Nou Rudy maak er iets BoF/Karkand vanquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:08 schreef Stefan740 het volgende:
Ja idd puni, nog een weekje of 2![]()
[afbeelding]
Jaja hij zou ook met een geniale paint/photoshop komen van de Gaybar @ Karkandquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:IJsmuts had de nieuwe TT geclaimed, kijk maar uit Ferdi
Veer is van mij jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:20 schreef dekkered het volgende:
Trek Veer Post
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De port is anders.
Je moet op port 8768 ipv 8768
IP is 85.92.128.103
Die prutser van een Ferdi vertelde dat er weer eens niet bij
Nee dan de Xbox 1420 die wordt pas echt ruk! Waar de PS38 dan ondertussen al 25 GPUs en 13 CPUs heeft (vandaar 38) blijft de Xbox steken op 10 GPUs en 4 CPUs. Echt kansloosquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen idee
Maar geloof me, de PS8 word pas echt ruk
Eerst ff schietenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De port is anders.
IP is 85.92.128.103
38 maar? Wat een pauperapparaatquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee dan de Xbox 1420 die wordt pas echt ruk! Waar de PS38 dan ondertussen al 25 GPUs en 13 CPUs heeft (vandaar 38) blijft de Xbox steken op 10 GPUs en 4 CPUs. Echt kansloos
Combi bier/weinig slaagquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De port is anders.
IP is 85.92.128.103
jah ik ben er weer, dacht ik naar het ubergeiluh parkheuvel te gaan, was het parkzicht, een pauper cafequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef ursel het volgende:
* ursel wacht op IJs zijn geweldige paint-kunstwerk..
en dan te bedenken dat er 118 negers voor je deur staan met 4 Wii's.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee dan de Xbox 1420 die wordt pas echt ruk! Waar de PS38 dan ondertussen al 25 GPUs en 13 CPUs heeft (vandaar 38) blijft de Xbox steken op 10 GPUs en 4 CPUs. Echt kansloos
Sluit het wel echt af? als je nl. minimaliseerd dan staat het rechtsonder in je taskbar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:52 schreef Viro het volgende:
Vraagej over BF2CC : het loopt bij mij om de zoveel tijd vast, dan moet ik iedere keer opnieuw inloggen en dan sluit het zichzelf weer af. Als ik dan in taskmanager kijk staat ie er 3x bij. Iemand anders ook last hiervan ???
Dat had ik wel gezien. Maar het sluit zich compleet af, dus gaat niet in rechtsonder in taskbar zitten. Als ik dan taskmanager open, staat ie daar wel maar dan 2 of 3 x. Ga ik met mijn muis erop staan dan verdwijnt het process uit me processlist.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:15 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Sluit het wel echt af? als je nl. minimaliseerd dan staat het rechtsonder in je taskbar.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:57 schreef Sickert het volgende:
en dan te bedenken dat er 118 negers voor je deur staan met 4 Wii's.....
sorry das humor tussen Ferdi en ondergetekende
Sickert.
Ja inderdaad, stelletje heaumeau's hier!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:56 schreef BugWorks het volgende:
Waar is mijn stats-banner in de OP? En die van Elmo en die nieuwe C7Pr1x_NL?
goud ga je niet halen hoor als ik erbij benquote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:29 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja inderdaad, stelletje heaumeau's hier!![]()
Maargoed, vanavond wel allemaal spelen hè!
Adem in, adem uit, adem in, adem uit.quote:
gewoon het scenario dat boffers ownen op de server. hoeven we niet te reperteren, doen we toch al de hele tijdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:16 schreef FJD het volgende:
Dat is wel een hoop werk he en voor dat kleine beetje wat je er uithaalt. Als je het echt wilt kunnen we het altijd doen maar bedenk even goed hoeveel tijd er in gaat zitten en wat je er uithaalt
Sowieso is het dan misschien om een klein scenario te schrijvenDan weet je welke beelden je nodig hebt en zou je het eventueel ook gewoon na kunnen spelen
Vanavond 21.00 uur alle BoF-ers in squads en opstellen als MEC bij de vlag van hotel!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je vanavond even die groeps picture maakt voor de gaybardan kan ie in de volgende OP
Is goed, alleen als we allemaal in het roze gaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Vanavond 21.00 uur alle BoF-ers in squads en opstellen als MEC bij de vlag van hotel!!
GROEPSFOTO voor de OP![]()
![]()
he frankie jij moet ook op de groepsfoto, neem je dus wel je laptp met wireless meequote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Vandaag vrij en aan het eind van de middag richting de wintersport
viro wat is je x-fire? voor als ik er niet op komquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Is goed, alleen als we allemaal in het roze gaan
Skiën.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
he frankie jij moet ook op de groepsfoto, neem je dus wel je laptp met wireless mee![]()
maar dan wel met ubergeile grinds en big airs tochquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Skiën.
NEEE WANT FF GAAT VANAVOND AAN!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:23 schreef FJD het volgende:
Ik zie Fox er echt voor aan om als US vier C4 pakketjes neer te leggen en dan 16 BoFers in 1x op te blazen![]()
en snorren en skihutmuziek en brattwurstquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:29 schreef FJD het volgende:
[..]
maar dan wel met ubergeile grinds en big airs toch
al ge-editquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:30 schreef FJD het volgende:
Ja lullo maar jullie zijn MECDus dan komt Foxie als US
quote:
ik zie net dat je met je nieuwe account gewoon over mijn post aantal heen bentquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:32 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Met het huidige spam tempo duurt het nog een extra topic voor de nieuwe OP er is
Top! tnxquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef FJD het volgende:
Xfire nicks kun je vinden op het BoF Forum.
Vanaf nu heb je ook toegang. Een forum admin moet je even toegang geven tot. We hebben al een paar keer gedoe gehad met bots die zich honderd keer registreren op t forum vandaar
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=25
http://www.gamer.nl/doc/37063
"Toch is het dan wel vreemd dat het op dit moment makkelijker is om in de USA een Playstation 3 in de winkel te vinden dan een Nintendo Wii."
Zuur he meneer Sony
jullie moeten wel jullie topshooter erbij hebben hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en je bent er wel voor de groepsfrap vanavond he![]()
dragonviroquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
viro wat is je x-fire? voor als ik er niet op kom![]()
Idd that's not youquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
jullie moeten wel jullie topshooter erbij hebben he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en je bent er wel voor de groepsfrap vanavond he![]()
Officieel gezien is Chiel niet de topshooter. Chiel zit nu bij een andere clanquote:
hehehehe nou chiel is helaas naar een andere clan gegaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Idd that's not you, we also need chiel
![]()
boeie, pinu, jij moet als BoF topshooter zowieso op de foto!! en het zou leuk zijn als chiel ook komtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
hehehehe nou chiel is helaas naar een andere clan gegaan
en zelf zou ik niet durven zeggen of chiel of ik beter is.
hoop???? dat regel je dus gewoonquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Stats liegen niet en stats zeggen dat puni beter is.
Ik hoop dat ik wel me pc werkend krijg anders staat de grote leider niet eens op de foto
en anders zoek je maar een internet cafe of je gaat achter mijn PC zitten.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
Owke, hier even de situatie voor de groepsfraps. Ik hoop dat iedereen er om 21.00 uur kan zijn en anders doen we het gewoon nog een keer om 22.00 uur![]()
Iedereen spawnen als MEC en naar de hotelvlag om daar op te stellen als een voetbalteam. Beetje koele houding aannemen en hupps *fraps* thats all![]()
Viro zorgt ervoor dat iedereen MEC is. Niet gaan zitten treuzelen want de Yankees zullen spoedig bij onze gaybar aankomen![]()
Na de frap gaan we ze onwnen![]()
vragen? nee? mooi!
Oja, ook al ga je niet spelen, probeer er wel even te zijn zodat zoveel mogelijk BoFfers op de frap komen![]()
llieve ijsmuts, kunnen we niet beter een ander vlag nemen? als het spel bezig is wordt je zo overhoop geschoten bij hotelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
Owke, hier even de situatie voor de groepsfraps. Ik hoop dat iedereen er om 21.00 uur kan zijn en anders doen we het gewoon nog een keer om 22.00 uur![]()
Iedereen spawnen als MEC en naar de hotelvlag om daar op te stellen als een voetbalteam. Beetje koele houding aannemen en hupps *fraps* thats all![]()
Viro zorgt ervoor dat iedereen MEC is. Niet gaan zitten treuzelen want de Yankees zullen spoedig bij onze gaybar aankomen![]()
vragen? nee? mooi!
Oja, ook al ga je niet spelen, probeer er wel even te zijn zodat zoveel mogelijk BoFfers op de frap komen![]()
duh, rits open en je leuter laten zien natuurlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Hoe neem je een coole houding aan?Ik schiet altijd gewoon.
![]()
I know lieve puni, maar hotel is de gaybar... zat er zelf ook over te denken, mischien het zwembad bij suburb?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
llieve ijsmuts, kunnen we niet beter een ander vlag nemen? als het spel bezig is wordt je zo overhoop geschoten bij hotel![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
duh, rits open en je leuter laten zien natuurlijk![]()
BoF newbee's![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:17 schreef IJsmuts het volgende:
duh, rits open en je leuter laten zien natuurlijk![]()
BoF newbee's![]()
das ook een goed idee, kunnen we degene die er niet in zijn er ook in shoppenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:19 schreef FJD het volgende:
Ga als groep voor een licht achtergrond staan. Denk bv aan het warehouse achter op Karkand. Maak daar een screenshot van en later een screenshot van de Gaybar. Met photoshop kun je dat heel eenvoudig in elkaar voegen![]()
Hoe lichter de achtergrond hoe beter het zal werken
weet je, ik maak gewoon 80 screens en stuur ze naar je toe. zodra je PS gekocht heb kan je lekker bezig gaan. doe ik dat ook en kijken we er wel wat eruit komtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
als dat al boven je PS skills gaan wat kan je dan uberhaupt met PS![]()
Morgenavond/overdag kan ik t je leren. Zal Photoshop even in m'n koop-wachtrij zetten.
Ow en nog een tip, maak een heleboel screenshot. Begin van ver af en loop steeds een stapje naar voren tot er mensen af vallen. Doe dit ook bij de Gaybar. Op die manier kun je de foto's voor verschillende doeleinden gaan gebruiken en zit er altijd wel een goede foto bij en het is natuurlijk maar 20 seconden extra werk.
YES SGT YESquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
Om soldaten er in te shoppen die er niet bij zijn is het handig als je nog even met een paar mensen losse shots maakt. Dus met drie man die elk een andere kit hebben en die een klein stukje uit elkaar staan en dan foto's van verschillende poses (zittend, staand, ander wapen). Dan voorkom je dat je straks vier keer precies hetzelfde poppetje er in moet shoppenAfstand voor het maken van de foto is dan iets minder relevant aangezien het vergroten of verkleinen wel makkelijk kan.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
Iedereen spawnen als MEC bij warehouse om daar op te stellen als een voetbalteam bij de zijmuur (met het trappetje). Beetje koele houding aannemen en hupps *fraps* thats allDaarna nog wat in groepjes van 2 /3 gaan staan, wapens wisselen, nades gooien etc, zodat er nog een beetje geshopped kan worden
![]()
Viro zorgt ervoor dat iedereen MEC is. Na de frap gaan we de avondvierdaagse lopen om hotel terug te pakken en ze onwnen![]()
vragen? nee? mooi!
jullie horen wat de baas zegt, OP TS!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:30 schreef FJD het volgende:
Ow ja en ga ook even op TS dat maakt overleg wat makkelijker
quote:
We kunnen toch ook 1tje nemen als US bij de achterste spawnpoint. Dan hebben we 2 foto's : 1 als mec en 1 als USquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
vragen? nee? mooi!
doen we dat het volgende rondjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:21 schreef Viro het volgende:
[..]
We kunnen toch ook 1tje nemen als US bij de achterste spawnpoint. Dan hebben we 2 foto's : 1 als mec en 1 als US
en daarbij LeIPE mOcROfLaVoUR rulesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef FJD het volgende:
MEC is makkelijke aangezien Karkand standaard van MEC is
Ze had wat meer naar het midden moeten schoppen.quote:
ze had zich gewoon moeten laten sandwichen door die gastenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze had wat meer naar het midden moeten schoppen.
erkenning van de CLquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Uhm, mocht mijn pc werken... Waar is warehouse![]()
![]()
Net me xbox (1ste) aangesloten op het werk, nu moet ik alleen nog geluid uit mijn xbox toveren? Iemand een idee, zonder dat ik mijn versterker mee met nemen?
Ik blijf minimaal half uurquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:00 schreef staticdata het volgende:
nee, waarom willen we die foto? kunnen we niet gewoon een foto van google rippen en daar andere namen boven fotoshoppen
weet je hoeveel mensen je straks moet gaan kicken voor mensen die alleen op de foto komen en daar weer wegggaan
tweede vlag van rechtsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Warehouse is het midden toch? (in het laatste deel)![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:00 schreef staticdata het volgende:
nee, waarom willen we die foto? kunnen we niet gewoon een foto van google rippen en daar andere namen boven fotoshoppen
weet je hoeveel mensen je straks moet gaan kicken voor mensen die alleen op de foto komen en daar weer wegggaan
ach puni, laat ons nou ff lekker prutsenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:00 schreef staticdata het volgende:
nou ik schiet de amerikanen wel wegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ach puni, laat ons nou ff lekker prutsen![]()
Waaarom FF aan? Dan word ik direct gekicked, stomme granatenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
NEEE WANT FF GAAT VANAVOND AAN!!!!!![]()
![]()
-edit-
dat maakt toch niet uit, te snel
![]()
True, of er liggen overal claymoresquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:23 schreef FJD het volgende:
Ik zie Fox er echt voor aan om als US vier C4 pakketjes neer te leggen en dan 16 BoFers in 1x op te blazen![]()
ach, hebben we iig weer een topique half vol kunnen spammenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wedden dat het toch niks wordt, het zal niet de eerste poging zijn
duhquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vullen lamlullen
Dan ga je toch op een lege server...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wedden dat het toch niks wordt, het zal niet de eerste poging zijn
denk eerder de aanwezigheid van leden, dat een probleem kan vormenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dan ga je toch op een lege server...
o, ok... zo bedoel jequote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
denk eerder de aanwezigheid van leden, dat een probleem kan vormen
wouter bos op financienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:45 schreef FJD het volgende:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/137037/index.html
*zucht* Wouter Bos
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/51/index.html
*zucht* Rouvoet
Overheid
je moet je xbox gewoon op een tv aansluiten en dan het volume op 10 zettenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
-knip-
kutwerkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:53 schreef Godlike02 het volgende:
Wat doe je voor werk dan?
Nee, eigenlijk wel leuk, maar ja deadlines he. Ik red het nog aardig, maar ik zit niet alleen op het project.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu alleen nog geluid eruit krijgen iemand een idee? Ik heb als uitgang een witte en een rode tulp.
Ik heb geen tv op het werk, heb alleen me monitor zonder boxen. Ik denk dat ik morgen op weg naar me werk wat verloopstekkers haal in de hoop dat ik dan geluid kan toveren uit simpele pc boxen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet je xbox gewoon op een tv aansluiten en dan het volume op 10 zettenjammer dat je er niet bent, gelukkig hebben we PS
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk ga wel proberen om om 22:00 aanwezig te zijn. Ik heb zojuist geregeld dat ik standby ben tijdens het weekend,
o, geen boxen, ja dat is lastiger jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb geen tv op het werk, heb alleen me monitor zonder boxen. Ik denk dat ik morgen op weg naar me werk wat verloopstekkers haal in de hoop dat ik dan geluid kan toveren uit simpele pc boxen.PS
Die ga ik proberen Thxquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:06 schreef FJD het volgende:
Zit er geen mic ingang op je PC? Dan koop je een tulp naar zo'n stekkertje ingang en dan zou het moeten werken
28, Ik ben een wannabe nerdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:27 schreef staticdata het volgende:
n.a.v het werk dat postman doet
http://www.nerdtests.com/ft_nq.php
ikzelf heb hem nog niet gedaan.
score van 14
Wees blij, het liefst hebben ze dat ik hier blijf tot 8 februariquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:56 schreef FJD het volgende:
*zucht* zit alweer een uur te wachten tot ik naar huis kan maar we zouden echt over 10 minuten gaanwas een half uur terug
als je er bent wel hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:02 schreef dekkered het volgende:
mag de kleinste BoFer ook op de groepsfoto?
Als je dan ook eens goed naar de stats kijkt dan zie je dat Puni nog wel even 520 uur engineer/sniper/spec-ops/assault/anti-tank/support/tank-hoer/jet-piloot/taxi moet volmaken met de daarbij behorende badges/lintjes/kills-IAR/dasspeldjes/medailles/roadkills/buttplugs voordat je een beetje vergelijk kan makenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
een stekker met 2 vrouwtjes tulp naar vrouwtjes jacklug in en daar simpele speakertjes op aansluitenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb geen tv op het werk, heb alleen me monitor zonder boxen. Ik denk dat ik morgen op weg naar me werk wat verloopstekkers haal in de hoop dat ik dan geluid kan toveren uit simpele pc boxen.PS
Klopt, ach stats zeggen eigenlijk niksquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:10 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als je dan ook eens goed naar de stats kijkt dan zie je dat Puni nog wel even 520 uur engineer/sniper/spec-ops/assault/anti-tank/support/tank-hoer/jet-piloot/taxi moet volmaken met de daarbij behorende badges/lintjes/kills-IAR/dasspeldjes/medailles/roadkills/buttplugs voordat je een beetje vergelijk kan maken![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klopt, ach stats zeggen eigenlijk niks
Iemand kan 1op1 heel goed zijn, maar andere zijn in teamverband weer goed. De ene is goed in de heli de ander op de grond.
en die paal dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:45 schreef IJsmuts het volgende:
Nou, het was een mooie avondGroeps *fraps*, hoerige foxy claymores, een ownende dekkered met whiskey stem waar je top mee in een squadje kan zitten
en....Thunderbird was er
Echt leuk om met hem te knallen hoor
![]()
2x Groepsfoto, helaas waren er niet zo heel veel en was 3lmer verkeerd gespawned ofzoop die 2e foto komtie aanrennen, zn tag is al in beeld, maar hij moet nog de hoek omkomen
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
opbloeiende jongensliefde![]()
http://xs312.xs.to/xs312/07056/BF22007-02-022.jpg
jaja, moest ff editten, ben beetje scheel inmiddels. zag net dat ik iets van 100 fraps hebquote:
dan voor onze gay bar hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, moest ff editten, ben beetje scheel inmiddels. zag net dat ik iets van 100 fraps hebdit zijn de leukste
![]()
maar we moeten echt een keer groepsfoto's maken als er meer bij zijn hoor, echt lachuh![]()
zal ik je net niet goud van het laatste rondje ook even postenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
je bent toch ook een raar ventje ook he ijs![]()
doe maar horquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zal ik je net niet goud van het laatste rondje ook even posten![]()
whehe zo klink je welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:58 schreef dekkered het volgende:
volgens ijsmuts ben ik een ouwe vent van 30 :S
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:42 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe chiel had in zn broekje geplast en hier hangtie te drogen![]()
[afbeelding]
Tegen wie heb je dit eigenlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:03 schreef Stefan740 het volgende:
Precies
Ik verdoe graag mijn tijd op oman rond vliegend in een chopper met een gunner die private is, dat jij nou 100% medic hoer bent![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:22 schreef -chiel- het volgende:
[..]
ik heb er nog wel ergens 1 van jou in een soortgelijke positie
![]()
tegen mijquote:
zaterdags bijbaantje?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:32 schreef FJD het volgende:
heheSucces man, waar ga je voor solliciteren? en waarom is het op zaterdag
Sinds wanneer stroomt daarbij het geld binnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:00 schreef dekkered het volgende:
zaterdags bijbaantje?
lekker voor jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:54 schreef Silver_Shark het volgende:
klote spel ik heb 50.000 punten nu 50.072 en nogs teeds niet rank up
Ik weet niet hoor, maar dat zijn niet mijn vriendenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:15 schreef IJsmuts het volgende:
leaderboard, beetje geupdate
[BoF] & Friends Leaderboard
nog meer die er uit of in moeten?
zal ik vanavond ff doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:27 schreef FJD het volgende:
IJs kun je ook nog even een screenshot van de bar maken
zeikerd,quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar dat zijn niet mijn vrienden![]()
Goed idee, ff pissenquote:
quote:
Oi!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:15 schreef IJsmuts het volgende:
leaderboard, beetje geupdate
nog meer die er uit of in moeten?
Dat zal d'r niet uitzien, daarvoor heb je toch battlerecorder nodig om 't de HUD en tags weg te krijgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zal ik vanavond ff doen![]()
Kan iemand dit in de OP zetten en dan die lelijke tags weghalen?
dit is de tijdelijke goede 85.92.128.103:8767quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:19 schreef 3lmo het volgende:
De TS is nog steeds niet aangepast...
Toegevoegdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi!![]()
![]()
http://bf2s.com/player/47035800/
er moet gewoon een nieuwe OP geschreven worden, met alleen een link erin naar het leaderboard. en de tekst mag ook wel eens aangepast worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:21 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat zal d'r niet uitzien, daarvoor heb je toch battlerecorder nodig om 't de HUD en tags weg te krijgen.
jij spamt toch alleen maar claymoresquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:23 schreef Silver_Shark het volgende:
kan nog steeds niet een nieuw wapen kiezen
claymore ze anders eerst ff dood, kunnen we ze later op de avond kickenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:54 schreef Silver_Shark het volgende:
*********************************@@@@@@@@@@@@@@@
KAN IEMAND MET SPOED OP DE SERVER SOH CLAN KICKEN STATSPADDEN
ZE ZITTEN OP HET HELE GROTE DAK BIJ FACTORY MET DRIE MANquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
claymore ze anders eerst ff dood, kunnen we ze later op de avond kicken
zeg maar dat ze op de ban lijst komenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:57 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ZE ZITTEN OP HET HELE GROTE DAK BIJ FACTORY MET DRIE MAN
**Major**[Gerneral]
SoH-MasterCobra
SoH-BlackSoldier
hup naar EA ermee en bannen vd serverquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:42 schreef BugWorks het volgende:
[afbeelding]
Hier is een screenshot van die gasten![]()
knife revivequote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:54 schreef FJD het volgende:
Is er een iets betere omschrijving. Wie deed precies wat? Ben nu t raport aan t schrijven
Top!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Toegevoegd![]()
nog mensen die gaan knallen vanavond? Gans?
Ik kan even helemaal niet meer spelen dus wees nog maar niet bangquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:28 schreef FJD het volgende:
Dat moet wel te halen zijn. Als ik 7 dagen per maand speel dan speel ik al heeel veel![]()
Als je me inhaalt zou ik maar wel achterom blijven kijken
Nieuwe OP staat klaarNog paar kleine plaatjes wijzigen enzo. Vooral qua tekst is er een zooi gewijzigd.
Als je SF erop gezet hebt is alles teruggepatcht naar 1.1 oid, na de SF install ook weer even 1.41 [niet 1.4] eroverheen draaien en opnieuw proberenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan even helemaal niet meer spelen dus wees nog maar niet bang
Ik had BF2 1.4 ik install SF en die geeft een fout in zijn shaders en start niet op
Dus gezeik..........
Alles er af
BF2 er weer op gelijk daarna SF dr op en proberen en alles werkt singeplayer maar kan uiterarad geen server op omdat ik niet op patch 1.4 zit. Patch 1.4 er op gezet zonder fouten maar mijn versie nummering blijft staan op 1.1![]()
Ik dacht MOD er opquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:00 schreef FJD het volgende:
en jij maar denken dat patchen makkelijk ging
G36Equote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik dacht MOD er op
Wapens vrijspelen in twee uurtjes en gaan![]()
Heb je eigenlijk wat aan die SF unlocks of zijn het k*t wapens?
Hij doet het!quote:
hoeft niet als je een wapen kan unlocken dan unlock je hem gelijk in sfquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij doet het!![]()
Ik denlk idd dat ik eerste keer per ongeluk 1.4 heb gedaan en niet 1.4.1 dus dat is waarschijnlijk de fout!![]()
Ik zal hem gelijk gaan unlocken deze week
Tijd verdelen tussen BF2 en SF![]()
Dan gaat het lang durenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
hoeft niet als je een wapen kan unlocken dan unlock je hem gelijk in sf
Ik heb het eigenlijk ook alleen gekocht voor de unlocksquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:56 schreef BugWorks het volgende:
Is toch makkelijk die tijdverdeling:![]()
100% Bf2
0% SF
![]()
Wat GodLike al zegt. Je kunt er makkelijk unlocks mee krijgenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:56 schreef BugWorks het volgende:
Is toch makkelijk die tijdverdeling:![]()
100% Bf2
0% SF
![]()
Jij moet idd voor AT en Engineer nog 1 unlockquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:15 schreef FJD het volgende:
Welke unlocks? Al schiet je me lekGeef me een week dan check ik t even voor je, dan heb ik t spel weer opgestart.
Uit m'n hoofd:
Spec Ops beide unlocks
Support beide unlocks
Medic beide unlocks
AT 1 unlock
Enginer 1 unlock
en dat met maar 20k punten
Alsof je het ruiktquote:Op zondag 4 februari 2007 00:10 schreef Stefan740 het volgende:
Spammen, OP is klaar toch?
Je bent wel de eerste boven me!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:19 schreef FJD het volgende:
Ik dacht echt van "ow god dalijk haalt ie me in", kijk ik net even bij de sigs (voor de nieuwe OP, je weets) blijkt dat je nog 13k punten moetDan kan ik nog wel even gerust gaan slapen
trustequote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef FJD het volgende:
jaja ik ben benieuwd
Anyway, ik ga slapen tis hier alweer half 2. Mochten jullie dit nog vol spammen dan kun je de nieuwe TT gewoon uit de Wiki halen, heb de nieuwe OP net geupload
wheheh, maar super gedaan ferdi!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:36 schreef FJD het volgende:
Waar zou de term OP voor staan denk je?
*zucht*
Scherpquote:Op zondag 4 februari 2007 00:44 schreef BugWorks het volgende:
Zit overigens nog een fout in.
Te weten die linkjes naar de vorige topics, de laatste 3 hebben de volgende nrs: 121 | 122 | 121
Sigs zijn cool hequote:Op zondag 4 februari 2007 00:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Geile sigs!
En wijn is ook fijjn!
Morgen weer lekker veel knallen, sta ik meteen nummer 1 in de uren-weddenschap tussen Viro, Homo en mij![]()
He wattequote:Op zondag 4 februari 2007 00:44 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi ik ja toch nog ff wat oud leden in leaderboard zetten die er eigenlijk wel in horen. post is de link, kan jij hem dan nog ff uploaden?
dom, escape en jafarx nog ff in de lijst gezte, kijk maar of je nog wil aanpassenquote:
Geen ideequote:Op zondag 4 februari 2007 00:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Sigs zijn cool heJe kunt zelf de achtergrond kiezen en ook nog een aantal layouts per formaat. Geinig
Wat is de inzet nou uiteindelijk in de weddenschap?
kan je trouwens ook niet nog is wat van die filmpjes / geluidbestandjes van foxie en al in de OP ofzo zetten?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:47 schreef FJD het volgende:
Ja dat had best in 1 post gekunnen maar dan was het topic niet zo snel volgekomen he
Er ontbreekt er nog 1, C7Prix_NL (als de naam klopt). Die zie ik er nog niet tussen staan. Kun je weer een nieuwe link postenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dom, escape en jafarx nog ff in de lijst gezte, kijk maar of je nog wil aanpassen
HIER
zo moeilijk kom ik tochg niet over??
daimond zat vannochtend (vanmiddag ook goed) nog op de serverquote:Op zondag 4 februari 2007 00:51 schreef FJD het volgende:
Op de leaderbord horen ze er denk ik wel bijZijn geen leden die we vaag kennen en die nooit zijn opkomen dagen. In de top 5 ben ik strenger geweest. Niels hoort er dan niet bij, Chiel ook niet meer, Diamond heb ik over lopen twijfelen maar geloof dat die pas nog had gespeeld?, Domo ook eruit en daarna is het wel weer bekend
helemaal met je eens, wel op het leaderboard, niet in de top 5quote:Op zondag 4 februari 2007 00:51 schreef FJD het volgende:
Op de leaderbord horen ze er denk ik wel bijZijn geen leden die we vaag kennen en die nooit zijn opkomen dagen. In de top 5 ben ik strenger geweest. Niels hoort er dan niet bij, Chiel ook niet meer, Diamond heb ik over lopen twijfelen maar geloof dat die pas nog had gespeeld?, Domo ook eruit en daarna is het wel weer bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |