abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52793796
Met zijn tweeen is wel fijn, maar je bent dan op elkaar aangewezen.
Mijn vriendin kwam op het idee om uit te gaan met een ander stel. Met zijn vieren dus.
De gesprekscombinaties zijn dan 6x zo groot, dus er valt veel meer te praten.

Wat zijn de ervaringen met dubbelvriendschappen?
Ga je ook met elkaar op vakantie? En hoe zit het dan met de seks?
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
pi_52793900
Samen uitgaan is wel ff iets anders als partnerruil hoor!
pi_52793961
De combinatiemogelijkheden met seks zullen dan ook wel 6x zo groot zijn, neem ik aan.
Wie dit leest is gek
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:10:27 #4
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_52794044
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
De combinatiemogelijkheden met seks zullen dan ook wel 6x zo groot zijn, neem ik aan.
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_52795133
dus samen uitgaan is gelijk samen sex volgens jou.....
pi_52795298
Zoiets groeit gewoon spontaan met een bevriend stelletje lijkt mij, dat kun je niet plannen ofzo.

En ik neem aan dat je vriendin geen partnerruil heeft voorgesteld, dus hoe kom je bij die domme vraag?!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:34:46 #7
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_52795335
Wat vind je moeder daar van?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_52797321
Je moet écht even die directe link naar seks uitleggen. Ze wil gewoon met een ander stel uitgaan, hoé heeft dat te maken met een vreemde geslachtsdelen?
pi_52798290
Nee, het gaat niet over partnerruil. Wel over uitgaan, samen bij elkaar op bezoek. Samen op vakantie. Zo'n vakantiehuisje is erg gehorig en dan hoor je het van elkaar.
Dit alles dus. Niet specifiek seks, maar dat hoort er natuurlijk wel bij.
pi_52798352
Dude. Ze wil een keer samen met anderen uit. Niet een Twee onder één kap met gedeelde tuin aansxhaffen. Doen jullie nooit iets met vrienden?
pi_52798561
Idd. Je gaat toch niet vertellen dat je voor/tijdens de relatie nooit gewoon met vrienden bent uitgegaan of op vakantie geweest ofzo?

Gewoon zo dus. Maar dan ook met je vriendin erbij.
pi_52798591
Dat is niet echt iets wat je zomaar afspreekt ofzo. Als jij en je partner het goed kunnen vinden met een van jullie vrienden en zijn/haar partner dan komt het vanzelf dat je een keer afspreekt om bij elkaar langs te gaan, te stappen, naar de film te gaan en wat dan ook meer. Op vakantie gaan dat is ook een kwestie van afspreken. Hebben jullie de zelfde interesses e.d. dan kun je zelf beslissen of je wel of niet met elkaar op vakantie gaat. Maar nogmaals dat is niet iets wat je afspreekt om vrienden te worden met een ander stel. Vind het ook een beetje een rare vraag. Heb je geen vrienden die ook een partner hebben? en ook kun je natuurlijk omgaan met vrienden die geen partner hebben en daar samen mee gaan stappen e.d. en ook op vakantie. Tenminste dat heb ik ook regelmatig gedaan.
Als je trouwens bang bent dat vrienden je horen als je 'bezig' bent op vakantie.. tja.. daar moet je gewoon een beetje rekening mee houden, of je gaat naar een hotel, is al iets minder gehorig en kan ook niet zomaar binnengelopen worden.

Ook hoef je niet constant op elkaars lip te zitten natuurlijk.
pi_52798680
Niet alleen uit, maar vooral lang en veel praten. Vrouwen onderling, over de mannen natuurlijk. Mannen onderling over auto's voetbal en de vrouwen. Man in vertrouwen tegen de andere vrouw en enz.
Het uitgaan is meer de verpakking om tot praten te komen.
Een gezamenlijke vakantie is ook een goede gelegenheid voor veel praten. Waarschijnlijk ook veel over seks. En 's avonds het dan doen.
pi_52798968
Ik vind het echt een hele, héle vreemde insteek om überhaupt over seks na te denken als je vriendin het over uitgaan met een ander stel heeft . Volgens mij denk je er veel te veel over na en bedoelt ze gewoon dat ze wel 's met anderen op stap wil. En dat wil niet zeggen dat ze meteen heel jullie seksleven met vreemden wil bespreken of meteen een vakantie boekt ofzo.
pi_52799101
uit een ander topic van ts:
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:16 schreef jantco het volgende:
Vraag, speciaal aan vrouwen:
Er zijn allerlei redenen dat je vriend geil is geworden. Jullie hebben bijvoorbeeld op het strand gelopen en hij heeft veel blote borsten gezien. Of je ligt in je tentje op de camping en in de tent naast jullie hoor je gekreun en ritmische geluiden.
Kortom je vriend is geil en hij wil met je neuken.

Maar nu is komt het. Die geilheid is door anderen opgewekt. Jij hebt er niets voor hoeven doen.

Hoe is dat voor je:
1. je vind dat naar. Het is alsof hij zijn lusten op je botviert. Je voelt je maar een lustobject.

2. je vind het niet fijn dat hij geil is door een ander. Zijn geilheid is niet ontstaan binnen jullie relatie. Je had hem zelf willen opgeilen.

3. je vind het wel prima zo. Je wordt heerlijk geneukt en je hebt hem niet hoeven opgeilen. Fijn toch!?
en er is ook een topic van ts over simultaan neuken....

zegt genoeg lijkt me
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:20:27 #16
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52799278
Ik krijg een King of Queens-gevoel
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_52799350
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:07 schreef mcDavid het volgende:
Samen uitgaan is wel ff iets anders als partnerruil hoor!
pi_52801768
wat een raar topic
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_52801788
jezus zeg
underground forever baby
pi_52801875
haha lollig topic
Nothing to see here, carry on
  donderdag 30 augustus 2007 @ 08:52:19 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52802770
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:14 schreef liefie_ het volgende:
uit een ander topic van ts:

en er is ook een topic van ts over simultaan neuken....

zegt genoeg lijkt me

Meer dan genoeg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52803142
Voor de goede orde, hebben jullie al een stel op het oog en denk je dat ze met jullie willen uitgaan, praten, op vakantie en simultaanneuken? Of is het nog allemaal hypothetisch?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_52803209
Wanneer zijn de audities? Mijn vriendin en ik hebben wel intresse.
I am the Alpha and the Omega
pi_52803230
probeer eerst eens een parenclub!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:51:10 #25
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_52803697
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 00:20 schreef Nembrionic het volgende: