TOET!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:35 schreef zarGon het volgende:
TS, jouw piemel stinkt toch?
Een kinderhandje is snel gevuld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:35 schreef BossFight het volgende:
[..]
Omdat het kinderachtig is, HEEL kinderachtig.![]()
een knal voor je kop?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:31 schreef dvdk het volgende:
En dan komt er wel eens meer van, if u know what i mean.
31 en het is nog steeds leukquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:35 schreef BossFight het volgende:
[..]
Omdat het kinderachtig is, HEEL kinderachtig.![]()
Nee. Ik pak ze altijd allebei en dan zeg ik 'woei, boobies!'quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:31 schreef dvdk het volgende:
wie doet er ook wel eens 'toet!' bij z'n vriendin?
dat je dus 1 van d'r tietjes vastpakt en dan 'toet' zegt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:11 schreef r3gi3boy het volgende:
als TS consistent wil blijven, dan moet hij z'n vriendin ook kapot hakken en in stukken zagen, anders voer je niet alle stappen van het bijbehorende liedje uit.
toet toet boink boink, hakken en zagen?
Die klinkt idd goed bekendquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nee. Ik pak ze altijd allebei en dan zeg ik 'woei, boobies!'![]()
In principe hoor je een pak beukers te krijgen als je dit niet eens in de zoveel tijd doet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:31 schreef dvdk het volgende:
wie doet er ook wel eens 'toet!' bij z'n vriendin?
dat je dus 1 van d'r tietjes vastpakt en dan 'toet' zegt.
ik doe dat soms wel en soms vind ik het ook wel opwindend.
En dan komt er wel eens meer van, if u know what i mean.
mvg.
Maar dan moet hij haar wel eerst boinken dus...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:11 schreef r3gi3boy het volgende:
als TS consistent wil blijven, dan moet hij z'n vriendin ook kapot hakken en in stukken zagen, anders voer je niet alle stappen van het bijbehorende liedje uit.
toet toet boink boink, hakken en zagen?
Als we jouw mening willen snijden we 'm wel uit jequote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Normaal zeg ik altijd dat het helemaal ligt aan de manier waarop je het brengt, maar in dit geval zie ik niet één goede manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |