een Groot Dictee der Nederlandsche Taal? Aangezien jullie, naar eigen zeggen, de clanwar glansrijk gaan winnen zal, gezien de vele fouten die je maakt met, interpunctie en het vervoegen van werkwoorden, de stand na het Groot Dictee weer gelijk zijn en kunnen we beiden voldaan weer onze eigen weg gaan.
In afwachting van je antwoord verblijf ik,
Ferdi <achternaam>
Daarom ben ik nog Anti-Vista. Xp kan nog zeker 1 hele jaar meequote:Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef FJD het volgende:
http://www.tomshardware.com/2007/01/29/xp-vs-vista/index.html
Zoek het maar uit met je VistaGames presteert het slechter, in normale apps ook
kan niet hequote:Op maandag 5 februari 2007 18:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Daarom ben ik nog Anti-Vista. Xp kan nog zeker 1 HEEL jaar mee![]()
BTW @ allmiddag Avond
If there is any trouble on the server just let me know on X-fire
ik doe dan wel mee in de clan war maar dat groot nederlands dictee sla ik over want anders verliezen we msichien als nogquote:Op maandag 5 februari 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
Komt ie dan
Geen prive conversaties plaatsen op FOK!. Voor zijn mail zullen jullie dus hier moeten kijken:
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=242
Daarop volgend mijn antwoord, uiteraard met toestemming van mijzelf op FOK! geplaatst:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik doe dan wel mee in de clan war maar dat groot nederlands dictee sla ik over want anders verliezen we msichien als nog
Ons eigen forum is kapotquote:Op maandag 5 februari 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
Komt ie dan
Geen prive conversaties plaatsen op FOK!. Voor zijn mail zullen jullie dus hier moeten kijken:
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=242
Daarop volgend mijn antwoord, uiteraard met toestemming van mijzelf op FOK! geplaatst:
[..]
Server bant automatisch op het woord "kanker"quote:Op maandag 5 februari 2007 18:23 schreef IJsmuts het volgende:
FerdiHeld
alhoewel er wel met twee maten gemeten wordt. (je weet wel, gelijke monniken en gelijke kappen)
whehe, je had er nog onder moeten zetten.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Deze mail was echter te grappig om te laten liggen![]()
ik heb een nvidia en daar dus geen last vanquote:Op maandag 5 februari 2007 18:29 schreef Viro het volgende:
Heeft iemand anders ook problemen met internet (lange laadtijden van pagina's, refreshen van pagina duurt extreem lang).
Dan wil ik wel weten wat hun reactie zal zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 18:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehe, je had er nog onder moeten zetten.
PS. stefan is =TSC= oid![]()
Dat heeft er niks mee te maken homo. Verbindingsproblemen heb ik het over.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb een nvidea en daar dus geen last van![]()
ATI fanboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:58 schreef FJD het volgende:
Bij een amateurwedsrijd in Amsterdam lopen 2 voetbalsupporters met elkaar te praten.
Zegt de één tegen de ander:
Ik ben heel sociaal geweest,
want ik heb onlangs mijn seizoenkaart van Ajax weggegeven.
Zegt de ander: als je echt sociaal bent,
dan had je die seizoenkaart weggegooid.
Nu zadel je de ander met die treurigheid op.
Voetbalmoppen zijn zo Feyenoord
Wij hebben jullie treurigheid overgenomen. Weet je wat het ergste is? We hebben er nog voor betaald ookquote:
Koeman is tegenwoordig PSV, van Marwijk Borussiaquote:Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef Silver_Shark het volgende:
Van Marwijk en Koeman staan bij een telefooncel, vraagt van Marwijk aan Koeman:
"Heb je 20 eurocent? Dan kan ik een fan bellen voor de opstelling."
Zegt Koeman: "Hier heb je een euro, kun je ze meteen alle 5 bellen."
welke koemanquote:Op maandag 5 februari 2007 19:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Koeman is tegenwoordig PSV, van Marwijk Borussia
Scherpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |