Die ga ik proberen Thxquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:06 schreef FJD het volgende:
Zit er geen mic ingang op je PC? Dan koop je een tulp naar zo'n stekkertje ingang en dan zou het moeten werken
28, Ik ben een wannabe nerdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:27 schreef staticdata het volgende:
n.a.v het werk dat postman doet
http://www.nerdtests.com/ft_nq.php
ikzelf heb hem nog niet gedaan.
score van 14
Wees blij, het liefst hebben ze dat ik hier blijf tot 8 februariquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:56 schreef FJD het volgende:
*zucht* zit alweer een uur te wachten tot ik naar huis kan maar we zouden echt over 10 minuten gaanwas een half uur terug
als je er bent wel hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:02 schreef dekkered het volgende:
mag de kleinste BoFer ook op de groepsfoto?
Als je dan ook eens goed naar de stats kijkt dan zie je dat Puni nog wel even 520 uur engineer/sniper/spec-ops/assault/anti-tank/support/tank-hoer/jet-piloot/taxi moet volmaken met de daarbij behorende badges/lintjes/kills-IAR/dasspeldjes/medailles/roadkills/buttplugs voordat je een beetje vergelijk kan makenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Stats liegen niet en stats zeggen dat puni beter is.
een stekker met 2 vrouwtjes tulp naar vrouwtjes jacklug in en daar simpele speakertjes op aansluitenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb geen tv op het werk, heb alleen me monitor zonder boxen. Ik denk dat ik morgen op weg naar me werk wat verloopstekkers haal in de hoop dat ik dan geluid kan toveren uit simpele pc boxen.PS
Klopt, ach stats zeggen eigenlijk niksquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:10 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als je dan ook eens goed naar de stats kijkt dan zie je dat Puni nog wel even 520 uur engineer/sniper/spec-ops/assault/anti-tank/support/tank-hoer/jet-piloot/taxi moet volmaken met de daarbij behorende badges/lintjes/kills-IAR/dasspeldjes/medailles/roadkills/buttplugs voordat je een beetje vergelijk kan maken![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klopt, ach stats zeggen eigenlijk niks
Iemand kan 1op1 heel goed zijn, maar andere zijn in teamverband weer goed. De ene is goed in de heli de ander op de grond.
en die paal dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:45 schreef IJsmuts het volgende:
Nou, het was een mooie avondGroeps *fraps*, hoerige foxy claymores, een ownende dekkered met whiskey stem waar je top mee in een squadje kan zitten
en....Thunderbird was er
Echt leuk om met hem te knallen hoor
![]()
2x Groepsfoto, helaas waren er niet zo heel veel en was 3lmer verkeerd gespawned ofzoop die 2e foto komtie aanrennen, zn tag is al in beeld, maar hij moet nog de hoek omkomen
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
opbloeiende jongensliefde![]()
http://xs312.xs.to/xs312/07056/BF22007-02-022.jpg
jaja, moest ff editten, ben beetje scheel inmiddels. zag net dat ik iets van 100 fraps hebquote:
dan voor onze gay bar hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, moest ff editten, ben beetje scheel inmiddels. zag net dat ik iets van 100 fraps hebdit zijn de leukste
![]()
maar we moeten echt een keer groepsfoto's maken als er meer bij zijn hoor, echt lachuh![]()
zal ik je net niet goud van het laatste rondje ook even postenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
je bent toch ook een raar ventje ook he ijs![]()
doe maar horquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zal ik je net niet goud van het laatste rondje ook even posten![]()
whehe zo klink je welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:58 schreef dekkered het volgende:
volgens ijsmuts ben ik een ouwe vent van 30 :S
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:42 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe chiel had in zn broekje geplast en hier hangtie te drogen![]()
[afbeelding]
Tegen wie heb je dit eigenlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:03 schreef Stefan740 het volgende:
Precies
Ik verdoe graag mijn tijd op oman rond vliegend in een chopper met een gunner die private is, dat jij nou 100% medic hoer bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |