Vanavond 21.00 uur alle BoF-ers in squads en opstellen als MEC bij de vlag van hotel!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je vanavond even die groeps picture maakt voor de gaybardan kan ie in de volgende OP
Is goed, alleen als we allemaal in het roze gaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Vanavond 21.00 uur alle BoF-ers in squads en opstellen als MEC bij de vlag van hotel!!
GROEPSFOTO voor de OP![]()
![]()
he frankie jij moet ook op de groepsfoto, neem je dus wel je laptp met wireless meequote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Vandaag vrij en aan het eind van de middag richting de wintersport
viro wat is je x-fire? voor als ik er niet op komquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Is goed, alleen als we allemaal in het roze gaan
Skiën.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
he frankie jij moet ook op de groepsfoto, neem je dus wel je laptp met wireless mee![]()
maar dan wel met ubergeile grinds en big airs tochquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Skiën.
NEEE WANT FF GAAT VANAVOND AAN!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:23 schreef FJD het volgende:
Ik zie Fox er echt voor aan om als US vier C4 pakketjes neer te leggen en dan 16 BoFers in 1x op te blazen![]()
en snorren en skihutmuziek en brattwurstquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:29 schreef FJD het volgende:
[..]
maar dan wel met ubergeile grinds en big airs toch
al ge-editquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:30 schreef FJD het volgende:
Ja lullo maar jullie zijn MECDus dan komt Foxie als US
quote:
ik zie net dat je met je nieuwe account gewoon over mijn post aantal heen bentquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:32 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Met het huidige spam tempo duurt het nog een extra topic voor de nieuwe OP er is
Top! tnxquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef FJD het volgende:
Xfire nicks kun je vinden op het BoF Forum.
Vanaf nu heb je ook toegang. Een forum admin moet je even toegang geven tot. We hebben al een paar keer gedoe gehad met bots die zich honderd keer registreren op t forum vandaar
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=25
http://www.gamer.nl/doc/37063
"Toch is het dan wel vreemd dat het op dit moment makkelijker is om in de USA een Playstation 3 in de winkel te vinden dan een Nintendo Wii."
Zuur he meneer Sony
jullie moeten wel jullie topshooter erbij hebben hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en je bent er wel voor de groepsfrap vanavond he![]()
dragonviroquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
viro wat is je x-fire? voor als ik er niet op kom![]()
Idd that's not youquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
jullie moeten wel jullie topshooter erbij hebben he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en je bent er wel voor de groepsfrap vanavond he![]()
Officieel gezien is Chiel niet de topshooter. Chiel zit nu bij een andere clanquote:
hehehehe nou chiel is helaas naar een andere clan gegaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Idd that's not you, we also need chiel
![]()
boeie, pinu, jij moet als BoF topshooter zowieso op de foto!! en het zou leuk zijn als chiel ook komtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
hehehehe nou chiel is helaas naar een andere clan gegaan
en zelf zou ik niet durven zeggen of chiel of ik beter is.
hoop???? dat regel je dus gewoonquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Stats liegen niet en stats zeggen dat puni beter is.
Ik hoop dat ik wel me pc werkend krijg anders staat de grote leider niet eens op de foto
en anders zoek je maar een internet cafe of je gaat achter mijn PC zitten.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
Owke, hier even de situatie voor de groepsfraps. Ik hoop dat iedereen er om 21.00 uur kan zijn en anders doen we het gewoon nog een keer om 22.00 uur![]()
Iedereen spawnen als MEC en naar de hotelvlag om daar op te stellen als een voetbalteam. Beetje koele houding aannemen en hupps *fraps* thats all![]()
Viro zorgt ervoor dat iedereen MEC is. Niet gaan zitten treuzelen want de Yankees zullen spoedig bij onze gaybar aankomen![]()
Na de frap gaan we ze onwnen![]()
vragen? nee? mooi!
