je k/d heeft niets met een aimbot te maken natuurlijk. als je een aimbot hebt kan je nog wel van achteren neergeknald worden en dan ga je toch dood.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Ook een bewijs dat er geen aimbots in bf2 zijn; ik heb nog niemand gezien met een kill death ratio van 33.0 ofzo... En trust me, zodra er public aimbots uit zijn dan ga je dat soort dingen zien en is een game héél snel naar de klote..
Voorlopig hou ik het dus nog op zeiken a'la foxie
maar als je zelfs met een aimbot geen hoge k/d neer kan zetten dan ben je ook wel een ongelofelijke loser hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 12:35 schreef staticdata het volgende:
je k/d heeft niets met een aimbot te maken natuurlijk. als je een aimbot hebt kan je nog wel van achteren neergeknald worden en dan ga je toch dood.
Yep.. ALTIJD raak.. en dat kan je dmv de bones dan weer zelf bepalen waar; head/chest/legs.. Maar hij is ALTIJD raak. Het is in eerste instantie een autolock.. en bij een 360 graden bot is het dan zo dat zodra een mannetje achter je staat je poppetje automatisch omdraaidt.. koppel je dat aan auto fire dan schiet hij ook nog automatisch voor je.. koppel je dat weer aan een idioot hoge firerate, dan ben je onoverwinnelijk.....quote:Op maandag 5 februari 2007 12:14 schreef IJsmuts het volgende:
whehe foxie noemt iedereen wel cheater, maar das toch grappigik kan er altijd wel om lachen
![]()
en baus, hoe werkt zon aimbot dan? schiet je dan gewoon en gaat de kogel zelf raak ofzo![]()
Nee, als je met een aimbot speelt ben je zowieso al een ongelofelijke loserquote:Op maandag 5 februari 2007 12:39 schreef FJD het volgende:
[..]
maar als je zelfs met een aimbot geen hoge k/d neer kan zetten dan ben je ook wel een ongelofelijke loser hoor
Ik heb een Jack Bauer aimbotquote:Op maandag 5 februari 2007 13:00 schreef -chiel- het volgende:
Nee, als je met een aimbot speelt ben je zowieso al een ongelofelijke loser![]()
Hier was punkbuster screenshotsquote:Op maandag 5 februari 2007 11:54 schreef Mr_Baus het volgende:
bla,blabla,bla.............
Maar ik heb nog niets gezien wat mij overtuigd dat er echt aimbot zijn voor bf2
Rustig maarquote:Op maandag 5 februari 2007 13:06 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Het getuigd niet van enige sportiviteit om te hacken/cheaten en het feit dat een ander dat wel doet vind ik een heeeeel slecht excuus!
Maar wees er vooral trots op en vertel iedereen er hier over dan weten we allemaal wat voor vlees we in de kuip hebben.
http://binsearch.net/?q=windows+vista&max=250&adv_age=50&server=quote:Op maandag 5 februari 2007 13:30 schreef ursel het volgende:
Rudy, waar had jij vista ook alweer goedkoop gezien??
Het lijkt erop dat je probeert het recht te lullenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:33 schreef Mr_Baus het volgende:
bla,bla,bla......
Anders plaats je mijn post even in een verkeerde contextquote:Op maandag 5 februari 2007 13:59 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je probeert het recht te lullen![]()
Dus als er morgen flink gehackt wordt in bf2 dan doe jij daar ook even aan mee![]()
Dat je nu niet hackt dat hadden wij allemaal allang al door hoor![]()
/b]quote:[b]
Zodra ik erachter kom dat flink hackcheaten lukt in BF2 dan zoek ik een ander spel op.. Maar vooralsnog blijf ik leuk scoren en schieten, dus no problem!
/b]quote:[b]
Dat zeg ik, zodra ik dat meemaak in BF2 ben ik weg..
Dus als je bij BoF hoort dan plaats je alles in de verkeerde context???quote:Op maandag 5 februari 2007 14:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Anders plaats je mijn post even in een verkeerde contextBlijkbaar ben je nog niet helemaal Non BoF
![]()
Dat was zoals gezegd, ruim 3 jaar geleden. En omdat de game volledig verziekt was... Iets wat je meegemaakt moet hebben want zover zijn we in BF2 allang niet. godzijdank.. Als je vervolgens het probleem volledig onder ogen ziet en de oplossing aanbied aan de Developers en de lekken in PB aangeeft bij PB zelf, en er wordt helemaal niets aangedaan.. wat doe je dan=quote:Op maandag 5 februari 2007 14:12 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Jij bent de trotse hacker/cheater en zet er zelfs filmpjes van op internet, wat moet ik daarvan denken dan?
Precies.. en zodra er een aimbot public wordt uitgegeven dan kom je er al heel snel achter dat je geen fuck meer kan uithalen, want dan win je gewoon nooit.. kan ik uit eigen ervaring zeggen.. BF2 is, nogmaals godzijdank, nog niet verziekt door hackers.quote:
Klopt, ik own gewoon door mn Uberl33te h4x0r skillsquote:Op maandag 5 februari 2007 14:33 schreef Mr_Baus het volgende:
BF2 is, nogmaals godzijdank, nog niet verziekt door hackers.
IDKFA! das ammoquote:Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef IJsmuts het volgende:
ik gebruikte vroeger bij d00m altijd godmode hackging ik vet monsters ownen
![]()
misschien omdat er voor die msx dingen betaald moet worden en het op serienummer gaat. het is niet makkelijk overdraagbaar naar ander dan standaardhacks.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Precies.. en zodra er een aimbot public wordt uitgegeven dan kom je er al heel snel achter dat je geen fuck meer kan uithalen, want dan win je gewoon nooit.. kan ik uit eigen ervaring zeggen.. BF2 is, nogmaals godzijdank, nog niet verziekt door hackers.
[mompelende punivoice op TS]quote:Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
JIJ BEN GEWOON EEN CHEATER. 1 SCHOT EN IK BEN ALTIJD DOOD.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[mompelende punivoice op TS]
1 schot ak 101 en dood, jaaaaaaah hooooor, dat kan echt niet!!
[/mompelende punivoice op TS]
[mompelende diamondvoice op TS]
jaaaaaa hoooor, dat kan echt niet idd!
[/mompelende diamondvoice op TS]
![]()
PKM ookquote:Op maandag 5 februari 2007 14:47 schreef RonaldG het volgende:
De L85 heeft nog wel is van die vage 1-hit-kill momenten. Frustrerend!
IJsmuts is hetero!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:48 schreef IJsmuts het volgende:
en nu is het weer tijd voor een goede mop ipv cheats/hacks geouwehoer
mijn tekstquote:Op maandag 5 februari 2007 14:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[mompelende punivoice op TS]
1 schot ak 101 en dood, jaaaaaaah hooooor, dat kan echt niet!!
[/mompelende punivoice op TS]
[mompelende diamondvoice op TS]
jaaaaaa hoooor, dat kan echt niet idd!
[/mompelende diamondvoice op TS]
![]()
Baus is lesbie !!@!!@!@!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef Mr_Baus het volgende:
set Target_Prefix=[BoF] bPerfectAccuracy True![]()
[..]
IJsmuts is hetero!
ik snap niet dat gasten met dit ding schieten, vind het echt een van de meest kutte rifles in BF2quote:Op maandag 5 februari 2007 14:47 schreef RonaldG het volgende:
De L85 heeft nog wel is van die vage 1-hit-kill momenten. Frustrerend!
baus noemt zn rijmpjes lyrics!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef Mr_Baus het volgende:
set Target_Prefix=[BoF] bPerfectAccuracy True![]()
[..]
IJsmuts is hetero!
neucken?quote:
Sterke grapquote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef Mr_Baus het volgende:
IJsmuts is hetero!
ik mag niet met enge mannen naar bedquote:
en voorovergebukt op het aanrecht?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:01 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik mag niet met enge mannen naar bed
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:00 schreef IJsmuts het volgende:
bijna vol![]()
nieuwe TT
Het Grote BoF! BF2 Topique - Waar We Allemaal Aim-BoF-en
![]()
owke, maak maar aan!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:01 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
![]()
"aanbidders van Thunder-Bird_NL"![]()
daar moet je op kokenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en voorovergebukt op het aanrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |