abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:30:54 #1
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_52033567
Iedereen weet wel dat quizzen, talkshows e.d. van te voren zijn opgenomen, vanwege ... (vul maar in).

Maar Jan-Peter Pellemans heeft zich wel flink versproken. Nadat het eerste tienletterwoord van vandaag (verklaring) was geraden, begon hij vol enthousiasme over de Onafhankelijkheidsdag op 4 juli.

Zo lever je wel heel makkelijk bewijs dat het allemaal niet live is.
pi_52033931
Die Jan-Peter Pellemans toch
Big dick.
pi_52033993
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 00:40 schreef 7eVeNL het volgende:
Wie?
De onvergetelijke Jan-Peter Pellemans natuurlijk!!!
ook nog nooit van gehoord, je bent de enige niet

dit issum dus schijnbaar... boeie
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:56:43 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_52034012
Dit gaat over Lingo?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 2 augustus 2007 @ 01:00:08 #6
186260 MrHoodigan
Weet je wat het is ?
pi_52034064
Wie in the hell is die gast echt, nog nooit gezien
Sperma is dikker dan pis...
  donderdag 2 augustus 2007 @ 03:11:40 #7
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_52035633
Ik snap niet dat deze shows sowieso nog op TV zijn toegelaten. Het is overduidelijk in scene gezet, en mensen worden compleet bedonderd. Ik denk dat het vooral komt omdat veel mensen die worden belazerd het absoluut niet doorhebben.

Op de Duitse TV is het nog erger, daar lopen de presentatrices topless of in bikini rond en is het nog duidelijker dat je echt never nooit iets gaat winnen.
Wat me opviel is dat ze daar gewoon heel veel telefoontjes achterelkaar behandelen (dus geen filler-praat) maar dat er gewoon geen goed antwoord op de vraag bestaat.

disclaimer: TV stond aan in de achtergrond omdat ik op een film aan het wachten was.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 03:13:40 #8
186260 MrHoodigan
Weet je wat het is ?
pi_52035669
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 03:11 schreef dikkedorus het volgende:
Ik snap niet dat deze shows sowieso nog op TV zijn toegelaten. Het is overduidelijk in scene gezet, en mensen worden compleet bedonderd. Ik denk dat het vooral komt omdat veel mensen die worden belazerd het absoluut niet doorhebben.

Op de Duitse TV is het nog erger, daar lopen de presentatrices topless of in bikini rond en is het nog duidelijker dat je echt never nooit iets gaat winnen.
Wat me opviel is dat ze daar gewoon heel veel telefoontjes achterelkaar behandelen (dus geen filler-praat) maar dat er gewoon geen goed antwoord op de vraag bestaat.

disclaimer: TV stond aan in de achtergrond omdat ik op een film aan het wachten was.
En ik maar denken dat op RAI UNO alleen maar geile chicks in bikini in de shows liepen
Sperma is dikker dan pis...
pi_52037010
Ik kom aardig vaak langs die kansloze belspelletjes, maar die gast heb ik nog NOOIT gezien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')