Oja, ook al ga je niet spelen, probeer er wel even te zijn zodat zoveel mogelijk BoFfers op de frap komen![]()
llieve ijsmuts, kunnen we niet beter een ander vlag nemen? als het spel bezig is wordt je zo overhoop geschoten bij hotelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
Owke, hier even de situatie voor de groepsfraps. Ik hoop dat iedereen er om 21.00 uur kan zijn en anders doen we het gewoon nog een keer om 22.00 uur![]()
Iedereen spawnen als MEC en naar de hotelvlag om daar op te stellen als een voetbalteam. Beetje koele houding aannemen en hupps *fraps* thats all![]()
Viro zorgt ervoor dat iedereen MEC is. Niet gaan zitten treuzelen want de Yankees zullen spoedig bij onze gaybar aankomen![]()
Na de frap gaan we ze onwnen![]()
vragen? nee? mooi!
Oja, ook al ga je niet spelen, probeer er wel even te zijn zodat zoveel mogelijk BoFfers op de frap komen![]()
duh, rits open en je leuter laten zien natuurlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Hoe neem je een coole houding aan?Ik schiet altijd gewoon.
![]()
I know lieve puni, maar hotel is de gaybar... zat er zelf ook over te denken, mischien het zwembad bij suburb?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
llieve ijsmuts, kunnen we niet beter een ander vlag nemen? als het spel bezig is wordt je zo overhoop geschoten bij hotel![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
duh, rits open en je leuter laten zien natuurlijk![]()
BoF newbee's![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:17 schreef IJsmuts het volgende:
duh, rits open en je leuter laten zien natuurlijk![]()
BoF newbee's![]()
das ook een goed idee, kunnen we degene die er niet in zijn er ook in shoppenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:19 schreef FJD het volgende:
Ga als groep voor een licht achtergrond staan. Denk bv aan het warehouse achter op Karkand. Maak daar een screenshot van en later een screenshot van de Gaybar. Met photoshop kun je dat heel eenvoudig in elkaar voegen![]()
Hoe lichter de achtergrond hoe beter het zal werken
weet je, ik maak gewoon 80 screens en stuur ze naar je toe. zodra je PS gekocht heb kan je lekker bezig gaan. doe ik dat ook en kijken we er wel wat eruit komtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
als dat al boven je PS skills gaan wat kan je dan uberhaupt met PS![]()
Morgenavond/overdag kan ik t je leren. Zal Photoshop even in m'n koop-wachtrij zetten.
Ow en nog een tip, maak een heleboel screenshot. Begin van ver af en loop steeds een stapje naar voren tot er mensen af vallen. Doe dit ook bij de Gaybar. Op die manier kun je de foto's voor verschillende doeleinden gaan gebruiken en zit er altijd wel een goede foto bij en het is natuurlijk maar 20 seconden extra werk.
YES SGT YESquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
Om soldaten er in te shoppen die er niet bij zijn is het handig als je nog even met een paar mensen losse shots maakt. Dus met drie man die elk een andere kit hebben en die een klein stukje uit elkaar staan en dan foto's van verschillende poses (zittend, staand, ander wapen). Dan voorkom je dat je straks vier keer precies hetzelfde poppetje er in moet shoppenAfstand voor het maken van de foto is dan iets minder relevant aangezien het vergroten of verkleinen wel makkelijk kan.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
Iedereen spawnen als MEC bij warehouse om daar op te stellen als een voetbalteam bij de zijmuur (met het trappetje). Beetje koele houding aannemen en hupps *fraps* thats allDaarna nog wat in groepjes van 2 /3 gaan staan, wapens wisselen, nades gooien etc, zodat er nog een beetje geshopped kan worden
![]()
Viro zorgt ervoor dat iedereen MEC is. Na de frap gaan we de avondvierdaagse lopen om hotel terug te pakken en ze onwnen![]()
vragen? nee? mooi!
jullie horen wat de baas zegt, OP TS!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:30 schreef FJD het volgende:
Ow ja en ga ook even op TS dat maakt overleg wat makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |