quote:
We kunnen toch ook 1tje nemen als US bij de achterste spawnpoint. Dan hebben we 2 foto's : 1 als mec en 1 als USquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
Owke, hier even de situatie voor de groepsfraps. Ik hoop dat iedereen er om 21.00 uur kan zijn en anders doen we het gewoon nog een keer om 22.00 uur![]()
Iedereen spawnen als MEC en naar de hotelvlag om daar op te stellen als een voetbalteam. Beetje koele houding aannemen en hupps *fraps* thats all![]()
Viro zorgt ervoor dat iedereen MEC is. Niet gaan zitten treuzelen want de Yankees zullen spoedig bij onze gaybar aankomen![]()
Na de frap gaan we ze onwnen![]()
vragen? nee? mooi!
Oja, ook al ga je niet spelen, probeer er wel even te zijn zodat zoveel mogelijk BoFfers op de frap komen![]()
doen we dat het volgende rondjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:21 schreef Viro het volgende:
[..]
We kunnen toch ook 1tje nemen als US bij de achterste spawnpoint. Dan hebben we 2 foto's : 1 als mec en 1 als US
en daarbij LeIPE mOcROfLaVoUR rulesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef FJD het volgende:
MEC is makkelijke aangezien Karkand standaard van MEC is
Ze had wat meer naar het midden moeten schoppen.quote:
ze had zich gewoon moeten laten sandwichen door die gastenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze had wat meer naar het midden moeten schoppen.
erkenning van de CLquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Stats liegen niet en stats zeggen dat puni beter is.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Uhm, mocht mijn pc werken... Waar is warehouse![]()
![]()
Net me xbox (1ste) aangesloten op het werk, nu moet ik alleen nog geluid uit mijn xbox toveren? Iemand een idee, zonder dat ik mijn versterker mee met nemen?
Ik blijf minimaal half uurquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:00 schreef staticdata het volgende:
nee, waarom willen we die foto? kunnen we niet gewoon een foto van google rippen en daar andere namen boven fotoshoppen
weet je hoeveel mensen je straks moet gaan kicken voor mensen die alleen op de foto komen en daar weer wegggaan
tweede vlag van rechtsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Warehouse is het midden toch? (in het laatste deel)![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:00 schreef staticdata het volgende:
nee, waarom willen we die foto? kunnen we niet gewoon een foto van google rippen en daar andere namen boven fotoshoppen
weet je hoeveel mensen je straks moet gaan kicken voor mensen die alleen op de foto komen en daar weer wegggaan
ach puni, laat ons nou ff lekker prutsenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:00 schreef staticdata het volgende:
nou ik schiet de amerikanen wel wegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ach puni, laat ons nou ff lekker prutsen![]()
Waaarom FF aan? Dan word ik direct gekicked, stomme granatenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
NEEE WANT FF GAAT VANAVOND AAN!!!!!![]()
![]()
-edit-
dat maakt toch niet uit, te snel
![]()
True, of er liggen overal claymoresquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:23 schreef FJD het volgende:
Ik zie Fox er echt voor aan om als US vier C4 pakketjes neer te leggen en dan 16 BoFers in 1x op te blazen![]()
ach, hebben we iig weer een topique half vol kunnen spammenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wedden dat het toch niks wordt, het zal niet de eerste poging zijn
duhquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vullen lamlullen
Dan ga je toch op een lege server...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wedden dat het toch niks wordt, het zal niet de eerste poging zijn
denk eerder de aanwezigheid van leden, dat een probleem kan vormenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dan ga je toch op een lege server...
o, ok... zo bedoel jequote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
denk eerder de aanwezigheid van leden, dat een probleem kan vormen
wouter bos op financienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:45 schreef FJD het volgende:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/137037/index.html
*zucht* Wouter Bos
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/51/index.html
*zucht* Rouvoet
Overheid
je moet je xbox gewoon op een tv aansluiten en dan het volume op 10 zettenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
-knip-
kutwerkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:53 schreef Godlike02 het volgende:
Wat doe je voor werk dan?
Nee, eigenlijk wel leuk, maar ja deadlines he. Ik red het nog aardig, maar ik zit niet alleen op het project.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu alleen nog geluid eruit krijgen iemand een idee? Ik heb als uitgang een witte en een rode tulp.
Ik heb geen tv op het werk, heb alleen me monitor zonder boxen. Ik denk dat ik morgen op weg naar me werk wat verloopstekkers haal in de hoop dat ik dan geluid kan toveren uit simpele pc boxen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet je xbox gewoon op een tv aansluiten en dan het volume op 10 zettenjammer dat je er niet bent, gelukkig hebben we PS
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk ga wel proberen om om 22:00 aanwezig te zijn. Ik heb zojuist geregeld dat ik standby ben tijdens het weekend,
o, geen boxen, ja dat is lastiger jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb geen tv op het werk, heb alleen me monitor zonder boxen. Ik denk dat ik morgen op weg naar me werk wat verloopstekkers haal in de hoop dat ik dan geluid kan toveren uit simpele pc boxen.PS
Die ga ik proberen Thxquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:06 schreef FJD het volgende:
Zit er geen mic ingang op je PC? Dan koop je een tulp naar zo'n stekkertje ingang en dan zou het moeten werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |