Tuurlijk kan dat.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef Nielz. het volgende:
ken ik joinen :p
Speel het nog niet zo heel lang (1,5 weekje ofzo) maar mn username is n00lz, begin het spel steeds meer door te krijgen
daarvoor ben ik zeer dankbaarquote:Op maandag 5 februari 2007 19:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Wij hebben jullie treurigheid overgenomen. Weet je wat het ergste is? We hebben er nog voor betaald ook
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef FJD het volgende:
Misschien moet ik m'n vraag aan Punkbuster toch maar even terughalen...
Jij homo jij! Je was zeker aan het fappen andere dingen doen, want ik heb toch zeker gezegd wie het was! Ga de log maar nalezenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik vreog nog wie maar als jullie niet antwoorden![]()
Je moet zegmaar eerst de vraag doenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoe kun je aan een auto zien dat het een oldtimer is?
Hij heeft een bumpersticker met "Feyenoord Kampioen".
Owja 3lmo, ik zag dat je in het vorige topic nog vroeg wat mijn nickname in BF2 wasquote:Op maandag 5 februari 2007 19:31 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Je moet zegmaar eerst de vraag doen, en dan een paar posts later het antwoord, nu kon ik namelijk niet meer raden
![]()
![]()
![]()
Nu al?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef FJD het volgende:
Staat de server al op FF on of wie wil dat even doen?
Ja, ik wil nog ff een half uurtje knallen..wie doet er meequote:Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef FJD het volgende:
Test weekjequote:Op maandag 5 februari 2007 19:39 schreef Godlike02 het volgende:
Nu al?![]()
Nu al niet meer grenades gooien
Ik als er plek isquote:Op maandag 5 februari 2007 19:40 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog ff een half uurtje knallen..wie doet er mee![]()
Dat was ik niet!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:32 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Owja 3lmo, ik zag dat je in het vorige topic nog vroeg wat mijn nickname in BF2 wasDas Mr_Henkie_NL
Ik ga niet klooien aan de instellingenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef FJD het volgende:
ben je bekend met de ontgroeningsregels?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:21 schreef Nielz. het volgende:
Heb wel vaker in clans gezeten waar de helft meer rond de 20/30 zat :p Maar ok ik wacht wel even af.
heeee gekke henkie!! kom je weer wat spammen & spelen? zal ik je ff in het leadernoard toevoegenquote:
no shit sherlock, je zit me toch niet in de maling te nemen??quote:Op maandag 5 februari 2007 18:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken homo. Verbindingsproblemen heb ik het over.
bij bof dan althans?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ben je bekend met de ontgroeningsregels?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef BugWorks het volgende:
Waarom schrijf je Feyenoord met "dt"?
Het is voltooid verleden tijd
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
no shit sherlock, je zit me toch niet in de maling te nemen??![]()
Jawel hoor... beetje aan het dementeren zekerquote:
Zou het idd maar niet zeggen, we zoeken nieuwe ledenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehe BoF ontgroening, ik zeg maar niet wat ik eigenlijk wil zeggen![]()
hoe lang kon jij eigenlijk niet zitten na je ontgroening?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Zou het idd maar niet zeggen, we zoeken nieuwe leden![]()
![]()
![]()
IJsmuts..geile spambeer... Ik ben niet zo'n spammer, maar mss kan je mijn leermeester wordenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heeee gekke henkie!! kom je weer wat spammen & spelen? zal ik je ff in het leadernoard toevoegen![]()
en gelijk de spelfout uit de OP halen meester ferdi![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:06 schreef Sumera het volgende:
el general zegt:
nuh laatmaar zitten ik heb al geen zin meer om op jullie server te spelen als je echt verstand had van de engelse taal dan wist je dat het woord noob 1 van de ergste scheld woorden is die er in die taal bestaat
Oh mijn god...hoe sneu ben je danquote:Op maandag 5 februari 2007 20:06 schreef Sumera het volgende:
el general zegt:
nuh laatmaar zitten ik heb al geen zin meer om op jullie server te spelen als je echt verstand had van de engelse taal dan wist je dat het woord noob 1 van de ergste scheld woorden is die er in die taal bestaat
regel 1, op alle onzin reageren, niet op de serieuse postquote:Op maandag 5 februari 2007 20:06 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
IJsmuts..geile spambeer... Ik ben niet zo'n spammer, maar mss kan je mijn leermeester worden
Spelen is wel de bedoeling, heb Project Reality wel weer een beetje gezien dus wat vanilla BF2 is wel goed voor de afwisseling
In het leaderbord toevoegen is goed hoor...scheelt me weer in BFHQ kijken naar mijn stats
Toen ik bij bof kwam deden ze nog niet aan ontgroenenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoe lang kon jij eigenlijk niet zitten na je ontgroening?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:19 schreef IJsmuts het volgende:
voor gekke henkie![]()
[BoF] & Friends Leaderboard
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:20 schreef Stefan740 het volgende:
Beetje mensen uitlokken terwijl ik tsc ben en me dus niet hoef te veratnwoorden lol
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:20 schreef Stefan740 het volgende:
Beetje mensen uitlokken terwijl ik tsc ben en me dus niet hoef te veratnwoorden lol
Wat later op de avond, zo rond een uur of 9quote:Op maandag 5 februari 2007 20:21 schreef Mr_Baus het volgende:
FIELDFUCK!!!!
Wist je dat nu pas?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:27 schreef FJD het volgende:
Zo dan, flikker even Norton Internet Security eraf en meteen is m'n laptop een snelheidsmonster gewordenNorton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |