quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:59 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Ik denk dat deze hier zeker niet mag missen:
Ik ben niet dom, voor eens en altijd!![]()
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
Help, mijn vriendin wil mij "terug pakken"![]()
Ik mis een beetje de darwinaward hier. Het gaat arma niet om dat ze hem kunnen vinden (hij is zo slim om niet zijn eigen gegevens te gebruiken), maar blijkbaar vinden de scammers zijn topics via google, zodat ze weten dat hij een nepper is, met als gevolg dat ze niet meer op hem ingaan. Hij wil graag dat ze zijn topics niet kunnen vinden, zodat hij de mensen van FOK! kan blijven amuseren.quote:
Maar hij denkt dat FOK! dat wel voor hem kan regelen bij Googlequote:Op donderdag 7 juni 2007 09:00 schreef M.I.B. het volgende:
Ik mis een beetje de darwinaward hier. Het gaat arma niet om dat ze hem kunnen vinden (hij is zo slim om niet zijn eigen gegevens te gebruiken), maar blijkbaar vinden de scammers zijn topics via google, zodat ze weten dat hij een nepper is, met als gevolg dat ze niet meer op hem ingaan. Hij wil graag dat ze zijn topics niet kunnen vinden, zodat hij de mensen van FOK! kan blijven amuseren.
Dat is ONZ. Bijna alle OPs komen daar in aanmerking voor een Darwin Awardquote:
Lees de topic eens door.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is ONZ. Bijna alle OPs komen daar in aanmerking voor een Darwin Award![]()
Neuh. Ik geloof je op je woord.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:15 schreef zarGon het volgende:
Lees de topic eens door.
tranen over mijn wangen hierquote:
Al die topics zijn echtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:17 schreef Gitanki het volgende:
deze user http://forum.fok.nl/user/history/179921
hoe werkt een computer als voorlopig hoogtepunt
quote:
Ik vind sommige reacties daar wel erg over de schreef gaan tegenover iemand die DENKT mee te helpenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
"X heeft een MSN adres in zijn profiel staan"![]()
Ik denk dat het komt omdat Arma weet onder welke andere account(s) TS bekend staat/stond ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind sommige reacties daar wel erg over de schreef gaan tegenover iemand die DENKT mee te helpen
Blijft een beetje vaag om je er druk over te maken maar die reacties van Armageddon bijvoorbeeld
Ik snap niet waarom deze hier staat? Het is een hele normale en zeker wel "geldige" vraag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Keuring marine, joint gerookt enkele weken voor keuring![]()
quote:
Dit kan je niet menenquote:Ok dit is de eerste keer dat ik een topic plaats dus ik hoop dat ik niemand teleur stel.
op youtube vond ik een filmpje waar in verschillende gesprekken met astronauten op te zien en horen was. ik stond verbaasd van wat ik hoorde er waren veschillende uitspraken je moet het zelf eve opzoeken ben nog niet zo dgoed met links. dit was wat er gezegd werd;.
housten i have a boggy at 10 o'clock waarna de verbinding verbroken wed verder een vrouwelijke astronout die zei i still have the alien spacecraft onder observation, de laatste waren 2 astraouten die een ruimtewandeling aan het maken waren zegt de een do you see dat craft in front of you waarop de ander zegt i dont know what you meen . it's richt in front of you zegt de eerste,i don'te wat you meen
oh ok is het laatste wat je hoort. voor mij is dit nog het beste bewijs wat er is op het gebied van ufo enwat wij er niet van mogen weten. voorday ik deze filmpjes zag had ik niet het iedee dat het fenomeen echt besrond behalve in ieders hoofd nu weet ik het niet meer waarom dit soort gesprekken en waarom hoor je de rest niet?
omgquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
Zou jij je 18jarige zoon/dochter zonder armen![]()
En hij is ook nog vrijgezel!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:38 schreef Gitanki het volgende:
Heeft Time Out(Gemert) beste hardstyle zaal van Nederland???
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef buzzer het volgende:
Puzzelwonders Bond-style gezocht!
dat je werkgever dan een mailtje stuurt naar de FA's
Wat stond er in dat mailtje dan? En waar ging het topic over? Want zo hebben we er geen donder aan (na die edit)quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef buzzer het volgende:
Puzzelwonders Bond-style gezocht!
dat je werkgever dan een mailtje stuurt naar de FA's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |