4. Buiten honger krijgen, thuis eten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:16 schreef jantco het volgende:
Vraag, speciaal aan vrouwen:
Er zijn allerlei redenen dat je vriend geil is geworden. Jullie hebben bijvoorbeeld op het strand gelopen en hij heeft veel blote borsten gezien. Of je ligt in je tentje op de camping en in de tent naast jullie hoor je gekreun en ritmische geluiden.
Kortom je vriend is geil en hij wil met je neuken.
Maar nu is komt het. Die geilheid is door anderen opgewekt. Jij hebt er niets voor hoeven doen.
Hoe is dat voor je:
1. je vind dat naar. Het is alsof hij zijn lusten op je botviert. Je voelt je maar een lustobject.
2. je vind het niet fijn dat hij geil is door een ander. Zijn geilheid is niet ontstaan binnen jullie relatie. Je had hem zelf willen opgeilen.
3. je vind het wel prima zo. Je wordt heerlijk geneukt en je hebt hem niet hoeven opgeilen. Fijn toch!?
poep over z'n gezicht, dat werkt beterquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:23 schreef DemonRage het volgende:
4. Je laat een scheet waardoor meteen z'n geilheid verdwenen is.
klinkt ervaren?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
poep over z'n gezicht, dat werkt beter
Amen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:25 schreef Dickbride het volgende:
Het is maar sex hoor! God wat doen sommige mensen daar toch serieus over. Maakt het uit hoe je vriend geil is geworden? Hij neukt toch met jou? Geniet er nou maar van.
Ik kies dus voor optie 3.
De bedoeling was dat vrouwen een keuze maken uit de opties en hun gevoel weergeven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef Coencordia het volgende:
Als hij opgegeild is door anderen, heb jij verzuimd je werk te doen![]()
![]()
Er is een verschil tussen geil worden van en van iets anders geil worden om dan zonder opgeilerij verder gelijk op je vriendin te kruipen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:30 schreef katerwater het volgende:
Ik zou mijn geilheid direct verliezen als mevrouw zegt dat zij en alleen zij de enige is die ik geil mag vinden...
Zolang je tijd maakt voor elkaar maakt, maakt het toch niet uit hoe je geil wordt. (tenzij natuurlijk vies gedoe, duh). Bij deze de belangrijkheid van voorspel weer eens bewezen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen geil worden van en van iets anders geil worden om dan zonder opgeilerij verder gelijk op je vriendin te kruipen...
Kan me voorstellen dat dat laatste niet zo goed opgepakt wordt, het idee van levende opblaaspop zijn ofzo
He bah, lustobject zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:16 schreef jantco het volgende:
Het is alsof hij zijn lusten op je botviert. Je voelt je maar een lustobject.
Opgeilen is juist zo leuk!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:16 schreef jantco het volgende:
Vraag, speciaal aan vrouwen:
Er zijn allerlei redenen dat je vriend geil is geworden. Jullie hebben bijvoorbeeld op het strand gelopen en hij heeft veel blote borsten gezien. Of je ligt in je tentje op de camping en in de tent naast jullie hoor je gekreun en ritmische geluiden.
Kortom je vriend is geil en hij wil met je neuken.
Maar nu is komt het. Die geilheid is door anderen opgewekt. Jij hebt er niets voor hoeven doen.
Hoe is dat voor je:
2. je vind het niet fijn dat hij geil is door een ander. Zijn geilheid is niet ontstaan binnen jullie relatie. Je had hem zelf willen opgeilen.
Hmhmquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:49 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Vooral in in/op publieke plaatsen
![]()
Misschien wilden ze een orgie met 20 man oginaseren???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:55 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Hmhm![]()
![]()
Hehe een keertje gehad met een ex zaten we met 20 man op mijn kamer en wij lagen maar beetje elkaar op te geilen op bedwas ook suups minder alleen dat iedereen steeds hem aan zn boxer ging optillen en mij aan me string
![]()
Jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:57 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Misschien wilden ze een orgie met 20 man oginaseren???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spreek af in de stad, geil m op, ga naar een pashok. (WE. HEMA hebben ruimere pashokken en meer en afgelegen, en volledig sluitend).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:59 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Jaof ze vonden het lullig voor me ex die erbij zat?
zaterdag ga ik wel weer wat gezelligs doen met exlief
![]()
![]()
Nehh bedoelde 's avonds na uitgaan op strand ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:05 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Spreek af in de stad, geil m op, ga naar een pashok. (WE. HEMA hebben ruimere pashokken en meer en afgelegen, en volledig sluitend).
![]()
![]()
Ik snap hier niets van maar dat zal vast aan mij liggen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:41 schreef erodome het volgende:
In de tijd dat ik nog monogaam was kon hij zijn ding in een holle boom steken dan wat mij betrefd, nu geil ik gewoon lekker mee
Maar ergens anders geil van worden betekend niet dat je elkaar niet ook nog eens op kan geilen, ik zou het wel minder vinden als hij zichzelf ergens anders opgeilt en dat van onze samen seks afgaat zeg maar, dat vind ik dan weer niet nodig, maar goed, ben dan ook hebberig, wil alles
Dan moet je het juist doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:06 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Nehh bedoelde 's avonds na uitgaan op strand ofzois ook leuk
komt steeds vaker hobbyloze politie langs!
![]()
Ze wil alles, zo moeilijk is dat toch niet. Dus een boom die haar vriend opgeilt vervolgens neemt ze die boom, haar vriend en dan krijg je na negen maanden hele vreemde bomen die er op een pijnlijke plaats uitkomenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik snap hier niets van maar dat zal vast aan mij liggen.
Ja dat helpt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze wil alles, zo moeilijk is dat toch niet. Dus een boom die haar vriend opgeilt vervolgens neemt ze die boom, haar vriend en dan krijg je na negen maanden hele vreemde bomen die er op een pijnlijke plaats uitkomen![]()
Afknallen die jodenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:15 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Dan moet je het juist doenZie je, Politieagent is een mooie job
![]()
Ik heb geen idee, does niet zo boos tegen mij zeg. Ik heb niks met flora in de buurt van mijn doosquote:
Moet ik een ananas installeren in je doos?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, does niet zo boos tegen mij zeg. Ik heb niks met flora in de buurt van mijn doosBen meer een fruittypje
![]()
Ga je gang, wordt wat lastig zo op afstand, maar laat je dat niet weerhoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:25 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Moet ik een ananas installeren in je doos?![]()
Shit hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:26 schreef Morwen het volgende:
wordt wat lastig zo op afstand
Amen. Hmmm ik heb opeens zin in rauwe ham met ananasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
He bah, lustobject zijn![]()
Seks![]()
Ik vind dit een beetje een vegetarier discussie. Het interesseert me niet hoe het op mn bord terecht is gekomen, als het maar lekker smaakt!
Het kan dat je daar trek in heb hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Amen. Hmmm ik heb opeens zin in rauwe ham met ananas
Kijk dat snap ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Amen. Hmmm ik heb opeens zin in rauwe ham met ananas
Ow jah, nou meloenen zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:49 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Het kan dat je daar trek in heb hoor
Maar was rauwe ham niet in combinatie met meloen (galia meloen welteverstaan)???
![]()
Ik was in verwarring.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, does niet zo boos tegen mij zeg. Ik heb niks met flora in de buurt van mijn doosBen meer een fruittypje
![]()
Hmmm, niet opgegeild dus? Mijn excuses aan je vriendinquote:
Die slaapt al tevreden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hmmm, niet opgegeild dus? Mijn excuses aan je vriendin![]()
En het is technisch uitgesloten dat hij ooit een keer geil wordt van iets of iemand anders dan jij?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:48 schreef frapogalogliko het volgende:
Ik geil mijn vriend altijd op.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:41 schreef frapogalogliko het volgende:
oh maar dat mag hij.
Hij mag er zelfs sex mee hebben,zolang hij het mij verteld is er niets aan de hand. Hij geilt er ook op als ik met andere vrouwen sex heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |