quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:22 schreef -chiel- het volgende:
[..]
ik heb er nog wel ergens 1 van jou in een soortgelijke positie
![]()
tegen mijquote:
zaterdags bijbaantje?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:32 schreef FJD het volgende:
heheSucces man, waar ga je voor solliciteren? en waarom is het op zaterdag
Sinds wanneer stroomt daarbij het geld binnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:00 schreef dekkered het volgende:
zaterdags bijbaantje?
lekker voor jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:54 schreef Silver_Shark het volgende:
klote spel ik heb 50.000 punten nu 50.072 en nogs teeds niet rank up
Ik weet niet hoor, maar dat zijn niet mijn vriendenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:15 schreef IJsmuts het volgende:
leaderboard, beetje geupdate
[BoF] & Friends Leaderboard
nog meer die er uit of in moeten?
zal ik vanavond ff doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:27 schreef FJD het volgende:
IJs kun je ook nog even een screenshot van de bar maken
zeikerd,quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar dat zijn niet mijn vrienden![]()
Goed idee, ff pissenquote:
quote:
Oi!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:15 schreef IJsmuts het volgende:
leaderboard, beetje geupdate
nog meer die er uit of in moeten?
Dat zal d'r niet uitzien, daarvoor heb je toch battlerecorder nodig om 't de HUD en tags weg te krijgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zal ik vanavond ff doen![]()
Kan iemand dit in de OP zetten en dan die lelijke tags weghalen?
dit is de tijdelijke goede 85.92.128.103:8767quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:19 schreef 3lmo het volgende:
De TS is nog steeds niet aangepast...
Toegevoegdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi!![]()
![]()
http://bf2s.com/player/47035800/
er moet gewoon een nieuwe OP geschreven worden, met alleen een link erin naar het leaderboard. en de tekst mag ook wel eens aangepast worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:21 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat zal d'r niet uitzien, daarvoor heb je toch battlerecorder nodig om 't de HUD en tags weg te krijgen.
jij spamt toch alleen maar claymoresquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:23 schreef Silver_Shark het volgende:
kan nog steeds niet een nieuw wapen kiezen
claymore ze anders eerst ff dood, kunnen we ze later op de avond kickenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:54 schreef Silver_Shark het volgende:
*********************************@@@@@@@@@@@@@@@
KAN IEMAND MET SPOED OP DE SERVER SOH CLAN KICKEN STATSPADDEN
ZE ZITTEN OP HET HELE GROTE DAK BIJ FACTORY MET DRIE MANquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
claymore ze anders eerst ff dood, kunnen we ze later op de avond kicken
zeg maar dat ze op de ban lijst komenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:57 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ZE ZITTEN OP HET HELE GROTE DAK BIJ FACTORY MET DRIE MAN
**Major**[Gerneral]
SoH-MasterCobra
SoH-BlackSoldier
hup naar EA ermee en bannen vd serverquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:42 schreef BugWorks het volgende:
[afbeelding]
Hier is een screenshot van die gasten![]()
knife revivequote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:54 schreef FJD het volgende:
Is er een iets betere omschrijving. Wie deed precies wat? Ben nu t raport aan t schrijven
Top!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Toegevoegd![]()
nog mensen die gaan knallen vanavond? Gans?
Ik kan even helemaal niet meer spelen dus wees nog maar niet bangquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:28 schreef FJD het volgende:
Dat moet wel te halen zijn. Als ik 7 dagen per maand speel dan speel ik al heeel veel![]()
Als je me inhaalt zou ik maar wel achterom blijven kijken
Nieuwe OP staat klaarNog paar kleine plaatjes wijzigen enzo. Vooral qua tekst is er een zooi gewijzigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |