abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46003580
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Ook een bewijs dat er geen aimbots in bf2 zijn; ik heb nog niemand gezien met een kill death ratio van 33.0 ofzo... En trust me, zodra er public aimbots uit zijn dan ga je dat soort dingen zien en is een game héél snel naar de klote..
Voorlopig hou ik het dus nog op zeiken a'la foxie
je k/d heeft niets met een aimbot te maken natuurlijk. als je een aimbot hebt kan je nog wel van achteren neergeknald worden en dan ga je toch dood.
We hadden laatst een aimbotter op de serve. die gast was sniper elke schot maakt niet uit of het met zijn snipergun was of zijn pistol was one shot kill.

@ijsmuts. zoek maar op youtube op MSX. daar staan filmpjes van de producten die hun aanbieden om te cheaten in bf2.

@baus, zo'n goede SL ben ik niet hoor, ik ga meestal me team voor in de strijd en dan hoop ik dat ze me reviven
pi_46003658
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:35 schreef staticdata het volgende:
je k/d heeft niets met een aimbot te maken natuurlijk. als je een aimbot hebt kan je nog wel van achteren neergeknald worden en dan ga je toch dood.
maar als je zelfs met een aimbot geen hoge k/d neer kan zetten dan ben je ook wel een ongelofelijke loser hoor
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 5 februari 2007 @ 12:48:17 #253
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46003886
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:14 schreef IJsmuts het volgende:
whehe foxie noemt iedereen wel cheater, maar das toch grappig ik kan er altijd wel om lachen

en baus, hoe werkt zon aimbot dan? schiet je dan gewoon en gaat de kogel zelf raak ofzo
Yep.. ALTIJD raak.. en dat kan je dmv de bones dan weer zelf bepalen waar; head/chest/legs.. Maar hij is ALTIJD raak. Het is in eerste instantie een autolock.. en bij een 360 graden bot is het dan zo dat zodra een mannetje achter je staat je poppetje automatisch omdraaidt.. koppel je dat aan auto fire dan schiet hij ook nog automatisch voor je.. koppel je dat weer aan een idioot hoge firerate, dan ben je onoverwinnelijk.....
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_46003953
Kom ik achter zo'n mannetje aan met zo'n 360 graden bot. Hij keisnel omdraaien en meteen met z'n aimbot schieten. Ik schrik me de pleuris, richt en schiet m voor z'n flikker met m'n tank
pi_46004167
Wake Island!

Daar is niet meer te gamen

Wake Weg!
pi_46004257
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:39 schreef FJD het volgende:

[..]

maar als je zelfs met een aimbot geen hoge k/d neer kan zetten dan ben je ook wel een ongelofelijke loser hoor
Nee, als je met een aimbot speelt ben je zowieso al een ongelofelijke loser
pi_46004385
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:00 schreef -chiel- het volgende:
Nee, als je met een aimbot speelt ben je zowieso al een ongelofelijke loser
Ik heb een Jack Bauer aimbot Dan schiet je met een pistool om een hoekje terroristen dood en als iemand op mij vuurt dat schrikt de kogel en vliegt weer terug. Super
pi_46004427
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:54 schreef Mr_Baus het volgende:

bla,blabla,bla.............
Maar ik heb nog niets gezien wat mij overtuigd dat er echt aimbot zijn voor bf2
Hier was punkbuster screenshots

http://stryk-tipset.se/Fo(...)e/posts/Default.aspx

Er is daar iemand gebannen vanwege het feit dat ie een hackfilmpje van cs op inet heeft staan, terecht.

Het getuigd niet van enige sportiviteit om te hacken/cheaten en het feit dat een ander dat wel doet vind ik een heeeeel slecht excuus!

Maar wees er vooral trots op en vertel iedereen er hier over dan weten we allemaal wat voor vlees we in de kuip hebben.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:24:30 #259
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46004929
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:06 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Het getuigd niet van enige sportiviteit om te hacken/cheaten en het feit dat een ander dat wel doet vind ik een heeeeel slecht excuus!

Maar wees er vooral trots op en vertel iedereen er hier over dan weten we allemaal wat voor vlees we in de kuip hebben.
Rustig maar Heb je wel eens AA gespeeld.. of met name in de periode waar ik het over heb? Ik had het spelen al opgegeven.. totdat die ene mogelijkheid bestond, en we even.. met nadruk op even, gruwelijk konden lachen.. Hackers ownen by hacks.. Het was leuk.. maar speel dat spel al zeker 2 of 3 jaar niet meer en juich cheaten/aimbots zeker niet toe... Je had er bij moeten zijn om het te begrijpen.. Iedere AAO speler die de periode tussen 1.21 en 1.3 heeft meegemaakt weet precies waar ik het over heb.. Kutkinderen met download skills... Nou, die waren wij een stapje voor

Zodra ik erachter kom dat flink hackcheaten lukt in BF2 dan zoek ik een ander spel op.. Maar vooralsnog blijf ik leuk scoren en schieten, dus no problem!
pi_46005019
hier snelle tvp uit India.

Hier logeren we en gaan vanaf morgen rondreizen in India. Dan in het weekend en de restdagen nog huis kijken.

Met de riksaw was toch wel een hele belevenis.. wat een stel idioten!! We wilden er eentje aanhouden amar aan de overkant van een drukke weg stond er al eentje te wachten. die springt erin en steekt gewoon KAARSRECHT die drukke straat over. man ik had al mijn geld erop willen zitten dat die trucks hem gingen overrijden. Mooie is wel dat er niemand kwaad is op elkaar ook al druk je iemand zowat van de weg. Het is gewoon het recht van de sterkste hier op straat.

Verder is het klimaat erg OK en Lies loopt al rond in een Indiaas gewaad.

We gaan deze week dus ook voor huizen kijken en ze dachten zelf aan een huur appartement voor 15000 Rupees.. (150 euro) state of the art inclusief snel internet en meubels.

Foto`s volgen nog hoor.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:30:52 #261
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_46005080
Rudy, waar had jij vista ook alweer goedkoop gezien??
  maandag 5 februari 2007 @ 13:33:03 #262
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_46005123
<--- De Grapjas..
  maandag 5 februari 2007 @ 13:33:17 #263
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46005126
Ik ben dus anti cheat, voor de duidelijkheid Houd me dus zelfs bezig met het volgen van de cheatscene om te kijken wat er is, puur om te kijken wat er aan gedaan kan worden... Ja, ik was schuldig in AA.. maar aangezien zeker 60% aan het hacken was, zacht uitgedrukt, en de frustraties zo hoog waren.. zijn we toen ook gaan treiteren.. Niet lang, wel hard!

Ik hoop echt dat ik nog 1 van de filmpjes kan terugvinden nu, dan kan men precies zien wat ik bedoel.. totaal geen fun of eer meer te behalen in een game.. iedereen volledig kansloos... NIET tegen op te schieten.. Dat zeg ik, zodra ik dat meemaak in BF2 ben ik weg.. Ben allang blij dat deze game redelijk hacker proof is..
FarCry en AAO waren dus al volledig verneukt.. in alles. Admin chat, namen overnemen, etc.. 1 grote muppetshow

edit, was overigens ook omdat punkbuster geen ene moer deed... We hadden complete text en uitleg gemailed maar kregen geeneens respons.. probeer je de lekken in PB te dichten... Godzijdank is die hel nog niet uitgebroken in BF2
pi_46005138
pi_46005181
Hallo iedereen!

Hier even een mailtje van ons! We zitten op het moment in een soort internetruimte van de Bangalore Club waar we verblijven. Jammer dat we geen internet op de kamer hebben maar zo gaat het ook!

We zijn vannacht goed aangekomen in Bangalore. Dankzij mijn krukken en voet werd ik overal in een rolstoel gezet en werden we overal langs de enorm lange wachtrijden gereden en kregen we overal voorang! Vooral in Parijs waren we daar erg blij mee! Want als we gewoon 'te voet' waren geweest hadden we misschien wel onze vlucht gemist vanwege de lange rijen!

Onze eerste indrukken van de stad, het klimaat, de mensen, de chaos en alles hier in Bangalore is GOED! Het is lekker warm (ik schat een graag of 27) ende zon schijnt. We hebben de rust van de nacht gezien en de drukte van de dag hebben we net beleefd in een riksja! Wat moeten we toch lachen om hoe hier alles gaat! Auto's, riksja's, brommers, motoren, bussen, vrachtwagentjes, enz enz alles rijdt krikkras door elkaar heen! De gene die het hardst toetert en het meeste lef toont krijgt voorang!

Ondanks de matrassen die als een betonplaat voelen hebben we toch een goede nacht gehad! Mijn voet was dubbel zo dik door het vliegen en die is tijdens de nacht gelukkig iets geslonken. We lazen in de folder van de bangalore club dat er nogal veel kledingseisen zijn op dit terrein. Zo mag je GEEN spijkerbroek dragen, moet je een nette broek/jurk dragen en op de broek moet een overhemd of een soort net shirt MET kraag en zonder enig opschrift. Voor jp hadden we natuurlijk een hele stapel aan overhemden en nette kleren mee voor zijn klantenbezoeken maar voor mij hadden we maar eigenlijk 1 nette broek, 2 blousjes en 3 rokjes meegenomen. Maar van die rokjes kan ik er dus geen enkele aan omdat ik geen lage nette schoenen heb. We zijn net dus even naar een kledingswinkeltje geweest om wat voor mij te kopen! Ik heb gelijk ook maar een traditionele Sari gekocht! Alleen nu moet ik ergens nog een vrouw vinden die mij gaat uitleggen hoe zo'n ding aan moet Verder heb ik een mooie indiase blouse gekocht en een nette broek!

Morgen worden we alweer om half 5 's morgens opgehaald om naar Puna te vliegen. Dat is denk ik een uur of 2 vliegen vanaf hier. (de vlucht naar Delhi is dus omgezet naar een vlucht naar Puna). We zullen 1 nacht in Puna verblijven.

Jp & Lies
Altijd blijven lachen!!
pi_46005547
pi_46005921
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:33 schreef Mr_Baus het volgende:
bla,bla,bla......
Het lijkt erop dat je probeert het recht te lullen

Dus als er morgen flink gehackt wordt in bf2 dan doe jij daar ook even aan mee

Dat je nu niet hackt dat hadden wij allemaal allang al door hoor
  maandag 5 februari 2007 @ 14:01:23 #268
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46005996
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:59 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat je probeert het recht te lullen

Dus als er morgen flink gehackt wordt in bf2 dan doe jij daar ook even aan mee

Dat je nu niet hackt dat hadden wij allemaal allang al door hoor
Anders plaats je mijn post even in een verkeerde context Blijkbaar ben je nog niet helemaal Non BoF
  maandag 5 februari 2007 @ 14:11:44 #269
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46006304
quote:
[b]
Zodra ik erachter kom dat flink hackcheaten lukt in BF2 dan zoek ik een ander spel op.. Maar vooralsnog blijf ik leuk scoren en schieten, dus no problem!
/b]
quote:
[b]
Dat zeg ik, zodra ik dat meemaak in BF2 ben ik weg..
/b]

Om het nog duidelijker te maken, of om de historie te herhalen
Als er echte hacks zijn die de game verneuken+ Dan zal ik mijn, of voornamelijk dat van mijn vrienden, skills gebruiken om te achterhalen waar de fout zit en deze fout melden bij EA en of PB.. Mocht hier zoals in AAO niets aan gedaan worden en de complete pleuris uitbreken in BF2 dan zijn er 2 mogelijkheden+

A Een uberhack ontwikkelen en de downloadkiddies gaan zieken als een malle
B Een andere game opzoeken

Optie A kost me teveel moeite en is uit ervaring gebleken niet de moeite waard, dus wordt het optie B en ga ik lekker een andere spelletje spelen..
No problemo dus
pi_46006313
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:01 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Anders plaats je mijn post even in een verkeerde context Blijkbaar ben je nog niet helemaal Non BoF
Dus als je bij BoF hoort dan plaats je alles in de verkeerde context???

Jij bent de trotse hacker/cheater en zet er zelfs filmpjes van op internet, wat moet ik daarvan denken dan?
pi_46006438
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:33 schreef ursel het volgende:
<--- De Grapjas..
2-0

ursel gebruikt wederom de door mij gevonden avatar
  maandag 5 februari 2007 @ 14:17:47 #272
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46006488
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:12 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Jij bent de trotse hacker/cheater en zet er zelfs filmpjes van op internet, wat moet ik daarvan denken dan?
Dat was zoals gezegd, ruim 3 jaar geleden. En omdat de game volledig verziekt was... Iets wat je meegemaakt moet hebben want zover zijn we in BF2 allang niet. godzijdank.. Als je vervolgens het probleem volledig onder ogen ziet en de oplossing aanbied aan de Developers en de lekken in PB aangeeft bij PB zelf, en er wordt helemaal niets aangedaan.. wat doe je dan=
We zijn er geen fuck mee opgeschoten, dat is een feit en in dat opzicht waren we niet beter dan de andere cheaters.. Maar het was wel heel even leuk om die jochies op hun plaats te zetten en dat gaf voldoening.. Daarom deden we het, en we hebben er geen gebruik van gemaakt om hoog in de scorelijst te komen oid.. of eeuwen ermee doorgegaan...
Het was een momentje.. een momentje van pure voldoening..
Nogmaals, ik ben dus helemaal geen badass cheater lame kutkotertje, en ben ook absoluut niet van plan om te cheaten in bf2.. heb ik al een paar keer gezegd. En mocht het tot het punt komen zoals het was in AAO, dan doe ik de moeite niet eens meer en zoek in een ander spel
pi_46006563
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:17 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

-knip-
is goed baus, we geloven je hoor! maar welke game heb je het steeds over, AA??
  maandag 5 februari 2007 @ 14:23:39 #274
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46006671
America´s Army

edit¨
[108SOC]Gansan en later Major_B@lls

[ Bericht 40% gewijzigd door Mr_Baus op 05-02-2007 14:37:07 ]
pi_46006804
Zonder hack gaat het ook goed
BF2: Diamond3d
pi_46006928
ik gebruikte vroeger bij d00m altijd godmode hack ging ik vet monsters ownen
  maandag 5 februari 2007 @ 14:33:00 #277
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46006961
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Precies.. en zodra er een aimbot public wordt uitgegeven dan kom je er al heel snel achter dat je geen fuck meer kan uithalen, want dan win je gewoon nooit.. kan ik uit eigen ervaring zeggen.. BF2 is, nogmaals godzijdank, nog niet verziekt door hackers.
pi_46007006
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:33 schreef Mr_Baus het volgende:
BF2 is, nogmaals godzijdank, nog niet verziekt door hackers.
Klopt, ik own gewoon door mn Uberl33te h4x0r skills

ofzoiets
pi_46007098
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef IJsmuts het volgende:
ik gebruikte vroeger bij d00m altijd godmode hack ging ik vet monsters ownen
IDKFA! das ammo
IDDQD! das god
pi_46007102
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
JIJ BEN GEWOON EEN CHEATER. 1 SCHOT EN IK BEN ALTIJD DOOD.
pi_46007118
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

IDKFA!
dat zeg ik, IKEA

pi_46007214
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:33 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Precies.. en zodra er een aimbot public wordt uitgegeven dan kom je er al heel snel achter dat je geen fuck meer kan uithalen, want dan win je gewoon nooit.. kan ik uit eigen ervaring zeggen.. BF2 is, nogmaals godzijdank, nog niet verziekt door hackers.
misschien omdat er voor die msx dingen betaald moet worden en het op serienummer gaat. het is niet makkelijk overdraagbaar naar ander dan standaardhacks.
pi_46007223
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef staticdata het volgende:

[..]

JIJ BEN GEWOON EEN CHEATER. 1 SCHOT EN IK BEN ALTIJD DOOD.
[mompelende punivoice op TS]
1 schot ak 101 en dood, jaaaaaaah hooooor, dat kan echt niet!!
[/mompelende punivoice op TS]

[mompelende diamondvoice op TS]
jaaaaaa hoooor, dat kan echt niet idd!
[/mompelende diamondvoice op TS]

pi_46007360
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:41 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

klopt wel.

maar dat wijs ik eerder toe aan bf2 hoor. gisteren ook. 1ste potje met 1 schot was ik telkens dood. later schiet ik iedereen met 1 schot dood. echt zooooo vaag. zit gewoon een giga bug in bf2 waardoor je denkt dat mensen cheaten, maar het is gewoon het spel dat ervoor zorgt dat je mensen met 1 schot neer kan maaien.
pi_46007418
De L85 heeft nog wel is van die vage 1-hit-kill momenten. Frustrerend!
  maandag 5 februari 2007 @ 14:48:27 #286
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46007455
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:47 schreef RonaldG het volgende:
PKM ook
pi_46007471
idd, het ene moment schiet je alles raak, het volgende moment raak je niets meer en schiet de ander altijd raak
zal vast gewoon aan de ping/game liggen.

maar toch is het dan leuk om een beetje "cheater" te lopen roepen op TS zolang je het zelf allemaal niet gaat geloven

en nu is het weer tijd voor een goede mop ipv cheats/hacks geouwehoer
  maandag 5 februari 2007 @ 14:52:34 #288
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46007580
set Target_Prefix=[BoF] bPerfectAccuracy True
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:48 schreef IJsmuts het volgende:

en nu is het weer tijd voor een goede mop ipv cheats/hacks geouwehoer
IJsmuts is hetero!
pi_46007588
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:41 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

mijn tekst
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_46007618
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]

IJsmuts is hetero!
Baus is lesbie !!@!!@!@!
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_46007622
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:47 schreef RonaldG het volgende:
ik snap niet dat gasten met dit ding schieten, vind het echt een van de meest kutte rifles in BF2

kan er echt niet mee overweg, schiet traag, geluid is niet lekker, richt niet lekker etc
pi_46007653
quote:
[..]

IJsmuts is hetero!
baus noemt zn rijmpjes lyrics!
  maandag 5 februari 2007 @ 14:57:51 #293
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46007729
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:53 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Baus is lesbie !!@!!@!@!
neucken?
pi_46007815
quote:
IJsmuts is hetero!
Sterke grap

Een jongen komt thuis van de landmacht. Hij komt zijn moeder tegen in de keuken en laat zien wat hij geleerd heeft. Hij pakt zijn geweer en schiet zo zijn naam in de muur. Daarna lopen ze naar buiten. De jongen pakt een granaat en gooit hem in het kippenhok en boem in 1 keer alles weg! Zegt de moeder: "Jongen je vader zou heel trots geweest zijn!" Zegt de zoon: "Hoezo 'zou'?" Zegt de moeder: "Hij was net de kippen aan het voeren!"
pi_46007835
bijna vol

nieuwe TT

Het Grote BoF! BF2 Topique - Waar We Allemaal Aim-BoF-en

pi_46007846
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:57 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

neucken?
ik mag niet met enge mannen naar bed
pi_46007857
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:01 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

ik mag niet met enge mannen naar bed
en voorovergebukt op het aanrecht?
pi_46007862
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:00 schreef IJsmuts het volgende:
bijna vol

nieuwe TT

Het Grote BoF! BF2 Topique - Waar We Allemaal Aim-BoF-en

"aanbidders van Thunder-Bird_NL"
pi_46007868
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:01 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

"aanbidders van Thunder-Bird_NL"
owke, maak maar aan!
pi_46007870
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:01 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

en voorovergebukt op het aanrecht?
daar moet je op koken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')