quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:44 schreef Tinkepink het volgende:Waarom zou je eigenlijk bier drinken en blowen als je zo'n kuur doet?
sinds mensenheugenis heb ik met enkele vrienden op woensdagavond de "chillus maximus non interruptus"-avond ...
moeilijk om op deze avond aan alle verleidingen te weerstaan... zal daar verder niet over uitwijden.
andere dagen is het gemakkelijker om ervan af te blijven, thuis met m'n vriendin op de bank, maar die woensdag is des duivels (gezellig)
het is niet echt een ontslakkuur, maar een drankje wat ik tien dagen lang ga drinken...
het bevat o.a CLA's voor de ontgifting van nieren en lever.. enzo weet ik veel.
daarnaast zou het ook overbodige vetten afbreken en suikers van de laatste maaltijd afbreken voor die de kans krijgen opgenomen te worden 's nachts...
ik heb namelijk de slechte gewoonte om rond middernacht nog vanalles te eten...
de pens is hierdoor onvermijdelijk nu de dertig in zicht is...
ik weet dat er geen wondermiddeltjes zijn, maar ik denk maar zo.. baat het niet, schaadt het niet...
en wie weet... misschien kom ik wel van wat afvalstoffen af die zich de laatste 20 jaar bourgondische levensstijl hebben opgebouwd in mijn toch al in slechte conditie verkerende vege lijf...